Ook dat nog. jaaaaaquote:Op maandag 5 september 2011 16:35 schreef BigSmurf het volgende:
Even voor de helderheid, wat bedoelen jullie allemaal met de douane? Dat je het als gift verstuurt en dat je dus geen belasting betaalt? Want met een totale zending door de douane = 100 euro x 5 = 500 euro = BTW + invoerrechten, terwijl 5 x 100 euro enkel BTW is, want minder dan 150 euro betaal je geen invoerrechten.
haha, omdat je al zoveel van die shit hebt. Maar mijn broekje kost inc btw maar 100equote:
Je betaalt over shipping geen btw neem ik aan ?quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vraag eerst aan je Proxy voor Gift en kosten van broek laag houden
Dan daarna beslissen etc.
Jawel.quote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je betaalt over shipping geen btw neem ik aan ?
Via een tussenpersoonquote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jawel.
Hoe kan je nou eigenlijk zo'n broek bestellen? Via een tussenpersoon of direct?
Das waar...quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, omdat je al zoveel van die shit hebt. Maar mijn broekje kost inc btw maar 100e
quote:hello,
typically the price you see on the taobao site is the cost price of the product. take a pair of R400 is 758yuan.
i will first have to ship the items from guangzhou in china, to shanghai (where my agent is at) this typically costs approx 20yuan per pair of jeans or 15yuan for a shirt. so take for example a R400 is 758yuan.
so to ship it to my agent it will cost 758yuan+20yuan= 778yuan. convert this to singapore dollars and it will be 778yuan x 0.21(this exchange rate is fixed by the agent and does not change everyday according to market rates) = 163.38SGD
from there, my agent will ship the item to singapore and it will cost approx 32SGD for shipping and handling. the total cost will be 195.38SGD hereby.
shipping to netherlands will cost another 35-40SGD or so per pair, so assuming it costs 40SGD, the total for a pair will be 235.38SGD. this amount is still quite a lot cheaper than what ABfits is selling. do let me know if there is more interest. i am doing this without any charge for my services for now since it is not taking up too much of my time. let me know..
Over totaalbedrag gaat het volgens mij, check anders ff douane-sitequote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je betaalt over shipping geen btw neem ik aan ?
ben ik alquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Over totaalbedrag gaat het volgens mij, check anders ff douane-site
Dus uiteindelijk kost zo'n broekje 220 - 250 SGD, wat uitkomt op 125 - 140 euro exclusief BTW? Vind ik toch een iets prijziger geintje worden dan gepland.quote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
Tussen persoon haalt ze van China naar Singapore en stuurt ze dan naar NL
[..]
Je bedoelt douane kosten als je gepakt wordt,quote:Op maandag 5 september 2011 16:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk kost zo'n broekje 220 - 250 SGD, wat uitkomt op 125 - 140 euro exclusief BTW? Vind ik toch een iets prijziger geintje worden dan gepland.
44Lx35Bx6Hquote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe diep was die doos die er omheen zit dan Ali? Die was niet heel diep toch?
Geen idee hoe groot die kans is, maar ik ga er altijd van uit dat ik wél gepakt word.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je bedoelt douane kosten als je gepakt wordt,
Kans hoeft niet groot te zijn. Je doet de dozen weg van de broeken.
Pakt een niet te grote doos prop ze daar in. Schrijft gift erop en houdt de prijs laag
Als je het zo bekijkt wordt het al aantrekkelijker, mits je natuurlijk niet gepakt wordt. Maar betaal je dan niet die andere shippings?quote:Op maandag 5 september 2011 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Ik denk trouwens dat de kosten iets lager liggen, want je betaald alleen shipment van Singapore naar NL. Die verpakt het namelijk opnieuw. In principe koop jij jeans van die Ranas.
Of willen ze een afschrift van de betaling zien ofzo? Anders is het gewoon broek; 159 SGD + shipment 40 SGD = 190 SGD = 111e euro.
Dat zet je aan het denken he
Jah altijd vanuit gaan dat je wel kan betalen, maar opgelucht zijn als niet zo is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot die kans is, maar ik ga er altijd van uit dat ik wél gepakt word.
[..]
Als je het zo bekijkt wordt het al aantrekkelijker, mits je natuurlijk niet gepakt wordt. Maar betaal je dan niet die andere shippings?
Ik vind het maar een heel gedoe met dat shippen via een tussenpersoon en regelen dat ie in een andere doos komt zonder stickers. Ben altijd een beetje bang dat het ergens misgaat.quote:Op maandag 5 september 2011 16:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah altijd vanuit gaan dat je wel kan betalen, maar opgelucht zijn als niet zo is.
Jah reken je er bij maar niet voor naar Nederland
want ze zijn opnieuw verpakt en verscheept in andere doos etc.
Vraag dat iig dat ze in een andere doos bij elkaar kunnen waar geen stickers etc opzitten van andere douanes
Zal goed gaan, diegene heeft het al vaker gedaan sinds redcloud bekent is geraakt op sufu en andere forums.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vind het maar een heel gedoe met dat shippen via een tussenpersoon en regelen dat ie in een andere doos komt zonder stickers. Ben altijd een beetje bang dat het ergens misgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |