Foto update, er gebeurt veel maar je ziet er weinig van momenteel.
Nadenken met een bakkie koffie over de kleuren van het houtwerk; de binnenkozijnen en deuren. Links van de vloerdelen zie je de tegels van de vloer van de badkamer (bruin) en de muur van de badkamer (crème). Hier zie je een bunch kleurstalen die ik heb geselecteerd. Waarschijnlijk nemen we 1 van de lichtste tinten van 1 staal voor de kozijnen en 1 of 2 tinten donkerder van dezelfde staal voor de binnendeuren.
![5bc2hh.jpg]()
![2ZEvrh.jpg]()
![LihUj.jpg]()
Nadenken over de afmetingen van de servieskast, hier zie je een kast van 125 breed en 40 diep, en wat je dan aan ruimte overhoud als deze in de keuken staat. Uiteindelijk hebben Lein en ik vanmiddag een kast gekocht die 105cm breed en 40 diep is, 20 cm smaller dus dan deze kartonnen mal.
![JGMbdh.jpg]()
![KPLw5.jpg]()
![I1zlZ.jpg]()
Radiatoren worden aangesloten. De 1e is een nieuwe in de keuken en die heb ik nog maar even ingepakt ivm werkzaamheden daar. Achter alle radiatoren is al gesausd. Veel gaten moeten boren in een krappe ruimte met een 32 mm speedboor omdat er allemaal binten in de weg zaten. Wat een werk.
![Q8WQ8.jpg]()
kleine slaapkamer
![QMT1Hh.jpg]()
De verdeler onder de nieuwe ketel
![KDNuOh.jpg]()
![2TZdA.jpg]()
Gat in de buitenmuur van de keuken 120 mm diameter voor de afzuigschouw. (30 cm geboord en gehakt, van binnen naar buiten eerst een halfsteensmuur van drijfsteen, een steensmuur van kalkzandsteen, en nog een halfsteensmuur van gewone baksteen als buitenblad, zonder spouw)
Aan de andere kant van het raam een gat voor de aanvoer van lucht voor de cv ketel. Wat een klus was dat zeg. Het pvc pijpje wat je ziet is van de bovenbuuv's balkon, en dat zat in de weg natuurlijk, dus die heb ik ook maar even omgeleid met een paar nieuwe bochtjes.
![Evtsbh.jpg]()
Bij het hakken de standleiding van de keukenafvoeren geraakt. een gat tijdelijk met ductape afgeplakt. Die buis moet toch nog onderbroken worden ivm de vaatwasser en wasmachine afvoer.
![IXYjB.jpg]()
grote slaapkamer
![VA427.jpg]()
woonkamer, hier zelfs 4 gaten naast elkaar per bint ivm de 2 radiatoren
![U6L6sh.jpg]()
Nieuwe gasleiding in de hal naar de cv en de keuken. Oude gasleidingen naar de voormalige moederhaarden in de voor- en achterkamer hebben we weggehaald. Zoals je ziet moesten we ook hier door vele binten gaten boren. Hier moest pa ook door een stalen H bint heen die op een aantal plaatsen in de vloer de binnenmuren ondersteunt.
![OossQ.jpg]()
Hier zie je de stalen bint links op de foto en het T stuk voor de CV gas aanvoer.
![VYGNSh.jpg]()
De deuren van Reese zijn inmiddels geschrapt (beetje wazige foto)
![XbiMb.jpg]()
Morgen nog even opruimen want het is een zooitje van jewelste en als je iets nodig hebt aan tools zoek je tot je een ons weegt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 12-11-2011 19:02:18 ]