Plak er een A4tje op:quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef Tammymara het volgende:
(Kamperen onder de Abri tot ze de poster eruit komen halen is helaas geen optie..haha )
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Plak er een A4tje op:
"Ik wil deze poster kopen!
Beste poster-meneer, ik wil deze poster graag hebben en geef je twee tientjes als je me belt (06-12345678) om te zeggen waar ik hem op kan halen."
Hmmz.. nouja, kwa tijd is op zich nog wel te regelen, dan ga ik gewoon een kwartiertje eerder uit amsterdam weg. (behalve a.s. donderdag). Alleen ik heb niet zo'n trek om stad en land af te moeten zoeken naar eoa megakoker.. Zal morgen op mijn werk eens in de postkamer vragen of ze misschien iets hebben staan.quote:Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef Tammymara het volgende:
Dat heb ik ze al gevraagd JK, maar ik heb nog geen antwoord gehad, ook niet op de vraag of iemand anders ze wel kon ophalen. De tijden zijn tussen 14.30 en 17.00 (rot tijden dus...) maar ik stel het al op prijs dat je het aanbied, ook als het niet kan.
(Ik hoorde van iemand anders dat je ze meekrijgt met een elastiekje erom geen koker maar dat weet ik dus niet zeker)
Nee, want de posters worden exclusief opgehangen door die wat ik hierboven noem. Zij zijn de enigen die die posters "hebben" zeggen ze. Maar toch dank je wel!quote:
Zou ik graag doen,maar gaat niet lukken.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef piepkuiken21 het volgende:
hmm, wellicht zie ik vrijdag kans voor je om naar almere te gaan als het een beetje te doen is met OV. betaal jij de OV kosten en verzendkosten? (woon zelf in Weesp)
Ik heb 20 minuten aan de telefoon gezeten met iemand daaroquote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
![]()
kreeg een keurig aardig mailtje terug
"In Almere. Da's dan 20 euro."quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Plak er een A4tje op:
"Ik wil deze poster kopen!
Beste poster-meneer, ik wil deze poster graag hebben en geef je twee tientjes als je me belt (06-12345678) om te zeggen waar ik hem op kan halen."
Ja maar, jij bént ook heel erg vlot, alleen nu dan ff nietquote:Op donderdag 8 september 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de TT maar eens wat duidelijker gemaakt
Lekker vlot
quote:
Heb je voor mij het exacte adres in Almere? Mag per PMquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Tammymara het volgende:
Ow, dat maakt het meteen een stuk moeilijker, alleen op donderdag
Hij hangt hier in de buurt niet dus ik kan hem niet opmeten maar elk bushokje is denk ik even groot, toch? dan zou ik bij het-bushokje-op-de-hoek kunnen meten! Ik heb m trouwens niet "min of meer"besteld,maar hij IS besteld en ze houden m tot de 29e vast. Dat zijn dus maar drie donderdagen ? ShitEn alleen af te halen met het afhaalbewijs dat ik in mijn mail heb gekregen.
Wat een drama zeg voor een simpele poster!
@lottekoekkie: Ik heb wel eens meer aan de stok gehad met "hen" omdat ik daar wel eens iets besteld heb haha en het ALTIJD mis ging. Als iemand van daar zegt "het komt wel goed"moet ik het eerst zien voor ik het kan geloven
Komt wel goed!!
Hallo!quote:Op woensdag 14 september 2011 03:35 schreef Lumberbob het volgende:
als dat ding nog steeds in theaters te zien is, ga naar het theater toe en vraag of ze zo'n poster hebben, en zoniet of ze weten waar te halen. Theaters hebben vaak wel connecties. Met beetje bekkig zijn kom je een heel end.
of misschien helpt dit?
http://www.jcdecaux.nl/page.php?cat=service&sub=bestel_poster
of
http://www.posters.nl/film-posters-overig_s14.html
of
"Als het in een bushokje was en je wilt hem niet slopen, wacht dan tot de mensen die die posters er in hangen er weer zijn om er een nieuwe in te hangen en vraag hem dan, 99 van de 100 keer krijg je hem mee want anders beland die toch in de container..."
"Bij de bushokjes staat bovenin zo\'n telefoonnummer en als je dat belt, krijg je gratis een poster! (Wel verzendkosten betalen...)"
"Ga naar de gemeente en vraag wie de posters in de bushokjes verzorgt. Ga naar dat bedrijf en vraag of ze nog een poster over hebben, niet? Vraag of je hem mag hebben als ze nieuwe erin gaan doen"
(gevonden op andere forums. weet niet of ze werken, maar nooit geschoten....)
Vind ze prachtig, maar helaas, te duur....zit er niet in. (Jammer genoeg!)quote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef JK1982 het volgende:
Heb je dat ding nou nog niet??
Helaas voor jou moet ik de komende 2 donderdagen ook 's avonds werken, dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Kan pas om 20.30 in Almere zijn.
Los daarvan ben ik eigenlijk wel even nieuwsgierig wat je nu precies zo bijzonder vindt aan deze poster (serieuze vraag)
Edit: Niks voor jou? [TK] Miss Saigon oorbellen en Dames shirt met lange mouw
Oh jee.... hahahahaha.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben vanmiddag binnen gelopen bij het Beatrix Theater en heb daar asociaal staan te bedelen
Kheb wel wát gekregenZeg nog niet wat, je ziet het een deze dagen wel in je brievenbus vallen
Nee durf ik echt niet hahahaha.....zal je zien dat het alllemaal kapot valt...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Sinkiusin het volgende:
Als je de rubbertjes aan de zijkanten van het glasplaat verwijderd (makkelijk met de hand te doen) valt het raamwerk eruit en kan je de poster meenemen
Ja daaag, ik ga niemand aanzetten tot slopen van bushokjes!!! Je bent er gek genoeg voor dus eh... Nee dat zeg ik liever niet! (Ik weet het trouwens ook niet....in de buurt van het centrum ergens maar waar????)quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Ynske het volgende:
Tam, zeg eens, waar in Brunssum hangt ie?
Gisteren lukte niet, maar ik denk dat het mijn collega aankomende donderdag wel gaat lukken. Heb ik al alles wat hij nodig heeft?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:11 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Vind ze prachtig, maar helaas, te duur....zit er niet in. (Jammer genoeg!)
Waarom ik die poster zo geweldig vind zal ik je PM over sturen, is "prive" min of meer.
Nee, ik heb m nog niet ..... en ook nog niemand gevonden, alleen mensen met "maar...." of die van veel te ver moeten komen etc.
hey ik sloop nietsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nee durf ik echt niet hahahaha.....zal je zien dat het alllemaal kapot valt...
[..]
Ja daaag, ik ga niemand aanzetten tot slopen van bushokjes!!! Je bent er gek genoeg voor dus eh... Nee dat zeg ik liever niet! (Ik weet het trouwens ook niet....in de buurt van het centrum ergens maar waar????)
Het zou mijn collega ruim een uur schelen, dus als het zo opgelost kan worden, des te beterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Ynske het volgende:
hey ik sloop niets
maar ken wel mensen hierow die die dingen vervangen
ok, vraag dat even voor me na, ik ga nu t centrum niet meer langs struinen om te kijken waar ie hangtquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet het echt niet Yns!
In brunssum...... bij het centrum (Ergens...) en in Maastricht , tegenover de helpdesk van Vodafone....maar dat is ook het enige dat ik weet! Kan het wel vragen aan diegene die me vertelde waar hij hangt.......
Bij die ene met die grote camera jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, vraag dat even voor me na, ik ga nu t centrum niet meer langs struinen om te kijken waar ie hangt
mocht t nu niet lukken, tot wanneer kan iemand m dan nog ophalen in Almere?
schat, zo ben ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Maar niet gaan slopen!!! hahahaha!
Het is geregeld, Ik heb een kleine. Als iemand "alsnog"de bushokjesposter zou kunnen regelen zou dat ook supermooi zijn. Maar lukt dat niet heb ik in elk geval iets!!! Ben hier ook al mega blij mee. Ynske heb ik doorgegeven waar hij hing maar hij is al weg uit het hokjequote:
Heb even geen zin om terug te lezen, maar tot wanneer is die poster in Almere op te halen?quote:Op zondag 18 september 2011 23:44 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Het is geregeld, Ik heb een kleine. Als iemand "alsnog"de bushokjesposter zou kunnen regelen zou dat ook supermooi zijn. Maar lukt dat niet heb ik in elk geval iets!!! Ben hier ook al mega blij mee. Ynske heb ik doorgegeven waar hij hing maar hij is al weg uit het hokje
@vannelle: Dank je wel!! Voor alle moeite
En de rest natuurlijk ook!
Aanstaande donderdag kan toch nog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Tammymara het volgende:
En ophalen kan nog op donderdag(en) tot de 29e
Verrek je hebt gelijk! Ik had verkeerd gekeken! Komende dinsdag moet ze iig geopereerd worden.quote:Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag kan toch nog?
Sterkte, Tammy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |