Hij staat op mijn To-Watch lijst.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef mschol het volgende:
om even een steins;gate breaker te zijn:
iemand hier Maria†Holic gezien (en wat vond je ervan)?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij staat op mijn To-Watch lijst.![]()
Helpt dat?
* Xaryna aait.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt... ik ga em morgen ofzo wel eens checken.. volgens mij slingert hij nog ergens rond...
ah may gash, so cuuutequote:
Nice try maar nahquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, lijkt niet intelligent genoeg.
Juist dat intellect maakt haar zo aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets beter, incl blauwe ogen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist dat intellect maakt haar zo aantrekkelijk.
Deze meiden stralen dat niet uit.
Valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik besef me nu hoe pathetic het eigenlijk is om over de aantrekkelijkheid van een animechick te praten![]()
![]()
Ach [/care]
Sasuke is emo!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.
Sasuke.![]()
4x20 minuten.. hoe lang issie wel nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:06 schreef NeeEcht het volgende:
Ik doe nu gewoon al 4 dagen over die vierde bleach film
elke keer 20 min
en dan val ik in slaap
1 uur en 20 minuten is niet heel lang tochquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
4x20 minuten.. hoe lang issie wel niet
Je zit er wel voor in het goede topic hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik besef me nu hoe pathetic het eigenlijk is om over de aantrekkelijkheid van een animechick te praten![]()
![]()
Ach [/care]
me gustaquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets beter, incl blauwe ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |