quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een kritiekpunt: de getekende versie heeft grotere borsten
Deze toevallig wel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
want alle mannen zijn zo, he....
vrouwen
De eerste keer dat ik erachter kwam dat dat 'n vent was, moest ik meteen aan Baka to Test denkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh die, wou ik ook zo snel mogelijk vergeten![]()
Ik aan Haku in Naruto.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik erachter kwam dat dat 'n vent was, moest ik meteen aan Baka to Test denken
"The maidens are falling in love with me"?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik aan Otome wa Boku ni Koishiteru
volgens ANN: Maidens falling for me ofzo..quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
"The maidens are falling in love with me"?
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef Bakakame het volgende:
Maar ik vind Ruka gewoon een leuk personage
SPOILER: echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 23:20:54 ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik niet.SPOILER: echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben het met je eens dat het een beetje vreemd was![]()
Kurisu > Mayuriquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |