Ik heb deze al:quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Weakling het volgende:
Wie heeft nog meer tuturu als ringtone? Kom op: geef maar toe!
Mensen zeggen ook dat ik tekenfilms kijk... Zelfs toen ik ooit aan het daten was, super stoer aan het overkomen was, vertelde mijn vrienden tegen haar dat ik tekenfilms keek. Didn't stop me though!quote:Op zondag 4 september 2011 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
persoonlijk: i couldn't care less...![]()
er zijn nog steeds mensen die mij voor gek verklaren dat ik kinderserie's kijk...
Lol ik heb deze geript en als ringtone ingesteld binnen 2 minutenquote:
Die heb ik net ook ingesteld als achtergrond, 5 min terug.quote:Op zondag 4 september 2011 02:58 schreef outcast_within het volgende:
Overgestapt voor het eerst sinds jaaaren op een background anders dan een kleurtje.
[ afbeelding ]
Screen shot maken was meteen een goede reden om wat op te schonen. Maar idd redelijk verse instalatie dus vandaar.quote:Op zondag 4 september 2011 02:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik net ook ingesteld als achtergrond, 5 min terug.
Wat heb je een lege desktop trouwens.
Oh ja, je had problemen met je pc. Dat is waar ook.quote:Op zondag 4 september 2011 03:00 schreef outcast_within het volgende:
[
[..]
Screen shot maken was meteen een goede reden om wat op te schonen. Maar idd redelijk verse instalatie dus vandaar.
Leuke ringtone hoor, maar mij te otaku zoetsappig.quote:Op zondag 4 september 2011 02:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol ik heb deze geript en als ringtone ingesteld binnen 2 minuten
quote:Op zondag 4 september 2011 03:01 schreef outcast_within het volgende:
En trouwens same desktop buddies. awwwww
Nee dat kan echt nietquote:Op zondag 4 september 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat niemand 'm gekeken heeft?
quote:Op zondag 4 september 2011 03:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee dat kan echt nietIemand hier moet hem gezien hebben, echt leuke anime! Kan me niet voorstellen dat niemand dat gezien heeft.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3291
ik weet zeker dat die anime meerdere malen hier is besprokwn, maar das wel een eeuwigheid terug :pquote:Op zondag 4 september 2011 03:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee dat kan echt nietIemand hier moet hem gezien hebben, echt leuke anime! Kan me niet voorstellen dat niemand dat gezien heeft.
Als ik 'm zou kunnen vinden zou ik 'm als ringtone instellenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Weakling het volgende:
Wie heeft nog meer tuturu als ringtone? Kom op: geef maar toe!
Ooit een keer met seizoen 1 begonnen maar nooit afgemaakt denk dat ik bij aflevering 19 ofzo gestopt was, zonder reden want was best vermakelijk ja :pquote:Op zondag 4 september 2011 03:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Starcraft 2 en League of Legendsquote:Op zondag 4 september 2011 02:58 schreef outcast_within het volgende:
Overgestapt voor het eerst sinds jaaaren op een background anders dan een kleurtje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |