Ja, maar 11-0 is toch wel knap.quote:is San Marino nou zoo slecht?
dat motten we eerst zienquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Terug van de Jap
Wat een geluid komt er uit die Pearl
@ The Annies
ooh oeps sorry. gelukkig heb ik niet gezegd wie het uiteindelijk hebben gewonnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
Verklap het nou niet FFT. We moeten de opnames nog bekijken.
Ontploffende bommen in DTS 5.1quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Terug van de Jap
Wat een geluid komt er uit die Pearl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
WTHquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de helll van sociale studies![]()
Ben bang dat ik daar niet helemaal aan ontkom, gezien de vragenlijsten die ik al in heb moeten vullen ('wat verwacht je te bereiken voor jezelf met de studie' in 3 verschillende vraagstellingen en dat soort dingen
maar goed..)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Bonjour le PeeFile is
Lekker weer thuis dus! Poezels blij
Die waren nog op vakantiequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef z80 het volgende:
terug van de eerste zwemtraining na de vakantie.
meteen dik 2KM zwemmen. ik wil wel, maar de spieren werken nog niet echt mee.
Nog een hele weekquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die waren nog op vakantie
Pee, hoelang heb je nog vak?
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar dat houdt het spannendquote:In deze workshop laten we de samenhang zien tussen Chinees eten en de theorieën uit de traditionele Chinese geneeskunde (TCG). We passen de kennis uit de TCG over de vijf elementen toe op de gerechten en geven uitleg over de samenstelling van de ingrediënten en de werking ervan op ons lichaam. Er wordt aandacht besteed aan de vijf elementen metaal, hout, water, vuur en aarde en hoe je deze kan vertalen naar het lichaam en de organen. En vandaar uit de voeding aan te passen aan de lichamelijke behoefte.
De gerechten die in deze workshop worden bereid, zijn speciaal geselecteerd voor het jaargetijde. Ook wordt er aandacht besteed aan traditionele Chinese soep. Deze vorm van soep wordt gemaakt van een aantal Chinese gezondheidskruiden, aangevuld met verse groenten. Soep is een essentieel onderdeel van de Chinese maaltijd. Het bevat belangrijke voedingstoffen, vitaminen en mineralen.
Ik ben hier heel benieuwd naar!quote:Er wordt aandacht besteed aan de vijf elementen metaal, hout, water, vuur en aarde en hoe je deze kan vertalen naar het lichaam en de organen. En vandaar uit de voeding aan te passen aan de lichamelijke behoefte.
Ik ookquote:
Wow P je komt een beetje heftig uit de hoek zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
WTHEen studie is toch een studie
Je wil toch gewoon dat papiertje scoren
Klaar met je einddoel. Geen gezeik. Lesgeven. Daar wordt voor betaald!
Ohquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeienavond allemaal
[..]
Wow P je komt een beetje heftig uit de hoek zeg
Oh? Dat is nu zeg maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef borisz het volgende:
WTF? Donner kondigt voor middernacht een persco aan.
Dit gedoe dusquote:Waarschijnlijk rond middernacht zal minister Donner uitleg geven over de veiligheid van overheidswebsites. Wat hij gaat zeggen is nog niet bekend. Het is zeer ongebruikelijk om zo laat nog met een mededeling te komen.
Eerder deze week werd bekend dat de Nederlandse overheid kampt met een groot IT-probleem, dat verstrekkende gevolgen kan hebben.
Iraanse hackers zijn erin geslaagd het bedrijf Diginotar uit Beverwijk te kraken. Beveiligingscertificaten van Diginotar worden gebruikt voor gegevens van onder meer de Belastingdienst en DigiD.
Pfffffquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
ANP alarmen zijn weer uit. Radio 1 breekt in mocht het boeiend zijn, nou ja dan maar
te weinig motivatie om 48 kg af te vallen zodat ze geopereerd mag worden... die legt binnen 3 jaar het loodjequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
zie nu iemand op tv met een BMI van 101!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
OhWas niet richting Sun of zo bedoeld hoor
Maar ik snap niet zo goed waarom opleidingen tegenwoordig op deze manier gegeven moeten worden
Ik snap wel dat opleidingen op deze manier steeds minder waarde krijgen
Op welk kanaal?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:14 schreef FutureFairytale het volgende:
te weinig motivatie om 48 kg af te vallen zodat ze geopereerd mag worden... die legt binnen 3 jaar het loodje
Nog ergerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hmm ja nu snap ik je reactie beter.
Ik ben het trouwens wel eens met wat je zegt. Ik vind dat mijn eigen HBO-opleiding de waarde van mijn diploma heeft verlaagd. In mijn jaar zat een groep van 10 Chinese studenten. En dan bedoel ik niet de Nederlandse Chinees, maar echt Chinese Chinezen en nee, dat bedoel ik niet racistisch. Die mochten een woordenboek gebruiken bij de tentamens, de geschreven verslagen werden minder kritisch gecontroleerd en ook bij de reguliere toetsen werd er voor de Chinezen een andere normering toegepast. Ze spraken gebrekkig Nederlands, over het schrijven maar niet te beginnen. Maar 10 van de 20 hebben dezelfde diploma als ik.
Hadden wij ook. Maar onze bezwaren werden ongegrond verklaardquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Nog ergerDan zou ik echt zoiets hebben van WTF
Laat die mensen eerst eens fatsoenlijk nederlands leren of geef ze een ander soort diploma of zo
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hadden wij ook. Maar onze bezwaren werden ongegrond verklaard
Bedtijd
was op TLC/Animal Planet, is nu afgelopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op welk kanaal?
Zo jeetje, de Wodka-limo hakt er goed in
waaat! ooh dacht dat hij ook mee zou doen in Alphen.. niet dus, want dat toernooi begint morgen. morgen kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
Nog even een Boriszje dan
Robin Haase wint de eerste twee sets van Andy Murray 7-6 en 6-2. Verliest de sets daarna met 6-2 en 6-0 en nu ook 3-0 achter... WTF
quote:
Hmmm...ben benieuwd wat-ie gaat zeggenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Extra NOS-journaal om 01:00 uur op Nederland1!!!
"Gaat u allen rustig slapen. Niets aan den hand. "quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben benieuwd wat-ie gaat zeggen
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
"Gaat u allen rustig slepen. Niets aan den hand. "
/Colijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |