Als iemand GTST niks aan vindt, heeft hij ook niks te zoeken in dit topic.quote:
Dat vind jij, maar ik bijvoorbeeld heb nu al mijn bedenkingen over Man of Steel, maar post wel regelmatig in dat topic. Daar is een forum ook goed voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als iemand GTST niks aan vindt, heeft hij ook niks te zoeken in dit topic.
Er staat boven Shortiequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm....ik moest hem snel weer wegklikken, maar het kan ook wel in spoilertags, nu weet je niet precies waar hij naar toe leidt
Dit was duidelijk alleen om wat te komen vervelen, check het account maar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ik bijvoorbeeld heb nu al mijn bedenkingen over Man of Steel, maar post wel regelmatig in dat topic. Daar is een forum ook goed voor
Eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ik bijvoorbeeld heb nu al mijn bedenkingen over Man of Steel, maar post wel regelmatig in dat topic. Daar is een forum ook goed voor
Als je op een normale manier kunt posten, wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken en, eerlijk is eerlijk, hij maakt je nóg nieuwsgieriger naar de complete uitzendingquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die die shortie stiekem wel bekeken heeft?
Niet op reageren dan is de lol er snel af.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt posten, wel.
Niet zoals die gast laatst die vond dat het maar van de buis moest omdat híj het niet leuk vond ....
Dus als ik je goed begrijp, vind je dat hier alleen maar gepost mag worden als je de serie leuk vindt?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt posten, wel.
Niet zoals die gast laatst die vond dat het maar van de buis moest omdat híj het niet leuk vond ....
Dat wel natuurlijkquote:
Drommels, drommels en nog eens drommels!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
Net de shortie gezien (sorry, Frey) ... man oh man, wat wordt dit spannend/emotioneel zeg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog eens drommels!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Frey het volgende:
Misschien is Paul van Gorcum er wel al in gekomen en heeft PeterKelder dat gezien in de shortie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Argh, per ongeluk gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |