Jij mag toch alleen maar visburgers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die shit is sowieso niet te vreten.
Doe maar niet!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Binnenkort even die 1955-burger proberen
Quarter Pounderquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Doe maar niet!
Gisteren gedaan en is echt niet te kanen! (zelfde gore saus als de Tasty
Neem gewoon een Quarter Pounder ofzo!
quote:
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef Geelman het volgende:
BigTasty was eigenlijk meer BigNasty.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef siekman het volgende:
Nee hij was heerlijk. Jullie hebben er vast nog nooit 1 geproefd.
Hij was zo heerlijk ranzig en vet dat hij eigenlijk heerlijk was
Is de 1955 geworden (bijna hetzelfde maar dan nog ranziger!)quote:
Die baconsaus verpestte dat hele gevaarte. Gewoon twee Big Macs bestellen, klaar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef siekman het volgende:
Nee hij was heerlijk. Jullie hebben er vast nog nooit 1 geproefd.
Hij was zo heerlijk ranzig en vet dat hij eigenlijk heerlijk was
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die baconsaus verpestte dat hele gevaarte. Gewoon twee Big Macs bestellen, klaar!
Mc Kroket is echt goed te doen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik heb nog nooit een McKroket op.![]()
Toch maar even proberen dan, binnenkort.
1 op 7 minuten is voor mij genoegquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef SpermaDonor het volgende:
Heb wel mazzel hier in Nieuwegein, 3 Mc Drive's die allemaal op nog geen 5 min. van me af zitten.
Er zit wel een saus overheen toch? Wat voor saus is dat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mc Kroket is echt goed te doen!
Pas wel op, heel af en toe krijg je er 1 die vers gebakken is en dan heb je de blaren in je bek.
Is ook link, je gaat er veel te gemakkelijk naar toe als je ff geen zin hebt om te koken of om je avond honger te stillenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef siekman het volgende:
[..]
1 op 7 minuten is voor mij genoeg
whutquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is ook link, je gaat er veel te gemakkelijk naar toe als je ff geen zin hebt om te koken of om je avond honger te stillen
Geen idee waar die saus naar moet smaken, geen mosterd ofsow maar ook geen mayo :S maar is wel echt lekker!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Er zit wel een saus overheen toch? Wat voor saus is dat?
Dichtsbijzijnde BK voor mij is Utrecht Centraal, dan kan ik 2x naar de Mac (parkeerkosten e.d.)quote:
Duik dan even de a27 op heb je bij houten ook een BK . Maar nog nooit wat gegeten bij BKquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde BK voor mij is Utrecht Centraal, dan kan ik 2x naar de Mac (parkeerkosten e.d.)
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef siekman het volgende:
kroket heeft een mosterd peper achtige saus . Is ook zeer goed te doen
Inderdaad wel gevaarlijk zo een mac in de buurt , avond honger wordt goed gestild hier
Waar woon jij dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef siekman het volgende:
[..]
Duik dan even de a27 op heb je bij houten ook een BK . Maar nog nooit wat gegeten bij BK
Zit zelf in Nieuwegein en Houten is kippe stukkie, maar wist niet dat daar een BK zat :squote:Op zaterdag 3 september 2011 00:07 schreef siekman het volgende:
in de buurt van meerkerk ongeveer 7 minuten rijden daarvandaan
"Are you gonna eat that?"quote:
Ow die ...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef siekman het volgende:
Bij de BP naast het restaurant wat daar zit aan nieuwegeinse zijde
bij die loopbrug over de snelweg
Wat een teringlijer , Ik hou ook van lays chips .quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
door mensen als TS is de lays chips minder zout geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |