smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zonder is het gewoon zomaar een raar lang shirt. Met is het een shirt met een rokje er aan vastBij mij staat het iig absoluut leuker mét
Jup, en wrs duurt het een week of 4 ná je operatie voor ze echt komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
Nou lekker wel, ik moet huishoudelijke hulp zelf aanvragen.
Ik zie er een beetje tegenop omdat ik niet weet of ik een organisatie van mijn keus kan krijgen.... Die ik had was een drama. Dan heb ik liever een vies huis.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, en wrs duurt het een week of 4 ná je operatie voor ze echt komen.
Boos worden helpt dan
/ervaring
Nou, ik had verzorging van een andere en die was perfekt! En het schijnt allemaal via de gemeente te moeten. Maar die toko bellen is een goed idee, bedankt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef freecell het volgende:
Ze zijn allemaal een drama
Maar je kan gewoon die van je keus bellen toch? nfo vragen?
Of je verzekering bellen en zorgbemiddeling aanvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ff fietsen was heerlijk, wat een temperatuurextra plastic wasknijpers zijn binnen
en thuisgekomen zag ik wat foto'tjes in mn inbox van fotoshoot afgelopen woensdag in A'dam, hieronder 3 voorbeeldjes:Wat leuk! Ik zou zo wat van je kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
oh is dat het... dat is zonde, hij is nogal gezakt op de rankinglijstquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Thiemo de Bakker heeft het meeste talent, heeft alleen niet de motivatie. Zo zonde.
och och wat heerlijk Bluezz! Heel veel plezier komende 3 weken!quote:
niks mis mee toch, klinkt lekker!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Sarabi het volgende:
en dat was mijn avondeten weer: spaghetti met zelfgemaakte saus, italiaanse groente en een braadworstje (we zijn bezig de voorraadkast/vriezer leeg te maken dus let niet op de combi's)
Zometeen voor het eerst op een vrijdagavond werken, ben benieuwd wat voor drukte ik kan verwachten
Ze heeft niet gedanst van te voren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
je kijkt wel n beetje moeilijk/geforceerd lijkt het
Medelijden. Hij heeft geen tijd om te luisteren, hij moet afstoffen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet of ik medelijden met deze meneer moet hebben of bewondering voor hem
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik zou zo wat van je kopen!
ooh nou is niet zo want ik moest best lachen om de fotografe. maar soms moet je lang vasthouden en kan je lip, kin, oog of wat dan ook net wat bewegen zodra de camera 'klik' zegt hequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
je kijkt wel n beetje moeilijk/geforceerd lijkt het
Ik bedoel als je een reclame doet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]deze kleren zijn van mezelf, je mag best eens wat komen lenen hoor
[..]
och jee.. ik heb veels te veel moedervlekken. het worden er steeds maar meer en meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:23 schreef freecell het volgende:
En je hebt net zoveel moedervlekjes als ik
Die dingen vrolijken de boel zo op vind ik
oooh zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik bedoel als je een reclame doet.![]()
aah nee dat heb ik helaas niet voor je..quote:En ik vind het lief aangeboden, maar ik heb maat 48.
kun je het goed in de herfst dragen en je andere jasjes niet? zoja, kopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb trouwens een heel mooi jasje gezien, soort uniformjasje van vroeger. Met een houtje-touwtje sluiting zeg maar, maar dan sjiek. Niet duur ook, maar ik heb al 2 jasjes......
Het is een extra jasje, geen buitenjas. Voor op een rok of broek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je het goed in de herfst dragen en je andere jasjes niet? zoja, kopen
oe das wel heel apart! zoiets droeg ik toen ik nog in het orkest zatquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een extra jasje, geen buitenjas. Voor op een rok of broek.
Zoiets, maar minder druk: http://www.google.nl/imgr(...),r:0,s:0&tx=71&ty=78
Het is zonder de borduursels, dus alleen de sluiting. Ik heb ooit zoiets gepast bij een vriendin en het was een openbaring. Ik draag meestal wijde dingen zodat je mijn vet niet ziet. Tegenwoordig draag ik mijn t-shirt in mijn broek, een vette taille vind ik toch charmanter dan geen taille.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oe das wel heel apart! zoiets droeg ik toen ik nog in het orkest zat
ben wel heeel benieuwd hoe het jou zou staan
zo'n jasje kun je heel goed dragen hoor, je ziet geen rolletjes en je krijgt idd een taillequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is zonder de borduursels, dus alleen de sluiting. Ik heb ooit zoiets gepast bij een vriendin en het was een openbaring. Ik draag meestal wijde dingen zodat je mijn vet niet ziet. Tegenwoordig draag ik mijn t-shirt in mijn broek, een vette taille vind ik toch charmanter dan geen taille.
Jij moet maandag natuurlijk weer volop aan de slag! Werk & studiequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
damn dat was lekker eten!! En ik was er aan toe, beetje weinig gehad nog vandaag.. Nu nog lekker mijn glaasje witte wijn opdrinken en genieten van mijn laatste vakantieuren...
Fijne avond!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef golfer het volgende:
Zij die Japans eten gaan groeten u.
Tot laterz!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij moet maandag natuurlijk weer volop aan de slag! Werk & studie
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef golfer het volgende:
Tot laterz!
Die bijeenkomst lijkt me ook wel heel leuk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maandag ochtend naar school ook al is het niet mijn werkdag. Ik werk het komende half jaar met een invaller, dus hij vond het wel fijn als ik er bij was met de 1e opstart, dan kon ik zowel de klas als hem een beetje wegwijs maken. En dan 's avonds de eerste bijeenkomst van de studie... spannend!!
![]()
smakelijk en veel plezierquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef golfer het volgende:
Tot laterz!
klinkt lekker!! ik heb een bordje lasagne nuquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Have fun!!!
@ FFT: Wraps met kip-paprikaspul en een youghurtsausje (recept van Ainsley, iets aangepast)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die bijeenkomst lijkt me ook wel heel leuk!
Allemaal wat over je zelf vertellen of in spelvorm iets over iemand anders vertellen etcquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb werkelijk géén idee wat we gaan doen
Ik vermoed dat het niet heel lang gaat duren en dat het vooral informatie en kennismaking zal zijn. Volgende week dan een gesprek met de studiebegeleider over de studieloopbaan en zo..
Informatie en kennismaking kan best lang duren, getuige mijn bezoek aan de Propon vandaag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb werkelijk géén idee wat we gaan doen
Ik vermoed dat het niet heel lang gaat duren en dat het vooral informatie en kennismaking zal zijn. Volgende week dan een gesprek met de studiebegeleider over de studieloopbaan en zo..
de helll van sociale studiesquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal wat over je zelf vertellen of in spelvorm iets over iemand anders vertellen etc
Wat voel je daarbij?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de helll van sociale studies![]()
Ben bang dat ik daar niet helemaal aan ontkom, gezien de vragenlijsten die ik al in heb moeten vullen ('wat verwacht je te bereiken voor jezelf met de studie' in 3 verschillende vraagstellingen en dat soort dingen
maar goed..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |