Waarom?quote:
Da's niet duur inderdaad, nice buy.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
+- 200 euro. Inclusief hemmen en verzenden en 20 USD korting voor het gebruiken van BOW points die ik verworven had bij mijn vorige aankoop.
Dus ja, dat scheelt 90 keiharde euro's.
Overigens, wat stretchen betreft. Nat stretchen zal het makkelijkst gaan, maar is ook afhankelijk van de weave (tight/loose) of een broek makkelijk te stretchen valt. Meeste winst valt over het algemeen te halen in de waist, andere delen van het silhouette, met name de thigh area lopen vrijwel NIET uit.
Ik klop het af, mijn ALD ruikt nog steeds zo neutraal als het maar kan. Hopen dat ie dat ook blijft doen tot ergens half volgend jaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:05 schreef bokkepoot het volgende:
Hij stinkt wel een beetje..Maar heb er nog niemand over horen klagen
Neuh, regel het zelf gewoon, heb die ranon een PM gestuurd op Indigo Roots dat ik de R424XX wil bestellen in maat 32, via dezelfde manier als O_c.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf, gaat O_c het voor je regelen?
Jij hebt ook eerst betaald voor de broek en shipment naar Singapore?quote:how long i will receive the jeans in singapore will largely depend on when i can receive the payment. but once i receive the jeans and make the order, it will typically take 1.5 weeks to reach singapore or faster.
Nee, een bedrag in één keer. Is dat erg?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jij hebt ook eerst betaald voor de broek en shipment naar Singapore?
Jep, order is geregeld!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
heb je ook PM op indigo, smurf?
Gewoon een factuur die "bewijst" dat het onder de 22 euro zit, dus onder de 37 SGD.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
welke waarde?
Ik zei maak er maar een gift van. en geef het een waarde van 34.95. Zoiets moet je aangeven als je het verzend volgens mij.
Over het algemeen, slubs en dergelijke daargelaten, kan je het zien aan het oppervlak. Tight weaves hebben meestal een nette finish, vlak en egaal (kijk bijvoorbeeld naar Somet op BiG), losse weaves daarintegen hebben een wat meer grove structuur. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe weet je of een weave tight of loose is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |