Ik????quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wieweet houdt hij ons wel gewoon voor de gek
Hij is toch al met pensioen ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Frey het volgende:
Misschien is Paul van Gorcum er wel al in gekomen en heeft PeterKelder dat gezien in de shortie.
Maar nog lang niet zo kinderachtig als meerdere keren alleen ergens gaan posten om te zeggen hoe waardeloos een programma is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar om nou iedereen die een hekel aan GTST heeft weg te bonjouren vind ik eerlijk gezegd een beetje kinderachtig.
Ik stoor me er niet aanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo kinderachtig als meerdere keren alleen ergens gaan posten om te zeggen hoe waardeloos een programma is.
Inderdaad, kan haast niet wachten op dat momentquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens als de afwikkeling van de zomercliff tegen blijkt te vallen, houd dan het volgende lichtpuntje in gedachten: de exit van Lieke van Lexmond over een paar maanden
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:37 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat ik maandag weer ga voor de uitzending op RTL Lounge.
Ik zal slechts komen met mijn mening over de aflevering.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef roos85 het volgende:
Oh voor de users die wil RTL Lounge hebben, denken jullie wel aan de spoilers?
Zijn zat users die hier die het pas om 20.00u kunnen zien
idd!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef roos85 het volgende:
Oh voor de users die wil RTL Lounge hebben, denken jullie wel aan de spoilers?
Zijn zat users die hier die het pas om 20.00u kunnen zien
Hm, niet de shortie willen kijken, maar wel de preview op Lounge...quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:37 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat ik maandag weer ga voor de uitzending op RTL Lounge.
Het gaat me erom de hele aflevering te kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, niet de shortie willen kijken, maar wel de preview op Lounge...
Jajaquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Het gaat me erom de hele aflevering te kunnen zien.
Bij deze zomercliff maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jaja
Het verschil tussen de shortie en de hele aflevering is dat je bij de shortie de highlights hebt, en bij de hele aflevering zo'n 20 minuten aan geneuzel hebt
Correctie: Vervolg van de zomercliffquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij deze zomercliff maak ik een uitzondering.
Humorpantalon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Correctie: Vervolg van de zomercliffOf wordt maandagochtend de zomercliff nogmaals uitgezonden op Lounge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |