quote:Op maandag 5 september 2011 11:01 schreef loezzzje het volgende:
Nog meer spoilers!! Niet lezen dus als je het nog niet gezien hebt. Of niet wil weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een opsomming van de aflevering, dus alleen lezen als je wilt weten wat er gebeurd! Wel een spannende en emotionele aflevering moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DeLuna op 05-09-2011 11:49:12 (faal) ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog meer spoilers!! Niet lezen dus als je het nog niet gezien hebt. Of niet wil weten.
meer spoilers, meer spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog meer spoilers!! Niet lezen dus als je het nog niet gezien hebt. Of niet wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt de zomercliff niet gezien?quote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef kwiwi het volgende:
Hmm ik had eerst niet echt zin meer om weer te gaan kijken, maar na hier lezen ben ik weer nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jawel, en hij was ook wel beter dan de laatste jaren.. Maar dan nog vond ik GTST eigenlijk niet meer zo interessantquote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je hebt de zomercliff niet gezien?
quote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Frey het volgende:
Het is trouwens wel bevestigd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:47 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
jaa lastig hequote:Op maandag 5 september 2011 13:41 schreef Lonaa het volgende:
*nietopdespoilerklikkennietopdespoilerklikken*
Kun je om 19:30 nog een keer naar de zomercliff kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht de laatste minuten van de cliffhanger (vanaf het moment dat ze gaan zingen) teruggekeken.
1,5 uur nog maar.
En natúúrlijk is RTL Lounge nu wel ontgrendeld. Nu de aflevering al geweest is.
Echt waar?quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Kun je om 19:30 nog een keer naar de zomercliff kijken.
Lounge heeft geen reclame tijdens de aflevering.quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt waar?
Maar dan ben ik bang dat ik de eerste minuten van de uitzending van 20:00 uur mis.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Lounge heeft geen reclame tijdens de aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |