quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn ALD heeft meer fade op de backpockets en whiskers
Andere levensstijl, andere fades.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef bokkepoot het volgende:
En dan na 33 dagen
Alleen zijn mijn honeycombs niet zo duidelijk
Ik zal morgen wel even foto's maken..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Andere levensstijl, andere fades.
Hou jij trouwens echt bij hoeveel dagen je je broek precies hebt gedragen?
Dat probleem heb ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even foto's maken..
Ja anders heb ik geen idee hoe ik mijn rotatie een beetje gelijk houdt..
Heb het wel vaker gehoord/gelezen over natuurazijn en/of schoonmaakazijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
En dan gaat je kleding niet naar azijn stinken?
Is dat een bewezen werking van azijn trouwens?
Rustig Rustigquote:
235,38 SGD = 112,99 euroquote:hello,
typically the price you see on the taobao site is the cost price of the product. take a pair of R400 is 758yuan.
i will first have to ship the items from guangzhou in china, to shanghai (where my agent is at) this typically costs approx 20yuan per pair of jeans or 15yuan for a shirt. so take for example a R400 is 758yuan.
so to ship it to my agent it will cost 758yuan+20yuan= 778yuan. convert this to singapore dollars and it will be 778yuan x 0.21(this exchange rate is fixed by the agent and does not change everyday according to market rates) = 163.38SGD
from there, my agent will ship the item to singapore and it will cost approx 32SGD for shipping and handling. the total cost will be 195.38SGD hereby.
shipping to netherlands will cost another 35-40SGD or so per pair, so assuming it costs 40SGD, the total for a pair will be 235.38SGD. this amount is still quite a lot cheaper than what ABfits is selling. do let me know if there is more interest. i am doing this without any charge for my services for now since it is not taking up too much of my time. let me know..
Op een roze wolk zitten, verliefd zijn. Rood sterker dan roze, Red Cloud. Get it?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je kan toch ook vast zitten ín een wolk, in plaats van erop, figuurlijk gezien?
Dat is wel creatief van jequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Op een roze wolk zitten, verliefd zijn. Rood sterker dan roze, Red Cloud. Get it?
Dat is toch 137-138 euroquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef One_conundrum het volgende:
PM terug;
[..]
235,38 SGD = 112,99 euro
+ (de btw over de broek = 0,19 * 83e =15.77)
je hebt gelijk dat is 137 euro, mijn convert site geeft 2 koersen voor de sgdquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja 100euro zie topic terug :p maar jij rekende verkeerd om of typte verkeerd
Ok chille site daarvoor is www.xe.com of als je firefox hebt dan Dcurrency add-onquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat is 137 euro, mijn convert site geeft 2 koersen voor de sgd
Zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:30 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb mijn keuze al een beetje gemaakt...
De R423XX namelijk
Jah ik ga morgen passen dan zie ik het wel vanzelfquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef One_conundrum het volgende:
bij foxy ging er eerst 3,5 af en daarna nog es 1,5
Neeuh. Daarvoor verschilt de denim van de modellen te veel. 423en 424 zijn 13,7oz en de 400 is 17ozquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef M1stral het volgende:
Zijn jullie nou een contest aan het organiseren?
Als jij een heel goedkoop adresje weet voor een straight fit momo, dan wil ik er over nadenken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef M1stral het volgende:
We moeten een Momotaro contest houden. Hup, iedereeen aan de 0201 of 0701. En rap!
Het is niet dat ik het geld niet héb, maar ik blijf een student he. Liever wachten op een enorme steal of goedkopere merken dragen dan 200+ euro aan een broekje uitgeven. En ik ben niet de enige, daarom is Red Cloud hier ook zo populair.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:16 schreef M1stral het volgende:
Wat is dat nou, iedere denimfreak hier die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Ik zei toch Momotaro, geen Unbranded.
Verpats die ouwe meuk gewoon Smurf, kan je Momo's aanschaffen
Ik snap je punt ook wel. Het is ook maar net waar je je prio's legt. Denim is in mijn ogen zo'n beetje het belangrijkste kledingstuk dat ik draag. Is ook het enige waar ik veel geld aan uitgeef. En ik moet zeggen, als ik iets tref dat aan mijn eisen voldoet en goedkoop is, dan laat ik het ook niet hangen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het geld niet héb, maar ik blijf een student he. Liever wachten op een enorme steal of goedkopere merken dragen dan 200+ euro aan een broekje uitgeven. En ik ben niet de enige, daarom is Red Cloud hier ook zo populair.
quote:received my pair of R424XX second anniversary edition today. no pics of them yet though since im at work but here are some initial impressions:
i havent had anybody order the R424XX yet, so i took the plunge on them. was looking for something lightweight so the 13.7oz denim was perfect for what i needed. very nice and light but not TOO light. perfect for the weather in singapore. construction as usual was perfect and like advertised, the cut is based on a 1947 cut. picked up a size 30 which was the smallest they had. will say that the sizing runs a bit bigger than usual and i am a true waist 31 but there was still breathing room. will advice to size down 1 or 2 on these as they are bigger in the waist. obviously havent shrunk them down yet but i will probably do that this week or so to see how much they shrink. one very nice feature that wasn't included in the site that was evident, was the presence of black oxidised rivets on the coinpocket. havent seen those before on any jeans. usually only for the button flys but never for the coin pocket rivets. will get some pics in daylight to show how they look.
overall pretty happy with them for the price i paid and am now thinking of the S400 but those are out of stock in my size, so i'll wait to see how that turns out.
like what b_F said earlier, the price on this is fantastic for the quality. couldnt have asked for a better pair in proportion to the pricepoint.
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=399.msg21741#msg21741
Ik twijfel nog tussen S400xx w32 en R400xx w32quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef One_conundrum het volgende:
uh;
Bokkepoot; R423xx
Bigsmurf; R424xx
Conundrum; S400xx, w32
SatanicWarrior; ?
Dat topic is gestart door de kerel die de broek van Ali heeft meegenomen. Al die foto's staan ook al op die andere 2 sitesquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen S400xx w32 en R400xx w32
Aardig wat foto's en info op mynudies: http://mynudies.com/showthread.php?12285-Red-Cloud-and-Company
Jah kan tegen de 29 aanzittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
Pff die thigh shrinkt wel als een malle. Is dat geen typfout ?
Jah ben er wel blij meequote:Op zaterdag 3 september 2011 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
Lengte is prima. Als ie nu weer wat rekt is het een prima broekie.
Welke Waist heb je normaal?
Dan moet je een riem dragenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef One_conundrum het volgende:
Pff eigenlijk is jouw 31 na een shrink te klein, en moet ik hopen op veel stretch vooral in de Thigh, en is de 32 na een hete was precies goed in de Waist, en moet die niets meer rekken
Nicequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is een beetje ongerelateerd maarre,
heb zojuist een paar Wolverine 1000 mile boots gekauft. Hoezee!
Ik hoop dat Red Cloud ook die slubbyness en harigheid heeft..quote:
De 403 was wel hairy op sommige foto'squote:Op zondag 4 september 2011 14:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik hoop dat Red Cloud ook die slubbyness en harigheid heeft..
Hoe kom je hier dan weer bij? Ken het verder niet, heb je wat meer informatie?quote:Op zondag 4 september 2011 11:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice
@iemand interesse in http://folta.co/
Kan ze met de stock voor A'dam mee laten versturen.
Folta 025-N : EUR 80
Folta 026-68 : EUR 80
Folta 027-50 : EUR 120
upcoming Folta 028 : EUR 120
Beetje op zoek gegaan naar Indo-makersquote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe kom je hier dan weer bij? Ken het verder niet, heb je wat meer informatie?
Die 027-50 lijkt me op zich wel wat, mooi broekje, perfecte fit voor mij, vrijwel hetzelfde als m'n ALD, met enkel een tikkeltje smallere leg opening. Vind de selvagekleur ook echt nice.
Nu nog niet, misschien als ik in Indonesië ben dan bij mijn familie laten bezorgen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef BigSmurf het volgende:
Ziet er best wel nice uit. Ga je er zelf eentje bestellen of niet?
Dit:quote:
Moeten er nog meer namen bij?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef One_conundrum het volgende:
uh;
Bokkepoot; R423xx
Bigsmurf; R424xx
Conundrum; S400xx, w32
SatanicWarrior; ?
Van alles wat proberen hehequote:Op zondag 4 september 2011 16:12 schreef M1stral het volgende:
Wat is dat toch met al die heavyweight shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen meet ik nog even mijn Nudie op en dan vergelijk ik het met de S423xx, als alles goed gaat dan wil ik die er ook bijquote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moeten er nog meer namen bij?
Nee, nog niet... Die ligt op LAX volgens de tracking info. Dus die zal ik komende week wel ontvangen. Maargoed die info is echt nooit up to date, zal me niks verbazen als morgen de postbode een pakketje komt brengen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef bokkepoot het volgende:
Nee al komt er misschien wel Momotaro in de vorm van een denimjacket.
701 al binnen trouwens?
Wat voor cadeau danquote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef bokkepoot het volgende:
Nee al komt er misschien wel Momotaro in de vorm van een denimjacket.
701 al binnen trouwens?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moeten er nog meer namen bij?
Ik heb een true waist 33 ongeveer, dat zou betekenen dat ik een size 32 nodig heb? Komt wel goed uit, gezien de langere inseam bij de size 32 ten opzichte van de 31.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
received my pair of R424XX second anniversary edition today. no pics of them yet though since im at work but here are some initial impressions:
i havent had anybody order the R424XX yet, so i took the plunge on them. was looking for something lightweight so the 13.7oz denim was perfect for what i needed. very nice and light but not TOO light. perfect for the weather in singapore. construction as usual was perfect and like advertised, the cut is based on a 1947 cut. picked up a size 30 which was the smallest they had. will say that the sizing runs a bit bigger than usual and i am a true waist 31 but there was still breathing room. will advice to size down 1 or 2 on these as they are bigger in the waist. obviously havent shrunk them down yet but i will probably do that this week or so to see how much they shrink. one very nice feature that wasn't included in the site that was evident, was the presence of black oxidised rivets on the coinpocket. havent seen those before on any jeans. usually only for the button flys but never for the coin pocket rivets. will get some pics in daylight to show how they look.
overall pretty happy with them for the price i paid and am now thinking of the S400 but those are out of stock in my size, so i'll wait to see how that turns out.
like what b_F said earlier, the price on this is fantastic for the quality. couldnt have asked for a better pair in proportion to the pricepoint.
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=399.msg21741#msg21741
Jop...Tijdje geleden alquote:Op maandag 5 september 2011 15:01 schreef BigSmurf het volgende:
Die is zeker nice, komt me ook bekend voor? Is die niet een tijd geleden langsgekomen?
Oh ja die was zeeer nicequote:Op maandag 5 september 2011 14:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
http://www.craftharbour.c(...)ght-tapered-fit.aspx
Cool dat wordt dan een order van 4 á 5 broeken. Zal es vragen waar de Discount zit, en hoe dat eruit gaat zienquote:Op maandag 5 september 2011 15:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jop...Tijdje geleden al
En voor de chinese ben ik er ook uit denk ik![]()
Of deze in maat 32..
http://translate.google.c(...)tm%3Fid%3D8980033083
Of deze in maat 32
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10364501245
Het word maar 1 van de 2quote:Op maandag 5 september 2011 15:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Cool dat wordt dan een order van 4 á 5 broeken. Zal es vragen waar de Discount zit, en hoe dat eruit gaat zien
quote:Hello,
I have checked previously with the supplier but they are unable to offer discount on bulk purchase. Their reason is cos their prices are already pretty low
With regards to shipping, i have never shipped 5 pairs overseas before, but i would like to think they will be cheaper. But you can pay 40SGD for each pair for shipping first and after i have sent them out, i will deduct the shipping cost accordingly and refund you the balance.
Let me know..
En de vraag is natuurlijk ook; Vallen onze broekjes ook meer op als ze in een grote doos komen...quote:Hello,
Forgot to offer you another suggestion. Also, you can mabbe pay for the cost of the jeans + shipping to singapore first and after i have received all 5 pairs, i will go to the post office to get a quote on how much it will cost to ship 5 pairs. After i have gotten this amount, you can then transfer me the second payment for shipping cost to netherlands. Let me know which option you will prefer..
Best Regards,
Ranon
Nu kan het ook zijn dat die 5 doosjes achter elkaar het land in rollenquote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben er een beetje huiverig voor om die broeken in 1 grote doos te sturen..
Denk dat de doane hem er dan wel zeker uitpikt..En als we pech hebben komen ze dan uit op de Abfits website uit en dan zijn we dubbel genaaid..
Ook dat nog. jaaaaaquote:Op maandag 5 september 2011 16:35 schreef BigSmurf het volgende:
Even voor de helderheid, wat bedoelen jullie allemaal met de douane? Dat je het als gift verstuurt en dat je dus geen belasting betaalt? Want met een totale zending door de douane = 100 euro x 5 = 500 euro = BTW + invoerrechten, terwijl 5 x 100 euro enkel BTW is, want minder dan 150 euro betaal je geen invoerrechten.
haha, omdat je al zoveel van die shit hebt. Maar mijn broekje kost inc btw maar 100equote:
Je betaalt over shipping geen btw neem ik aan ?quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vraag eerst aan je Proxy voor Gift en kosten van broek laag houden
Dan daarna beslissen etc.
Jawel.quote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je betaalt over shipping geen btw neem ik aan ?
Via een tussenpersoonquote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jawel.
Hoe kan je nou eigenlijk zo'n broek bestellen? Via een tussenpersoon of direct?
Das waar...quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, omdat je al zoveel van die shit hebt. Maar mijn broekje kost inc btw maar 100e
quote:hello,
typically the price you see on the taobao site is the cost price of the product. take a pair of R400 is 758yuan.
i will first have to ship the items from guangzhou in china, to shanghai (where my agent is at) this typically costs approx 20yuan per pair of jeans or 15yuan for a shirt. so take for example a R400 is 758yuan.
so to ship it to my agent it will cost 758yuan+20yuan= 778yuan. convert this to singapore dollars and it will be 778yuan x 0.21(this exchange rate is fixed by the agent and does not change everyday according to market rates) = 163.38SGD
from there, my agent will ship the item to singapore and it will cost approx 32SGD for shipping and handling. the total cost will be 195.38SGD hereby.
shipping to netherlands will cost another 35-40SGD or so per pair, so assuming it costs 40SGD, the total for a pair will be 235.38SGD. this amount is still quite a lot cheaper than what ABfits is selling. do let me know if there is more interest. i am doing this without any charge for my services for now since it is not taking up too much of my time. let me know..
Over totaalbedrag gaat het volgens mij, check anders ff douane-sitequote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je betaalt over shipping geen btw neem ik aan ?
ben ik alquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Over totaalbedrag gaat het volgens mij, check anders ff douane-site
Dus uiteindelijk kost zo'n broekje 220 - 250 SGD, wat uitkomt op 125 - 140 euro exclusief BTW? Vind ik toch een iets prijziger geintje worden dan gepland.quote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
Tussen persoon haalt ze van China naar Singapore en stuurt ze dan naar NL
[..]
Je bedoelt douane kosten als je gepakt wordt,quote:Op maandag 5 september 2011 16:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk kost zo'n broekje 220 - 250 SGD, wat uitkomt op 125 - 140 euro exclusief BTW? Vind ik toch een iets prijziger geintje worden dan gepland.
44Lx35Bx6Hquote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe diep was die doos die er omheen zit dan Ali? Die was niet heel diep toch?
Geen idee hoe groot die kans is, maar ik ga er altijd van uit dat ik wél gepakt word.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je bedoelt douane kosten als je gepakt wordt,
Kans hoeft niet groot te zijn. Je doet de dozen weg van de broeken.
Pakt een niet te grote doos prop ze daar in. Schrijft gift erop en houdt de prijs laag
Als je het zo bekijkt wordt het al aantrekkelijker, mits je natuurlijk niet gepakt wordt. Maar betaal je dan niet die andere shippings?quote:Op maandag 5 september 2011 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Ik denk trouwens dat de kosten iets lager liggen, want je betaald alleen shipment van Singapore naar NL. Die verpakt het namelijk opnieuw. In principe koop jij jeans van die Ranas.
Of willen ze een afschrift van de betaling zien ofzo? Anders is het gewoon broek; 159 SGD + shipment 40 SGD = 190 SGD = 111e euro.
Dat zet je aan het denken he
Jah altijd vanuit gaan dat je wel kan betalen, maar opgelucht zijn als niet zo is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot die kans is, maar ik ga er altijd van uit dat ik wél gepakt word.
[..]
Als je het zo bekijkt wordt het al aantrekkelijker, mits je natuurlijk niet gepakt wordt. Maar betaal je dan niet die andere shippings?
Ik vind het maar een heel gedoe met dat shippen via een tussenpersoon en regelen dat ie in een andere doos komt zonder stickers. Ben altijd een beetje bang dat het ergens misgaat.quote:Op maandag 5 september 2011 16:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah altijd vanuit gaan dat je wel kan betalen, maar opgelucht zijn als niet zo is.
Jah reken je er bij maar niet voor naar Nederland
want ze zijn opnieuw verpakt en verscheept in andere doos etc.
Vraag dat iig dat ze in een andere doos bij elkaar kunnen waar geen stickers etc opzitten van andere douanes
Zal goed gaan, diegene heeft het al vaker gedaan sinds redcloud bekent is geraakt op sufu en andere forums.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vind het maar een heel gedoe met dat shippen via een tussenpersoon en regelen dat ie in een andere doos komt zonder stickers. Ben altijd een beetje bang dat het ergens misgaat.
Dat zei ik toch al dat het toch wel aardig in de bedragen ging lopen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
Shipping; 20 yuan * 0,21 = 5 SGD + 32 SGD = 37 SGD = 21 euro
Belastbaar; broek 159 SGD + shipment 40 SGD = 200 SGD = 118e euro. * 1,19 = 140.40
Nog 160 euro
cm hequote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
Vandaag nog je S400 aangehad Ali?
die doos is wel huge trouwens.
Nope geen problemen gehadquote:Op maandag 5 september 2011 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
en beide keren geen invoerkosten?
Neej, want het is onder de 150 equote:Op maandag 5 september 2011 17:17 schreef bokkepoot het volgende:
Sowieso gooien ze er doanekosten overheen...
Logisch, BTW + eventuele extra inklaringskosten als je pech hebt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:20 schreef bokkepoot het volgende:
Nee dat zijn kosten die ze gewoon rekenen..
2 x gehad met schoenen en toen moest ik 30 euro aftikken..En die waren onder de 150 euro...
Buiten EU moet dat allemaal volgens mij, zo'n blaadje waarop staat hoeveel het kost wat er in de doos staat en wat het is.quote:Op maandag 5 september 2011 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Bij ' Gift ' hoeft koeriersbedrijf geen aangifte te doen?
Hahaaha iddquote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
1000 yen is 9 euro ?![]()
En dan denk niemand ; Hmmmmmmmmmmmmm?
Die is echt nice, jammer dat ie zo duur is in vergelijking met een red cloudquote:Op maandag 5 september 2011 14:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
http://www.craftharbour.c(...)ght-tapered-fit.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Hmm, geen kopje Into Foreign Customs en Out Of Foreign Customs? Dat zou een Momo betekenen voor nog geen 200 euro. Nicequote:Your item was processed through a facility in NETHERLANDS on [insert time and date] am. The item is currently in transit to the destination.
20 USD, haha.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, wat voor waarde was er op het pakket aangegeven dan?
Jah hij gaat dan met de stock mee voor Amsterdam.quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Ali, zei jij nou dat deze +- 120 euro zou kosten als je 'm naar Nederland liet halen?
http://folta.co/027-50
Hoezo overmaken naar je paypal? Directe overschrijving ftw!quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
Waar in Amsterdam komen ze te liggen dan?
edit; 141 euro naar paypal overgemaakt, wat gelijk is aan 240 SGD. hopen dat het daarbij blijft
haha kan dat? Via rabo naar Singapore? Hij wilde trouwens paypal, dus dat vind ik wel primaquote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hoezo overmaken naar je paypal? Directe overschrijving ftw!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
edit; 141 euro naar paypal overgemaakt, wat gelijk is aan 240 SGD. hopen dat het daarbij blijft
Paypal is wat veiliger naar mijn ideequote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hoezo overmaken naar je paypal? Directe overschrijving ftw!
Mooie aankoopquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef One_conundrum het volgende:
neen. De Red Cloud s400xx komt deze kant op. 17oz heerlijke denim met mooie afwerking en geile knopies.
Vooral mijn ballen en bovenbenen zijn zeer content met deze aankoop.Vandaag toch weer een paar keer gehad dat mijn APC te krap was en ik em naar beneden moest trekken.
Hij zit al vrij lang op sufu dus denk wel dat ie te vertrouwen isquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik trouwens die 4% er nog bij doen? Dan moet ik iets meer over maken? Die kerel is wel prima toch Ali?
Oh, netjes. Wel detailshots en fitpics posten he als ie er is. En meer updates als van je APC.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef One_conundrum het volgende:
neen. De Red Cloud s400xx komt deze kant op. 17oz heerlijke denim met mooie afwerking en geile knopies.
Vooral mijn ballen en bovenbenen zijn zeer content met deze aankoop.Vandaag toch weer een paar keer gehad dat mijn APC te krap was en ik em naar beneden moest trekken.
Het was leuk je gekend te hebben...quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef One_conundrum het volgende:
Meh dat valt wat tegen omdat ik nooit op de Uni zit. Dat hoop ik dus dit jaar te verbeteren, maar dat Kreng moet dus nu wel van china via Singapore naar NL
edit;
ik ga mijn vriendin vertellen wat ik gekocht heb![]()
Later
Tsja je kunt altijd leuke deals via the interwebs...Ben benieuwdquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, netjes. Wel detailshots en fitpics posten he als ie er is. En meer updates als van je APC.
@ Bok:
Momo has arrived in the Netherlands. Alleen nog even op de postbode wachten. En waarschijnlijk geen inklaringskosten, geen invoerrechten en geen BTW. Dat is dus bijna 100 euro goedkoper als TdN, inclusief verzenden en hemmen. Me happy
Alvast (of: nog) bedankt voor het verrichten van de betaling!
Denk op het adres van het Europe hoofdkantoor bij iemand thuisquote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zie geen probleem?quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef infp2009 het volgende:
Jongens, jullie hebben een slechte invloed op me. Toen ik dit topic voor het eerst las, dacht ik "200 tot 300 euro voor een broek?!" ...en nu zie ik een Samurai en wil ik em hebben...
Ik ook nietquote:
Niet op asos of topman?quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie geen ander topic, dus ik vraag het hier maar. Ik zie de laatste tijd veel mensen rondlopen in mosterdgele broeken. Weet iemand waar deze te koop zijn?
Nope, hoop dat ik een beetje duidelijk ben qua omschrijving. Kan er niet zo 1,2,3 een plaatje bij gevonden krijgen. De broeken worden veel in combi met Vans gedragen.quote:
Chino.quote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nope, hoop dat ik een beetje duidelijk ben qua omschrijving. Kan er niet zo 1,2,3 een plaatje bij gevonden krijgen. De broeken worden veel in combi met Vans gedragen.
Cargo's/chino'squote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nope, hoop dat ik een beetje duidelijk ben qua omschrijving. Kan er niet zo 1,2,3 een plaatje bij gevonden krijgen. De broeken worden veel in combi met Vans gedragen.
Oef, snelle beslissing maken ben ik slecht in met dit soort aankopen. Geen mogelijkheid om later alsnog te besluiten?quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah hij gaat dan met de stock mee voor Amsterdam.
Ik moet het dan nu weten, want ik had gemaild dat ik zelf niks wilde.
Je zal denk dan alleen verzendkosten voor binnen Nederland moeten betalen bovenop de 120euro.
Mosterdgele broeken... Chino's?quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie geen ander topic, dus ik vraag het hier maar. Ik zie de laatste tijd veel mensen rondlopen in mosterdgele broeken. Weet iemand waar deze te koop zijn?
Dan gaat die niet mee met deze stock of hij zit wel in de stock *maat* maar dan moet je zelf contact opnemen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oef, snelle beslissing maken ben ik slecht in met dit soort aankopen. Geen mogelijkheid om later alsnog te besluiten?
[..]
Mosterdgele broeken... Chino's?
Hmm okee. Het is op zich wel een lijp broekje, maar aan de andere kant kan ik dan net zo goed voor die Red Cloud gaan. Dilemma...quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dan gaat die niet mee met deze stock of hij zit wel in de stock *maat* maar dan moet je zelf contact opnemen.
Weet niet of deze stock al als verkocht is verzonden.
En dan is die Red Cloud toch mooier, ejquote:Op maandag 5 september 2011 23:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm okee. Het is op zich wel een lijp broekje, maar aan de andere kant kan ik dan net zo goed voor die Red Cloud gaan. Dilemma...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:yes they are and will be shipped as small and simple as possible to me already and nothing changes from a normal shipment. will do that you asked for when i have received the jeans after you have made the payment.
will remove the invoice..
the first payment i will require to receive will be 197SGD. this will be the cost of the jeans and shipping it to Singapore. i will only order the jeans once i have received this first payment. the second payment will cost approx 40SGD for the cost of postage to the netherlands and will also include handling charges as well (envelope etc). once i receive the second payment for postage of the jeans to the netherlands, i will then proceed to mail it out.
how long i will receive the jeans in singapore will largely depend on when i can receive the payment. but once i receive the jeans and make the order, it will typically take 1.5 weeks to reach singapore or faster.
Je loopt wel een half jaar achter Jordi.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijke camera, maar ik zal in het dameshuis van mijn vriendin wel es rondvragen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, netjes. Wel detailshots en fitpics posten he als ie er is. En meer updates als van je APC.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En dan is die Red Cloud toch mooier, ejJa, toch wel. Enige is dat ik ondanks de pre- en post-soak measurements nogal twijfel over de maat. De size 32 heeft een langere inseam, wat ik denk ik wel nodig heb, maar ik weet niet of ie genoeg krimpt in de waist, want als ie verder uitstretcht dan de pre-soak measured waist, dan wordt ie te wijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en die R424XX die jij postte was die met de rooie backpockets, maar ik wil die met de gele backpockets, de rooie backpocket versie is in de waist een stuk groter (88 om 84 cm meen ik in size 32).
Ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, d.w.z. dat ik niet eerst geld naar mijn paypal account hoef over te maken maar dat paypal het direct afschrijft! Soort van ideal alleen dan met alleen maar je inlogcode van paypal, nog beter dusquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha kan dat? Via rabo naar Singapore? Hij wilde trouwens paypal, dus dat vind ik wel prima
Riem?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Enige is dat ik ondanks de pre- en post-soak measurements nogal twijfel over de maat. De size 32 heeft een langere inseam, wat ik denk ik wel nodig heb, maar ik weet niet of ie genoeg krimpt in de waist, want als ie verder uitstretcht dan de pre-soak measured waist, dan wordt ie te wijd.
Gewoon niet mee in de regen fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Riem?
Maar ik zit ook wat met de maten. 31 unsoaked is perfect, maar dan zit je wel met het Nederlandse weer
Jep, totaal niet mijn fit, maar wel een leuk broekje voor die prijs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef infp2009 het volgende:
Iemand deze al gespot?
http://blueowl.us/scripts(...)t.detail&SKU=7991200
Ben een straight fit drager, de taper van die je dropte vind ik al veel te smal, laat staan de skinny versie.quote:
Is voor dwergen gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef infp2009 het volgende:
Iemand deze al gespot?
http://blueowl.us/scripts(...)t.detail&SKU=7991200
Hahahahaha bestel gewoon tts of 1size minderquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
Ali, ik verdorie weten hoeveel dat ding weer rekt ! Doe es dragen die S400
Ik had op de allerhoogste tempratuur gesoaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
ik kan em et beste aan mijn lichaam laten drogen bedenk ik nu, met een 31, maar het weer is daar niet meer lekker voor
Het beste is denk ik een 31, en die niet als een dolle soaken, maar gewoon lichtjes ...
Hoe heet ging jij soaken ali?
Zit in dikkere denim ook meer rek? ja toch?
Euh, lange! jij soakt altijd met je STF aan toch? en laat em ook aan je lijf drogen?quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Euh, lange! jij soakt altijd met je STF aan toch? en laat em ook aan je lijf drogen?
Maar da's dus niet handig als je wil dat je waist gewoon meekrimpt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
in de waist dat je hem niet te veel soakt, maar de rest wel. Dus hij krimpt wel naar je benen etc, maar niet je waist. Er zijn ook wel lui die een stok in waist hebben, zodat deze niet krimpt maar de rest wel.
En soaken is sowieso beter bij unsanforized denim geloof ik
Klopt, maar als ik een 31 koop wil ik ook dat de waist niet krimp. En de Thigh ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar da's dus niet handig als je wil dat je waist gewoon meekrimpt?
Jap, klein beetje niet teveel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:27 schreef One_conundrum het volgende:
Jouw waist moet wel rekken tot buiten de pre soak maten toch?
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef BigSmurf het volgende:
M1stral, oh grote denim connaisseur, help ons uit de brand.
Soaken heeft vele voordelen, echter ook nadelen. Al is het maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef One_conundrum het volgende:
pfff, wat een vraag joh.
Geen idee of superheet water ervoor zorgt dat hij minder ver rekt.
M1stral heeft wel es uitgelegd wat het effect van soaken op denim is. Misschien dat dat kan helpen bij deze case
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
[..]
Oh enne... Momo's zijn binnen
Pics komen snel,en om je volgende vraag te beantwoorden: Nee, nee en nee. Dus dit was inderdaad een steal, vergeleken met aanschaf in NL.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen![]()
Geen douane?
+- 200 euro. Inclusief hemmen en verzenden en 20 USD korting voor het gebruiken van BOW points die ik verworven had bij mijn vorige aankoop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef BigSmurf het volgende:
Bedankt voor de uitleg, maakt een hoop duidelijk. Dan wordt het toch een maatje 32 en dan maar duimen dattie niet (veel) te veel stretcht.
Mag ik trouwens vragen wat je voor die momo's betaald hebt? Vond Blue Owl nou niet bepaald goedkoop, maar omdat je zei dat ie een stuk goedkoper was dan bij TdN?
Gewoon in bad springen met je broek tijdje erin zitten even uit laten druppen en dan rondlopen en niets met een lichte kleur aanraken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:46 schreef One_conundrum het volgende:
nog tips voor het aan je lijf laten drogen? Ik moet veel thigh stretch hebben, maar voor de rest geen vervorming.
Waarom?quote:
Da's niet duur inderdaad, nice buy.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
+- 200 euro. Inclusief hemmen en verzenden en 20 USD korting voor het gebruiken van BOW points die ik verworven had bij mijn vorige aankoop.
Dus ja, dat scheelt 90 keiharde euro's.
Overigens, wat stretchen betreft. Nat stretchen zal het makkelijkst gaan, maar is ook afhankelijk van de weave (tight/loose) of een broek makkelijk te stretchen valt. Meeste winst valt over het algemeen te halen in de waist, andere delen van het silhouette, met name de thigh area lopen vrijwel NIET uit.
Ik klop het af, mijn ALD ruikt nog steeds zo neutraal als het maar kan. Hopen dat ie dat ook blijft doen tot ergens half volgend jaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:05 schreef bokkepoot het volgende:
Hij stinkt wel een beetje..Maar heb er nog niemand over horen klagen
Neuh, regel het zelf gewoon, heb die ranon een PM gestuurd op Indigo Roots dat ik de R424XX wil bestellen in maat 32, via dezelfde manier als O_c.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf, gaat O_c het voor je regelen?
Jij hebt ook eerst betaald voor de broek en shipment naar Singapore?quote:how long i will receive the jeans in singapore will largely depend on when i can receive the payment. but once i receive the jeans and make the order, it will typically take 1.5 weeks to reach singapore or faster.
Nee, een bedrag in één keer. Is dat erg?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jij hebt ook eerst betaald voor de broek en shipment naar Singapore?
Jep, order is geregeld!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
heb je ook PM op indigo, smurf?
Gewoon een factuur die "bewijst" dat het onder de 22 euro zit, dus onder de 37 SGD.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
welke waarde?
Ik zei maak er maar een gift van. en geef het een waarde van 34.95. Zoiets moet je aangeven als je het verzend volgens mij.
Over het algemeen, slubs en dergelijke daargelaten, kan je het zien aan het oppervlak. Tight weaves hebben meestal een nette finish, vlak en egaal (kijk bijvoorbeeld naar Somet op BiG), losse weaves daarintegen hebben een wat meer grove structuur. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe weet je of een weave tight of loose is?
Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:16 schreef M1stral het volgende:
Denk van het weekend, dan heb ik a: tijd, b: zin en c: is de fit wat beter denk ik.
Even terugkomend op loose weave, tight weave en het hele stretch verhaal. Stretchen omvangt meerdere factoren, staar je dus niet blind op de weave, het proces word ook beinvloed door de fit, de genomen maat, en zelfs het soort katoen.
Dan maakt het ook niet uit toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef M1stral het volgende:
Zal toch wel? Ik kneep hem wel ff met die Momo, want Jay had een 29 aangeraden. En ik ben eentje kleiner gegaan. Maar ze kunnen dicht en na de stretch zitten ze goed. Beter initial fit dan de N&F overigens. Al moet ik hem wel uit de buurt van de wasmachine houden. Dat word dus altijd maar koud soaken, toch dat de shrinkage eruit is en hij voldoende gestrecht is, maargoed... Was toch van plan hem dry te dragen.
Ik woon in Zwijndrecht, maar als je 250 kilometer in de buurt noemt, dan woon ik in de buurt ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:12 schreef One_conundrum het volgende:
Waar woon je eigenlijk, smurf? in de buurt? Ik woon in Groningeee
He, ik nu ook. Oersaai dorp zeg.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik woon in Zwijndrecht, maar als je 250 kilometer in de buurt noemt, dan woon ik in de buurt ja.
Correct, geen fuck te beleven. Zelfs Veerplein op donderdagavond is niet meer leuk. Ach, Rotterdam en Breda zijn niet al te ver weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
He, ik nu ook. Oersaai dorp zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ShopVip staan er 2 modellen voor mannen nu! Van 250 voor 99 ofzo.. Vrouwenjeans daar vond ik niet heel super.. Maar als ik er een kan laten maken helemaal precies zoals ik zelf wil.. Heb ik er wel wat voor over!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
Denham is vrij tof...maar wel een beetje pricey
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef BigSmurf het volgende:
Geen idee of dat kan, maar we kunnen wel wat vrouwen gebruiken in dit topic, dus schaam je niet.
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef bokkepoot het volgende:
Wel dry denim denham mag ik hopen?
Quote van mij van een tijdje terug. In een notendop wat informatie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en niet te wassen (pas na een hele tijd) creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.
De meeste dry's zijn echter wel al één keer bewerkt, om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, omdat sommige merken enorm uitlopen, en qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een omslag/cuff wil maken).
Mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.
De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, ook niet één keer, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te "soaken" haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.
Even in een notendop wat jeans-informatie, ben zelf zeker (nog) geen expert, maar inmiddels wel flink verslaafd geraakt aan dry denim.
Hmm oke.. Maar het idee om mn jeans nooit te wassen staat me niet zo aan hahaha.. Ik snap het idee erachter wel.. Misschien is het voor mannen wat minder erg om hun jeans nooit te wassen..quote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Quote van mij van een tijdje terug. In een notendop wat informatie.
Ah gek, mijn Momo's ook!quote:
Ik zie wel vaker broeken met een egale kleur, dit hoeft overigens niet te betekenen dat het een dry is. Ik durf bijna met zekerheid te stellen dat het geen dry is. Zowiezo zijn ze in nederland in tegenstelling tot pre-wash niet in grote getalen te krijgen als je kijkt naar marktaandeel. De prijsklasse ligt vrij vaak tussen de 150 en 250 euro, met uitschieters hier en daar. Momotaro's bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm oke.. Maar het idee om mn jeans nooit te wassen staat me niet zo aan hahaha.. Ik snap het idee erachter wel.. Misschien is het voor mannen wat minder erg om hun jeans nooit te wassen..
Ik let eigenlijk nooit echt heel erg op de details.. Als een jeans mooi zit dan koop ik m, de ene keer is het met een wassing en de andere keer met stretch en de andere zonder.. Dus misschien heb ik ook wel een jeans zonder wassing..ik weet het niet.. Zijn ze dan bij aankoop helemaal 1 kleur? Heb namelijk wel een aantal die super donker blauw zijn zonder enig kleurverschil in de broek..
Je zou voor de grap eens moeten kijken naar de Somet 008 op Blue In Green (www.blueingreensoho.com). Dit is een dry met een hele lage rise en een goede taper. Zou mening vrouw goed staan. Denk er wel aan je portemonnee gereed te houden, 275 USD ex verzendkosten en mogelijke importkosten zoals belasting en invoerrechten. Indien je echt geinteresseerd bent dan kan Gordon (eigenaar BiG) je uitstekend helpen.quote:Maar wat ik dus eigenlijk wil.. Een skinny jeans die erg laag is.. Maar aan de achterkant niet net zo laag als aan de voorkant want wil ook weer geen bouwvakkersdecollete hebben hahaen heb nu best veel jeans van Frankie B (bestaat volgens mij niet voor mannen), die zijn aardig laag maar wordt dat merk een beetje zat.. Voor de rest van allemaal verschillende merken maar nog geeneen waarvan ik denk: WAUWW dit is het helemaal voor mij.. En aangezien de meeste merken 'low' beschouwen als iets wat ik nog steeds te hoog vind.. Lijkt het me makkelijker om gewoon mn eigen jeans te laten maken..
Heel verhaal, maar misschien heeft iemand een goede tip
Wat is voor prijs wil je voor een broek uitgeven. Dan kunnen wij met allemaal suggesties komenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb een vraagje.. Ook al lijkt dit een beetje een mannentopic te zijn
Ik ben te lui om alle topics door te gaan lezen.. Ik hoorde van de week ergens dat je in de Denham store in Amsterdam je eigen jeans kunt laten maken? Weten jullie of dat klopt? En moet ik er dan gewoon heen gaan of moet daar een afspraak voor gemaakt worden?
En heeft iemand het toevallig ook ooit laten doen? En beviel dat toen goed? Toevallig ook nog iemand die een vrouw kent die er een heeft laten maken?
veel vragen, i know.. Alvast bedankt in ieder geval
Mn max voor een jeans is wel 250 euro..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wat is voor prijs wil je voor een broek uitgeven. Dan kunnen wij met allemaal suggesties komen
in iedergeval wil je een skinny jeans, jeggings niet?
Oh btw Heels topic is nice
Oke maar ik wil weer niet dom zijn hoor.. maar zijn dat geen mannen jeansquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker broeken met een egale kleur, dit hoeft overigens niet te betekenen dat het een dry is. Ik durf bijna met zekerheid te stellen dat het geen dry is. Zowiezo zijn ze in nederland in tegenstelling tot pre-wash niet in grote getalen te krijgen als je kijkt naar marktaandeel. De prijsklasse ligt vrij vaak tussen de 150 en 250 euro, met uitschieters hier en daar. Momotaro's bijvoorbeeld
[..]
Je zou voor de grap eens moeten kijken naar de Somet 008 op Blue In Green (www.blueingreensoho.com). Dit is een dry met een hele lage rise en een goede taper. Zou mening vrouw goed staan. Denk er wel aan je portemonnee gereed te houden, 275 USD ex verzendkosten en mogelijke importkosten zoals belasting en invoerrechten. Indien je echt geinteresseerd bent dan kan Gordon (eigenaar BiG) je uitstekend helpen.
Low rise is bij Somet echt low rise... denk aan een inch of 8.
Ja als ik het merk ken en dus mn maat weet dan vind ik het geen probleem om uit het buitenland te bestellen.. Maar als ik het merk niet kan zou ik wel liever willen passen inderdaad.. Ik vind het vooral belangrijk dat een jeans mooi zit bij mn billen en eh lovehandlesquote:Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef M1stral het volgende:
Klopt, maar hoeveel vrouwen dragen geen mannen jeans? Overigens hebben Samurai, Skull, Pure Blue Japan, The Flat Head en Momotaro ook jeans voor vrouwen. Maargoed, dat is wel iets anders dan waarnaar je op zoek bent denk ik, al zijn over het algemeen de pasvormen wel uitstekend.
Overigens wel vrijwel allemaal van buiten de EU te halen, ik vermoed dat jouw voorkeur toch naar een winkel gaat. Maar ik bedoel gewoon te impliceren dat er meer te koop is dan je denkt. De vraag is alleen, waar haal je het vandaan...
Tja, uit de omschrijving zou ik opmaken van wel. Echter ben ik niet zo zeker ervan. Mede omdat ik uit ervaring spreek wat Replay betreft (heb het in het verleden vaak gedragen). Ik denk toch dat deze broek wel enigszins een behandeling heeft gehad hem een "dry" uitstraling te geven, maar ik denk dat er geen sprake zal zijn van een zogenaamd wear- en tear proces, wanneer je de broek gelange tijd draagt en niet wast.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:58 schreef ChicaChula het volgende:
Dus als ik het goed begrijp... Is dit een dry
http://www.jeansonline.nl(...)ez-007-sp-11313.html
en moet ik die dus nooit gaan wassen?
Deze jeans wil ik niet hoor maar even kijken of ik het snap
(ik vervuil dit topic nu echt een beetje, excuus)
Ja ik was eigenlijk op zoek naar iemand die wist of je bij Denham je eigen jeans kan laten makenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef M1stral het volgende:
@ ChicaChula:
Ik draag overigens alleen dry/raw denim. Dus in de pre-wash markt ben ik niet zo thuis. Mocht je een toffe raw denim gezien hebben of je zou meer info over bepaalde zaken willen hebben, dan ben ik je graag van dienst.
In ieder geval happy hunting. Je vind vast wel iets van je gading.
Oh wauw, bedankt voor de tip! heb gelijk gegoogled en vond dit erg leuk om te lezen!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef M1stral het volgende:
Het enige wat ik wel weet betreffende Denham jeans, naast dat ik er zelf een paartje van heb, is dat de winkel in Amsterdam wel reparaties doet aan je denim. Soms is Jason zelf aanwezig, knipt dan je broek open en maakt d.m.v. de zogenaamde "darning" techniek dan de gaten in jeans dicht. Vervolgens naait ie de hele boel weer aan elkaar. Ik denk dus dat customizen misschien ook wel mogelijk is, maar het zijn geen made to measure praktijken. Gewoon een keuze uit wat standaard opties zoals rivets, threads en dergelijke. Mocht je een op maat gemaakte broek willen hebben dan moet je even googlen op MOOS (ook in Amsterdam).
Qua support zit het wel goed daar dus. Oh en misschien nog wel een leuk weetje... Net als Nudies verzorgt Denham ook repairkits. Gewoon aanvragen via de site en dan krijg je een pakketje met denim, garen en knopen toegestuurd.
Jijzelf ook, of alleen je momo's?quote:
Je bent inmiddels al flink geholpen zie ik, mooi zo!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh wauw, bedankt voor de tip! heb gelijk gegoogled en vond dit erg leuk om te lezen!
http://www.fashionnl.com/?p=2234
Die onderste foto waar die man met wit shirt een donkere jeans aan heeft is ook erg mooi.
Ik ga hem een bericht sturen!
Ikzelf natuurlijk ook...quote:
En Acne, ook makkelijk te verkrijgen in Nederland. Qua pasvorm ook perfect en volgens mij is de kwaliteit goed genoeg, althans voor mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef M1stral het volgende:
Klopt, maar hoeveel vrouwen dragen geen mannen jeans? Overigens hebben Samurai, Skull, Pure Blue Japan, The Flat Head en Momotaro ook jeans voor vrouwen. Maargoed, dat is wel iets anders dan waarnaar je op zoek bent denk ik, al zijn over het algemeen de pasvormen wel uitstekend.
Overigens wel vrijwel allemaal van buiten de EU te halen, ik vermoed dat jouw voorkeur toch naar een winkel gaat. Maar ik bedoel gewoon te impliceren dat er meer te koop is dan je denkt. De vraag is alleen, waar haal je het vandaan...
Zwijntje, het jeansoord van Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |