Stuur even een berichte naar Yvonne, dat schrikt ze wel af.quote:
Er stond dat er nog 1 post over was, maar ineens veranderde de nummertjes van de posts.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, die was mooi. Zo'n kans krijg je maar één keer.
Nja, ik heb het hem nog niet eerder zien doen. Al post hij hier nu niet meer meequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuur even een berichte naar Yvonne, dat schrikt ze wel af.
Met betrekking op de TT: twee keer de helft?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef Roburtt het volgende:
gewoon omdat ik een rebel ben jonge KUT
We zijn hier toch niet in Brabant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef Roburtt het volgende:
gewoon omdat ik een rebel ben jonge KUT
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet in Brabant.
Nee in sassem!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
JWZ.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BRABANT LIMBURG FTW ZACHTE G UNITE
omdat hyves en sletjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
wat is er zo speciaal aan de starbucks en gaan al die hyves sletjes er foto's van maken ensaw
Sletjes die zich baas voelen omdat ze koffie lusten man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
wat is er zo speciaal aan de starbucks en gaan al die hyves sletjes er foto's van maken ensaw
Maar is er nog een specifieke reden?quote:
Lekkere koffie e.d. maar idioot om er een foto van de gaan maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
Blijkbaar is het in of zo en geeft het status.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Roburtt het volgende:
ey maar mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |