Stuur even een berichte naar Yvonne, dat schrikt ze wel af.quote:
Er stond dat er nog 1 post over was, maar ineens veranderde de nummertjes van de posts.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, die was mooi. Zo'n kans krijg je maar één keer.
Nja, ik heb het hem nog niet eerder zien doen. Al post hij hier nu niet meer meequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuur even een berichte naar Yvonne, dat schrikt ze wel af.
Met betrekking op de TT: twee keer de helft?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef Roburtt het volgende:
gewoon omdat ik een rebel ben jonge KUT
We zijn hier toch niet in Brabant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef Roburtt het volgende:
gewoon omdat ik een rebel ben jonge KUT
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet in Brabant.
Nee in sassem!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
JWZ.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BRABANT LIMBURG FTW ZACHTE G UNITE
omdat hyves en sletjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
wat is er zo speciaal aan de starbucks en gaan al die hyves sletjes er foto's van maken ensaw
Sletjes die zich baas voelen omdat ze koffie lusten man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
wat is er zo speciaal aan de starbucks en gaan al die hyves sletjes er foto's van maken ensaw
Maar is er nog een specifieke reden?quote:
Lekkere koffie e.d. maar idioot om er een foto van de gaan maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
Blijkbaar is het in of zo en geeft het status.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar is het in of zo en geeft het status.Tegenwoordig is het niet meer belangrijk hoeveel chicks je hebt geneukt, tegenwoordig is het belangrijk waar je je koffie haalt.
Het geeft status, het is in. Dat is het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:25 schreef Roburtt het volgende:
Maar serieus, ik kan nu elke schooldag naar starbucks maar ik vind de koffie van de broodjeszaak beter
Ja omdat Starbucks helemaal hét is en kunnen ze net doen als die beroemdheden in de VSquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar is er nog een specifieke reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multitasking ftwquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal kijken zonder dat je achter fok! zit.
jawel, beneden.quote:
Niet echtquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Voetbal kijken en bier drinken. That's multitasking for you.
Wat? Hoezo?quote:Tevens zijn er twee Starbucks-filialen in de hoofdkantoren van Nike (Hilversum) en de Nederlandse Spoorwegen (Utrecht). Deze vestigingen zijn echter alleen toegankelijk voor medewerkers van deze bedrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
En hoe lang is de wedstrijd al bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
7 minuten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe lang is de wedstrijd al bezig?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Who motivates the motivator?
Hallon!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had al een vermoeden dat deze TT zou komen.
EK Kwalificatie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Voor wat spelen ze eigenlijk? Gewoon vriendschappelijk?
Voor een afbeelding van een lievv hontjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Voor wat spelen ze eigenlijk? Gewoon vriendschappelijk?
LIEF!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor een afbeelding van een lievv hontje
Heeft San Marino eigenlijk het EK ooit gehaald?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft San Marino eigenlijk het EK ooit gehaald?
Aawwh wat schattigquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:52 schreef Intronic het volgende:
Tevens.
Grootste overwinning
San Marino 1-0 Liechtenstein.
Ik kijk nooit voetbal en zelfs ik weet dat die overwinning om te janken is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:52 schreef Intronic het volgende:
Tevens.
Grootste overwinning
San Marino 1-0 Liechtenstein.
Ja, want daar gaat het om natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die san marino hebben wel lekkerdere spelers
Ja normaliter baseer ik daar mijn keuze op maar vandaag voor NLquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want daar gaat het om natuurlijk.
Veel succes dan met de wedstrijd Italie - Spanjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja normaliter baseer ik daar mijn keuze op maar vandaag voor NL
No kiddin'.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg zie nu dat die San Marino helemaal onderaan de ranglijst staat.
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Veel succes dan met de wedstrijd Italie - Spanje
Captain Obviousquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gewoon voor Spanje gaan, ze zijn niet voor niet wereldkampioen geworden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Veel succes dan met de wedstrijd Italie - Spanje
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon voor Spanje gaan, ze zijn niet voor niet wereldkampioen geworden.
Tenminste, dat is mijn logica.quote:
Ja, maar we hadden het even over MKs logica (oftewel vrouwenlogica)quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenminste, dat is mijn logica.Ik hou me helemaal niet met voetbal bezig.
Ben je het wel met me eens?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het even over MKs logica (oftewel vrouwenlogica)
Ja, maar SV keurt mijn logica af.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het even over MKs logica (oftewel vrouwenlogica)
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben je het wel met me eens?
omg toestemming van SV nu mag hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moet zo wegmaar wmb mogen jullie wel gaan TC'en
Niks hoorquote:
Mensen die geen internetverbinding van 20MB/s of hoger hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks hoor. Mijn internet vind tc niet zo leuk, dus ik kan daar niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die geen internetverbinding van 20MB/s of hoger hebben.Het heeft ook niks met de internetsnelheid te maken. Mijn internet is snel zat namelijk. Maar op een of andere manier is de router kapot en kapt ie cams enzo af. Echt zwaar irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Misschien dat je firewall van je router de streams van de cams op TC niet toelaat. Je kan de firewall van je router gewoon aanpassen, ik zou er even naar kijken als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met de internetsnelheid te maken. Mijn internet is snel zat namelijk. Maar op een of andere manier is de router kapot en kapt ie cams enzo af. Echt zwaar irritant.
Nouja, ik heb het net weer geprobeerd en hij doet het dan een minuutje goed. Ook de cams en het geluid, maar dan blijft de hele site hangen, meestal na 40 seconden ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien dat je firewall van je router de streams van de cams op TC niet toelaat. Je kan de firewall van je router gewoon aanpassen, ik zou er even naar kijken als ik jou was.
En wat voor browser heb je?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het net weer geprobeerd en hij doet het dan een minuutje goed. Ook de cams en het geluid, maar dan blijft de hele site hangen, meestal na 40 seconden ofzo.
firefox, maar dit heb ik ook al eerder uitgelegd aan bqqsausage, geloof ik. Het is pas nadat ik verhuisd ben, drie maanden geleden. Voor de verhuizing werkte alles goed en ik gebruik nog steeds dezelfde browser.quote:
Pattie, doe gezellig mee TC.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo doerakken, nog even en dan is mijn eten gearriveerd
Heb je iets besteld?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb bezoek, moet nog eten en kijk voetbal, ik kom straks wel even als jullie er nog zijn.quote:
Ja dus ik ben zo terugquote:
Hoinquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Apart, maar heb je toen je verhuisde ook een nieuwe router genomen? En is je FF versie wel de nieuwste versie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
firefox, maar dit heb ik ook al eerder uitgelegd aan bqqsausage, geloof ik. Het is pas nadat ik verhuisd ben, drie maanden geleden. Voor de verhuizing werkte alles goed en ik gebruik nog steeds dezelfde browser.
Hallon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Okeetjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb bezoek, moet nog eten en kijk voetbal, ik kom straks wel even als jullie er nog zijn.
Kom niet té dronken terugquote:
Nee, ik zit nu op het internet van buurman. Gedeeld en ik betaal ervoor natuurlijk en ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Apart, maar heb je toen je verhuisde ook een nieuwe router genomen? En is je FF versie wel de nieuwste versie?
Daarom had ik hem dit tagje ook al gegeven:quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu op het internet van buurman. Gedeeld en ik betaal ervoor natuurlijk en ja.
Inderdaad. Wacht even zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daarom had ik hem dit tagje ook al gegeven:
[ afbeelding ]
Hoezo heb jij niet je eigen internetaansluiting?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu op het internet van buurman. Gedeeld en ik betaal ervoor natuurlijk en ja.
Hoe geef je mensen tagjes dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo droogquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kans is klein aangezien er mensen blijven pitten hier, maar je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doeg tot straks waarschijnlijk![]()
Aah okequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die kans is klein aangezien er mensen blijven pitten hier, maar je weet het maar nooit
Ik woon in een soort van appartementenblok met alleen maar zelfstandige woningen voor studenten. Dus zodoendequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niet je eigen internetaansluiting?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Buurman aan het pesten met takkeherrie.
Jij hebt deze, niet klagen.quote:
Dat zoek je ook binnen 1 sec op ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Hier is dat andere plaatje dalando
[ afbeelding ]
Als je bloost zie je er zo leuk uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Elke x blozen als ik die zie
Ik had em opgeslagen. Dus moest even uploadenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat zoek je ook binnen 1 sec op ofzo
Hahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
Maar eigenlijk zie je er wel altijd leuk uit Marokip
quote:
Zit je op mobiel?quote:
Aha, dat verklaart het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon in een soort van appartementenblok met alleen maar zelfstandige woningen voor studenten. Dus zodoende
quote:
Tja, ik zag zijn UIquote:
En ik ben ook nog eens een Hollander, dank je.quote:
http://www.dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens een Hollander, dank je.
O ja, verander het tagje van MK maar in sarcastisch wijf.
noem me geen wijf ben jou nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens een Hollander, dank je.
O ja, verander het tagje van MK maar in sarcastisch wijf.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Sarcastische meid dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
noem me geen wijf ben jou niet
Ik vind de aardige MK veel leuker dan de sarcastische MK.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben alleen tegen stomme users sarcastisch
oh sorryquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind de aardige MK veel leuker dan de sarcastische MK.![]()
Hij moet verdomme niet haten.quote:
Ik haat niet op MK.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rez en ik hebben een haat-liefdesverhouding.
watquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik haat niet op MK.Dat weet ze zelf ook wel.
[..]
Oké.quote:
Ik zeg nog steeds 10-0!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
biw. Alweer 7 - 0Ik kom wel aardig dicht in de buurt met m'n 8 - 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Vrouwen, je kan beter kippen houden.Lekker random.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Vrouwen, je kan beter kippen houden.JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geun idee.quote:
Nope. De scheidsrechter heeft geen extra tijd bijgeteld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk halen ze de 12de nog wel.
En het is geloof ik ook nog een belastingparadijs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
San Marino mag niet klagen
[ afbeelding ]
hennes87? tinychat.com/udowu is de shitquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef Intronic het volgende:
http://tinychat.com/hennes87 - TC alles.
NIIIIIEEEEEEEEEETquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Hm.. Zweden heeft verloren. Dus Nederland is door voor het EK.
Die loopt nu niet man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
hennes87? tinychat.com/udowu is de shit
op 11 juli piepten jullie wel andersquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op 11 juli piepten jullie wel andersjullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Ja, nee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, of ze moeten nog 2 wedstrijden van de 3 verliezen
Alles wat Nederlands is.quote:
Alleen het weer hier vindt ze minder geloof ik, voor de rest is ze geloof ik best wel blij met Nederland.quote:
Maar ze zegt altijd: "Hollandersquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen het weer hier vindt ze minder geloof ik, voor de rest is ze geloof ik best wel blij met Nederland.
Ik vind het niet geweldig, maar haat ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen het weer hier vindt ze minder geloof ik, voor de rest is ze geloof ik best wel blij met Nederland.
Dat meen ik niet seri.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar ze zegt altijd: "Hollanders"
Plus dat ze altijd jullie zegt, alsof ze zelf niet onderdeel uitmaakt van de Hollanders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat menen veel mensen wel serieusquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat meen ik niet seri.
Net zoals jullie altijd 'Marokkanen' zeggen.
ja logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Plus dat ze altijd jullie zegt, alsof ze zelf niet onderdeel uitmaakt van de Hollanders.
Oh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat menen veel mensen wel serieus
waarom zou ze dan MarokkaanseKip heten? Dat is in nederlandse taal geschreven (wat ook nederlands is), anders zou ze wel اابلفغغغغلةةىلبثث٣٣٤ثثيسليففتخخما heten ofzo.quote:
Ze vindt Hollanders en Nederlanders één pot nat, wat het dus niet is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat menen veel mensen wel serieus
Ja, of Youssef.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
waarom zou ze dan MarokkaanseKip heten? Dat is in nederlandse taal geschreven (wat ook nederlands is), anders zou ze wel اابلفغغغغلةةىلبثث٣٣٤ثثيسليففتخخما heten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |