Jij mag toch alleen maar visburgers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die shit is sowieso niet te vreten.
Doe maar niet!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Binnenkort even die 1955-burger proberen
Quarter Pounderquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Doe maar niet!
Gisteren gedaan en is echt niet te kanen! (zelfde gore saus als de Tasty
Neem gewoon een Quarter Pounder ofzo!
quote:
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef Geelman het volgende:
BigTasty was eigenlijk meer BigNasty.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef siekman het volgende:
Nee hij was heerlijk. Jullie hebben er vast nog nooit 1 geproefd.
Hij was zo heerlijk ranzig en vet dat hij eigenlijk heerlijk was
Is de 1955 geworden (bijna hetzelfde maar dan nog ranziger!)quote:
Die baconsaus verpestte dat hele gevaarte. Gewoon twee Big Macs bestellen, klaar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef siekman het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die baconsaus verpestte dat hele gevaarte. Gewoon twee Big Macs bestellen, klaar!
Mc Kroket is echt goed te doen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik heb nog nooit een McKroket op.![]()
Toch maar even proberen dan, binnenkort.
1 op 7 minuten is voor mij genoegquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef SpermaDonor het volgende:
Heb wel mazzel hier in Nieuwegein, 3 Mc Drive's die allemaal op nog geen 5 min. van me af zitten.
Er zit wel een saus overheen toch? Wat voor saus is dat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mc Kroket is echt goed te doen!
Pas wel op, heel af en toe krijg je er 1 die vers gebakken is en dan heb je de blaren in je bek.
Is ook link, je gaat er veel te gemakkelijk naar toe als je ff geen zin hebt om te koken of om je avond honger te stillenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef siekman het volgende:
[..]
1 op 7 minuten is voor mij genoeg
whutquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is ook link, je gaat er veel te gemakkelijk naar toe als je ff geen zin hebt om te koken of om je avond honger te stillen
Geen idee waar die saus naar moet smaken, geen mosterd ofsow maar ook geen mayo :S maar is wel echt lekker!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Er zit wel een saus overheen toch? Wat voor saus is dat?
Dichtsbijzijnde BK voor mij is Utrecht Centraal, dan kan ik 2x naar de Mac (parkeerkosten e.d.)quote:
Duik dan even de a27 op heb je bij houten ook een BK . Maar nog nooit wat gegeten bij BKquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde BK voor mij is Utrecht Centraal, dan kan ik 2x naar de Mac (parkeerkosten e.d.)
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef siekman het volgende:
kroket heeft een mosterd peper achtige saus . Is ook zeer goed te doen
Inderdaad wel gevaarlijk zo een mac in de buurt , avond honger wordt goed gestild hier
Waar woon jij dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef siekman het volgende:
[..]
Duik dan even de a27 op heb je bij houten ook een BK . Maar nog nooit wat gegeten bij BK
Zit zelf in Nieuwegein en Houten is kippe stukkie, maar wist niet dat daar een BK zat :squote:Op zaterdag 3 september 2011 00:07 schreef siekman het volgende:
in de buurt van meerkerk ongeveer 7 minuten rijden daarvandaan
"Are you gonna eat that?"quote:
Ow die ...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef siekman het volgende:
Bij de BP naast het restaurant wat daar zit aan nieuwegeinse zijde
bij die loopbrug over de snelweg
Wat een teringlijer , Ik hou ook van lays chips .quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
door mensen als TS is de lays chips minder zout geworden
stomme fatties verpesten al het ongezonde etenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:11 schreef siekman het volgende:
[..]
Wat een teringlijer , Ik hou ook van lays chips .
Na een dag hard werken gaat er wel een Quarter Pounder in hoorquote:
Das niet veelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Net nieuw en maar 1690 calories![]()
Ik ook niet ofzo, heb wel een buikje maar ja dat heeft iedere chauffeur toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:15 schreef siekman het volgende:
ik ben gelukkig nog niet vet , geen anorexia maar ook niet vet ( wel een buikje maarja dat heeft een beetje icter wel )
Maar nu zal ik ook nooit vet worden
Dat spul wordt wel in vijf seconden koud.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Na een dag hard werken gaat er wel een Quarter Pounder in hoor
Maar nee, niet mijn lievelingseten.
Dat is en blijft toch, Chili Con Carne
Maar gelukkig is Chili Con Carne koud ook heerlijk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat spul wordt wel in vijf seconden koud.
Je bent niet goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Chili Con Carne koud ook heerlijk!
Na elke werkdag naar de Mac toe.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Na een dag hard werken gaat er wel een Quarter Pounder in hoor
Maar nee, niet mijn lievelingseten.
Dat is en blijft toch, Chili Con Carne
Weet ikquote:
KFC.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Baas boven alles zijn de KFC hotwings
Weltrustenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef siekman het volgende:
Niet veel medestanders dus ik ga pitten.
morgen druk met verjaardag feestje voor mijn kiddo
check het overmorgen wel TVP
Chili con carne vind ik in alle gevallen wel erg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet ik
Moet niet steenkoud zijn natuurlijk maar lauwige of afgekoeld is niet erg hoor.
Bestel dan zonder bacon of iets anders, of nog beter KFC.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom doet Mac telkens bij elk nieuw soort dikke hamburger bacon op.. Gatverdamme, dat verpest de smaak..
"Zonder bacon alsjeblieft"quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom doet Mac telkens bij elk nieuw soort dikke hamburger bacon op.. Gatverdamme, dat verpest de smaak..
Iets met niet durven en autisme enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Zonder bacon alsjeblieft"
Godverdomme.. Dat was moeilijk.
Bacon niet lekker vindenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet ziek, gewoon een beetje gay.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bacon niet lekker vindenBen je ziek ofzo?
Alsof we over culinaire hoogstandjes pratenquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:41 schreef Equites het volgende:
De Big Tasty is de enige burger die ik daar lust.....
Mijnes ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:42 schreef Noko het volgende:
Ze hebben ook mijn favo milkshake weggehaald:(
Ik was in helmond gisteren en 1 quarter pounder kost daar gewoon 3.50!!!quote:
Kostte d'n dieje gewoon 3.50?!!?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Ik was in helmond gisteren en 1 quarter pounder kost daar gewoon 3.50!!!
hier 2.50 maar beeld je in dat je effe 4 euro voor dat gaat betalen
ja geak! zonne ding kost gewoon 3 euroH vijftigquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kostte d'n dieje gewoon 3.50?!!?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:38 schreef Jadusable het volgende:
[..]
ja geak! zonne ding kost gewoon 3 euroH vijftig
Bacon is lekker met ei, niet met een hamburgerquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bacon niet lekker vindenBen je ziek ofzo?
Ja van deze week natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
is dit het obesitas verzameltopique?
Van horen zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:39 schreef Jadusable het volgende:
Je spreekt wel de typische helmondse tong als ik het zo hoor
Godverdommequote:Op zaterdag 3 september 2011 05:02 schreef Levolution het volgende:
Fast food
Duizenden smaakloze calorieën, ader-dichtslibbende verzadigde vetten en kankerverwekkende conserveermiddelen naar binnen werken terwijl je er niet eens vol van raakt en je alleen maar zout en suiker proeft.
Hippe homofielen die elke kans aangrijpen om fast food af te zeiken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 05:02 schreef Levolution het volgende:
Fast food
Duizenden smaakloze calorieën, ader-dichtslibbende verzadigde vetten en kankerverwekkende conserveermiddelen naar binnen werken terwijl je er niet eens vol van raakt en je alleen maar zout en suiker proeft.
Huilen maar het zelf wel 1 keer per week eten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 05:02 schreef Levolution het volgende:
Fast food
Ja, overal.quote:
Vorige week nog Mac gehaald en toen lag ie er gewoon nog hierquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, overal.
Hij bestaat niet meer. Dood. Verdwenen. WEG!!!!
Jij bent er zo eentje die alleen rauwe groentes eet en de restjes opstuurt naar Afrika?quote:Op zaterdag 3 september 2011 05:02 schreef Levolution het volgende:
Fast food
Is het nu vorige week?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Vorige week nog Mac gehaald en toen lag ie er gewoon nog hier
Mac Donalds linkt ook niet meer naar de Big Tasy met Bacon: http://www.mcdonalds.nl/w(...)/Big+Tasty+met+Baconquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, overal.
Hij bestaat niet meer. Dood. Verdwenen. WEG!!!!
Nee ik ben er zo één die geen seperatortroep maar echt vlees eet en de verzadigde vetten in dat vlees compenseert met vis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die alleen rauwe groentes eet en de restjes opstuurt naar Afrika?
Heheh bignastyquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef Geelman het volgende:
BigTasty was eigenlijk meer BigNasty.
Waarmee de kans op kanker toeneemt ja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
Grappig wel dat McDonald's een restaurant wil zijn maar toch hebben ze een 'assortiment' blijkbaar.
Dat krijg je in zoveel restaurants er gratis bij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:15 schreef Bathurst.vxr8 het volgende:
[..]
Waarmee de kans op kanker toeneemt ja.
Die burger met die chips erop?quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef dakraam het volgende:
McMomentje ElNacho. Do I need to say more?
Neequote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die burger met die chips erop?
Dat was wel een dieptepuntje.
Een hamburger met chips.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een hamburger met chips.Eet je ook boterhammen met friet?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee ik ben er zo één die geen seperatortroep maar echt vlees eet en de verzadigde vetten in dat vlees compenseert met vis.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
Hippe homofielen die elke kans aangrijpen om fast food af te zeiken.
Woensdag daten jij heb ik gehoordquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet ik
Moet niet steenkoud zijn natuurlijk maar lauwige of afgekoeld is niet erg hoor.
Oja ?quote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Woensdag daten jij heb ik gehoord
Hij is Geert, en wil voor je bukken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Oja ?
Vertel, weet nog van niks
Bedankt voor deze O zo interessante mededeling.quote:Op maandag 5 september 2011 09:58 schreef Henkvanomdehoek het volgende:
Ik denk bij Meerkerk altijd aan Goede Tijden Slechte Tijden. Maar dat is Meerdijk.
niet liegen, er is geen plek in nieuwegein van waaruit je ze alle 3 binnen 5 min. kunt bereikenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef SpermaDonor het volgende:
Heb wel mazzel hier in Nieuwegein, 3 Mc Drive's die allemaal op nog geen 5 min. van me af zitten.
10 minuten danquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
niet liegen, er is geen plek in nieuwegein van waaruit je ze alle 3 binnen 5 min. kunt bereiken
Mannenpap.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Er zit wel een saus overheen toch? Wat voor saus is dat?
1x genomen, nooit weer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef siekman het volgende:
En dan heb je nog India, Mexico en Japan en zo die allemaal hun eigen McDonald's 'gerechten' hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef robin007bond het volgende:
Die nieuwe McDonald's burger, 1955. Is ook wel geefbaar.
Toch is het heel jammer dat de Big Tasty weg is.
In de USA hebben ze veel meer. Ik ben jaloers
http://www.mcdonalds.com/us/en/home.html
Obesitas, raadpleeg een dokter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:43 schreef borbit het volgende:
ja relaxt hier in nieuwegein. 3 keer mac drive in de buurt. Hebben die medewerkers dus nooit door hoeveel eten ik er haal. Ga gewoon steeds bij de zelfde ontbijt, lunch en diner halen. En hoef ik bij geen enkele 3 keer per dag te komen. Superchill
Ja, die is wel lekkerquote:
Nou je het zegt. Die gaat er bij mij ook wel in.quote:
DM mij voor een afspraak.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die gaat er bij mij ook wel in.
Voor fallus georienteerd doe je wel goed als of je hem niet snaptquote:
Kan ze dan ook daar even parkeren als de bestelling nog niet helemaal klaar is?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor fallus georienteerd doe je wel goed als of je hem niet snapt
Maar idd ik heb trek en schuif em zo naar binnen eventueel.
Raam 2
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ze dan ook daar even parkeren als de bestelling nog niet helemaal klaar is?
Jij bent een echte McDrive fan? Niet even gezellig binnen gaan zitten.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mag ze dan gelijk doorrijden naar raam 2?
Milkshake toch?quote:
Naar binnen gaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Jij bent een echte McDrive fan? Niet even gezellig binnen gaan zitten.
McFlurry M&M'squote:Op woensdag 4 april 2012 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Milkshake toch?
[..]
Naar binnen gaan.![]()
Gezellig naar binnen gaan? Nee liever in m'n auto op m'n eigen stoel met mijn eigen muziek.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Jij bent een echte McDrive fan? Niet even gezellig binnen gaan zitten.
Laatst iemand die postte dat dan de rugleuning helemaal onder de rotzooi zat. Ik ben echt benieuwd naar hoe hij eet.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gezellig naar binnen gaan? Nee liever in m'n auto op m'n eigen stoel met mijn eigen muziek.
Ik moet zeggen, ik ben ook zo een knoeierd. Frietjes die onder je stoel schieten, blaadjes sla op het dashboard en overal plakkerige vingers van de milkshake.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst iemand die postte dat dan de rugleuning helemaal onder de rotzooi zat. Ik ben echt benieuwd naar hoe hij eet.
Je moet als je een burger eet hem met je handen pakken en dan met je pinken het doosje eronder vasthouden, dan blijft alles netjes binnen de perken.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben ook zo een knoeierd. Frietjes die onder je stoel schieten, blaadjes sla op het dashboard en overal plakkerige vingers van de milkshake.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst iemand die postte dat dan de rugleuning helemaal onder de rotzooi zat. Ik ben echt benieuwd naar hoe hij eet.
Ach ja dat zijn de onervaren mc-drive klanten. Ik weet precies hoe ik alles moet aanpakken, uit moet stallen en in welke volgorde ik het moet consumeren zodat ik de zak ook nog als afvalbak kan gebruiken en niet met vieze handjes ergens aan moet zitten.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben ook zo een knoeierd. Frietjes die onder je stoel schieten, blaadjes sla op het dashboard en overal plakkerige vingers van de milkshake.
Ik ben nog onervaren.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Ach ja dat zijn de onervaren mc-drive klanten. Ik weet precies hoe ik alles moet aanpakken, uit moet stallen en in welke volgorde ik het moet consumeren zodat ik de zak ook nog als afvalbak kan gebruiken en niet met vieze handjes ergens aan moet zitten.
ja, nog een dikkert erbijquote:
Nou, zo'n curvy dame, weinig mis mee eigenlijk.quote:
Jij houdt van Rubens vrouwen?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, zo'n curvy dame, weinig mis mee eigenlijk.
Maar goed dat jij dan niets te vertellen hebtquote:Op woensdag 4 april 2012 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker boeiend, wat mij betreft mogen ze al die fastfoodketens sluiten
Genoeg vadsige foksters hoor.quote:
curvy en vet... there's a difference.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, zo'n curvy dame, weinig mis mee eigenlijk.
Lekker eerst de kwabben opzij gooien voor je erin kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben daar stiekem wel best fan van.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben daar stiekem wel best fan van.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Lekker eerst de kwabben opzij gooien voor je erin kan.
quote:
Verdorie, ik loop alles mis. Het wordt tijd dat ik een keertje langs ga.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
De BigTasty is back, in de MAC in veghel!!Maar de 1955 was ook erg lekker hoor!!
![]()
Dat is geen Rubens vrouwquote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Lekker eerst de kwabben opzij gooien voor je erin kan.
Dat klinkt wel homo-erotisch.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ja ik ga mezelf zo maar verwennen met een bicmac denk ik.
En dan nog een pizza erachteraan.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ja ik ga mezelf zo maar verwennen met een bicmac denk ik.
Niemand hoeft ook te zien wat ik doe hoor.quote:
Nee morgen of vrijdag pizza.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef White_Flower het volgende:
[..]
En dan nog een pizza erachteraan.
De Esso kan je ballen zuigen na dat gedoe van laatst?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand hoeft ook te zien wat ik doe hoor.
[..]
Nee morgen of vrijdag pizza.
Die is viesss.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan neem je appel-peer
Ja, en döner heb ik ook al een tijdje niet op gezien ik de laatste keer geen gebruik mocht maken van het toilet.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Esso kan je ballen zuigen na dat gedoe van laatst?
Snelle Jelle.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
Anti-klacht: BIG TASTY IS BACK!!!
wat??quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef siekman het volgende:
Wetende dat er hier wel enkele liefhebbers zijn van de o zo vatsige Mac Tasty.
Sperma doen ze er al zelf voor je op hoor.quote:
Eens. Hiervoor rijd ik 'helemaal' naar Duitslandquote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef Jig_Saw het volgende:
[ afbeelding ]
De Chili chicken moet terug komen!
Heeft ook met capaciteit te maken. De chili chicken komt trouwens voorlopig niet terug, die verkoopt te goed, ook door de productiecapaciteit; met het nieuwe systeem waardoor alles (min of meer) vers wordt gemaakt zijn die dingen niet bij te houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:
De McFlurry Rolo moet terug.
Die mensen bij McDonald's zijn nogal dom. Alles wat goed verkoopt, halen ze uit het assortiment.
wat een lulverhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 17:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heeft ook met capaciteit te maken. De chili chicken komt trouwens voorlopig niet terug, die verkoopt te goed, ook door de productiecapaciteit; met het nieuwe systeem waardoor alles (min of meer) vers wordt gemaakt zijn die dingen niet bij te houden.
Ik moest heel even kijken voor ik em begreepquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef hoeliefloepie het volgende:
[ afbeelding ]
De BigTasty is terug!!
LOL!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Piye het volgende:
Betekent dat dat de 1955 burger weer weg is? Want die vind ik wel een stuk lekkerder dan de big tasty.
Dafuq?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:36 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
LOL!!!!!!!!
Dan heb je echt geen smaakpapillen.
1955 is niks anders dan een big Mac met bacon en veel ketchup....quote:Op woensdag 11 april 2012 11:55 schreef xSouL het volgende:
[..]
Dafuq?!
De Big Tasty is een en al saus, fucking gore burger is dat. Je neemt een hap en je hele bek zit vol met saus en een klein beetje vlees is wat je proeft. Van mij mag die gewoon weer wegblijven.
De 1955 burger gewoon een verbeterde Big Tasty met minder saus en meer vlees (bacon).
Hij is alweer terug gast.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef strawberry_hill het volgende:
Mc tasty was echt te chill ze hebben nu wel 1955's classic maar het is toch niet hetzelfde.Feel your pain bro
Daar heb je een servetje voor, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef hoeliefloepie het volgende:
big tasty is wel lekker idd
maar niet fatsoenlijk ''te nuttigen''
vorige keer kwam ik met een heel gezicht vol saus en me neus vol sla de mac weer uit
Dat dus. Ik wist niet dat daar al sprake was van electriciteit enz.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef Lexis het volgende:
Meerkerk
Dan woon je dus ook echt precies nergens.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:28 schreef Hendroit het volgende:
Mcdonalds haalt alleen dingen uit het assortiment die lekker zijn
Nu de bigtasty, eerder haalden ze de chocolade milkshake eruit (is gelukkig weer terug en weer weg)
En ben je toen weggelopen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:17 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Stoppen ze de burgers trouwens in de magnetron bij de mac? Ik zag ze het bij de Burger King een keer doen toen ik een King Deal aan het halen was
Bij de mac komt alles lekker vers uit een la ...quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:20 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Nee, ik moest vulling hebben. Het was op het station, sorry
koud broodje dan ga ik terugquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet wanneer op een koud broodje.
Juist niet. Maar een Big Tasty op zijn tijd is best lekkerquote:
Dan ga jequote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:19 schreef dramatic het volgende:
gvd man, 8 pagina's gelezen tot ik de datum zag![]()
![]()
Yes, mission accomplished met m'n kutkick.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:19 schreef dramatic het volgende:
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |