Valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik besef me nu hoe pathetic het eigenlijk is om over de aantrekkelijkheid van een animechick te praten![]()
![]()
Ach [/care]
Sasuke is emo!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.
Sasuke.![]()
4x20 minuten.. hoe lang issie wel nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:06 schreef NeeEcht het volgende:
Ik doe nu gewoon al 4 dagen over die vierde bleach film
elke keer 20 min
en dan val ik in slaap
1 uur en 20 minuten is niet heel lang tochquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
4x20 minuten.. hoe lang issie wel niet
Je zit er wel voor in het goede topic hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik besef me nu hoe pathetic het eigenlijk is om over de aantrekkelijkheid van een animechick te praten![]()
![]()
Ach [/care]
me gustaquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets beter, incl blauwe ogen.
In Japan bestaan er geen moedervlekken!!111einzquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef outcast_within het volgende:
die cosplay gezichten lijken wel doodgeplamuurd/fotoshopped.
Idd, wat betreft Makise hou ik het dan maar bij mijn "huispupke"quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef outcast_within het volgende:
die cosplay gezichten lijken wel doodgeplamuurd/fotoshopped.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Idd, wat betreft Makise hou ik het dan maar bij mijn "huispupke"
[ afbeelding ]
*schaamteloos "kijk mij eens leuke merchandise hebben" plug
Tnx! Is de Nendoroid dan niks voor je? Hoewel ook best duur voor een Makise van 10cm:quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat die zo duur is. Had hem heel graag willen bestellen anders.
Die is zo klein. Prijs/kwaliteit is die van jou veel beter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tnx! Is de Nendoroid dan niks voor je? Hoewel ook best duur voor een Makise van 10cm:
[ afbeelding ]
dan issie idd niet echt lang, maar heb jij je vorige post gewoon verkeerd geformuleerd.. ik dacht dat je er nog mee bezig was..quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten is niet heel lang toch
Nice! Welke ga je allemaal downloaden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:01 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga vanavond anime downloadenMisschien neem ik wel ef de HD van mn ma mee deze week.
Steins;Gate hopelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice! Welke ga je allemaal downloaden?
Aangezien ik niet meer hoef te werken, (quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice! Welke ga je allemaal downloaden?
een weekendjequote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Aangezien ik niet meer hoef te werken, () begin ik maar wat eerder. Ik heb het volgende lijstje:
- Shakugan no Shana II (ik heb seizoen nooit helemaal gezien)
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
Daar ben ik wel even zoet mee, toch?
Maar maar maar...quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Aangezien ik niet meer hoef te werken, () begin ik maar wat eerder. Ik heb het volgende lijstje:
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
je mist steins gatequote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |