Ja, inderdaad. Aan de voorzijde zit de woonkamer met een kamerbreed balkon op het zuiden. De grote (en de kleine) slaapkamer zit aan de achterzijde. Verder is het pand niet groot. 75 m2 ongeveer. Onder de woning zit nog een ruime berging, die nog geschilderd moet worden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Cool! Vanuit je woonkamer ook uitzicht op de Maas?
We hopen ergens half/eind oktober te verhuizen. Hopelijk gaat dat lukken anders kom ik met dubbele lasten te zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer willen jullie er ongeveer intrekken? En wat een ontzettend tof huis met een ontzettend tof uitzicht!
En ik kom er ook gezellig meekletsenquote:
Goed dat je het zegt want ik ging harder scrollenquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kom er ook gezellig meekletsen![]()
Ik moet zeggen dat je gelijk had wat de slaapkamer betreft! Dat was in het echt net een balzaal en op de foto is het een volgepropt hokEn de foto van het uitzicht vanaf het balkon doet dat uitzicht ook geen recht, dat was nog véél mooier
Had jij dat nou ook, je ruikt gewoon echt vers gezette koffie (met vers gemalen bonenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef phluphy het volgende:
Wat een kneuterigheid, die inrichting. Ik ruik de koffie gewoon, als ik die keuken zie.![]()
Jammer eigenlijk dat-ie verdwijnt!
En is dat linoleum op de vloer in de woonkamer?Dat zou best ehhhh beestachtig zijn!
Je weet wat men zegt hè, lokatie, lokatie en lokatie, En die is bést.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef buzz1291 het volgende:
Ik hoop dat je ewr niet al te veel voor betaald hebt, want dat huis moet compleet gestript worden om het een beetje modern leefbaar te krijgen. Veel succes. Van fietsen zal wel niet al te veel meer komen de komende tijd.
Tuurlijk hebben we er teveel voor betaald, maar het woongenot is strakkies priceless.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef buzz1291 het volgende:
Ik hoop dat je ewr niet al te veel voor betaald hebt, want dat huis moet compleet gestript worden om het een beetje modern leefbaar te krijgen. Veel succes. Van fietsen zal wel niet al te veel meer komen de komende tijd.
Marmoleum is het. Waarschijnlijk laten we het liggen als ondervloer voor de nieuwe vloer. Het ligt er mooi strak in. Toch moeten er stukken uit i.v.m. de leidingen voor de cv en dergelijke.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef phluphy het volgende:
Wat een kneuterigheid, die inrichting. Ik ruik de koffie gewoon, als ik die keuken zie.![]()
Jammer eigenlijk dat-ie verdwijnt!
En is dat linoleum op de vloer in de woonkamer?Dat zou best ehhhh beestachtig zijn!
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, dat wordt eerst dus klussen, slopen, opbouwen en klussen maar daarna zie ik het al helemaal vóór me:
Op een heerlijke avond met blote voeten en een lekker wijntje in luie stoelen op je dan inmiddels aangeklede terras gaan hangen onder het genot van tappas of zo heerlijk genieten van voorbijvarende boten en bootjes, paar kaarsen erbij en...... genieten. (hetgeen ook nú kan, zonder het aangeklede dan en midden in de rommel maar, het kán
)
Tóp en veel geluk daar
De Dude-kast gaat meequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een heerlijke stulp op een fantastische plek.![]()
Gefeliciteerd beiden!
Gaat de kast ook mee, of blijft hij achter?
In elk geval blijf ik het hier volgen. Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.
Te laat, ik en mijn breekijzer zijn al gedemarreerd.quote:
Of: Buitengewoon Ideaal Klusprojectquote:Op zondag 4 september 2011 16:33 schreef Bluezz het volgende:
BIK sloopwerken? Als in Blij Is Kaas? of Breek Iedere Keuken?
KPN gebouw is goed te zien vanuit de woonkamer.quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik kom bijna nooit in Rotterdam, breng heel af en toe mijn lief naar zijn werk op de Westblaak als zijn auto naar de garage is maar als ik dan, in het donker de Zwaan over rijd moet ik toch even heel erg onder de indruk zijn van al die pracht met al die lampjesIk vind dat zó indrukwekkend oprecht iets hebben. Heb dan steeds een beetje het gevoel in het buitenland te zijn (ben een dorpskneuter klaarblijkelijk
)
(alleen dat geknipper op dat KPN gebouw maakt me nerveus maar dat zien jullie niet, toch?)
quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik was na één avond daar er alweer goed van doordrongen dat het informatienr 1888 is
Altijd handig als je dat even bent vergeten.quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik was na één avond daar er alweer goed van doordrongen dat het informatienr 1888 is
Slaapkamer is groot zat, zou best kunnen denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag 2 inbouwkasten gesloopt in de 2 slaapkamers. De plinten er af getrokken wat niet meeviel. Verder wat opgeruimd. Morgen heeft Lein vrij en brengt de troep weg. We hadden nog een gesprekje met de onderbuurman. Die heeft ook zijn huis verbouwd en de muur tussen de keuken en de grote slaapkamer 40cm verplaatst; teneinde meer ruimte in de keuken te creëren. Goed idee, morgen of overmorgen even met pa overleggen. Het is een steensmuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |