quote:Cain Velasquez versus Junior dos Santos on FOX, Nov. 12 in Anaheim.
quote:There will only be one fight on FOX. 1 hour, 5-round fight. If it ends sooner you'll see prelims or a re-play of the fight.
quote:Live card will be full # of bouts
quote:First FOX show will need some time to educate first-time viewers on what MMA is.
quote:Event will have a "superbowl-level" red carpet and tailgate with celebs to launch the UFC on Fox
quote:We'll see "a lot of changes" in production of events. Taking it to "the next level" on FOX
quote:There will be UFC commercials on FOX college football tomorrow and in the weeks leading up to the event.
quote:Brock retirement rumors ridiculous.
1 fight? Is dat een grap? Of is het een PPV en zenden ze de main event uit op Fox ofzo? Fights kunnen heel snel over zijn of heel saai zijn. Beetje vreemdquote:
1:10 – Ariel Helwani asks about why the event is only an hour, which White said was a decision Fox made and that a five-round fight could be very long. New fans will need to be educated during the fight since it will be the first time that many viewers have seen MMA. There will be other preliminary fights, but no word on how they will be shown.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
[quote]1 fight? Is dat een grap? Of is het een PPV en zenden ze de main event uit op Fox ofzo? Fights kunnen heel snel over zijn of heel saai zijn. Beetje vreemd
Een superbowl met maar 5 minuten (kan meer of minder) echt sport. Ja jaquote:Event will have a "superbowl-level" red carpet and tailgate with celebs to launch the UFC on Fox
Ja maar wat als het een enorm saaie match is? Of als het binnen 1 minuut voorbij is? Er zijn andere fights ja, maar welke namen staan daar? Blijf het vreemd vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit main event is zo'n GIGANTISCHE draw dat deze optie absoluut top is.
Ik had er zelf een tweede gevecht bij verwacht, maar ze willen overduidelijk voor hun eerste broadcast niet uitlopen. Een eventueel 25 minuter + 15 minuter zit je al op 40 minuten fights.
Als je dan al in je achterhoofd hebt om het nieuwe publiek kennis te laten maken met de sport is
40 minuten fights véél te veel.
Als het kort loopt gooien ze gewoon de mooiste fight erachter die ze op hun gemak kunnen kiezen van eerder op de fight card.
En geloof maar dat de manier waarop de UFC gaat introduceren compleet anders zal zijn.
Dana haat die 3D skeletons die ze bij Strikeforce gebruiken.
Ik vind het geweldig zo
Cain Velasquez vs. Junior Dos Santos voor de HW belt gratis op tv tijdens het 'debuut' van UFC on FOX
De kans dat het saai zal worden tussen JDS en Velasquez is heel klein. Ze hebben een 'vergadering' gehad met Dana en al na 3 minuten waren ze eruit dat ze op FOX uit zouden komen in plaats van PPV (waarvan de fighters een groot deel krijgen!!)quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja maar wat als het een enorm saaie match is? Of als het binnen 1 minuut voorbij is? Er zijn andere fights ja, maar welke namen staan daar? Blijf het vreemd vinden.
Niet vergeten JDS vs Carwin... Zoiets zou echt killing zijn voor het Fox debuut. Saaie gevechten gebeuren nou eenmaal eens, maar laten we echt hopen op vuurwerk bij Cain vs JDS!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:58 schreef McNulty het volgende:
Alle Mexicanen zullen ook wel aan de buis gekluisterd zijn wanneer hun champ gaat vechten.
Hopelijk hangt de eerste indruk die de UFC wil maken niet af van 1 gevecht. JDS en Cain zijn beesten maar van Overeem en Werdum verwachtte iedereen ook veel en look what happened
Wat is het bereik van Fox? Kan elk huishouden in Amerika, Canada en Mexico deze zender zien? Zoja, dan kunnen ze in een klap 500+ miljoen mensen bereiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Fenomeno het volgende:
Slimme marketing van jds en cain, ze krijgen nu de kans om zich aan een enorm publiek te laten zien. Dat zijn allemaal potentiele klanten voor merchandise en kopers van toekomstige ppv's van hun als ze iets tofs laten zien.
Hij trained met Rashad Evans, lijkt me dat hij z'n TDD en groundgame wel op orde heeft. Plus dat hij pas 25 is dus hij neemt nieuwe kennis makkelijk op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop echt dat spong zorgt dat zn ground game en vooral tdd op orde zijn voor hij aan mma begint. Ik heb echt geen zin om hem door een middelmatige pauper wrestler geraped te zien worden.
als het maar geen tweede Manhoef wordt, want dat zou echt een schande zijn voor Tyrone.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij trained met Rashad Evans, lijkt me dat hij z'n TDD en groundgame wel op orde heeft. Plus dat hij pas 25 is dus hij neemt nieuwe kennis makkelijk op.
quote:Hide your kids, hide your wife, Brett Rogers is coming back to take out everybody up in here.
In Amerika is het de grootste zender met 111,735,000 huishoudens (97,5% v.d bevolking)quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat is het bereik van Fox? Kan elk huishouden in Amerika, Canada en Mexico deze zender zien? Zoja, dan kunnen ze in een klap 500+ miljoen mensen bereiken.
Dat is onmogelijk, de Superbowl scoort in de VS zo'n 100 miljoen kijkers. Baseball world series , NBA finals scoren nog geen 20 miljoen. Als de UFC op Fox ook met heel veel marketing 10 miljoen kijkers weet te trekken dan is dat een gigantisch succes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat is het bereik van Fox? Kan elk huishouden in Amerika, Canada en Mexico deze zender zien? Zoja, dan kunnen ze in een klap 500+ miljoen mensen bereiken.
10 miljoen is freaking HUGE! Gebaseerd op shit gok ik op een kleine 7.000.000quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, de Superbowl scoort in de VS zo'n 100 miljoen kijkers. Baseball world series , NBA finals scoren nog geen 20 miljoen. Als de UFC op Fox ook met heel veel marketing 10 miljoen kijkers weet te trekken dan is dat een gigantisch succes.
Wat was het? Die nominaties van Marloes?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:02 schreef Fokski het volgende:
Wat een waardeloos "breaking" news. Een beetje door die de Jong lekker gemaakt voor niets.
En Aldo vs Hominick!quote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zo erg in uitersten denken? Als het gevecht de volle vijf ronden gaat, hoeft dat toch niet te betekenen dat het saai is? Heeft niemand Cruz vs. Faber 2 gezien? Of Henderson vs. Pettis? Of Henderson vs. Cerrone?
That's because he is THAT good.quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb toevallig vandaag UFC 117 gekeken weer eens. Damn wat was Sonnen er dicht bij. Hoop dat ie het inderdaad nu goed kan uitleggen. Hoop snel weer op zo'n battle. Want de laatste gevechten van Silva zijn gewoon te goed. Te berekend. Te eenzijdig.
quote:
Dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Edgar - Maynard 2 was ook gruwelijk!
Mee eens, helemaal kansloos dat dit laatst op dumpert kwam en nu op de Telegraaf.... Gevecht was 13 jaar geleden!quote:Op maandag 5 september 2011 17:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Emmanuel Yarborough vs. Daiju Takase
Een echte belediging voor de sport. Beiden hebben meer losses dan wins, en Yarborough staat bekend als de gast die door Hackney in elkaar gemept werd, waarna hij zichzelf de 'giant killer' ging noemen.
quote:Alistair Overeem has himself denied the story, although several different sources we have been in contact with has confirmed it all.
Zo slecht is Takase niet. Wel erg wisselvallend en toch ook nog een submission win op Anderson Silva.quote:Op maandag 5 september 2011 17:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Emmanuel Yarborough vs. Daiju Takase
Een echte belediging voor de sport. Beiden hebben meer losses dan wins, en Yarborough staat bekend als de gast die door Hackney in elkaar gemept werd, waarna hij zichzelf de 'giant killer' ging noemen.
and kosh is the replacementquote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
Diego is out, gebroken hand. Tweette dana net..
Ja hoogstwaarschijnlijk wel, Hughes zal dat gevecht wel aannemen.quote:
Echt? Zou wel lachen zijn, na de shitstorm die Kos over zich heen kreeg toen hij zelf om Hughes vroeg :pquote:
Mijn enigste informatiebron op dit moment is twitter, maar kosh tweette dat als hughes het gevecht aan zou nemen dat het dan door zou gaan en Dave Camarillo tweette iets van 2 minuten nadat het bekend werd al dat kos het gevecht aan wou nemen. :dquote:Op maandag 5 september 2011 23:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt? Zou wel lachen zijn, na de shitstorm die Kos over zich heen kreeg toen hij zelf om Hughes vroeg :p
Zwakjes... Zelfde als tegen een vrouw met kleine borsten ik vertel een grap waar je tieten vanaf vallen... Vul zelf maar in!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Fyodor het volgende:
Het antwoord van Chael Sonnen:
[ afbeelding ]
Waar zijn de jumping knees van Struve!?quote:
Randy Couture, held!quote:
Tnx, binnenkort even kijken!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar zijn de jumping knees van Struve!?
Oh wacht, die komen zeker in Deadliest counter punches..
Voor het toernooi ben ik ook niet bepaald pumped, maar het is al met al een zeer goede cardquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Oh ja... dat HW tournament die nog verder moet gaan van Strikeforce. Was het al helemaal vergeten!
Heeft ook met het verwijderen van AO te maken, voor mij iig, hoop dat Sergei nu wint.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor het toernooi ben ik ook niet bepaald pumped, maar het is al met al een zeer goede card
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat laatste zou wel gaaf zijn ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heeft ook met het verwijderen van AO te maken, voor mij iig, hoop dat Sergei nu wint.
Je was me voor..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:27 schreef leeroy het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)air-overeem-ufc.html
Dit tweet Dana net!
Niet apart.. is een nieuwe regel in de UFC, Main events worden nu ook 5 rounds.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
5 ronde voor een non titlefight. Apart.
ah helemaal gemist. Thanks voor de opheldering.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet apart.. is een nieuwe regel in de UFC, Main events worden nu ook 5 rounds.
Dus ga ik er vanuit dat het main event word, logisch, en dus een 5 rounder.
Die UK card met Munoz vs Leben is de eerste non title fight 5 round main event.
Ik ben bang dat beide snel gassenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef leeroy het volgende:
Lijkt me echt een mooi gevecht worden!
Erg interessant, but it makes a lot of sense natuurlijkquote:According to Times story, the Overeem-Lesnar winner will fight Velasquez-dos Santos winner.
quote:[Tue Sep 06 19:33:56 +0000 2011] <joerogan> Brock Lesnar vs Alistair Overeem? December 30!! OH SHIT!!! http://t.co/dTzq7VT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik voorzie eigenlijk weinig problemen voor Overeem. Lesnar zal denk ik ook behoudend met zijn takedowns zijn aangezien hij niet op de knee van Overeem zit te wachten. Vind Lesnar nog altijd een pussy als hij geraakt wordt. Ik voorzie tegen Velasquez eventueel meer problemen voor The Reem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Fenomeno het volgende:
Knakengruwelijk, maar aan de andere kant wel stylistisch gezien een slechte match up voor Overeem. Hoop dat Alistair hiervoor naar Amerika gaat om z'n wrestling te trainen, bij AKA ofzo.
Tuurlijk, maar Lesnar gaat echt geen gas terugnemen om voor de takedown te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik voorzie eigenlijk weinig problemen voor Overeem. Lesnar zal denk ik ook behoudend met zijn takedowns zijn aangezien hij niet op de knee van Overeem zit te wachten. Vind Lesnar nog altijd een pussy als hij geraakt wordt. Ik voorzie tegen Velasquez eventueel meer problemen voor The Reem.
Ik denk dat Lesnar liever probeert Overeem neer te halen dan om met hem te blijven staan, ook al zorgt dit voor risico op een knie. In de stand up sloopt Overeem Brock.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik voorzie eigenlijk weinig problemen voor Overeem. Lesnar zal denk ik ook behoudend met zijn takedowns zijn aangezien hij niet op de knee van Overeem zit te wachten. Vind Lesnar nog altijd een pussy als hij geraakt wordt. Ik voorzie tegen Velasquez eventueel meer problemen voor The Reem.
was 2 weken terug op inside mma, is naar blackeye gegaan!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Alistair heeft nu dus een contract met de UFC, maar Coenen dan, zit die nog steeds zonder? Die kan natuurlijk niet naar de UFC en zal weer bij SF aan de bak moeten
*kuch* Alistair *kuch*quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geweldig nieuws voor MMA. Wordt een mooie pot met geen overduidelijke favoriet.
quote:Dit is gewoon Zuffa's/Dana White's meesterlijke businessplan. It all makes sense now...
Haal Alistair uit de GP, want mocht hij van Bigfoot en/of Barnett/Sergei verliezen dan is hij een stuk minder waard. De manier waarop was een beetje vaag, maar goed. Zet hem in de UFC tegen Brock, op deze manier is het nog steeds te verkopen als SF champion vs ex UFC champion. Brock zorgt nog altijd voor ontzettend veel PPV's. Ik las ergens anders dat dit Brock's laatste gevecht van zijn huidige contract is. Mocht Alistair gehakt maken van Brock dan is dat geen ramp, immers hij was toch aan zijn laatste gevecht bezig van zijn contract en gezien zijn gezondheid is het maar de vraag of hij sowieso doorgaat en hij verlaat de UFC met een flinke smak geld. Mocht Brock op één of andere manier winnen (ik zie echt het niet zo snel gebeuren en dat is echt objectief gezien!) dan kan zijn contract verlengd worden, krijgt hij weer een titleshot etc. en harkt hij weer giga veel PPV's binnen. Een (brute) overwinning van Alistair op Brock zorgt voor ongekende populariteit in de USA, nog veel meer dan zijn SF titel hem op had kunnen leveren. Alistair is charismatisch, zeer atletisch gebouwd en heeft ontzettend veel potentieel, oftewel hij zorgt voor veel PPV's. En dan komt 'het gevecht van de eeuw' met Cain of JDS...
Voorlopig is de HW divisie van de UFC dus weer gered en over een paar jaar begint het weer van voor af aan...
Just my 2 cents
Een nieuwe promotie, maar volgens Marloes heeft ze financieel een hele goede deal...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf is blackeye?
Nog nooit van gehoord, daar zal ze financieel dus wel flink op achteruit gaan?
Dit gaat echt in no-time uitverkocht zijn!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem better train wrestling.. ik vind dit zooooo'n kut fight voor Overeem.
Maaaaaaar Overeem vs. Lesnar = PPV buys galore
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben bang dat beide snel gassen
Ik geef hem ook een betere kans tegen JDS, grootste nadeel voor Overeem is daar dat hij zich niet kan dekken zoals bij KO, zo kan hij nog veel klappen absorberen. Dat kan niet met die kleine MMA gloves. Hij zal agressief moeten zijn met veel kicks en combo's om JDS af te remmen en wellicht stoppen (als dat lukt).quote:Op woensdag 7 september 2011 09:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zie Overeem niet winnen van Cain eigenlijk. Wel van JDS, dus ik hoop dat hij de titel wint.
Als Alistair UFC champ wordt dan zal hij zeker weer te zien zijn bij programma's als Pauw & Witteman enzovoorts en het zal ongetwijfeld bijdragen aan meer acceptatie/populariteit van de sport. Maar een UFC evenement in Nederland is vooralsnog een utopie, hoe vet het ook zou zijn. Daarvoor is de scene gewoon veel te klein. Het Nederlandse publiek is van oudsher ook nog eens kickbox-minded... Zodra een gevecht naar de grond gaat begint het boegeroep al. Van het voorjaar was ik bij een (kleinschalig) MMA evenement in Duitsland en de beleving daar was gewoon een stuk anders. Bij takedowns en reversals werd er geklapt en gejuicht, het publiek waardeerde het echte MMA daar veel meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:48 schreef dapluiz het volgende:
In het ideale geval wint Overeem van Brock en van Jds of Cain en misschien dat MMA dan serieuzer word genomen hier in NL met een nederlandse UFC champ
UFC in de kuip of Arena![]()
Rogen had het er een paar podcasts geleden ook nog een tijdje over nederland, dat ze hier politiek zo moeilijk doen met vechtsporten.
20k = volle Ahoy, let's do it.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als Alistair UFC champ wordt dan zal hij zeker weer te zien zijn bij programma's als Pauw & Witteman enzovoorts en het zal ongetwijfeld bijdragen aan meer acceptatie/populariteit van de sport. Maar een UFC evenement in Nederland is vooralsnog een utopie, hoe vet het ook zou zijn. Daarvoor is de scene gewoon veel te klein. Het Nederlandse publiek is van oudsher ook nog eens kickbox-minded... Zodra een gevecht naar de grond gaat begint het boegeroep al. Van het voorjaar was ik bij een (kleinschalig) MMA evenement in Duitsland en de beleving daar was gewoon een stuk anders. Bij takedowns en reversals werd er geklapt en gejuicht, het publiek waardeerde het echte MMA daar veel meer.
Als er een UFC evenement voor 40.000 toeschouwers komt dan durf ik te voorspellen dat er hooguit 20.000 komen, waarvoor een groot deel uit Duitsland, België of een ander Europees land is. De kans is velen malen groter dat er een UFC in Zweden komt, daar is al een paar keer een poging voor gedaan. UFC in Nederland zou trouwens wel voor flinke opschudding in de politiek zorgen, de discussie begint dan weer van voor af aan!
QFT..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Yup, grote piemel op je borstkas is ubergay.
Helemaal mee eens, ik denk dat wij als select groepje graag een UFC willen in Nederland maar dat de doelgroep niet groot is. Sowieso er gaat ook veel mensen naar K1 of Kickbox wedstrijden voor het plezier, niet persee fan zijn of het volgen (casual fansquote:Op woensdag 7 september 2011 10:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als Alistair UFC champ wordt dan zal hij zeker weer te zien zijn bij programma's als Pauw & Witteman enzovoorts en het zal ongetwijfeld bijdragen aan meer acceptatie/populariteit van de sport. Maar een UFC evenement in Nederland is vooralsnog een utopie, hoe vet het ook zou zijn. Daarvoor is de scene gewoon veel te klein. Het Nederlandse publiek is van oudsher ook nog eens kickbox-minded... Zodra een gevecht naar de grond gaat begint het boegeroep al. Van het voorjaar was ik bij een (kleinschalig) MMA evenement in Duitsland en de beleving daar was gewoon een stuk anders. Bij takedowns en reversals werd er geklapt en gejuicht, het publiek waardeerde het echte MMA daar veel meer.
Als er een UFC evenement voor 40.000 toeschouwers komt dan durf ik te voorspellen dat er hooguit 20.000 komen, waarvoor een groot deel uit Duitsland, België of een ander Europees land is. De kans is velen malen groter dat er een UFC in Zweden komt, daar is al een paar keer een poging voor gedaan. UFC in Nederland zou trouwens wel voor flinke opschudding in de politiek zorgen, de discussie begint dan weer van voor af aan!
Zoals Goldie zou zeggen, It's good to be back.. (in fok.nl mma topique, spamming you all.)quote:One of the most anticipated heavyweight fights in recent MMA history -- Brock Lesnar vs. Alistair Overeem -- will air live pay-per-view from the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas on Dec. 30. News of the fight, as well as Overeem's new contract with the UFC, was announced Tuesday afternoon.
MMA Fighting spoke to Overeem shortly after the big news broke about his new deal with the organization, others fights that were offered to him, whether he can still fight for K-1 and what it feels like to finally sign with the UFC.
A transcript of our conversation can be found below.
Ariel Helwani: How long has this been in the works for?
Alistair Overeem: It's been in the works for, I would say, the last couple of weeks. I know that the parties had found a common ground to work on, the talks were positive and slowly they came together in the last couple of weeks, which resulted in this deal.
How are you going to get paid?
I'm going to be paid like any other fighter.
So you will be paid and then you will pay your management team, Golden Glory?
Yeah, but that was already the case before. From Strikeforce, I basically got a check so ...
Are you still able to fight for K-1?
No, I will only be fighting in the UFC.
Was Brock the only fight offered to you for your debut?
I got offered to fight for the championship belt but that would mean I had to wait, because of course dos Santos is fighting Velasquez Nov. 12, it's going to be a great fight, then probably these guys are going to need some healing time, relaxing time, so November plus six months, that will probably be May. I'm a fighter, I like to be active, so then some names came rolling out and Brock Lesnar was among them and I think it's a dream match-up. The fans wants to see it; I want to see it. I'm very excited about this fight, so I immediately said yes.
Does that mean that the winner of this fight will fight for the title?
Yeah.
How many fights is the contract for?
Do you want to have my credit card pin number as well, Ariel? (laughs)
I didn't want to know how much it was for, just how many fights.
That was going to be your next question. Of course, I can't get into all the contract details unfortunately for you guys.
Is it your understanding that Lesnar is 100 percent healthy now?
I expect him to be 100 percent. I mean, he's a professional athlete for some period of time now. So he'll be 100 percent, I'm not worried about that. But basically, I'm just focusing on myself. I'm going to make sure I'm 100 percent, 120 percent, because Brock is a very strong, big guy, and I don't really worry about his shape.
Is this your first time at the UFC office in Las Vegas?
It is, actually. It is.
What do you think of it?
Well, it's big. It looks very professional. I had no idea what to think, actually. Lot of staff running around, they have a great kitchen, they are drinking a lot of UFC water. It's a very pleasant environment. The energy is good, a lot of enthusiastic people, everybody is motivated.
How does it feel to finally sign with the UFC after all these years?
Honestly, it feels like one of the biggest days in my life, a sort of life-changing thing. UFC is really big, they just did the FOX deal, you have all these possible match-ups happening right now, so for me, it's a very exciting time, the team is very excited, UFC people are very excited.
MMA Fighting vat het nog even samenquote:"I got offered to fight for the championship belt but that would mean I had to wait, because of course dos Santos is fighting Velasquez Nov. 12, it's going to be a great fight, then probably these guys are going to need some healing time, relaxing time, so November plus six months, that will probably be May.
I'm a fighter, I like to be active, so then some names came rolling out and Brock Lesnar was among them and I think it's a dream match-up. The fans wants to see it; I want to see it. I'm very excited about this fight, so I immediately said yes."
Ik heb het vluchtig nergens gezien hier, mocht het dubbel zijn --> excusi miquote:After 61 combined career bouts between kickboxing and MMA, "The Reem" has finally made his way to the world's largest fight promotion and he'll debut against the man who is easily the biggest draw in the entire sport.
Sure, he had to turn down a heavyweight title opportunity in the process but as he confirmed, a win over Lesnar will earn him a spot opposite the winner of Cain Velasquez vs. Junior dos Santos anyway. Ultimately, Overeem has set himself up in an extremely desirable position: A five-round main event big money pay-per-view fight against the biggest draw in the sport that could lead to championship fight against a man who will have either won or defended that belt on network TV in front of what could be the largest audience to ever watch and MMA bout. Giving up kickboxing seems almost small in comparison to that scenario, no?
quote:Anyone know where nick diaz is?
quote:I know where @CarlosCondit is if you need a replacementwe're an hour away. We'll sell the fight.
Door Overeem neer te halen... juist ja en dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Brock vs Overeem gaat nog interessant worden hoor. Brock heeft gewoon een kans om te winnen door Overeem neer te halen.
Jammer dat het nog zo ver weg isal kijken wij het pas op 31 december voordat we een nieuw jaar in gaan, ook leuk
Brock heeft echt veel betere topcontrol en maar 1 stoot nodig vanuit een kleine positie om serieus pijn te doen. Die man is anders dan de meestenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Door Overeem neer te halen... juist ja en dan?![]()
Tegen Werdum kwam Overeem op een keer op zijn rug terecht en binnen 1 seconde stond hij weer op.
Het duurt nog eventjes, maar heb superveel zin in dit gevecht. Ga zeker weten live kijken, mooi uitslapen op oudejaarsdag en 's nachts weer feesten
Erop blijven liggen + ground & pound.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Door Overeem neer te halen... juist ja en dan?![]()
Tegen Werdum kwam Overeem op een keer op zijn rug terecht en binnen 1 seconde stond hij weer op.
Shit is about to go down! (22:00 uur)quote:You definitely will want to tune into #UFC137 presser 1pm pst today on UFC.com. Believe me.
Of gewoon hier: http://www.ufc.com/media/ufc-137-special-pcquote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef THEFXR het volgende:
link to the presser!
http://www.mmafighting.co(...)dgi=aolshare_twitter
Ik weet nog wat er gebeurde met de bull rush van Brett Rogers en ja... Werdum heeft Overeem neergehaald, dan nog stond hij binnen no time op tegen deze world class grappler.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als Lesnar Overeem neer weet te halen heeft hij gewoon een grote kans om te winnen.
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Hapert die stream bij jullie ook als de ziekte?
Dunnow, maar Diaz kwam niet opdagen bij een media day, maar DW gaat niet openbaar Nick daarvoor straffen, dat zal binnenskamers gebeuren.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Of gewoon hier: http://www.ufc.com/media/ufc-137-special-pc
Wat is er zo speciaal dat DW en LF erover Twitteren?
Diaz in the Doghouse?
quote:
Iedereen dus...quote:audio is choppy as hell for me also
Op de stream van ufc.com kan je geen kwaliteit kiezen...quote:
Omg, gauw op die youtube zetten ja! Het is allang begonnen :squote:
quote:chalotnufc-OMG I JUST FINISHED MY CONDIT VS PENN TRAILER
voor de media ja. Dana wist altijd waar hij was.quote:
Schijt aan BJ, die heeft al zoveel titleshots gekregenquote:
http://www.youtube.com/ufc#p/l/ZNvFHpVXp2oquote:Op woensdag 7 september 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Oke, dus nu op Youtube gestopt maar vragen zijn nu wel op UFC.com?kut streams..
Overalquote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een schandalig slechte stream op UFC.com zeg!
Ja, zo'n belangrijke press conference en unieke, en dan zulke shit streams..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een schandalig slechte stream op UFC.com zeg!
Dat ging dus ook door mijn hoofd.quote:
he's the man!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana is zooooo geweldig met de fans he.. meteen ook weer als je Condit geen goede vervanger vind mag je het kaartje retourneren voor een full refund.
Mensen zeuren vaak dat hij een dicator is, monopoly creerd etc, je heoft het niet altijd met hem eens te zijn maar je kan zeggen wat je wilt die vent heeft fucking veel voor MMA betekent en doet dat nog steeds.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana is zooooo geweldig met de fans he.. meteen ook weer als je Condit geen goede vervanger vind mag je het kaartje retourneren voor een full refund.
quote:After taking much flak via several media outlets and online MMA forums for missing media obligations to promote his UFC 137 title fight, Nick Diaz appears to have had a good reason. His Business Manager Jason Manly posted via twitter
JasonManly Jason Manly
@
@EllenbergerMMA @kcbanditmma his plane crashed bro have some respect! He’s safe and back training though…
1 hour ago
Dat vraag ik me ook altijd af :S .. ook altijd in die youtube videoblogs, maar hij twitter wel? Raar..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom heeft Dana een telefoon uit 2001
Plane crash is dus dikke BS!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom heeft Dana een telefoon uit 2001
quote:I can't express how excited I am to finally be fighting for the @ufc title. Its been a long road. Much thank…
Thanks, maar die wil bij mij niet ladenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/ufc#p/l/ZNvFHpVXp2o
live
die loopt idd 10 min achter!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Thanks, maar die wil bij mij niet ladenDe stream op ufc.com loopt nog steeds kut, en loopt blijkbaar heel erg acher. Gracie belt hem nu pas..
Die zit ergens onder een palmboom uit een kokosnoot te drinkenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Zou schitterend zijn als BJ nu live belt trouwens
Bedanktquote:Op woensdag 7 september 2011 22:36 schreef Fyodor het volgende:
We houden je wel even op de hoogte, so far weinig bijzonderheden meer.
Ze moesten bezuinigen op servers voor Diaz' megacontractquote:Op woensdag 7 september 2011 22:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bedankt
Je zou toch verwachten dat ze bij zo'n persconferentie voor genoeg bandbreedte zorgen.
Die is er over half uur (maar dan zal de press om zijn)quote:Op woensdag 7 september 2011 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
BJ weet het nog niet
Eigenlijk had Condit er moeten zijn nu, dat zou echt baas zijn geweest
ja wtf, nate weet ook niet waar hij isquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
WT
He snuck out the back door
Gracie is looking for him everywhere around town!
Dan gaat ie boksen jongehquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maak het geen comedy, dit kan niet..ook al misdraagt hij zich.
Dadelijk ontslaan ze Diaz weer uit de UFC, dan heeft hij geen baan meer.. lol
Dat zou puur goud zijn, maar zo zit deze man niet in elkaar (gelukkig en jammer tegelijk)quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Zou pas grappig geweest zijn als GSP in een "dont be scared homie" shirt naar de persconferentie was gekomen
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Zou pas grappig geweest zijn als GSP in een "dont be scared homie" shirt naar de persconferentie was gekomen
True!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is ook wel leuk, om GSP een keer wat boos te zien, ipv de wat meer nette standaard uitspraken.
Ik zou Rory uit het gevecht met Ebersole trekken. Ebersole is een goede vechter, maar ik heb toch het gevoel dat MacDonald een maatje te groot is voor hem. BJ zou een grote naam, en leuke style matchup, voor hem zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie Dana in gedachten heeft voor BJ.
Hij zei helemaal in het begin "if only you would know what I have in mind for that fight!!"
Ik kan nou niet echt zeggen dat op het moment iemand available is @welteweight die een super leuke fight met hem kan neerzetten (ook gezien qua draw).
Lightweight zie ik wel wat meer opties; Gomi, Pettis, Aoki
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 07-09-2011 om 22:27:30Dana: If I told you what I wanted to do with BJ for this card, you would say, 'Oh my God.' reageer retweet
Good call!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou Rory uit het gevecht met Ebersole trekken. Ebersole is een goede vechter, maar ik heb toch het gevoel dat MacDonald een maatje te groot is voor hem. BJ zou een grote naam, en leuke style matchup, voor hem zijn.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[ http://img689.imageshack.us/img689/8053/0hahe9bm.jpg (copy/paste deze link) ]
PFFF fok fix een keer die shit, hier kun je nooit imageshack foto's plaatsen.
quote:Cesar Gracie: 'I Can't Stick Up for Nick on This One'
Cesar Gracie, Nick Diaz's long-time manager and trainer, says he has stood behind Nick Diaz for years, but he can't defend his decision to not show up to the UFC 137 media days in Toronto and Las Vegas this week.
Instead, Gracie told MMAFighting.com that he stands behind the UFC's decision to remove Diaz from the UFC 137 main event against Georges St-Pierre in favor of Carlos Condit.
"I told Dana [White] he was right to have done that," Gracie said.
In fact, Gracie called White in the middle of the UFC's press conference to announce the main event switch to say as much.
"There's a lot of hard workers I see that have trouble putting food on the table for their kids," Gracie said. "I've stuck up for Nick a lot, but I can't stick up for him on this one."
Gracie said he last spoke to Diaz Tuesday. That's when Diaz informed him that he couldn't find his passport and was not going to be able to fly to Toronto for that day's media obligations. The UFC excused Diaz for missing the Toronto leg of the trip, as long as he made it to Las Vegas.
"I would have driven him to Vegas if it came to that," Gracie said. "I don't care. He just turned his phone off and acted like a little kid. It just doesn't cut it."
In talking to Gracie, it's clear he's more disappointed than anything in Diaz's behavior considering how big this fight against Georges St-Pierre was for him.
"Nick is like family to me. We're going to have a long discussion, hopefully with Dana, to see if he's still in the UFC or not. But let's face it, Nick is 28 years old. I talked to Dana about this before, and I think a big problem with all of this is Nick has social anxiety. He doesn't like to go and be away from home. He has no trouble fighting in the cage, though," Gracie said.
"You can't just not show up and tell anyone anything."
At Wednesday's press conference, White suggested the pressure of fighting GSP got to Diaz, but Gracie quickly refuted that notion.
"He doesn't feel comfortable being around people," he said. "He has a very deep ingrained social anxiety, and it's something he probably needs help for, I think. I think that's why he self-medicates himself with the marijuana. That's my amateur opinion.
"He did the same crap with Paul Daley and a couple other guys. It was the same Nick Diaz. It's not the pressure of fighting GSP. It's the pressure of doing a news conference before the fight. Fighting is no pressure because he gets to beat someone up or get beat up."
Gracie isn't ready to severe ties with Diaz, though. Not when he needs him most. But he did offer his pupil a bit of advice through the media because that's the only way he can reach him right now.
"I've always been there to facilitate things for him and stuck up for him even when he was wrong. If I were him, I would be calling Dana at some point basically begging for my job and giving [me] another chance to fight for the title."
Cain is een makkie voor Overeem vergeleken met JDS. JDS heeft echte KO-kracht, heeft bijna net zo goede cardio als Cain en een betere "kin". Overeem slaat Cain eerder KO maar hij zal tegen JDS moeten aangezien ik Cain zie verliezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zie Overeem niet winnen van Cain eigenlijk. Wel van JDS, dus ik hoop dat hij de titel wint.
Ik zie geen W tegen Monson eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor Emelianenko Returns Against Jeff Monson November 12![]()
Goede fight voor onze Russische held om weer een W te pakken
Wat dan een draw?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie geen W tegen Monson eerlijk gezegd.
Ze zijn weer vriendjesquote:
Wtf?!quote:
Yeah rightquote:
Ben benieuwd!quote:bjpenndotcom BJ PENN
Dana just offered me a deal I can't refuse.pretty sure I'm still fighting on Oct. 29th.
Jaquote:
Ik zie het precies tegenovergesteld. JDS is eigenlijk gewoon een bokser. Goede kin, KO-power, snelle handen en goede takedown defense. Hij is een hele goede striker, maar ik zie hem nooit kicks gebruiken en zelden clinchen: twee dingen waarin Overeem uitblinkt. Hij zou JDS op afstand kunnen houden met frontkicks, trager kunnen maken met heel veel lowkicks, en eventueel neerhalen of finishen in de clinch. Die lowkicks kan hij naar hartenlust gooien omdat hij bij JDS niet bang hoeft te zijn voor de takedown. En zelfs als Dos Santos hem neerhaalt, is Overeem de meer ervaren grappler. Ik denk juist dat dit een van de meer gunstige stylistische matchups is voor hem.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Cain is een makkie voor Overeem vergeleken met JDS. JDS heeft echte KO-kracht, heeft bijna net zo goede cardio als Cain en een betere "kin". Overeem slaat Cain eerder KO maar hij zal tegen JDS moeten aangezien ik Cain zie verliezen.
Is Diaz niet gewoon een poor man's Penn, maar dan met eindeloze cardio?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:02 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop zo erg dat bj deze pakt, maar ben wel bang voor zn cardio, zeker tegen diaz
Maakt niet uit welke tegenstander, ik vrees bij elk gevecht voor zijn cardioquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is Diaz niet gewoon een poor man's Penn, maar dan met eindeloze cardio?
Ik vind het een moeilijke matchup om in te schatten. Aan de ene kant heeft BJ meer power, betere BJJ, en is hij de betere worstelaar. Diaz heeft ook niet de power die GSP en Fitch hebben om hem te controleren. En BJ heeft een geweldige kin en een praktisch onverwoestbare huid.
Aan de andere kant is Diaz' kin minstens net zo goed, is hij een veel actievere striker, met BJJ dat goed genoeg zou moeten zijn om niet gesubmit te worden.
BJ's beste kans om te winnen, is doen wat hij met Fitch ook deed: neerhalen en controleren vanaf de top. Hij zal Diaz waarschijnlijk niet submitten, maar hij slaat hem ook niet KO. En als hij gaat striken, scoort Diaz waarschijnlijk een hoop punten met zijn actieve geboks. Dat BJ zijn voeten vastplant en amper beweegt, maakt het alleen maar makkelijker hem te raken.
Het is aan BJ dit gevecht te winnen of te verliezen. Zoals vaak het geval is :p
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Diaz heeft goede BJJ vanaf zijn rug, maar hij is geen wereldkampioen. BJ is dat wel. Als Diego hem kan controleren naar een decision, moet BJ dat toch ook wel kunnen?
Snap sowieso niet dat het zo lang heeft moeten duren, Strikeforce en UFC vallen onder hetzelfde bedrijf en zijn allebei van deze Lorenzo Fertitta.quote:
Omdat in de deal stond dat ze de contracten van Strikeforce hielden en honoreerden. Omdat ze anders alle goede eruit kunnen halen en dan heeft Strikeforce niks meer, waar Showtime niet blij mee is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat het zo lang heeft moeten duren, Strikeforce en UFC vallen onder hetzelfde bedrijf en zijn allebei van deze Lorenzo Fertitta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |