Eendjes zijn niet perse kleiner dan nieuwe auto's, maar wel veul toffer!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Glasbewerken lijkt mij veel leuker dan eendjes rijden. Behalve dat ik niet kan rijden, is het in een kleiner autootje toch niet veel anders dan in een gewone auto.Je bent dan gewoon aan het autorijden, dat vind ik veel suffer.
Een blotevoetenpad hebben Nem en Soempie ook gedaan! Lijkt mij ook wel wat.
Sven klinkt wel een beetje als Nem,maar is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Glasbewerken lijkt mij veel leuker dan eendjes rijden. Behalve dat ik niet kan rijden, is het in een kleiner autootje toch niet veel anders dan in een gewone auto.Je bent dan gewoon aan het autorijden, dat vind ik veel suffer.
Een blotevoetenpad hebben Nem en Soempie ook gedaan! Lijkt mij ook wel wat.
Rationeel gezien maakt het natuurlijk geen fuck uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Eendjes zijn niet perse kleiner dan nieuwe auto's, maar wel veul toffer!
Ik dacht echt dat jij dat was... toen jullie samen gingen wandelen om af te vallen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Sven klinkt wel een beetje als Nem,maar is niet hetzelfde
Oh... ik had glasblazen in mijn hoofd! Maar dat is wel iets te heftig.quote:Glasbewerken ook trouwens. Als het maar geen "plak wat leuks op je glas"-ding is.
Jamaar...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rationeel gezien maakt het natuurlijk geen fuck uit.![]()
Ik ben gewoon niet zo van die hippe retrodingen.
En ik maar denken dat jullie vet goed bezig een half jaar lang hebben gewandeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben één keer met Soemp gaan wandelen, naar Delft
En dat was over asfalt
Ja, dat wist ik al wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar...ik vond oude dingen altijd al leuker dan nieuwe
Hehe, je moet zo'n Mr. Bean autootje hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik zou het wel echt heel tof hebben gevonden om in een ouwe eend rond te rijden
Een fiat 500 lijkt me ook helemaal fantastisch![]()
[ afbeelding ]
Je moet doen wat de bruid het leukst zou vinden. De rest moet zich daar bij voegen, zij zijn er voor de bruid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik organiseer binnenkort voor een andere vriendin zelf een vrijgezellenfeest, daar had ik bedacht een fotoshoot te gaan doen (met ingehuurde visagiste), maar een paar dames wil perse lasergamendat vind ik nou zo'n afknapper!
Oh, vals!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
en ik vind haar WoW-kant helemaal niet leuk, en ik organiseer het feest toevalligdus best kans dat we dat lekker toch niet gaan lasergamen
Het wordt in Amersfoort georganiseerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn sushiworkshops en cocktail workshops in Groningen voor vrijgezellenfeesten...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou trouwens voor het lasergamen gaan.
Ja, Mohammed is heilig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zegt de fotograaf!
Is er dan niets meer heilig in deze wereld?
Ik vind een fotoshoot bijzonderder dan lasergamen, en dat vind ik daarom beter bij een vrijgezellenfeest passen dan bij een verjaardag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre, ik vind lasergames gewoon een leukere bezigheid. Vind zo'n fotoshoot meer voor een verjaardag.
Ik ken niemand die gaat lasergamen/paintballen met een verjaardag. Dat is echt typisch een vrijgezellenbezigheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind een fotoshoot bijzonderder dan lasergamen, en dat vind ik daarom beter bij een vrijgezellenfeest passen dan bij een verjaardag.
Lasergamen vind ik juist typisch iets voor een verjaardag of zomaar.
Voor mannen ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken niemand die gaat lasergamen/paintballen met een verjaardag. Dat is echt typisch een vrijgezellenbezigheid.
Oh, ik ging er vanuit dat de fotoshoot met alle dames is....niet alleen de bruid.quote:Een fotoshoot is iets voor solo vind ik. En dus juist een leuk cadeau. Ik ken meer mensen die een fotoshoot voor hun verjaardag hebben gedaan dan mensen die gingen lasergamen.
quote:
Bij mannen ja. Bij vrouwen: nee. Alhoewel mannen gaan paintballenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mannen ja.
En met verjaardagen wordt er meestal gewoon gezopen en gekletst. Maar áls er besloten wordt iets te gaan doen, dan toch eerder lasergamen dan een fotoshoot?
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik vind een fotoshoot leuker als het voor 1 persoon is en niet met iedereen erheen of erbij.quote:Oh, ik ging er vanuit dat de fotoshoot met alle dames is....niet alleen de bruid.
Hoe groot is het ding? Sowieso is het niet sleutelbosbestendig, dan is ie binnen de kortste keren in de rui.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
En dat kuiken, dat kan wel toch? Als beest voor aan je autosleutel of iets dergelijks?
Ik voeg daar 'vriending' en 'schoonmonster'aan toe.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens evenop de uitdrukking "vrijgezellig"?
Maar dat zegt meer over je zelfbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef wyccie het volgende:
Een fotoshoot is, als je het voor de officiële foto's doet, vast veel prettiger in je eentje (vooral ook voor de fotograaf), maar hier is het meer als vrouwenbezigheid bedoeld. Dus lekker tutten en poseren.
Ik zou een solofotoshoot echt geen geschikt cadeau voor mijn verjaardag vinden. Die foto's ga ik echt niet ophangen.
Vriending is toch gewoon een spelfout? Schoonmonster vind ik eigenlijk wel mooiquote:Ik voeg daar 'vriending' en 'schoonmonster'aan toe.
Zijn er serieus dan wel mensen die foto's van zichzelf aan de muur hangen? En dan bedoel ik niet van vakantie, of van toen ze klein waren. Maar gewoon ervoor geposeerd en opgetut, van die modellenportfoliofoto's.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat zegt meer over je zelfbeeld.
Nee, wordt echt zo gebruikt.quote:Vriending is toch gewoon een spelfout?
Ja die mensen zijn erquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er serieus dan wel mensen die foto's van zichzelf aan de muur hangen? En dan bedoel ik niet van vakantie, of van toen ze klein waren. Maar gewoon ervoor geposeerd en opgetut, van die modellenportfoliofoto's.
Erg weinig op het moment. Vooral veel online werk. Ik wil al wel weer een tijdje en dat gaat er ook wel weer van komen maar weet nog niet precies wanneerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef wyccie het volgende:
Nem, heb jij eigenlijk nog steeds opdrachten? Je gaat nooit meer naar Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |