Beetje mwah.quote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef Bakakame het volgende:
Ik denk dat ik vandaag toch eindelijk eens The Disappearance of Haruhi Suzumiya ga kijken!
Iemand 'm al gezien? Goede film of niet?
Hmm, nouja, wil 'm toch een keer gezien hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 12:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Beetje mwah.Niet slecht, niet geweldig.
Nu pas? Je hebt toch wel seizoen 1 en 2 gezien toch? Anders snap je er geen kak van.quote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef Bakakame het volgende:
Ik denk dat ik vandaag toch eindelijk eens The Disappearance of Haruhi Suzumiya ga kijken!
Precies hoe ik er ook over voelquote:Op zondag 4 september 2011 12:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Beetje mwah.Niet slecht, niet geweldig.
Ik heb seizoen 2 niet gezien en snapte er dus geen kak vanquote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nu pas? Je hebt toch wel seizoen 1 en 2 gezien toch? Anders snap je er geen kak van.
Supergoeie film! Voegt genoeg toe aan het verhaal en zorgt voor een mogelijke overstap naar een derde seizoen of tweede film. Plus een paar karakters worden wat meer verdiept, altijd goed.
Ik heb seizoen twee niet gezien voor de film en mijn vriend moest toen wel wat dingetjes uitleggen. Het is soort van te doen als seizoen 1 je nog helder voor de geest staat, maar niet optimaal.quote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, nouja, wil 'm toch een keer gezien hebben
Is seizoen twee trouwens een must? Want dan moet ik die eerst kijken (en dat zou een marteling zijn)
Nou, seizoen 2 is niet saai hoor. Je moet alleen niet alle "Endless Eight" afleveringen gaan kijken. De eerste (of de eerste twee) en de laatste kan je kijken, de rest kan je overslaan als je wilt. Ik was toen echt die-hard, dus ik heb ze allemaal gezienquote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef Bakakame het volgende:
Shit! Seizoen 1 staat me niet bepaald helder voor de geest en seizoen 2 is héél saai schijnt..
Nouja, dan maar niet The Disappearance kijken
Ja wel he?quote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef NeeEcht het volgende:
op de helft met Welcome to the NHK vermakelijke anime!
True...quote:Op zondag 4 september 2011 01:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kende ik inderdaad al. Maar vaak is het geluid in een mp4 niet mp3, maar AAC of Vorbis.
Verder kan je met mkvtoolnix ook alles uit een mkv bestand uitpakken
Goed! Maar zonder s1 en s2 totaal onbegrijpbaarquote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef Bakakame het volgende:
Noezz..quote:Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
True...
Maar meer voor YouTube filmpjes om te zetten...
Goed genoeg.quote:Op zondag 4 september 2011 13:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Noezz..
De mensen die het uploaden op Youtube gebruiken vaak al mp3, vervolgens wordt het opnieuw gecomprimeerd door Youtube.
Geen topkwaliteit dus
SPOILER: Goede grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:58 schreef Bakakame het volgende:
Yes!
Was al bang dat de torrents van Haruhi verdwenen waren, maar gelukkig van Doki alle 28 afleveringen gevonden.
Dus wat nu, alles in chronologische volgorde kijken? Alleen seizoen 2 kijken?
Ik kan me nog maar heel weinig van 1 herinneren, op wie wat is na, eigenlijk.Als je ze allebei gaat kijken dan zou ik ze gewoon op chronologische volgorde kijken. Dat geshuffle met de afleveringen was leuk voor seizoen 1, maar als je seizoen 2 ook gaat kijken dan zou ik ze chronologisch kijken, anders wordt je gek!SPOILER: Goede grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef NeeEcht het volgende:
op de helft met Welcome to the NHK vermakelijke anime!
Dacht zelf ook al om het gewoon in chronologische volgorde te kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 14:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je ze allebei gaat kijken dan zou ik ze gewoon op chronologische volgorde kijken. Dat geshuffle met de afleveringen was leuk voor seizoen 1, maar als je seizoen 2 ook gaat kijken dan zou ik ze chronologisch kijken, anders wordt je gek!
quote:Op zondag 4 september 2011 13:58 schreef Bakakame het volgende:
Yes!
Was al bang dat de torrents van Haruhi verdwenen waren, maar gelukkig van Doki alle 28 afleveringen gevonden.
Dus wat nu, alles in chronologische volgorde kijken? Alleen seizoen 2 kijken?
Ik kan me nog maar heel weinig van 1 herinneren, op wie wat is na, eigenlijk.Tsk bakabt is opgezet nu net voor die redenSPOILER: Goede grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Kijk altijd op TokyoTosho of op de site van de subber zelf. Tot nu toe werkte hetquote:Op zondag 4 september 2011 14:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Tsk bakabt is opgezet nu net voor die reden
IRC en nieuwsgroepenquote:Op zondag 4 september 2011 14:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijk altijd op TokyoTosho of op de site van de subber zelf. Tot nu toe werkte het
Gebruik ik allebei nietquote:
Ja ik ook, en ik moet zeggen dat het wel werkt voor series die al een tijdje uit zijnquote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Gebruik ik allebei niet
Maar ik heb nu toch maar een account op BakaBT gemaakt, het kan geen kwaad
Robin kan dat.quote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef Bakakame het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar ik IRC goed voor kan gebruiken?
En welke client ik 't beste kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |