In Japan bestaan er geen moedervlekken!!111einzquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef outcast_within het volgende:
die cosplay gezichten lijken wel doodgeplamuurd/fotoshopped.
Idd, wat betreft Makise hou ik het dan maar bij mijn "huispupke"quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef outcast_within het volgende:
die cosplay gezichten lijken wel doodgeplamuurd/fotoshopped.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Idd, wat betreft Makise hou ik het dan maar bij mijn "huispupke"
[ afbeelding ]
*schaamteloos "kijk mij eens leuke merchandise hebben" plug
Tnx! Is de Nendoroid dan niks voor je? Hoewel ook best duur voor een Makise van 10cm:quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat die zo duur is. Had hem heel graag willen bestellen anders.
Die is zo klein. Prijs/kwaliteit is die van jou veel beter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tnx! Is de Nendoroid dan niks voor je? Hoewel ook best duur voor een Makise van 10cm:
[ afbeelding ]
dan issie idd niet echt lang, maar heb jij je vorige post gewoon verkeerd geformuleerd.. ik dacht dat je er nog mee bezig was..quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten is niet heel lang toch
Nice! Welke ga je allemaal downloaden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:01 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga vanavond anime downloadenMisschien neem ik wel ef de HD van mn ma mee deze week.
Steins;Gate hopelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice! Welke ga je allemaal downloaden?
Aangezien ik niet meer hoef te werken, (quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice! Welke ga je allemaal downloaden?
een weekendjequote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Aangezien ik niet meer hoef te werken, () begin ik maar wat eerder. Ik heb het volgende lijstje:
- Shakugan no Shana II (ik heb seizoen nooit helemaal gezien)
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
Daar ben ik wel even zoet mee, toch?
Maar maar maar...quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Aangezien ik niet meer hoef te werken, () begin ik maar wat eerder. Ik heb het volgende lijstje:
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
je mist steins gatequote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
- Yakitate!! Japan
- Kyou no Go no Ni
- Fate/stay Night
I like this ideaquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je mist steins gate![]()
beter nog op shana na drop alles en kijk steins gate
gekke meid toch, je zet steins gate niet op pauze.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef Xaryna het volgende:
En dan? Dan kijk ik een paar afleveringen SG, zet het na ongeveer 14 afleveringen op pauze, ga het dan weer eens bijkijken, kom vast te zitten waar ze dan mee bezig zijn qua updates, en ik kan alsnog de spoilers niet lezen omdat ik achter loop.
Dit!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gekke meid toch, je zet steins gate niet op pauze.
steins gate zet jou op pauze omdat er niet meer eps zijn
Nee we denken aan Xaryna, wij vinden het ook naar dat ze niet mee kan praten omdat wij alles in spoilers zettenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:16 schreef mschol het volgende:
fijn, we hebben eem steins;gate sekte
dan zet je niks in spoilers..quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee we denken aan Xaryna, wij vinden het ook naar dat ze niet mee kan praten omdat wij alles in spoilers zetten
sorry ik recycle al, ik doe genoeg voor de wereldquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zet je niks in spoilers..
een betere wereld begint immers bij jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |