abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101499704
Ik weet niet hoe ik "gevraagd" voor een topic krijg en ook niet of het hier goed staat of dat er een topic voor is, Maar goed, ik probeer het maar en alvast sorry als het verkeerd is.

Ik ben op zoek naar een poster. Hij hangt "overal"in bushokjes. De meeste mensen geven me als advies "ga hem eruit slopen"maar zo ben ik niet opgevoed en durf ik dus niet ;) Ik heb iemand laten kijken (Want ik zie hem hier nooit ergens hangen) waar die posters vandaan komen en die kwam met een naam, (JCDeceaux) en daar heb ik hem "aangevraagd". Ik kreeg een mail dat ze hem niet verzenden en ik hem dus moet komen ophalen tussen 8 september, en 29 september... IN ALMERE. Ik kom zelf uit Zuid Limburg dus met de trein naar Almere, alleen voor die poster zou een duur grapje worden.

Ze verzenden ze écht niet.
Ik zoek dus iemand die die poster voor me kan halen en zorgen dat ie bij mij komt. Of iemand die iemand kent die die posters hier in de buurt ophangt en die hem voor me kan regelen als hij uit het bushokje gaat. Als iemand in Almere hem voor me zou gaan ophalen moet die persoon weer een koker kopen, en hem naar het postkantoor brengen en ik dacht eerlijk gezegd dat het simpeler was iemand te vinden die dat zou willen doen.Als ik m hier in de buurt ergens zou kunnen ophalen zou ik al heel erg geholpen zijn,maar ik kan na heel wat googlen alleen maar dat bedrijf in Almere vinden.

Ik MOET die poster gewoon hebben.
dus... iemand uit de buurt van Almere die een koker kopen en hem opsturen niet teveel moeite vind? (Ik weet niet of hij ook echt bushokjesformaat is of dat ze voor mensen die die posters aanvragen kleinere exemplaren hebben, voor een Bushokjesposter zou een koker misschien ook een duur grapje zijn om maar te zwijgen over de verzendkosten..) Of iemand die het dichter bij huis weet uit te halen? (Kamperen onder de Abri tot ze de poster eruit komen halen is helaas geen optie..haha ) Nou ja als iemand me kan helpen, Graag!!!!!! Stuur me een PM!

Het gaat om deze poster:
pi_101499783
Sorry, Ik had m wat aangepast en blijkbaar twee alinea's met bijna dezelfde tekst gepost....die andere vergeten weg te halen!
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:06:33 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101500569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef Tammymara het volgende:
(Kamperen onder de Abri tot ze de poster eruit komen halen is helaas geen optie..haha )
Plak er een A4tje op:
"Ik wil deze poster kopen!
Beste poster-meneer, ik wil deze poster graag hebben en geef je twee tientjes als je me belt (06-12345678) om te zeggen waar ik hem op kan halen."
censuur :O
pi_101500880
Ik weet niet of het nog mogelijk is, maar ik ging vroeger wel is richting het gemeentehuis.
Daar mocht je dan gratis posters uitzoeken :)
Ik had mijn kamer er mee behangen :P
Had destijds die poster van The marlboro man ( ik rookte niet eens :P )
Coca colo poster en ga zo maar door.

Volgens mij was het bij de afdeling, verkeerd en waterstaat.
Dus, poster in de gaten houden, als hij er niet meer hangt moet je het proberen bij het gemeentehuis ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_101502370
Misschien een beetje offtopic, maar ik kan dus ook bijv posters aanvragen van evenementen en festivals en heb een grote kans dat ze me er een geven?
404 - Not Found
pi_101507025
Ik wil niet weten hoeveel grapjassen me dan gaan bellen en hoe vaak ik voor niets ergens heenga als ik die tip van het A4tje opvolg.

Het gemeentehuis kan ik proberen, maar hier in de gemeente heb ik m nog niet zien hangen (Wel gehoord dat hij in brunssum hangt en in Maastricht)

Op de abri staat dat bedrijf in Almere en die zeggen dat "hun mensen"vanuit almere vertrekken met die posters en ze overal door het land ophangen. Geloof er niets van maar ja, kan moeilijk zeggen dat ze liegen. In elk geval al allemaal bedankt voor jullie tips!
pi_101512602
Ik heb je TT aangepast en denk dat je vraag hier wel goed staat.
Bijzonder verzoek, hopelijk kan iemand je helpen! Ik zie het volk van Deceaux regelmatig een bewegend reclamebord vervangen. Helaas doen ze dat op de middenberm van een drukke rijksweg dus stoppen om naar info te vragen is niet echt een optie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!fotograaf zaterdag 3 september 2011 @ 00:09:02 #8
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_101513835
Wat is het adres in almere waar je hem kan ophalen?
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_101519903
Bedankt Cat! En nee, dat zijn inderdaad niet de beste omstandigheden om te stoppen en te vragen, hahahaha!!

@marc: Op de "Zenderstraat", Dat zegt mij (uiteraard) helemaal niets.
pi_101522915
Ik weet dat dat bedrijf ook in Eindhoven zit, mijn buurman heeft er gewerkt namelijk.

En ff opgezocht: KLIK
Wie weet kunnen zij je helpen? Of zijn ze wel bereid een poster op te sturen?
Hopelijk kun je hier iets mee. :)
pi_101535012
Ik kan je niks beloven maar heb serieus een nicht welke actrice is en her en der wat mensen kent in dat wereldje dus heb een balletje opgegooid voor je. Kan even duren maar wie niet waagt wie niet wint. Dus her en der wat mails gestrooid dus fingers crossed.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lottekoekkie op 03-09-2011 21:33:05 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_101589754
@vannelle : Ik heb gemaild, (hoewel als ik via de link van jou daar kom, ik iets in Amsterdam krijg) dank je wel! Ik heb ook nog gezocht of ze nog dichterbij zitten maar helaas niets gevonden, ik ben benieuwd wat zij zeggen.

@lottekoekkie, Dank je wel voor het "Strooien"met mailtjes haha.
Ik wacht af.

Ik heb die in almere nog gemaild of ik uberhaupt wel iemand anders kan vragen om hem op te halen,maar heb nog geen antwoord gehad. Niet dat ze straks zeggen dat mevrouw "Tammymara" hem zelf moet ophalen.....Van de gemeente heb ik wel een kort mailtje terug gehad dat ze hier niets voor me kunnen betekenen :( die posters worden blijkbaar door het bedrijf verwijderd en komen niet bij de gemeente terecht. Maar toch nog bedankt voor de tip. Wat een gedoe voor een poster :D
pi_101609130
Ik wil hem evt. best even voor je oppikken in Almere, ware het niet dat ik geen flauw idee heb op welke tijden je daar terecht kunt. Ik werk nl. ook gewoon de hele week.

En ik vraag me af in wat voor koker je zoiets moet versturen.
Wil je anders vragen of zij daar zelf toevallig ook kokers voor hebben?
Dan rij ik binnenkort wel even langs en stuur ik het op..
pi_101609797
Dat heb ik ze al gevraagd JK, maar ik heb nog geen antwoord gehad, ook niet op de vraag of iemand anders ze wel kon ophalen. De tijden zijn tussen 14.30 en 17.00 (rot tijden dus...) maar ik stel het al op prijs dat je het aanbied, ook als het niet kan.

(Ik hoorde van iemand anders dat je ze meekrijgt met een elastiekje erom geen koker maar dat weet ik dus niet zeker)
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 21:50:07 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_101610766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Plak er een A4tje op:
Beste poster-meneer, ik wil deze poster graag hebben en geef je twee tientjes als je me belt (06-12345678) om te zeggen waar ik hem op kan halen."
^O^
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_101611841
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef Tammymara het volgende:
Dat heb ik ze al gevraagd JK, maar ik heb nog geen antwoord gehad, ook niet op de vraag of iemand anders ze wel kon ophalen. De tijden zijn tussen 14.30 en 17.00 (rot tijden dus...) maar ik stel het al op prijs dat je het aanbied, ook als het niet kan.

(Ik hoorde van iemand anders dat je ze meekrijgt met een elastiekje erom geen koker maar dat weet ik dus niet zeker)
Hmmz.. nouja, kwa tijd is op zich nog wel te regelen, dan ga ik gewoon een kwartiertje eerder uit amsterdam weg. (behalve a.s. donderdag). Alleen ik heb niet zo'n trek om stad en land af te moeten zoeken naar eoa megakoker.. Zal morgen op mijn werk eens in de postkamer vragen of ze misschien iets hebben staan.

Mocht jij nog antwoord krijgen op die andere vragen, laat het dan even weten.
  maandag 5 september 2011 @ 22:37:58 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101614043
Tip die ik elders ook al had gegeven aan Tammy.. vraag bij een plaatselijke tapijtboer of je een stuk lege tapijtrol af mag snijden met een stanleymes. Zijn ideale kokers om eventueel posters in te verzenden!

(ik heb hier overigens nog wel posterkokers staan... maar ja, hoe komen die dan weer in Almere...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_101614793
Dat vind ik echt teveel moeite om aan iemand te vragen Ireth (Die dan éérst die poster moet halen, dán naar de tapijtboer voor een koker, dán naar het postkantoor om alles te posten)

@JK als ik antwoord krijg dan hoor je zsm iets.
OOK als een van mijn andere "opties" iets voor me kan regelen. had niet verwacht dat het zo'n organisatie zou zijn... ;)

Iedereen die gereageerd heeft, bedankt !
pi_101656908
Hmm... soms heeft postersale die posters ook (maar ik heb dat al voor je gecheckt)
De tour is net begonnen dus het Beatrix theater zal de poster ook nog niet weg geven.

En helaas op de site van miss saion heb ik ook niks kunnen vinden, maar misschien als je die een mailtje stuurt?
pi_101667635
Er zijn al een paar mensen "mee bezig" en ik weet niet wat die precies doen dus ik durf nog even nergens heen te mailen,maar bedankt voor de tip, Engel!

Dan voor JK:
Ze doen er idd een elastiekje omheen, geen koker :( Hebben ze ook niet. De posters uit de bushokjes krijg je nooit volgens die mail, want die "kunnen verkreukeld zijn" , die worden eruit getrokken/gescheurd. De posters die ze weggeven, die in Almere gehaald kunnen worden zijn reserve exemplaren. Ik mocht wel iemand anders sturen maar die moet dan mijn afhaalbericht meenemen.

Ik wacht het nog even af (Het heeft ja geen haast, hij ligt er nog drie weken..) of een van de andere manieren nog succes heeft, ik hou "jullie" op de hoogte. Ik wil wel nog even zeggen dat ik het echt geweldig vind dat er mensen zijn die zoveel moeite doen voor een "vreemde"......

:*
  woensdag 7 september 2011 @ 11:56:22 #21
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_101667847
Heb je hier al geinformeerd?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_101669349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je hier al geinformeerd?
Nee, want de posters worden exclusief opgehangen door die wat ik hierboven noem. Zij zijn de enigen die die posters "hebben" zeggen ze. Maar toch dank je wel!
pi_101671397
hmm, wellicht zie ik vrijdag kans voor je om naar almere te gaan als het een beetje te doen is met OV. betaal jij de OV kosten en verzendkosten? (woon zelf in Weesp)
pi_101671524
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef piepkuiken21 het volgende:
hmm, wellicht zie ik vrijdag kans voor je om naar almere te gaan als het een beetje te doen is met OV. betaal jij de OV kosten en verzendkosten? (woon zelf in Weesp)
Zou ik graag doen,maar gaat niet lukken.
Verzendkosten uiteraard,maar ik heb ook al wat "lijntjes" lopen met mensen die in Almere wonen en niet met het OV hoeven gaan. Dank je wel toch voor je aanbod!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tammymara op 07-09-2011 14:06:16 (spelfout) ]
pi_101688335
Tammymara, check je pb even, heb een voorlopig voorzichtig positieve mail teruggehad van JvdE Producties!
Kopie vd mail staat ook in je PB.
Groetjes

[ Bericht 5% gewijzigd door Lottekoekkie op 07-09-2011 21:09:26 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 21:32:38 #26
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101690078
Gut Lot :D Zat jij ook al daar te 'hengelen' :D Ik dus ook :D
pi_101713092
:Y :Y kreeg een keurig aardig mailtje terug ^O^
  donderdag 8 september 2011 @ 16:27:40 #28
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101713227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
:Y :Y kreeg een keurig aardig mailtje terug ^O^
Ik heb 20 minuten aan de telefoon gezeten met iemand daaro :D
  donderdag 8 september 2011 @ 17:35:58 #29
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101715642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Plak er een A4tje op:
"In Almere. Da's dan 20 euro."
:W
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 8 september 2011 @ 17:45:56 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101715915
Ik heb de TT maar eens wat duidelijker gemaakt *)

Lekker vlot :')
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101721337
Over een maand of zo heeft de producent de posters ter beschikking zoals ze aangeven, TS heeft de naam vd contactpersoon en mailadres, telnr etc. dus Tammy, ga lós, mail over een week of 3-4 en jij krijgt je poster, vast wel ^O^
Ik ben ff uitgeborduurd O-)
pi_101721398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de TT maar eens wat duidelijker gemaakt *)

Lekker vlot :')
Ja maar, jij bént ook heel erg vlot, alleen nu dan ff niet :* ;)

Wel geinig dat Ireth en ik dezelfde insteek hadden en JvdE zich nu afvraagt hoeveel mensen die poster wel niet willen hebben O-) ^O^

[ Bericht 21% gewijzigd door Lottekoekkie op 08-09-2011 20:15:48 ]
pi_101728585
@Lottekoekie:
Maarrrrr...... Dan heb ik nog niet de bushokjesposter waarschijnlijk ;) Die hebben zij in het theater namelijk niet.... Ik ga jou even Pb'en.

@Ireth; Je bent niet voor niets mijn beste vriendinnetje ;)
xxx

@ElisaB, dank je wel..
pi_101729266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:35 schreef Mark het volgende:

[..]

"In Almere. Da's dan 20 euro."
:W
^O^ Precies!
Om maar te zwijgen over de grapjassen die niets met die posters te maken hebben en het grappig vinden om te bellen en doen of ze "postermeneer" zijn.....

Maar van "Almere" heb ik ook al te horen gekregen dat postermeneren die posters NIET uitgeven, onder geen enkele voorwaarde. Jammer maar helaas.
pi_101730640
Nou, ik heb het wél speciaal over de bushokjesposter gehad in de mail hoor }:| :6
En dan, die zijn iov JvdE gemaakt dus zullen echt wel dezelfde zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lottekoekkie op 09-09-2011 11:17:47 ]
pi_101732515
Niet boos worden LK :D

Ik begrijp alleen het berichtje dat jij gekregen hebt niet, dat ze "de posters nog niet hebben" want die hangen ze bij het theater namelijk niet, daar hebben ze andere posters..... andere afbeeldingen (Uit de musical zelf, scenes zeg maar, zonder tekst die hier wel opstaat)

Ik heb je berichtje gezien, ik weet dat je het over die poster hebt gehad en daar ben ik ook heel blij mee ;) Was iets wat ik zelf niet had gedurfd.... :P Maar je snapt al hoe ik het bedoelde door de PB denk ik...........
pi_101744277
:D Ja wijffie, weet ik veel. Ik neem toch aan dat ook zij snappen welke poster ik bedoelde en aangezien zij de productie in handen hebben zou het raar zijn als zij niet ook de beschikking over de bedoelde poster hebben, anders ga ik ze schoppen :Y .
Afwachten maar...
Ik hoop zó dat het gaat lukken, op welke manier dan ook ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:26:17 #38
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101744518
Ik heb zojuist iemand van JCDeceaux aan de telefoon gehad. Het zijn qua formaat exact dezelfde posters als die in de bushokjes hangen. Dus daarvan de breedte opgemeten, zo groot moet je een koker hebben. Ze kunnen alleen opgehaald worden op Donderdagen! Als jij hem al min of meer hebt besteld Tam, kan ie op Donderdag afgehaald worden door iemand.

Zit er niet iemand in het vervoerstopic die een keer van Almere naar Limburg af moet reizen en hem mee zou kunnen nemen?
pi_101758088
Ow, dat maakt het meteen een stuk moeilijker, alleen op donderdag :(

Hij hangt hier in de buurt niet dus ik kan hem niet opmeten maar elk bushokje is denk ik even groot, toch? dan zou ik bij het-bushokje-op-de-hoek kunnen meten! Ik heb m trouwens niet "min of meer"besteld,maar hij IS besteld en ze houden m tot de 29e vast. Dat zijn dus maar drie donderdagen ? Shit :( En alleen af te halen met het afhaalbewijs dat ik in mijn mail heb gekregen.

Wat een drama zeg voor een simpele poster!

@lottekoekkie: Ik heb wel eens meer aan de stok gehad met "hen" omdat ik daar wel eens iets besteld heb haha en het ALTIJD mis ging. Als iemand van daar zegt "het komt wel goed"moet ik het eerst zien voor ik het kan geloven :P

Komt wel goed!!
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:27:27 #40
33954 ElisaB
pi_101759191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Tammymara het volgende:
Ow, dat maakt het meteen een stuk moeilijker, alleen op donderdag :(

Hij hangt hier in de buurt niet dus ik kan hem niet opmeten maar elk bushokje is denk ik even groot, toch? dan zou ik bij het-bushokje-op-de-hoek kunnen meten! Ik heb m trouwens niet "min of meer"besteld,maar hij IS besteld en ze houden m tot de 29e vast. Dat zijn dus maar drie donderdagen ? Shit :( En alleen af te halen met het afhaalbewijs dat ik in mijn mail heb gekregen.

Wat een drama zeg voor een simpele poster!

@lottekoekkie: Ik heb wel eens meer aan de stok gehad met "hen" omdat ik daar wel eens iets besteld heb haha en het ALTIJD mis ging. Als iemand van daar zegt "het komt wel goed"moet ik het eerst zien voor ik het kan geloven :P

Komt wel goed!!
Heb je voor mij het exacte adres in Almere? Mag per PM :)
pi_101763469
Pm ;)
  woensdag 14 september 2011 @ 03:35:39 #42
353713 Lumberbob
Rolt soepel,brandt gelijkmatig
pi_101927661
als dat ding nog steeds in theaters te zien is, ga naar het theater toe en vraag of ze zo'n poster hebben, en zoniet of ze weten waar te halen. Theaters hebben vaak wel connecties. Met beetje bekkig zijn kom je een heel end.

of misschien helpt dit?

http://www.jcdecaux.nl/page.php?cat=service&sub=bestel_poster

of

http://www.posters.nl/film-posters-overig_s14.html

of

"Als het in een bushokje was en je wilt hem niet slopen, wacht dan tot de mensen die die posters er in hangen er weer zijn om er een nieuwe in te hangen en vraag hem dan, 99 van de 100 keer krijg je hem mee want anders beland die toch in de container..."

"Bij de bushokjes staat bovenin zo\'n telefoonnummer en als je dat belt, krijg je gratis een poster! (Wel verzendkosten betalen...)"

"Ga naar de gemeente en vraag wie de posters in de bushokjes verzorgt. Ga naar dat bedrijf en vraag of ze nog een poster over hebben, niet? Vraag of je hem mag hebben als ze nieuwe erin gaan doen"

(gevonden op andere forums. weet niet of ze werken, maar nooit geschoten....)
pi_101961069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 03:35 schreef Lumberbob het volgende:
als dat ding nog steeds in theaters te zien is, ga naar het theater toe en vraag of ze zo'n poster hebben, en zoniet of ze weten waar te halen. Theaters hebben vaak wel connecties. Met beetje bekkig zijn kom je een heel end.

of misschien helpt dit?

http://www.jcdecaux.nl/page.php?cat=service&sub=bestel_poster

of

http://www.posters.nl/film-posters-overig_s14.html

of

"Als het in een bushokje was en je wilt hem niet slopen, wacht dan tot de mensen die die posters er in hangen er weer zijn om er een nieuwe in te hangen en vraag hem dan, 99 van de 100 keer krijg je hem mee want anders beland die toch in de container..."

"Bij de bushokjes staat bovenin zo\'n telefoonnummer en als je dat belt, krijg je gratis een poster! (Wel verzendkosten betalen...)"

"Ga naar de gemeente en vraag wie de posters in de bushokjes verzorgt. Ga naar dat bedrijf en vraag of ze nog een poster over hebben, niet? Vraag of je hem mag hebben als ze nieuwe erin gaan doen"

(gevonden op andere forums. weet niet of ze werken, maar nooit geschoten....)
Hallo!
Dank je wel voor je moeite, MAAR!!
Ik heb die eerste link al weken geleden gevonden en daar de poster besteld, en juist het ophalen van die poster is het probleem want dát moet in Almere. Het Theater heeft deze posters niet. Hij hangt hier 10 km vandaan in een bushokje, daar staat dus het adres op van die JCD waar ik hem al besteld heb! (En moet ophalen in Almere) Hun mensen mogen de posters NIET weggeven als ze ze uit het hokje halen omdat ze dan beschadigd zijn, daarvoor hebben ze die optie dat je ze kan ophalen....Ze wijken hier niet van af, Net als van de regel dat ze het niet opsturen.
En ik kan ook niet wekenlang in dat bushokje gaan zitten tot ze hem een keer komen ophalen, Het was anders geweest als hij hier om de hoek had gehangen. En de gemeente heeft hier niets mee te maken, die verwijzen me OOK naar die JCD. De enige manier om hem te krijgen is het ophalen in Almere, wat ik dus NIET kan.

Maar nogmaals, toch bedankt voor de moeite :)
pi_101965317
Verkeerde topic... ( het is al laat ....of vroeg al naar gelang :P )
pi_101996967
Heb je dat ding nou nog niet??
Helaas voor jou moet ik de komende 2 donderdagen ook 's avonds werken, dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Kan pas om 20.30 in Almere zijn.

Los daarvan ben ik eigenlijk wel even nieuwsgierig wat je nu precies zo bijzonder vindt aan deze poster (serieuze vraag)

Edit: Niks voor jou? [TK] Miss Saigon oorbellen en Dames shirt met lange mouw

[ Bericht 20% gewijzigd door JK1982 op 15-09-2011 23:27:36 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 22:37:07 #46
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101998316
Ik ben vanmiddag binnen gelopen bij het Beatrix Theater en heb daar asociaal staan te bedelen :P

Kheb wel wát gekregen :D Zeg nog niet wat, je ziet het een deze dagen wel in je brievenbus vallen :D
pi_102018669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef JK1982 het volgende:
Heb je dat ding nou nog niet??
Helaas voor jou moet ik de komende 2 donderdagen ook 's avonds werken, dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Kan pas om 20.30 in Almere zijn.

Los daarvan ben ik eigenlijk wel even nieuwsgierig wat je nu precies zo bijzonder vindt aan deze poster (serieuze vraag)

Edit: Niks voor jou? [TK] Miss Saigon oorbellen en Dames shirt met lange mouw
Vind ze prachtig, maar helaas, te duur....zit er niet in. (Jammer genoeg!)
Waarom ik die poster zo geweldig vind zal ik je PM over sturen, is "prive" min of meer.
Nee, ik heb m nog niet ..... en ook nog niemand gevonden, alleen mensen met "maar...." of die van veel te ver moeten komen etc.
pi_102018694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben vanmiddag binnen gelopen bij het Beatrix Theater en heb daar asociaal staan te bedelen :P

Kheb wel wát gekregen :D Zeg nog niet wat, je ziet het een deze dagen wel in je brievenbus vallen :D
Oh jee.... hahahahaha.
Dat je het durfde... LOL.... Wat ontzettend LIEF! Ik ben benieuwd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 21:02:31 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102032647
Tam, zeg eens, waar in Brunssum hangt ie? O-)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_102032688
Als je de rubbertjes aan de zijkanten van het glasplaat verwijderd (makkelijk met de hand te doen) valt het raamwerk eruit en kan je de poster meenemen
pi_102032717
Bij geen rubbertjes voldoet een baksteen ook natuurlijk
pi_102033447
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Sinkiusin het volgende:
Als je de rubbertjes aan de zijkanten van het glasplaat verwijderd (makkelijk met de hand te doen) valt het raamwerk eruit en kan je de poster meenemen
Nee durf ik echt niet hahahaha.....zal je zien dat het alllemaal kapot valt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Ynske het volgende:
Tam, zeg eens, waar in Brunssum hangt ie? O-)
Ja daaag, ik ga niemand aanzetten tot slopen van bushokjes!!! Je bent er gek genoeg voor dus eh... Nee dat zeg ik liever niet! (Ik weet het trouwens ook niet....in de buurt van het centrum ergens maar waar????)
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:49:58 #53
33954 ElisaB
pi_102035218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:11 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Vind ze prachtig, maar helaas, te duur....zit er niet in. (Jammer genoeg!)
Waarom ik die poster zo geweldig vind zal ik je PM over sturen, is "prive" min of meer.
Nee, ik heb m nog niet ..... en ook nog niemand gevonden, alleen mensen met "maar...." of die van veel te ver moeten komen etc.
Gisteren lukte niet, maar ik denk dat het mijn collega aankomende donderdag wel gaat lukken. Heb ik al alles wat hij nodig heeft?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 21:51:14 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102035284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Nee durf ik echt niet hahahaha.....zal je zien dat het alllemaal kapot valt...

[..]

Ja daaag, ik ga niemand aanzetten tot slopen van bushokjes!!! Je bent er gek genoeg voor dus eh... Nee dat zeg ik liever niet! (Ik weet het trouwens ook niet....in de buurt van het centrum ergens maar waar????)
hey ik sloop niets :)
maar ken wel mensen hierow die die dingen vervangen
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:53:51 #55
33954 ElisaB
pi_102035431
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Ynske het volgende:
hey ik sloop niets :)
maar ken wel mensen hierow die die dingen vervangen
Het zou mijn collega ruim een uur schelen, dus als het zo opgelost kan worden, des te beter ^O^
pi_102035589
Ik weet het echt niet Yns!
In brunssum...... bij het centrum (Ergens...) en in Maastricht , tegenover de helpdesk van Vodafone....maar dat is ook het enige dat ik weet! Kan het wel vragen aan diegene die me vertelde waar hij hangt.......
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 21:57:36 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102035654
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet het echt niet Yns!
In brunssum...... bij het centrum (Ergens...) en in Maastricht , tegenover de helpdesk van Vodafone....maar dat is ook het enige dat ik weet! Kan het wel vragen aan diegene die me vertelde waar hij hangt.......
ok, vraag dat even voor me na, ik ga nu t centrum niet meer langs struinen om te kijken waar ie hangt :')
mocht t nu niet lukken, tot wanneer kan iemand m dan nog ophalen in Almere?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_102035791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

ok, vraag dat even voor me na, ik ga nu t centrum niet meer langs struinen om te kijken waar ie hangt :')
mocht t nu niet lukken, tot wanneer kan iemand m dan nog ophalen in Almere?
Bij die ene met die grote camera ja ;)

Ik heb het hem gevraagd waar het precies is, Zal vanavond antwoord krijgen. Ik probeer da DM terug te doen maar het lukt niet dus bij deze :P En ophalen kan nog op donderdag(en) tot de 29e
pi_102036466
Als ik t goed heb gedaan heb je een berichtje met de straatnaam Ynske, kreeg net een berichtje van 'm ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 22:15:22 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102036763
key, k weet waar dat is :)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_102036811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Ynske het volgende:
key, k weet waar dat is :)
Maar niet gaan slopen!!! hahahaha!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 22:17:03 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102036864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Maar niet gaan slopen!!! hahahaha!
schat, zo ben ik niet :)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_102055686
*stuiterstuiterstuiter*

Daarnet kwam de post! En daar zat een envelop bij (Ireth?? aangezien je naam op het briefje stond dat erbij zat, haha!! ) met flyers, cdtjes en zo. Ik helemaal blij. Flyer in lijstje...Gaat weer de bel. Postbode met een koker. Aangezien het handschrift op de koker hetzelfde was als op de envelop vermoed ik dat ik Ireth hier ook voor moet bedanken.

En nee, dit is geen bushokjeposter maar deze is een iets handzamer formaat EN!!! Er staat geen reclame op! IK BEN ONTZETTEND BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt ONTZETTEND ONTZETTEND :D
pi_102056123
Mooi!!!!
Bushokjesposter wordt aan gewerkt, ik beloof niks maar wie weet?
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:09:04 #65
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102063548
:o Ik had geen idee wat ze je zouden toesturen! Leuk!!! Graag gedaan lieffie!
pi_102088665
Super Cool *O* FHF-Power!
pi_102113336
Mijn "insider" heeft de vraag gesteld bij het bedrijf, hopelijk binnenkort goed nieuws voor je. :)
  zondag 18 september 2011 @ 20:56:55 #68
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102113497
't Is toch al geregeld?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_102113821
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Doodloper het volgende:
't Is toch al geregeld?
Ik hoop het, mijn vraag liep al wat langer en kreeg net pas deze update.
Denk meld het ff. ;)
pi_102125249
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Doodloper het volgende:
't Is toch al geregeld?
Het is geregeld, Ik heb een kleine. Als iemand "alsnog"de bushokjesposter zou kunnen regelen zou dat ook supermooi zijn. Maar lukt dat niet heb ik in elk geval iets!!! Ben hier ook al mega blij mee. Ynske heb ik doorgegeven waar hij hing maar hij is al weg uit het hokje :(

@vannelle: Dank je wel!! Voor alle moeite

En de rest natuurlijk ook!
pi_102242463
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:44 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Het is geregeld, Ik heb een kleine. Als iemand "alsnog"de bushokjesposter zou kunnen regelen zou dat ook supermooi zijn. Maar lukt dat niet heb ik in elk geval iets!!! Ben hier ook al mega blij mee. Ynske heb ik doorgegeven waar hij hing maar hij is al weg uit het hokje :(

@vannelle: Dank je wel!! Voor alle moeite

En de rest natuurlijk ook!
Heb even geen zin om terug te lezen, maar tot wanneer is die poster in Almere op te halen?
Ik heb nl. wel zo'n koker liggen om te versturen! :)

Ik moet alleen volgende week donderdag ook werken, kan evt. die week daarna langsgaan..
Want een andere dag is echt niet mogelijk hè?
  zondag 25 september 2011 @ 12:26:59 #72
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102356428
ff reageren hiero, aangezien de laatste reactie van Tammy al even geleden is. Ze moet komende week zeer onverwachts geopereerd worden dus ik denk dat dit topic haar even helemaal ontschoten is.

Zowiezo is de deadline voor de betreffende poster al verlopen zag ik, maar wie weet kan het nog via een andere weg. Maar als u even niks van Tammy hoort, dan weet u waarom :)
pi_102381480
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Tammymara het volgende:

En ophalen kan nog op donderdag(en) tot de 29e
Aanstaande donderdag kan toch nog? :?

Sterkte, Tammy!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 25 september 2011 @ 23:19:27 #74
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102383275
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef Sally het volgende:

[..]

Aanstaande donderdag kan toch nog? :?

Sterkte, Tammy!
Verrek je hebt gelijk! Ik had verkeerd gekeken! Komende dinsdag moet ze iig geopereerd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')