-.-quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:40 schreef Plus_Ultra het volgende:
zucht, robin dacht dat hij er was op 4 - 4.
toegeknepen ogen, dacht ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
wat betekent dit in morse code?
Wel handig, zo'n scoreboard.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:43 schreef Plus_Ultra het volgende:
hmm, alles of niets ballen doen het niet meer, probeer het gewoon via een rally
15 - 30
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, leuk voor Haase dat 'ie weer leuk meekon, maar weer erg jammer dat hij niet als winnaar van de baan stapt.
Verrassendquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, leuk voor Haase dat 'ie weer leuk meekon, maar weer erg jammer dat hij niet als winnaar van de baan stapt.
Op 1,5 set na danquote:
Als je een mental midget bent dan kom je niet zo terug.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Mental midget..feit dat hij nog terug kon komen maakt het eigenlijk alleen maar triester..die blessure leek me gewoon dikke bullshit..100% mentaal hier nadat hij die game op 1-0 in de vierde verneukte na 3BP
Daar heb je dus geen reet aan.quote:
Damn, heeft Nadal al 2010 winners geslagen dit toernooi?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:53 schreef donroyco het volgende:
Anders gooi deze header eens in de OP..
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit. In elke sport geldt dat het geen reet uitmaakt als je niet wint, zeker niet op profniveau ....quote:
Grappig, kut.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Damn, heeft Nadal al 2010 winners geslagen dit toernooi?
Jawel, was gewoon even alles of niets tennis nadat hij 2 games cadeau kreeg van Murray. Ik snap niet dat je kan ontkennen dat Haase een mental midget is..dat heeft hij al ontelbaar vaak laten zien. Ik ben echt fan van zijn tennis, maar ik merk van mezelf dat ik vaak echt zo pissed off ben na zijn wedstrijden als hij weer eens verliest van iemand puur omdat hij in elkaar stort. Het enige positieve vandaag (op mentaal gebied) was dat hij voor het eerst geen ruzie met het publiek maakte.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:53 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Als je een mental midget bent dan kom je niet zo terug.
Het is leuk dat ie lekker gespeeld heeft, maar dan moet je het ook gewoon afmaken. Als je dat niet doet heb je gewoon niks aan dat lekkere spel. En dat weet Haase ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dan weet je dat die opmerking onzin is..
Hij zal er nu niets aan hebben nee maar je gaat de volgende wedstrijd en ook wedstrijden tegen toppers echt wel heel wat minder in als je weg bent geveegd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is leuk dat ie lekker gespeeld heeft, maar dan moet je het ook gewoon afmaken. Als je dat niet doet heb je gewoon niks aan dat lekkere spel. En dat weet Haase ook wel.
'Ja opeen gegeven moment moet ik van zulke jongens winnen'quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Benieuwd wat beide spelers te melden hebben
Iemand zei het al eerder, maar vintage Haase dit
Ik doel ook niet op een blessure, maar op een gebrek aan conditie. Een gebrek aan conditie verklaart ook het gebrek aan constantheid in langere wedstrijden. Anyway... ik zie zeker aanknopingspuntenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fysiek ligt het probleem niet denk ik eigenlijk. Had niet het idee dat hij vandaag nou echt ergens heel veel last van had, was meer een tactische MTO dacht ik.
Probleem is eerder dat hij, vooral in best-of-5, gewoon niet constant genoeg is. O, en hij is ietwat gek af en toe, komt hem ook niet helemaal ten goede ....
Ik was toch te bang om Mayer te pakken voor XL's gamequote:Op zaterdag 3 september 2011 02:04 schreef Szura het volgende:
Vraag me af hoeveel games Lisnard gaat pakken
5 ofzo?
Zeker, moet het nog eens zien tegen Ferrer.quote:
Ik heb hem expres nog eventjes bewaard, wellicht heb ik er later nog wat aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was toch te bang om Mayer te pakken voor XL's game
Semi of finalequote:Op zaterdag 3 september 2011 02:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb hem expres nog eventjes bewaard, wellicht heb ik er later nog wat aan.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:14 schreef Morthill het volgende:
Krajicek is hier nog niet uitgelachenin drie sets onderuit in dubbelspel
niet gek voor iemand die relatief weinig best of 5 speelt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fysiek ligt het probleem niet denk ik eigenlijk. Had niet het idee dat hij vandaag nou echt ergens heel veel last van had, was meer een tactische MTO dacht ik.
Probleem is eerder dat hij, vooral in best-of-5, gewoon niet constant genoeg is. O, en hij is ietwat gek af en toe, komt hem ook niet helemaal ten goede ....
Nouja, dit was niet een wedstrijd die hij voorbaat had moeten winnen. Die tegen Benneteau wel, en de manier waarop hij het weg-chokete was zo ongelooflijk erg. En ik had hem daar zo een 2e titel op rij zien winnen vervolgens, een wat mij betreft geweldigere prestatie dan het winnen van Murray.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:56 schreef Morthill het volgende:
ja? ik denk dat een overwinning op Murray veel meer had kunnen doen voor zijn carrière. Mentaal zou hem dat absoluut goed hebben gedaan en het zou hem daarmee niet alleen in dit US Open, maar in grote toernooien in het algemeen ver hebben kunnen brengen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[...]
Deze was ook wel droog
ivokarlovic ivo karlovic
The paparazzi infront of hotel asked what's your ranking?Then I heard him saying to his friend:I'm not gonna take his photo if he's like 90
31 aug
[...]
Heerlijk.quote:ivokarlovic ivo karlovic
Bunch of paparazzi infront of my hotel.I started running away but then I realized they not after me yfrog.com/gzrznknj
30 aug
Vorige ronde stond ie nog te vegen, raar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Direct ook *1-0 voor Tipsarevic.
Berdych net lang behandeld aan zijn arm (?). Die heeft dus ergens last van.
Nou ja, tegen Fognini die set 2 en 3 werkelijk helemaal niks meer deed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vorige ronde stond ie nog te vegen, raar.
Ah ok.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:17 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Trainer for Granollers. Problem with the back
Bedankt, begint op een record te lijken, al is het misschien op de AO weleens erger geweest met die hitte daar?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:45 schreef Szura het volgende:
Best wel ziek hoeveel opgaves er dit toernooi al zijn geweest.
Mannen:
Niland (vs Djokovic)
Nishikori (vs. Cipolla)
Dancevic (vs. Ilhan)
Sorensen (vs. Dutra da Silva)
Beck (vs. Junquiera)
Matosevic (vs. Chela)
Mahut (vs. Nadal)
Stepanek (vs. Monaco)
Berdych (vs. Tipsarevic)
Vrouwen:
Hampton (vs. Baltacha)
Doi (vs. Pous-Tio)
Morita (vs. Robson)
V. Williams (walkover vs. Lisicki)
Wickmayer (vs. Kudryavtseva)
Cetkovska (walkover vs. Ivanovic)
Alsof iemand op Berdych rekende voor zijn XL-game?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, had ook weinig nu meer. Wel klote voor je XL...
Engels doet het gewoon. Zet je hem daar op. Sowieso fijner.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
Iritant dat er geen geluid is op Eurosport.
'Geen klank' volgens die belgquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsof iemand op Berdych rekende voor zijn XL-game?
quote:
quote:
Oh, ik dacht lange termijn. Nam niet aan dat iemand voor de 0 uit een redelijke recente 0-2 h2h zou kiezen.quote:
Bedankt, goeie tip.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Engels doet het gewoon. Zet je hem daar op. Sowieso fijner.
Ze geven net aan dat er ergens een storm is dus dat er daardoor wat problemen zijn. Mijn Eurosport 2 deed het daarnet ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt, er is een storm in Parijs; daar zit het hoofdkantoor volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze geven net aan dat er ergens een storm is dus dat er daardoor wat problemen zijn. Mijn Eurosport 2 deed het daarnet ook helemaal niet.
18 opgaves al, je mist er dus nog zelfs een paar. Niet normaal inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Je moet onderhand geld gaan inzetten op de partijen waarin je een opgave verwacht
Who's next? Dolgopolov vs. Karlovic ofzo?
Ik sta nu op 16, als je Söderling meetelt is het 17. Wie is de laatste?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
18 opgaves al, je mist er dus nog zelfs een paar. Niet normaal inderdaad.
Geen idee, Eurosport geeft net aan dat er nu 18 opgaves zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik sta nu op 16, als je Söderling meetelt is het 17. Wie is de laatste?
Granollers.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik sta nu op 16, als je Söderling meetelt is het 17. Wie is de laatste?
Ja die heb ik er in mee geteldquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Granollers.
Edit: of had je die al?![]()
Nou ja, compleet zoek.. Alleen die laatste bal was te lastig, daarvoor was het gewoon een rally. Maar die smash had hij inderdaad moeten makenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Natuurlijk mist Cilic de smash na Federer compleet zoek te hebben gespeeld.
Compleet zoek als in: hij kreeg een afmaakballetje van Federer, die uit positie was en een hoge slice moest spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, compleet zoek.. Alleen die laatste bal was te lastig, daarvoor was het gewoon een rally. Maar die smash had hij inderdaad moeten maken.
Een panter is een luipaard (of jaguar)...quote:-If you would describe Federer as an animal, what animal would that be.
-Panther. Sleek. Looks quite harmless, but pounces mercilessly.
-So a Leopard could as well?
-Nah, more a panther.
Inderdaad heel erg neuzelig. En iedereen kan zoiets toch bedenken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat geneuzel commentaar soms:
[..]
Een panter is een luipaard (of jaguar)...
EDIT: Bij Djokovic noemde hij een walrus.![]()
John Newcombe is een heel groot tennisser geweest die vele titels heeft behaald.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij hebben ze een of ander computerspelletje vernoemd naar zo'n Australische tennisser uit het verleden: Duke Newcombe.
Kleine tip. Niet reageren op zn grapjes, dat moedigt em alleen maar aan....quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
John Newcombe is een heel groot tennisser geweest die vele titels heeft behaald.
Partij van Haase gister gezien?quote:
Haha ja voor zover dat ging, maar goed van Haase dacht ik eigenlijk ook bij 2-0 dat ie waarschijnlijk nog wel zou verliezen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Partij van Haase gister gezien?
Welkom terug. Iedereen vroeg zich al af 'Waar is luckass?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:13 schreef luckass het volgende:
Ik ben weer terug uit Berlijn, Federer - Cilic is de eerste wedstrijd die ik kijk.
Ik hou ook van julliequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welkom terug. Iedereen vroeg zich al af 'Waar is luckass?'
Waarschuwing voor Cilic.![]()
quote:
En nu weer 3 BP's, nog 2 over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2-1 in sets voor Dolgo, hij heeft Karlovic al 4x gebroken.
5-0quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
Williams ondertussen al op *4-0 tegen Azarenka..
Ja, maar veel te close, hij stond gewoon 6-4 5*-4, 2/8 BP's en geen BP tegen gehad en dan een tiebreak moeten spelen.quote:
Over een week weten we meerquote:Op zondag 4 september 2011 00:20 schreef Norrage het volgende:
Deze serena gaat het toernooi gewoon met louter 6-1 6-1s winnen verder...zie niet wie er dichterbij kan komen dan Vika...
Dat zit er dik in als het 1-1 in sets staatquote:
2-1 Monacoquote:Op zondag 4 september 2011 00:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat zit er dik in als het 1-1 in sets staat.
Ze zijn er nu mee bezig, dus die opmerking van hem was ook ontzettend loos, ik denk dat het een sarcastisch grapje wasquote:Op zondag 4 september 2011 00:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
1-1 of 2-1, dan is de kans nog steeds groot dat er een vierde set komt.
das geen kans maar een gegevenquote:Op zondag 4 september 2011 00:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
1-1 of 2-1, dan is de kans nog steeds groot dat er een vierde set komt.
Ja nee daar kom je niet verder meequote:Op zondag 4 september 2011 00:32 schreef Bramaldo11 het volgende:
Als iemand opgeeft, komt ie er niet;)
Dat publiekquote:
Niet de eerste keer.quote:Op zondag 4 september 2011 01:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En Monaco in de vierde ronde van een hardcourt slam.
Ben benieuwd wat Nalby kan. In normale vorm is zijn tennis echt het ultieme anti-Nadal tennis en moet hij het op elke ondergrond makkelijk kunnen winnen, maar Nalby is niet in vorm..maar Nadal ook niet..Het kan nog best een interessante wedstrijd worden!quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen om 17.00 gelijk Nadal-Nalbandian, verder weinig leuks morgen.
*3-1 Tsonga al gelijk.
Ja idd, ik vind iig dat de bookmakers wel erg op de hand van Nadal zijn (1.11). Áls het loopt bij Nalbandian is hij gewoon voor iedereen gevaarlijk en mentaal kraak je 'm ook niet zomaar.quote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Nalby kan. In normale vorm is zijn tennis echt het ultieme anti-Nadal tennis en moet hij het op elke ondergrond makkelijk kunnen winnen, maar Nalby is niet in vorm..maar Nadal ook niet..Het kan nog best een interessante wedstrijd worden!
quote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Nalby kan. In normale vorm is zijn tennis echt het ultieme anti-Nadal tennis en moet hij het op elke ondergrond makkelijk kunnen winnen, maar Nalby is niet in vorm..maar Nadal ook niet..Het kan nog best een interessante wedstrijd worden!
Zelfs toen nalby totaal niks presteerde en rafa in bloedvorm was had nalby 5 matcrpoints en stond ie 6-1 5-3 40-0 voor. Dat samen met een keer 6-4 6/0 en 6-1 6-2 ofzo zegt wat mij betreft genoeg. Nalby, net als Davy, hebben gewoon het spel om in veel omstandigheden makkelijk van rafa te winnen.quote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In normale vorm maakt hij veel UE en kan hij van iedereen verliezen. In supervorm maakt hij een kans tegen Nadal op hardcourt en veel kans indoor.
Inderdaad. Zelfde als met wedstrijden tegen bijvoorbeeld Hewitt. Komt natuurlijk doordat de herinneringen eraan leuk zijn maar het is niet meer wat het was.quote:Op zondag 4 september 2011 09:31 schreef Autobandje het volgende:
Ach zeggen we heel jaar al "Oh leuk Federer - Nalbandian" of "Murray - Nalbandian", op papier klinkt het leuk, maar Nalbandian is geen schim meer van wat hij ooit was.
Sinds RG 2004 lijkt me, waar ie 3e ronde tegen Kuerten verloor.quote:Op zondag 4 september 2011 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het trouwens wel weer heel erg knap van Federer dat hij gewoon weer in de vierde ronde staat. Dat is al zo sinds Wimbledon 2003 volgens mij; 30e keer op rij?
zoals ik al dachtquote:Op zondag 4 september 2011 01:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En Monaco in de vierde ronde van een hardcourt slam.
twitter:NUsport twitterde op zondag 04-09-2011 om 12:18:05Volgens Marcella Mesker is Nalbandian te dik om het Nadal lastig te kunnen maken http://t.co/vAIRELr reageer retweet
De tijden zijn veranderd....vroeger zeiden we dat over de vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef franklop het volgende:
twitter:NUsport twitterde op zondag 04-09-2011 om 12:18:05Volgens Marcella Mesker is Nalbandian te dik om het Nadal lastig te kunnen maken http://t.co/vAIRELr reageer retweet
Oh, was dat 2004; die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 10:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sinds RG 2004 lijkt me, waar ie 3e ronde tegen Kuerten verloor.
Hij had toen toch gezegd dat 75% van de vrouwe vette varkens waren en later zijn excuses aangeboden omdat het 85% was?quote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd....vroeger zeiden we dat over de vrouwen.
Richard heeft nog lang last gehad van die vette varkens uitspraak.
Ja, inderdaad. Originele gedachte.quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef kevin_ het volgende:
Nalby moet eens met Fish gaan praten. Zou zijn carrière nog een laatste goede impuls geven.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef franklop het volgende:
quote:"Nabandian was nooit de slankste, maar nu is hij echt te dik. Hij beweegt slecht over de baan, is gewoon te langzaam. Ik denk daarom dat hij op dit moment geen kans maakt tegen Nadal."
De prognose van Mesker: "Nadal verslaat Nalbandian in straight sets."
Eh...quote:NOS-presentatrice Marcella Mesker blikt voor NUsport dagelijks vooruit op haar wedstrijd van de dag van de US Open.
Alsof die Mesker ooit iets gepresteerd heeftquote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |