Eendjes zijn niet perse kleiner dan nieuwe auto's, maar wel veul toffer!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Glasbewerken lijkt mij veel leuker dan eendjes rijden. Behalve dat ik niet kan rijden, is het in een kleiner autootje toch niet veel anders dan in een gewone auto.Je bent dan gewoon aan het autorijden, dat vind ik veel suffer.
Een blotevoetenpad hebben Nem en Soempie ook gedaan! Lijkt mij ook wel wat.
Sven klinkt wel een beetje als Nem,maar is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Glasbewerken lijkt mij veel leuker dan eendjes rijden. Behalve dat ik niet kan rijden, is het in een kleiner autootje toch niet veel anders dan in een gewone auto.Je bent dan gewoon aan het autorijden, dat vind ik veel suffer.
Een blotevoetenpad hebben Nem en Soempie ook gedaan! Lijkt mij ook wel wat.
Rationeel gezien maakt het natuurlijk geen fuck uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Eendjes zijn niet perse kleiner dan nieuwe auto's, maar wel veul toffer!
Ik dacht echt dat jij dat was... toen jullie samen gingen wandelen om af te vallen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Sven klinkt wel een beetje als Nem,maar is niet hetzelfde
Oh... ik had glasblazen in mijn hoofd! Maar dat is wel iets te heftig.quote:Glasbewerken ook trouwens. Als het maar geen "plak wat leuks op je glas"-ding is.
Jamaar...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rationeel gezien maakt het natuurlijk geen fuck uit.![]()
Ik ben gewoon niet zo van die hippe retrodingen.
En ik maar denken dat jullie vet goed bezig een half jaar lang hebben gewandeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben één keer met Soemp gaan wandelen, naar Delft
En dat was over asfalt
Ja, dat wist ik al wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar...ik vond oude dingen altijd al leuker dan nieuwe
Hehe, je moet zo'n Mr. Bean autootje hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik zou het wel echt heel tof hebben gevonden om in een ouwe eend rond te rijden
Een fiat 500 lijkt me ook helemaal fantastisch![]()
[ afbeelding ]
Je moet doen wat de bruid het leukst zou vinden. De rest moet zich daar bij voegen, zij zijn er voor de bruid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik organiseer binnenkort voor een andere vriendin zelf een vrijgezellenfeest, daar had ik bedacht een fotoshoot te gaan doen (met ingehuurde visagiste), maar een paar dames wil perse lasergamendat vind ik nou zo'n afknapper!
Oh, vals!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
en ik vind haar WoW-kant helemaal niet leuk, en ik organiseer het feest toevalligdus best kans dat we dat lekker toch niet gaan lasergamen
Het wordt in Amersfoort georganiseerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn sushiworkshops en cocktail workshops in Groningen voor vrijgezellenfeesten...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou trouwens voor het lasergamen gaan.
Ja, Mohammed is heilig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zegt de fotograaf!
Is er dan niets meer heilig in deze wereld?
Ik vind een fotoshoot bijzonderder dan lasergamen, en dat vind ik daarom beter bij een vrijgezellenfeest passen dan bij een verjaardag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre, ik vind lasergames gewoon een leukere bezigheid. Vind zo'n fotoshoot meer voor een verjaardag.
Ik ken niemand die gaat lasergamen/paintballen met een verjaardag. Dat is echt typisch een vrijgezellenbezigheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind een fotoshoot bijzonderder dan lasergamen, en dat vind ik daarom beter bij een vrijgezellenfeest passen dan bij een verjaardag.
Lasergamen vind ik juist typisch iets voor een verjaardag of zomaar.
Voor mannen ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken niemand die gaat lasergamen/paintballen met een verjaardag. Dat is echt typisch een vrijgezellenbezigheid.
Oh, ik ging er vanuit dat de fotoshoot met alle dames is....niet alleen de bruid.quote:Een fotoshoot is iets voor solo vind ik. En dus juist een leuk cadeau. Ik ken meer mensen die een fotoshoot voor hun verjaardag hebben gedaan dan mensen die gingen lasergamen.
quote:
Bij mannen ja. Bij vrouwen: nee. Alhoewel mannen gaan paintballenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mannen ja.
En met verjaardagen wordt er meestal gewoon gezopen en gekletst. Maar áls er besloten wordt iets te gaan doen, dan toch eerder lasergamen dan een fotoshoot?
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik vind een fotoshoot leuker als het voor 1 persoon is en niet met iedereen erheen of erbij.quote:Oh, ik ging er vanuit dat de fotoshoot met alle dames is....niet alleen de bruid.
Hoe groot is het ding? Sowieso is het niet sleutelbosbestendig, dan is ie binnen de kortste keren in de rui.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
En dat kuiken, dat kan wel toch? Als beest voor aan je autosleutel of iets dergelijks?
Ik voeg daar 'vriending' en 'schoonmonster'aan toe.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens evenop de uitdrukking "vrijgezellig"?
Maar dat zegt meer over je zelfbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef wyccie het volgende:
Een fotoshoot is, als je het voor de officiële foto's doet, vast veel prettiger in je eentje (vooral ook voor de fotograaf), maar hier is het meer als vrouwenbezigheid bedoeld. Dus lekker tutten en poseren.
Ik zou een solofotoshoot echt geen geschikt cadeau voor mijn verjaardag vinden. Die foto's ga ik echt niet ophangen.
Vriending is toch gewoon een spelfout? Schoonmonster vind ik eigenlijk wel mooiquote:Ik voeg daar 'vriending' en 'schoonmonster'aan toe.
Zijn er serieus dan wel mensen die foto's van zichzelf aan de muur hangen? En dan bedoel ik niet van vakantie, of van toen ze klein waren. Maar gewoon ervoor geposeerd en opgetut, van die modellenportfoliofoto's.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat zegt meer over je zelfbeeld.
Nee, wordt echt zo gebruikt.quote:Vriending is toch gewoon een spelfout?
Ja die mensen zijn erquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er serieus dan wel mensen die foto's van zichzelf aan de muur hangen? En dan bedoel ik niet van vakantie, of van toen ze klein waren. Maar gewoon ervoor geposeerd en opgetut, van die modellenportfoliofoto's.
Erg weinig op het moment. Vooral veel online werk. Ik wil al wel weer een tijdje en dat gaat er ook wel weer van komen maar weet nog niet precies wanneerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef wyccie het volgende:
Nem, heb jij eigenlijk nog steeds opdrachten? Je gaat nooit meer naar Engeland.
Al 39 jaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra sinds wanneer heb je een ster?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom wist ik dat je dat ging zeggen![]()
meer specifiek, hier op FOK?
Er is dus nog niks mis met jouw waarnemingsvermogen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah ok, ik zat me af te vragen of het er al een jaar stond en ik het nu pas zag
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Moet je betalen om Mod te zijn of word je in natura betaald?
Haai haai...
Wou jij zeggen dat je niets betaald krijgtquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee en nee. Puur vrijwilligerswerk.
Da's pas na een maand. Ik moet dus nog even wachten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je niets betaald krijgt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je nieuwe baan![]()
(sorry voor de slechte grap)
Over speelgoed? Of een ander programma?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Dat programma van James May nu op Discovery!![]()
zo, als dat festival vol in de zon is dan wordt het nog wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Bloody hot nu weer hier, geen zuchtje wind.
Ik wacht nog even met op pad gaan naar het festival...
Man Labs nu. Straks ook Toy Stories. Blijkbaar een James May middag op Discovery.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over speelgoed? Of een ander programma?
Ja, daarom wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo, als dat festival vol in de zon is dan wordt het nog wat.
Er zijn zat fora waar fulltime betaalde mods zitten...quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al dat genoeg zou opleveren zou ik het misschien wel doen.
leg dat maar eens uit aan de jeugd, een leven zonder mobielquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de AT&T telefoontoren is uitgevallenIk en de helft van campus zijn al bijna 24 uur onbreikbaar. Irritant, ja, maar al helemaal nu vandaag alle eerstejaars aankomen. Stress alom.
Ja, hoe lang zijn die mobieltjes nou eigenlijk gemeengoed? Tien jaar, misschien vijftien jaar hooguit? Ik word wel eens ziek van die manie dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn. "Oh help! Ik heb geen signaal!" Nou én? Nog niet zo lang geleden was iedereen alleen maar bereikbaar via vaste lijnen. En weet je wat? Het leven stond niet stil: het ging gewoon door.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leg dat maar eens uit aan de jeugd, een leven zonder mobiel
je kan er vanalles van vinden, neemt niet weg dat wij het allemaal in ons dagelijks leven hebben ingewoven en niet anders wetenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, hoe lang zijn die mobieltjes nou eigenlijk gemeengoed? Tien jaar, misschien vijftien jaar hooguit? Ik word wel eens ziek van die manie dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn. "Oh help! Ik heb geen signaal!" Nou én? Nog niet zo lang geleden was iedereen alleen maar bereikbaar via vaste lijnen. En weet je wat? Het leven stond niet stil: het ging gewoon door.
Vroeger toen we onze boodschappen en mededelingen nog op muren van de grotten schreven of met rookwolken duidelijk maakte, ging het leven ook door.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, hoe lang zijn die mobieltjes nou eigenlijk gemeengoed? Tien jaar, misschien vijftien jaar hooguit? Ik word wel eens ziek van die manie dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn. "Oh help! Ik heb geen signaal!" Nou én? Nog niet zo lang geleden was iedereen alleen maar bereikbaar via vaste lijnen. En weet je wat? Het leven stond niet stil: het ging gewoon door.
niet eens per se. maar waarom zouden we? We zijn echt niet die verotte generatie die veel mensen denken dat we zijn. Maar we schieten er echt niks mee op om terug de tijd in te gaanquote:
je moet wel begrijpen dat wij er enorm afhankelijk van zijn, puur omdat we niet anders kennen.Niemand heeft ook nog een landlijn (ikke wel!) en al helemaal als het plotseling gebeurt...quote:Op zondag 4 september 2011 00:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zeg ik ook niet
maar als technologie een keer niet werkt moet er ook niet gedaan worden of de wereld instort, als dit het is waar je je druk over moet maken heb je niet veel te klagen.
meestal wordt het wel weer gefikst.
Precies, dat bedoel ik. Ik heb ook geen vaste lijn meer. En ik gebruik mijn mobieltje ook voor internet e.d. Maar als het eens een keer eventjes niet werkt, so what? Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op zondag 4 september 2011 00:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zeg ik ook niet
maar als technologie een keer niet werkt moet er ook niet gedaan worden of de wereld instort, als dit het is waar je je druk over moet maken heb je niet veel te klagen.
meestal wordt het wel weer gefikst.
Ik ben ook behoorlijk verslingerd aan mijn mobiel en internet, maar als het eens niet werkt, dan vallen er echt geen doden door...quote:Op zondag 4 september 2011 08:53 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Ik heb ook geen vaste lijn meer. En ik gebruik mijn mobieltje ook voor internet e.d. Maar als het eens een keer eventjes niet werkt, so what? Er zijn ergere dingen in het leven.
Ik ken nog mensen van mijn leeftijd zonder mobiel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Die is al heel oud, maar blijft wel goed jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Muse liefhebbers (en ook de niet liefhebbers)![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)jker_in_de_zeik.html
CD's? Gewoon Windows Media Playerquote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gebruikt iemand nog wel eens een[programmatje om naar mp3 te converteren en zo ja welke?
quote:Op zondag 4 september 2011 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk verslingerd aan mijn mobiel en internet, maar als het eens niet werkt, dan vallen er echt geen doden door...
dat zeg ik toch ook helemaal niet? Het neemt niet weg dat het onwijs irritant is. En het lag geen uurtje plat maar meer dan 24 uurquote:Op zondag 4 september 2011 09:04 schreef Nico_S. het volgende:
Dat bedoel ik. De wereld houdt niet op met draaien als mobiel internet eens een keer een uurtje plat ligt.
Klinkt als de oude MaJo. Maar dat is geloof ik niet de bedoeling.quote:Op zondag 4 september 2011 18:30 schreef MaJo het volgende:
CobraIk heb net weer 4 uur liggen tukken
Nee dit is niet zo best. Momenteel lig ik in het weekend bijna de hele dag te slapen, dat klopt toch niet? Toch maar weer eens naar de dokter binnenkortquote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt als de oude MaJo. Maar dat is geloof ik niet de bedoeling.
Ik moet zeggen dan een tukkie me op dit moment echt heel lekker in de oren klinkt maar slaapritmetechnisch niet echt handig denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 18:30 schreef MaJo het volgende:
CobraIk heb net weer 4 uur liggen tukken
Klopt niet nee. Maarja, 5 dagen werken + andere dingen en je B12-tekort wat je niet echt bijhoudt is natuurlijk ook geen energieopwekkende combo.quote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dit is niet zo best. Momenteel lig ik in het weekend bijna de hele dag te slapen, dat klopt toch niet? Toch maar weer eens naar de dokter binnenkort
Ik moet wel weer een prik ja denk ik, maar zelfs dat lijkt niet echt voldoende te helpenquote:
Dat is vaagquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dan een tukkie me op dit moment echt heel lekker in de oren klinkt maar slaapritmetechnisch niet echt handig denk ik
Het was gisteren erg warm dus bier+zon = slecht plan
's Nachts is een vriend van me nog gerold door één of ander illuster figuur dat opeens heel joviaal deed. Die maat van me had het door waarna die kerel hem lachend teruggaf. Een beetje flabbergasted doorgelopen anders hadden we hem wel een muilpeer gegeven. Kuttuig.
Dat is waarquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt niet nee. Maarja, 5 dagen werken + andere dingen en je B12-tekort wat je niet echt bijhoudt is natuurlijk ook geen energieopwekkende combo.
3 + 1 = 1,5quote:Op zondag 4 september 2011 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarWe hebben nu besloten dat ik toch 3 dagen bij mijn ouders ga werken + een dag in Den Haag. Dan werk ik 1,5 dag en dat moet me wel wat meer energie geven hopelijk
Ik gebruik zelf geen portomonnee meer, maar ik was ook enorm gevoelig voor af/aanwezigheid in mijn kontzak van dat ding toen ik er één had. Dus hij voelde gewoon gelijk dat 'ie weg was. Het stelen zelf heeft 'ie niet gevoeld. Maar ja, daar zijn die afleidingstruukjes dus voor.quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is vaagKlinkt een beetje als wat mijn zus toen ooit is overkomen. Hoe had ie het door? Kan me voorstellen dat je daarna helemaal in de war bent ja
Maar echt op tijd neem je die dingen niet toch? Heb je na LL er nog één genomen?quote:Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet wel weer een prik ja denk ik, maar zelfs dat lijkt niet echt voldoende te helpen
Den Haag is maar een halve dag, begint pas om 2 uurquote:
Sinds Jazz by Duurstede al niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar echt op tijd neem je die dingen niet toch? Heb je na LL er nog één genomen?
Dan gok ik maar dat je 3,5 dag ipv 1,5 bedoelde.quote:Op zondag 4 september 2011 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Den Haag is maar een halve dag, begint pas om 2 uur
Andy!!quote:
Hoe is het hierzo?quote:
Saai. We hebben Etcie als dj bij gamezone radio en jouw awards moeten missen.quote:
Mijn excuses daarvoor, maar moest wat tijd aan een dame besteden. slap excuus, ik weet het...quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Saai. We hebben Etcie als dj bij gamezone radio en jouw awards moeten missen.
Als het maar een leuke dame is dan.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn excuses daarvoor, maar moest wat tijd aan een dame besteden. slap excuus, ik weet het...
En nu hoeft dat niet meer?quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn excuses daarvoor, maar moest wat tijd aan een dame besteden.
Een hele leuke dame zelfs.quote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar een leuke dame is dan.
Vanavond niet in elk geval.....quote:
Nina Hagen II?quote:
Nee kassameisje II.....quote:
Dat lijkt me ook weinig. Ik zou maandelijks vragen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds Jazz by Duurstede al niet meerMaar ik zou ze uiteindelijk om de 3 maanden moeten krijgen, maar dat lijkt me ook wat weinig...
Vertel!quote:
ken haar via mijn werk maar in het weekend zit ze achter de kassa. Nu is ze helaas voor een half jaar op stage in Dubai....quote:
Heb je al een ticket voor een vakantie geboekt?quote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ken haar via mijn werk maar in het weekend zit ze achter de kassa. Nu is ze helaas voor een half jaar op stage in Dubai....
Ik wou al zeggen, hoezo helaas? Gids en verblijf in Dubai.quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je al een ticket voor een vakantie geboekt?
Nog niet. Heb net vakantie gehad helaas......quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een ticket voor een vakantie geboekt?
Da's dan klote.quote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog niet. Heb net vakantie gehad helaas......
Ja maar we pingen wel veel. En ben benieuwd of deze wel terug komt voor mij....quote:
Daar wou ik net een grapje over maken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar we pingen wel veel. En ben benieuwd of deze wel terug komt voor mij....
Dat mag want ik zie ook wel de humor in van deze paradox.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar wou ik net een grapje over maken.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat mag want ik zie ook wel de humor in van deze paradox.
De mooiste die ik heb gehoord is: Mijn vriendin heeft maandverband met vleugels als ze ongesteld is maar die van jou gaat gewoon ergens zitten waar je minstens 5 uur voor moet vliegen. Wel zo rustig toch?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mooiste die ik heb gehoord is: Mijn vriendin heeft maandverband met vleugels als ze ongesteld is maar die van jou gaat gewoon ergens zitten waar je minstens 5 uur voor moet vliegen. Wel zo rustig toch?
Soempie is wel blij geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn hier nog spannende dingen gebeurd de afgelopen tijd?
Married with children on the way?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Married with children on the way?
Ah ik wilde eigenlijk zeggen dat ik 1,5 dag vrij ben, gaat lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gok ik maar dat je 3,5 dag ipv 1,5 bedoelde.
Ah dat is zeker een leuk bericht! Gefeliciteerd Soempie!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik wilde eigenlijk zeggen dat ik 1,5 dag vrij ben, gaat lekker
Ja, ik ben een FOK! Wout.quote:Op zondag 4 september 2011 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Betekend die blauwe kleur dat je inmiddels bij de politie aan de slag bent Cobra?
Ah een moderator geworden dus. Cool. Jij bent niet wegbezuinigd bij defensie dus?quote:
Nog niet. Nog steeds geen zekerheid.quote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een moderator geworden dus. Cool. Jij bent niet wegbezuinigd bij defensie dus?
Dat is wel vervelend zeg. Spannende tijden dus bij jullie?quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet. Nog steeds geen zekerheid.
Yep, en dat kan nog wel een jaar duren.quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend zeg. Spannende tijden dus bij jullie?
Zeer vervelend hoor. Maar het is sign o'the times. Het contract tussen mijn werkgever en de opdrachtgever loopt ook af in augustus volgend jaar. Dus het is dan ook maar de vraag of ik mee overgenomen wordt.quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, en dat kan nog wel een jaar duren.
Cateringmedewerker.quote:
Dit is de vijfde bezuinigingsronde die ik mee maak. Als ik even snel reken, heb ik zo'n 8 van mijn 20 dienstjaren in onzekerheid gezeten. (morgen feest, 20 jaar bij de baas)quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeer vervelend hoor. Maar het is sign o'the times. Het contract tussen mijn werkgever en de opdrachtgever loopt ook af in augustus volgend jaar. Dus het is dan ook maar de vraag of ik mee overgenomen wordt.
Heb je al iets anders op het oog?quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is de vijfde bezuinigingsronde die ik mee maak. Als ik even snel reken, heb ik zo'n 8 van mijn 20 dienstjaren in onzekerheid gezeten. (morgen feest, 20 jaar bij de baas)
Eigenlijk is het wel genoeg.
Ik heb wel een back-up maar niet in mijn vakgebied.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je al iets anders op het oog?
Securitybranche?quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel een back-up maar niet in mijn vakgebied.
Yep. En terwijl ik daar aan de bak ben zoek ik wel iets passender.quote:
Okay Succes alvast!quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. En terwijl ik daar aan de bak ben zoek ik wel iets passender.
En nu ga ik maffen. Morgen weer vroeg op.
Je bent dus goed uitgerust?quote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Lui weekend gehad, inclusief MaJo-tukkiesgisteren was het wel heel erg, overdag én 's avonds geslapen
toen zouden we naar de kroeg maar E. kon niet zo goed over de warmte dus toch niet gegaan, en toen zijn we maar gewoon gaan slapen
vandaag weer geslapen 's middags, ging echt nergens over
quote:Op zondag 4 september 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is dat toch met jullie oudere mensen dat jullie maar dingen aannemen over de jongeren en er over zeiken?We zijn heus niet allemaal achterlijk.
Ik hoop dat ik vanavond in elk geval nog kan slapenquote:
Ja dacht laat ik eens kijken hoe het met jullie is?quote:
Morgen weer werken zeker? Thanx, leuk om jullie weer te zien.quote:Op zondag 4 september 2011 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond in elk geval nog kan slapenLeuk dat je weer eens komt buurten trouwens
Jup, niet zo heel veel zin (quote:Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen weer werken zeker? Thanx, leuk om jullie weer te zien.
Another day another euro toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, niet zo heel veel zin (@MM) maar het moet maar weer
In mijn geval niet echt, werk voor m'n uitkeringquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Another day another euro toch?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je lijkt zo wel op een vriend van me, als die een vriendin heeft zie je hem nooit nergens en is het weer uit dan belt hij elke week om te gaan stappen![]()
Zelf ontkent hij dit in alle toonaarden
dat was de Amerikaanse versie toch ook? Allemaal Italianen?quote:
Laat ik nu ook eens geen zin hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, niet zo heel veel zin (@MM) maar het moet maar weer
ja toch. En bij volgende sollicitaties staat er tenminste dat je werkervaring hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In mijn geval niet echt, werk voor m'n uitkeringdus voor een schijntje. Maar het is beter dan thuis zitten
Guido's and Guidettes idd.quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat was de Amerikaanse versie toch ook? Allemaal Italianen?
Het is dan ook een werkervaringsplekquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja toch. En bij volgende sollicitaties staat er tenminste dat je werkervaring hebt.
Oh Oh Cherso dacht ikquote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk NL programma was hier ook al weer op gebaseerd
Klopt maar bij gebrek aan Guido's en Guidettes hebben ze daar Haagse Sjonnie's en Anita's opgevoerd.quote:
Heb het hier gelezenquote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar ik twijfelde...
Ja, maar dat zijn allemaal van die enorme nep Italianen die er heel misschien wel één keer zijn geweest. En vervolgens een grote bek hebben over het Italiaan zijn..quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zoals veel nazaten van immigranten toch? Praatjes over het thuisland maar ondertussen daar al lang niet meer passend.quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn allemaal van die enorme nep Italianen die er heel misschien wel één keer zijn geweest. En vervolgens een grote bek hebben over het Italiaan zijn..
Pciesquote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals veel nazaten van immigranten toch? Praatjes over het thuisland maar ondertussen daar al lang niet meer passend.
Nee man dit is de Amerikaanse versie, in Italie. Zo grappigquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
1) Ik ben dan wel 52, maar ik voel me beslist niet oud.quote:Op zondag 4 september 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is dat toch met jullie oudere mensen dat jullie maar dingen aannemen over de jongeren en er over zeiken?We zijn heus niet allemaal achterlijk.
Ik ook. Vanmiddag rond een uur of half 2 om precies te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 06:52 schreef MaJo het volgende:
Morgen mannen! Ik kijk nu al uit naar het moment dat ik weer kan gaan slapen
Ik om een uur of 11quote:Op maandag 5 september 2011 07:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Vanmiddag rond een uur of half 2 om precies te zijn.![]()
Gister een verjaardag gehad, veel te laat thuis...
quote:
Stond je op de A10 voor de coentunnel? daar stond ik 5 minuten helemaal stil, waarna alles weer begon te rijden en verder was er ook niks te zienquote:Op maandag 5 september 2011 07:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik om een uur of 11ben nu onderweg naar Amsterdam voor iets wat welgeteld 3 minuten duurt
een flashmob dus wel lachen
Langslaper! Om 6:04 zat ik al een half uur in de trein....quote:Op maandag 5 september 2011 06:04 schreef MaJo het volgende:
GoedemorgenWat is het belachelijk vroeg zeg
vroegspook!quote:Op maandag 5 september 2011 08:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Langslaper! Om 6:04 zat ik al een half uur in de trein....
Nope zuidasquote:Op maandag 5 september 2011 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stond je op de A10 voor de coentunnel? daar stond ik 5 minuten helemaal stil, waarna alles weer begon te rijden en verder was er ook niks te zien
Kom maar op met die link.quote:Op maandag 5 september 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope zuidasdaar werkende mensen verbaasd met allemaal spelende mensen. Ik heb het zelf gefilmd. Erg tof
Was daar vanochtend een flashmob? Hoe laat?quote:Op maandag 5 september 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope zuidasdaar werkende mensen verbaasd met allemaal spelende mensen. Ik heb het zelf gefilmd. Erg tof
En wat hij zegtquote:
Eerst moet het nog gemonteerd wordenquote:
Om half negenquote:Op maandag 5 september 2011 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Was daar vanochtend een flashmob? Hoe laat?
quote:Op maandag 5 september 2011 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst moet het nog gemonteerd wordenmaar dan zal ik hem zeker posten
Nee, mijn vrouw werkt in het WTC op het Projectbureau Zuidasquote:
Ah grappigquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Bart het volgende:
En ze doet daar de website ook van, zuidas.nl, dus misschien is ze wel geinteresseerd in dat filmpje. Heb haar net ff gemaild dat er een flashmob was vanochtend, ff kijken hoe ze reageert
Zuidas is groot hequote:Op maandag 5 september 2011 09:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah grappighet was echt pal voor het WTC (of zijn er meerdere locaties?
) laat maar even weten als ze interesse heeft. Deze mob was georganiseerd door mijn zus dus die zal dat vast wel leuk vinden
Kinderen weer naar schoolquote:Op maandag 5 september 2011 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Het "normale" leven is weer begonnen.![]()
Yeps. 1 in ieder geval. De andere gaat morgen voor het eerst naar peuterspeelzaal.quote:
Ah, rust voor moederquote:Op maandag 5 september 2011 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. 1 in ieder geval. De andere gaat morgen voor het eerst naar peuterspeelzaal.
Ja, precies... En oma. Lennon is 1x per 2 weken bij opa en oma op dinsdag... heeft zij ook een vrije morgen.quote:
Je zou mijn moeder niet harder kunnen straffen dan de frequentie waarmee ze mag oppassen terug te schroevenquote:Op maandag 5 september 2011 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
En oma. Lennon is 1x per 2 weken bij opa en oma op dinsdag... heeft zij ook een vrije morgen.
Ja, tenzij het om AOW gaat. Die moeten ze niet korten als de ontvanger in het buitenland woont.quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit vind ik nu een logische bezuiniging
uitkeringen buitenland omlaag
Inderdaad logisch. Als ik voor mijn werk naar het buitenland ga, is de per diem ook afhankelijk van de bestemming.quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet? Wil je niet dat ze in Nederland blijven of dat ze daar een vorstelijke uitkering houden?quote:Op maandag 5 september 2011 12:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, tenzij het om AOW gaat. Die moeten ze niet korten als de ontvanger in het buitenland woont.
bij mij ook (tot bepaalde hoogte)quote:Op maandag 5 september 2011 12:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Inderdaad logisch. Als ik voor mijn werk naar het buitenland ga, is de per diem ook afhankelijk van de bestemming.
Als iemand tot zijn 65e hard gewerkt heeft en zijn bijdrage heeft geleverd aan de maatschappij, mag die dan niet zelf bepalen waar hij daarvan mag genieten? "Ja meneer, u heeft altijd netjes uw belasting betaald, nooit een strafblad gehad, altijd vrijwilligerswerk gedaan, maar nu u graag relatief wat meer van uw karige pensioen wil genieten, dan gaat dat niet hoor! Dan halen we lekker weer wat van uw AOW'tje af!" Lijkt me niet eerlijk he?quote:Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom niet? Wil je niet dat ze in Nederland blijven of dat ze daar een vorstelijk salaris houden?
Mijn moeder vindt het wel even lekker. Mijn moeder past 2 à 3 dagen per week op. En werkt ook nog 2 dagen per week. Zo heeft ze toch nog een (ander) half dagje vrij per week.quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Je zou mijn moeder niet harder kunnen straffen dan de frequentie waarmee ze mag oppassen terug te schroeven
Als ze een AOW krijgen dan betekent dat doorgaans dat ze daar zelf voor gewerkt hebben. Ik zou het nogal sneu vinden om te zeggen: fuck you!quote:Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom niet? Wil je niet dat ze in Nederland blijven of dat ze daar een vorstelijke uitkering houden?
Je straft dan ook de kinderen natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Je zou mijn moeder niet harder kunnen straffen dan de frequentie waarmee ze mag oppassen terug te schroeven
Wat heet, ze worden ontzettend verwend op de dag dat oma langskomtquote:Op maandag 5 september 2011 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je straft dan ook de kinderen natuurlijk
Nou ja, buiten dat was ik altijd gek op mijn grootoudersquote:Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat heet, ze worden ontzettend verwend op de dag dat oma langskomt
Yeps. Mijn moeder is nog maar 55. En heeft nu ook nog de "zorg" voor mijn oma. Maar Lennon gaat daar wel die dag gewoon naartoe, hij gaat alleen even 3 uurtjes naar peuterspeelzaal. Mijn moeder brengt en haalt hem dan.quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Mark het volgende:
Ok, da's andere koek. Mijn moeder komt 1 dag in de week en is al 65+
quote:Op maandag 5 september 2011 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, Google eert Freddie Mercury vandaag: http://www.google.com/
Beterquote:Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef TradeMarkie het volgende:
tevens goedemiddag
sinds gistermiddag niet meer echt last van m'n mond gelukkig
Google Doodlequote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval, Diaan en Nem bedankt voor het plakken, mooi google ding (hoe dat ook mag heten)
Deze maatregel snap ik ook welquote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja daar was het, er stond ook WTC op het gebouwquote:Op maandag 5 september 2011 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Zuidas is groot he. Maar als het zeg maar op het plein voor station Zuid is, dan zat je voor het WTC
. Ik zal wel even vragen of ze er een nieuwsbericht over gaat plaatsen. Zou kunnen dat het niet 'zakelijk' genoeg is, dat weet ik natuurlijk niet...
3000 mensen a 800 euro in de maand(ik noem maar even wat) a 12 maanden is 28.8 miljoen op jaarbasis.quote:Op maandag 5 september 2011 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze maatregel snap ik ook welMaar zoals Bart al zei, in het geval van AOW zou ik het belachelijk vinden. Hier gaat het echter om kinderbijslag en weduwenpensioen (wat overigens al nauwelijks mee bestaat). Het gaat alleen om maar 3000 mensen dus ik vraag me af of het echt veel gaat schelen...
Dat is waar maar het is natuurlijk een schijntje op de miljarden die er bezuinigd moeten worden. Maar elke miljoen is mooi meegenomen uiteraardquote:Op maandag 5 september 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3000 mensen a 800 euro in de maand(ik noem maar even wat) a 12 maanden is 28.8 miljoen op jaarbasis.
En dan heb ik het nog over netto.
Ook weer waarquote:Op maandag 5 september 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Bijna 30 miljoen kun je hier beter in de zorg o.i.d. steken. En dan kun je daar een hoop mee doen. Een hoop miljoentjes worden vanzelf een miljard
Ah wat liefquote:Op maandag 5 september 2011 15:01 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo labiel. Zit die foto's te bekijken van die playmob en begin spontaan te janken, want zo mooohooooii als mensen dat saaahaamen doen.
Heel tof MaJo!
quote:Op maandag 5 september 2011 15:01 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo labiel. Zit die foto's te bekijken van die playmob en begin spontaan te janken, want zo mooohooooii als mensen dat saaahaamen doen.
Heel tof MaJo!
Maar ze gaan het niet afschaffen he maar aanpassen aan het land waar ze zijn gaan wonen. Dus dat vind ik best redelijkquote:Op maandag 5 september 2011 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik dat het weduwepensionding wel per geval bekeken moet worden. De kinderbijslag mag van mij allemaal hier blijven.
Oh dat heb ik niet goed begrepen danquote:Op maandag 5 september 2011 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ze gaan het niet afschaffen he maar aanpassen aan het land waar ze zijn gaan wonen. Dus dat vind ik best redelijk
Kan ik je helaas niet mee helpen...quote:Op maandag 5 september 2011 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben al even opzoek geweest maar er is hier van iemand die het weet: ik wil graag een glas laten blazen voor iemand.
Iemand een idee/ervaring?
Doorgestuurd, mijn vrouw heeft het op de Facebookpagina van Zuidas geplaatst:quote:Op maandag 5 september 2011 14:48 schreef MaJo het volgende:
Hier de eerste foto's van de playmob: http://bureauplay.nl/content/playmob
Tof, heb het aan mijn zus doorgegevenquote:Op maandag 5 september 2011 15:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Doorgestuurd, mijn vrouw heeft het op de Facebookpagina van Zuidas geplaatst:
http://nl-nl.facebook.com/zuidas
Dat blijft een goede quote inderdaad! En best wel waar denk ikquote:Op maandag 5 september 2011 15:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, jullie flashmob doet me aan een quote denken: we don't stop playing because we get old, we get old because we stop playing
Ik heb het niet bedacht hequote:Op maandag 5 september 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Ook even de foto's bekeken van de flashmob-actie bij het WTC, maar ik snap het niet helemaal...![]()
Waarom maar 3 minuten 'actie' waarbij je maar beperkt aantal mensen 'raakt'?
Waarom niet een halve dag of zo om een echt statement te maken?
Het is toch niet illegaal of zo, dat je een soort van 'hit & run' moet doen?
Zo veel moeite voor zo'n korte tijd...
MaJo, leg het me alsjeblieft uit zodat ik het begrijp...
Ik veroordeel je ook niet hoor, vrijheid blijheid...quote:Op maandag 5 september 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht heMaar het idee is om mensen te verrassen en een statement te maken, ze even te laten lachen, ze aan iets anders te laten denken. Uiteindelijk duurde het een minuut of 10, het was veel te leuk
De volgende keer gaan we inderdaad langer spelen!
Op twitter en facebook wordt het al goed opgepiktquote:Op maandag 5 september 2011 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je ook niet hoor, vrijheid blijheid...
Maar een flashmob dans voor de camera's van Serious Request (zoals 2 jaar geleden in Groningen) begrijp ik, er staan camera's en dus krijg je de aandacht.
Maar de korte actie vanmorgen, tussen wat kantoorpanden in, begrijp ik dan dus niet.
Of hadden jullie nieuwszenders uitgenodigd of zo en zien we de beelden vanavond, zoals afgelopen week die actie bij de Hema?
Ik ben benieuwd...quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op twitter en facebook wordt het al goed opgepiktDe media waren wel uitgenodigd maar zijn niet gekomen. We hebben met 3 man gefilmd en een fotograaf heeft foto's gemaakt, die staan morgen online
quote:Onderzoek toont aan dat 71 procent van de mannen aan een ander denkt terwijl hij seks heeft met zijn partner. In veel gevallen gaat het om een ex.
Dat blijkt uit onderzoek van Women's Health, meldt de Duitse krant Die Welt. Ook vinden veel mannen uit het onderzoek, 90 procent, hun ex-vrouw of –vriendin aantrekkelijker dan hun huidige partner.
Ik zie een simpele oplossing eigenlijk....quote:Denken mannen tijdens de seks aan een ander, vrouwen houden zich met hele andere dingen. Zo geven vrouwen aan dat zij vooral denken aan wat zij de volgende dag moeten doen. Het bekende 'boodschappenlijstjes-denken'.
Neuken met je ex in de supermarkt?quote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een simpele oplossing eigenlijk....
Nou, als de vrouwen zich nou gewoon bezig houden met de boodschappen en de mannen mogen buiten de deur eten, dan is iedereen happy toch?quote:
Totdat je je realiseert dan een andere man dan ook buiten de deur kan eten met jouw vrouw/vriendinquote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als de vrouwen zich nou gewoon bezig houden met de boodschappen en de mannen mogen buiten de deur eten, dan is iedereen happy toch?
Als ze het bier maar haalt, toch?quote:Op maandag 5 september 2011 16:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Totdat je je realiseert dan een andere man dan ook buiten de deur kan eten met jouw vrouw/vriendin.
En veilig de kelder laat witten.quote:Op maandag 5 september 2011 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze het bier maar haalt, toch?
Oh, bij ons zijn het altijd de plafonds...quote:
Wat heeft dit met AOW te maken?quote:Op maandag 5 september 2011 12:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Als iemand tot zijn 65e hard gewerkt heeft en zijn bijdrage heeft geleverd aan de maatschappij, mag die dan niet zelf bepalen waar hij daarvan mag genieten? "Ja meneer, u heeft altijd netjes uw belasting betaald, nooit een strafblad gehad, altijd vrijwilligerswerk gedaan, maar nu u graag relatief wat meer van uw karige pensioen wil genieten, dan gaat dat niet hoor! Dan halen we lekker weer wat van uw AOW'tje af!" Lijkt me niet eerlijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |