haha ja idd... ach doet vlg week lekker iedereen mee met het Challenger toernooi vlakbij mn nwe appquote:
Wat leuk! Ga je ook kijken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja idd... ach doet vlg week lekker iedereen mee met het Challenger toernooi vlakbij mn nwe appThiemo de Bakker komt nu ook!
ja natuurlijk! 2 min op de fiets of 6 min lopenquote:
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja natuurlijk! 2 min op de fiets of 6 min lopen
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb ook liever hout dan plastic, plastic breekt snel vooral als ze buiten hangen
Date opzetten voor vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Vanavond wil ik een laatste keer dansen met mijn vriendenquote:
Thiemo de Bakker heeft het meeste talent, heeft alleen niet de motivatie. Zo zonde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja idd... ach doet vlg week lekker iedereen mee met het Challenger toernooi vlakbij mn nwe appThiemo de Bakker komt nu ook!
Dan kan ze toch mee dansen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanavond wil ik een laatste keer dansen met mijn vrienden![]()
Ze heeft dezelfde naam als hobje, echt grappige naam
op deze foto was ik vandaag ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
*puf* *puf* net bijna 50 km over de Drentse hei gefietst (samen met heel pensioengerechtigd Drenthe).
En ik wilde Ross laten zien waar ik gisteren was en vond deze mooie duidelijke foto
[ afbeelding ]
Dubbeldate regelen. En nu niet meer zeurenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had haar ook gevraagd of ze vanavond ook wilde komen
Eigenlijk wel koel om op dat eilandje te wonen daarquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
*puf* *puf* net bijna 50 km over de Drentse hei gefietst (samen met heel pensioengerechtigd Drenthe).
En ik wilde Ross laten zien waar ik gisteren was en vond deze mooie duidelijke foto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dubbeldate regelen. En nu niet meer zeuren
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk wel koel om op dat eilandje te wonen daar
Echt een mooie locatiequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]zelfs Ross die niet houdt van steden zei al direct dat dat een gave plek was om te wonen. Wel in de stad, en toch eigenlijk ook weer niet (qua herrie etc).
Ambtenarenmentaliteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |