Oké, ik kijk hem niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
Als PeterKelder de shortie niet kijkt, dan doe ik dat.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
Net de shortie gezien (sorry, Frey) ... man oh man, wat wordt dit spannend/emotioneel zeg
van uit je bed zeker luilakquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
Ik neem het op en kijk om 12 uur 's middags.
Ik!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Al is dat weleens anders geweest![]()
Is er eigenlijk iemand hier die die shortie stiekem wel bekeken heeft?
Je hoeft je niet te schamen, ik heb de shortie ook bekekenquote:
Daarvoor krijgen jullie nog de rekening gepresenteerd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef PeterKelder het volgende:
Al hebben we wel de Wet van Frey overtreden![]()
Wacht even, Reinout in een naaktreportage?quote:Op zondag 4 september 2011 02:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Zojuist de GTST specials met Ursul de Geer, en Koos postema, sinds jaren weer eens gekeken. Was helemaal vergeten dat Reinout die bloot reportage had laten maken, haha. Kan niet wachten tot dinsdag
Je bedoelt, zo ongeveer wat jij zelf in het Southpark topic doet? Ja dat is inderdaad erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo kinderachtig als meerdere keren alleen ergens gaan posten om te zeggen hoe waardeloos een programma is.
Iets met een boot?quote:Op zondag 4 september 2011 00:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarvoor krijgen jullie nog de rekening gepresenteerd.
Wablief?!quote:Op zondag 4 september 2011 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar één dag, oo em djie, oo em djie, oo em djie.
[Boks-modus] En Liquidist deelt Madame_Paon een gevoelige klap uit!quote:Op zondag 4 september 2011 10:09 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Je bedoelt, zo ongeveer wat jij zelf in het Southpark topic doet? Ja dat is inderdaad erg kinderachtig.
Dat is niet zo handig nu ze net haar tanden heeft geslepen.quote:Op zondag 4 september 2011 11:03 schreef PeterKelder het volgende:
[Boks-modus] En Liquidist deelt Madame_Paon een gevoelige klap uit![/Boks-modus]
[Boks-modus] Zal Madame_Paon Liquidist met haar tanden te pakken nemen? U ziet het zo, na de break! [/Boks-modus]quote:Op zondag 4 september 2011 11:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig nu ze net haar tanden heeft geslepen.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha, dat is het.
Ikzelf dacht dat ze erin was gebleven en wartaal aan het uitslaan was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |