SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Opschieten dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
vriendinnetje van nick is er bijna en moet nog douchen
Vind bij sommigen dat vervaagde juist wat hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
elke tattoo zal uiteindelijk vager worden, gewoon bij laten werken
Bij een van mijn tats had de tatoeëerder een L erin gezet omdat zijn naam daar mee begint en hem daarna ingekleurd, zodat je de L niet meer zag, maar hij zei " maar je weet dat hij er ooit gezeten heeft"! ... is dat stukje gaan ontsteken en was daar de huid los gelaten, dus stukje tattoo weg!!!
Dus ik bel hem op "Je L is er uit gerot!"![]()
Maar nu zit er weer een nieuwe L in en weer ingekleurd, dus je ziet er nix meer van ;D
Exact, sommige tattoos worden juist mooier met de tijd, als een goed boek ik de kast! Alles is beter dan een vers gezette tattoo in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind bij sommigen dat vervaagde juist wat hebben.
absoluut!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind bij sommigen dat vervaagde juist wat hebben.
vers gezet is nog met rood er omheen en die stomme korstjes en weet ik watquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Exact, sommige tattoos worden juist mooier met de tijd, als een goed boek ik de kast! Alles is beter dan een vers gezette tattoo in ieder geval
Wellicht. Het is wel iets waar ik al een langere tijd mee rond loopquote:
Dit inderdaad..quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja vind wel tof eruit zien, sommige dan. Maar zelf nooit eentje
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit inderdaad..
Niet zozeer dat ik het niet wil ofzo maar meer omdat ik echt niet zou weten wat ik op m'n lijer moet laten zetten
Ikquote:
Memorial voor Viefje?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit inderdaad..
Niet zozeer dat ik het niet wil ofzo maar meer omdat ik echt niet zou weten wat ik op m'n lijer moet laten zetten
Jahoorquote:
Gwen gaat er morgen eentje bij doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja vind wel tof eruit zien, sommige dan. Maar zelf nooit eentje
Ja, de jouwe hek gezien kulleke!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ikik was er echt van overtuigd dat ik dat toch al iets te vaak hier had verteld
schijnbaar niet dus
Dat wist ik nogquote:
Die van mij heeft een persoonlijke reden, maar die vertel ik niet aan iedereenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:03 schreef GameBabe het volgende:
Ik vind tattoos echt een afknapper...
Alleen een kleintje als je je kind of broer of zus verliest ofzo kan ik me iets bij voorstellen... anders vind ik het gewoon niets eigenlijk.
Ah oké.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gwen gaat er morgen eentje bij doen
Ik word er bij een zanger van een bepaalde punkband anders behoorlijk warm van, want ik vind dat het hem wel maakt tot hemquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:03 schreef GameBabe het volgende:
Ik vind tattoos echt een afknapper...
Alleen een kleintje als je je kind of broer of zus verliest ofzo kan ik me iets bij voorstellen... anders vind ik het gewoon niets eigenlijk.
jij gaat na sesamstraat naar bed jongedamequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharana wil niet de smurfen voor me downloaden
Dan had ik niet eens eten voor je kunnen koken, fuuuuquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij gaat na sesamstraat naar bed jongedame
noem je dat eten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan had ik niet eens eten voor je kunnen koken, fuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
noem je dat eten?Ok ik ga doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* SpaceInvaders stopt fluffy kat in LV handtas en loopt weg
hoe wil je dat doen die tas is groter dan jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ik ga doei
* SpaceInvaders stopt fluffy kat in LV handtas en loopt weg
sup dear?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleeeeeehhhhhh wat zuigt deze week stierenballen zeg!
Ik heb echt een kloteweek gehad. Op mijn stage ging het niet zoals ik het wilde, mijn baas zit te emmeren en als kers op de taart is Fruit nu onderweg naar een familieweekend in Zeeland terwijl ik thuis zit te hopen dat ik mijn avondeten binnen kan houden.quote:
bah meiskequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb echt een kloteweek gehad. Op mijn stage ging het niet zoals ik het wilde, mijn baas zit te emmeren en als kers op de taart is Fruit nu onderweg naar een familieweekend in Zeeland terwijl ik thuis zit te hopen dat ik mijn avondeten binnen kan houden.
Ik zou het weekend wel mee gaan, maar ik voel me compleet bagger. Ben al de hele dag super misselijk en het is 2 uur rijden naar dat huisje (en daar slapen we met 7 man op 1 kamer) dus als ik dan ziek bleef had ik echt een heel naar weekend gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bah meiskewaarom ging je niet mee weekendje? en ga weg bij je baas joh als het zo'n klootzak is
aaaahw jouw vriendje is zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het weekend wel mee gaan, maar ik voel me compleet bagger. Ben al de hele dag super misselijk en het is 2 uur rijden naar dat huisje (en daar slapen we met 7 man op 1 kamer) dus als ik dan ziek bleef had ik echt een heel naar weekend gehad.
Daarom maar gekozen om thuis te blijven, en fruit gedwongen om wel te gaan (de lieverd wil het liefst thuis blijven om mij in de watten te leggenhij is het enige wat mijn week nog een beetje leuk maakt
)
Jaa ik heb echt het beste vriendje van de wereld!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aaaahw jouw vriendje is zomaar bagger meis
volgende keer als je verrot voelt kom je maar lekker hier zitten!
Nee das een goed shop excuusquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa ik heb echt het beste vriendje van de wereld!
Wel jammer dat mijn leukste internetvriendinnetje in Amsterdam woont
JA SJEE IK KEN JE NIET EN GELIJK BEGINNEN OVER VAKANTIE ENZEUquote:
Hahaha nicequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gears Of War 3 Limited Collectors Edition -
Microsoft
1 ¤ 69,99 ¤ 69,99 Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag ¤ 69,99
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 71,94
Cadeaubon - ¤ 70,00
Totaalbedrag ¤ 1,94
Niet verkeerd tochKrijg je als je nog kortingsbonnen bewaard
STFU jij bent ambtenaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA SJEE IK KEN JE NIET EN GELIJK BEGINNEN OVER VAKANTIE ENZEU
dit is geen goede kennismaking als ik gewoon weer de werkweek moet beginnen straks
Slijmbalquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:45 schreef Poit het volgende:
Zo.. de borrel zit er ook weer op. Nu tijd voor karaoke..
En Lotje, het is dat he zo'n lief vriendje heb anders had ik wel voor je willen zorgen
ik noem het liever charmeurquote:
Je hebt gelijk ik weet niet wat ik bezieldequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA SJEE IK KEN JE NIET EN GELIJK BEGINNEN OVER VAKANTIE ENZEU
dit is geen goede kennismaking als ik gewoon weer de werkweek moet beginnen straks
halloquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik weet niet wat ik bezielde![]()
Hoi ik ben Fipotje! Je kent me vast wel ik heb vakantie...
Hoe kan ik het goed maken![]()
Ik ben dan ook een goede jongenquote:
Omdat Gwen niks met games heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een goede jongen
Maar waarom zitten jullie te fokken ipv Guitar Hero te spelen?
YOU FOOL!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Mday het volgende:
jezus wat is de MP van MW3 saai zeg. gewoon meer van hetzelfde, met dingen gejat uit BF3 zelfs. sheesh.
Hmm rot om je zo misselijk te voelen en dan ook niet iemand te hebben die je knuffeltquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het weekend wel mee gaan, maar ik voel me compleet bagger. Ben al de hele dag super misselijk en het is 2 uur rijden naar dat huisje (en daar slapen we met 7 man op 1 kamer) dus als ik dan ziek bleef had ik echt een heel naar weekend gehad.
Daarom maar gekozen om thuis te blijven, en fruit gedwongen om wel te gaan (de lieverd wil het liefst thuis blijven om mij in de watten te leggenhij is het enige wat mijn week nog een beetje leuk maakt
)
In rotterdamski, of in gouda?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:45 schreef Poit het volgende:
Zo.. de borrel zit er ook weer op. Nu tijd voor karaoke..
Gouda.. Karaoke viel tegen, avond was gezellig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmm rot om je zo misselijk te voelen en dan ook niet iemand te hebben die je knuffelt
Veel sterkte en probeer maar lekker lang te slapen!
[..]
In rotterdamski, of in gouda?
Inderdaad vrij identiek aan MW2, maargoed dat was ook wel de verwachting. Quickscopen en noobtuben kan nog steeds dus het blijft net zo irritant. Kan je net zo goed nog een jaartje MW2 blijven spelen en kijken waar Treyarch volgend jaar mee komtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Mday het volgende:
jezus wat is de MP van MW3 saai zeg. gewoon meer van hetzelfde, met dingen gejat uit BF3 zelfs. sheesh.
Nja dat gezeik er over word steeds erger, als mensen er zo veel last van hebben kun je net zo goed barebones spelen. Zonder perks en zonder weapon modsquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad vrij identiek aan MW2, maargoed dat was ook wel de verwachting. Quickscopen en noobtuben kan nog steeds dus het blijft net zo irritant. Kan je net zo goed nog een jaartje MW2 blijven spelen en kijken waar Treyarch volgend jaar mee komt
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
Vannacht op mijn plaat gegaan. Ik fietste de berm in en kwam er niet goed uit. BAM! Met mijn hoofd plat op het asfalt, handen ook flink open gehaald
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
Vannacht op mijn plaat gegaan. Ik fietste de berm in en kwam er niet goed uit. BAM! Met mijn hoofd plat op het asfalt, handen ook flink open gehaald
Hoe krijg je dat voor elkaar dan??quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan??
Ik ben helaas voor de rest van de dag uitgeschakeld.. Partij last van m'n rug.. Word ik niet vrolijk van
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
zag je er ook zo uit ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
Ouch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
!! Eng! Ohmy. Heb je 'm geslagen enzo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:26 schreef GameBabe het volgende:
Vannacht een inbreker betraptgelukkig is er slechts een portemonnee weg...
Maar toch is het wel even schrikken en een hoop gedoe met aangifte doen midden in de nacht enzo.
@poit hoe is je rug
@nebo hoe gaat het met het hoofd
@lot voel je je al beter?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mag ik ook een kusje? #omdathetkan ofziets...
zeker weer bontkraagje!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:26 schreef GameBabe het volgende:
Maar toch is het wel even schrikken en een hoop gedoe met aangifte doen midden in de nacht enzo.
@poit hoe is je rug
Leukquote:
Tof iddquote:
de man kwam hem wegrennend tegen bij het naar de wc gaan...quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!! Eng! Ohmy. Heb je 'm geslagen enzo?
Damn! Aardig sick!!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
de man kwam hem wegrennend tegen bij het naar de wc gaan...
Hij kwam toen terug, er rende een man uit mijn zusjes kamer, kun je even meelopen... Toen we naar beneden en buiten renden was er geen spoor meer te herkennen op een paar open kasten etc na.
Heel onwerkelijk en heel fijn en toevallig dat de man moest plassen, zodat hij gelukkig niet bij ons in de slaapkamer heeft gestaan...
Ik voel me al iets beterquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:26 schreef GameBabe het volgende:
@poit hoe is je rug
Oké fijn stukje tekst om te lezenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
de man kwam hem wegrennend tegen bij het naar de wc gaan...
Hij kwam toen terug, er rende een man uit mijn zusjes kamer, kun je even meelopen... Toen we naar beneden en buiten renden was er geen spoor meer te herkennen op een paar open kasten etc na.
Heel onwerkelijk en heel fijn en toevallig dat de man moest plassen, zodat hij gelukkig niet bij ons in de slaapkamer heeft gestaan...
zoals we het konden zien alleen een portemonnee en onze nachtrust :-Pquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn! Aardig sick!!!
Heeft hij toch geen Magic kaarten meegenomen??
het scheelt dat het niet bij mij thuis was denk . Maar even schrikken is het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik voel me al iets beter![]()
Thnx meis!
Ben jij al een beetje van de schrik bekomen? (lijkt me zo eng om een inbreker te betrappen, je weet niet wat zo iemand verder van plan is, bah)
is dat geen verzekeringsding?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
zoals we het konden zien alleen een portemonnee en onze nachtrust :-P
Hij heeft dus 2 euro winst en wij 100 euro kosten, en de staat ook nog x kosten, geen efficiënte gast ;-)
Ja waarschijnlijk wel, maar hoop gedoe. Pasfoto's en rijbewijs, ov chip saldo en kosten duplicaat ov kaart en kosten nieuwe bankpassen. Dus gewoon veel werk en weinig financiele schade...quote:
Goedemorgen!quote:
vervelend allemaal zeg GB!quote:Op zondag 4 september 2011 08:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar hoop gedoe. Pasfoto's en rijbewijs, ov chip saldo en kosten duplicaat ov kaart en kosten nieuwe bankpassen. Dus gewoon veel werk en weinig financiele schade...
het is hier droogquote:Op zondag 4 september 2011 10:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg waar komt al die regen ineens vandaan?????
Waar is dat lekker zonnetje van gisteren naartoe?
quote:
Hier nu ook, maar toch heb ik liever het weer zoals het gisteren wasquote:
Hier is het ook droog, vannacht was een ander verhaalquote:Op zondag 4 september 2011 10:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg waar komt al die regen ineens vandaan?????
Waar is dat lekker zonnetje van gisteren naartoe?
Ik niet.. Vond het echt veel te warm gisteren..quote:Op zondag 4 september 2011 11:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar toch heb ik liever het weer zoals het gisteren was
Nee joh! Lekker heel de dag in mijn bikini en boardshort rondgehuppeld!quote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik niet.. Vond het echt veel te warm gisteren..
Ik heb helemaal niet gehuppeld en toen ik even de stad in liep om wat spullen voor m'n ratjes te halen liep het zweet gewoon over m'n rug!quote:Op zondag 4 september 2011 11:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh! Lekker heel de dag in mijn bikini en boardshort rondgehuppeld!
Was echt ideaal!
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 4 september 2011 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
PS3 en Xbox360 in 1 :
http://www.ps3hax.net/201(...)-360-ps3-controller/
http://imgur.com/a/JeJpL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tof gedaan
Omdat het kan!!quote:Op zondag 4 september 2011 13:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Het ziet er niet mooi uit, het is niet praktischer dan 2 losse consoles en je kunt toch maar op 1 console tegelijk spelen (in je eentje dan)
Dan vind ik de consoles naast elkaar toch meer pimp!quote:
Super Troopers!quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Triple!!!
Weet iemand nog een leuk film die fruit en ik vanavond kunnen kijken? Een leuke film waarbij je niet teveel hoeft na te denken/ op te letten
quote:
Ik zeg: "Fruit, niet zo zeuren!"quote:Op zondag 4 september 2011 14:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit zegt: het moet een leuke film zijn en geen flauwe film
We hebben m allebei al een paar gezien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zeg: "Fruit, niet zo zeuren!"
Super Troopers is een geniale film
Superbad vond ik niet zo leuk..quote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
We hebben m allebei al een paar gezien.
Heb je nog meer opties (liefst niet te veel flauwe mannen humor zoals super bad)
Die met Russel Brand?quote:Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Superbad vond ik niet zo leuk..
Ik vond Arthur wel vermakelijk. Lekker simpel, leuke plaatjes. Prima vermaak
Die hebben we vorig weekend gekeken!quote:
jaquote:
Ja! Dat was de eerste film die ik keek toen ik net op kamers ging op mijn studentenkamertje in Utrecht zo'n 7 jaar geledenquote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik neem aan dat je Shaun of the dead ook gezien hebt?
Mallratsquote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar Poit ik ga zo maar jouw advies volgen
Mallrats is trouwens ook een gave film
OH EN CLERKS!!!!quote:Op zondag 4 september 2011 14:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja! Dat was de eerste film die ik keek toen ik net op kamers ging op mijn studentenkamertje in Utrecht zo'n 7 jaar geleden![]()
Maar we gaan nu deze 3 downloaden:
Run fatboy run
Mallrats
Arthur
Haha nee echt al te vaak gezien.quote:
2 ook?quote:Op zondag 4 september 2011 15:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee echt al te vaak gezien.
Nee, maar meestal is deel 2 ook slechter nou maakt dat bij clerks niet zoveel uit maar ik durf boondock saints deel 2 niet te kijken omdat ik bang ben dat het deel 1 verpestquote:
Nee, gewoon deel 2 ook kijken! I fucking awesome!quote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, maar meestal is deel 2 ook slechter nou maakt dat bij clerks niet zoveel uit maar ik durf boondock saints deel 2 niet te kijken omdat ik bang ben dat het deel 1 verpest
Boondock saints 2 durf ik ook niet te kijken net als smoking aces 2quote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, maar meestal is deel 2 ook slechter nou maakt dat bij clerks niet zoveel uit maar ik durf boondock saints deel 2 niet te kijken omdat ik bang ben dat het deel 1 verpest
quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar ik ga film kijken
Super Troopers is het geworden
Je zegt het alsof het een straf isquote:Op zondag 4 september 2011 15:19 schreef Solique het volgende:
Ik ben de laatste aflevering van Game of Thrones eindelijk aan het kijken.
Na maanden eindelijk seizoen 1 af.
Nee, hehe. Dat niet.quote:
Ja nog zo'n voorbeeld idd!quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Boondock saints 2 durf ik ook niet te kijken net als smoking aces 2
Jij ook nog.quote:
Eigenlijk nog geen idee, straks eens kijken.quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo maar eens gaan koken, vanavond op het menu: gevulde pasta geserveerd met gemarineerde champignons![]()
Wat eten jullie?
Maar het is zondag, dan zijn de meeste winkels dicht. Dan moet je het eten goed van te voren plannen met boodschappenquote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk nog geen idee, straks eens kijken.
Mijn hulplijn is onderweg (mijn ouders)quote:Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar het is zondag, dan zijn de meeste winkels dicht. Dan moet je het eten goed van te voren plannen met boodschappen(of een vriezer hebben dat helpt ook)
SUBWAY!quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo maar eens gaan koken, vanavond op het menu: gevulde pasta geserveerd met gemarineerde champignons![]()
Wat eten jullie?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn hulplijn is onderweg (mijn ouders)
Vind ik altijd wel lekker, alleen daarna heb ik er altijd meteen spijt vanquote:
Die mogen bepalen wat wij gaan eten vanavond.quote:
de dag duurt niet zo lang meerquote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel lekker, alleen daarna heb ik er altijd meteen spijt van![]()
Rest van de dag blijf je het broodje proeven
Dat gaat voor mij nog wel even durenquote:
Nicequote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef Frankii het volgende:
Nieuwe laptop gekocht
http://tweakers.net/price(...)eh1s1e.html#tab:info
nee morgen pasquote:
Maarrr preview?quote:
Nee, gewoon de eerste afleveringquote:
Joh, wat grappig, ik zet hem even aan.. Al moet ik stiekem naar bed..quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, gewoon de eerste aflevering
tekst niet gelezen?quote:Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Joh, wat grappig, ik zet hem even aan.. Al moet ik stiekem naar bed..
Nou, er wordt ook gezegd dat het op maandag is. Dus ik dacht dat het een promo was ofzo..quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tekst niet gelezen?Nja ik zet hem ook ff aan
quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, er wordt ook gezegd dat het op maandag is. Dus ik dacht dat het een promo was ofzo..
quote:Na 20 jaar is Fort Boyard terug op tv! Maandagavond barst de strijd om sleutels en muntstukken opnieuw los. Kun je niet wachten tot maandag? Kijk dan hier de online première van aflevering 1.
Zes teams van bekende Nederlanders strijden tegen elkaar om die felbegeerde Fort Boyard Trofee van 2011. In iedere aflevering nemen twee teams het tegen elkaar op onder aanmoediging van hun eigen teamleiders Art Rooijakkers en Gerard Ekdom.
Zoquote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]Kijk nou maar, heb je morgen om 20.30 vrij om iets anders te doen
Misschien toch maar slim om ff lekker te gaan slapenquote:
Nederlandse ondertiteling op een franse zender? Heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien toch maar slim om ff lekker te gaan slapen
Koei, ik heb de franse versie ook gekeken, maar ik had gewoon NL ondertiteling? Ook een paar keer moeten kijken met de Duitse ondertiteling
Nja digitaal TV Monde, op France2 geen ondertiteling. Nja ik weet niet of ik morgen op tijd ben, dus kijk hem nu maar ffquote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef koei het volgende:
[..]
Nederlandse ondertiteling op een franse zender? Heb ik nog nooit gezienMaar dat hadden we hier dan blijkbaar niet
Maar dat wordt morgen naar huis haasten!
Sharquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 08:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Schijnt in oost de zon nog?
Hier aan de zuidas is het al grauw en zie ik de regen aan komen
Is dat beest inmiddels niet klaar met dat ding dan?quote:Op maandag 5 september 2011 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier echt goed weerhoop dat het ook zo blijft anders wordt het niet fijn om naar de dierenarts te lopen met kat door de regen
spalk ligt er weer eens af ..
Ligt er toch weer af?quote:Op maandag 5 september 2011 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier echt goed weerhoop dat het ook zo blijft anders wordt het niet fijn om naar de dierenarts te lopen met kat door de regen
spalk ligt er weer eens af ..
quote:
Die is in Budapest blijven hangen??quote:
Welcome to 1999quote:Op maandag 5 september 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Hihi en Koebeestje ook gewoon weer ER
En je hoeft hopelijk niet 150 euro per spalk te betalen, of wel?quote:Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er toch weer af?
Dacht dat je de spalk er weer op gekregen had.
Hoe was het bij de ogendokter?quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En je hoeft hopelijk niet 150 euro per spalk te betalen, of wel?
quote:Op maandag 5 september 2011 09:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat beest inmiddels niet klaar met dat ding dan?
quote:Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er toch weer af?
Dacht dat je de spalk er weer op gekregen had.
Ik had eigenlijk woensdga controle of alles nog okay ging en dan zou alles er vrijdag af mogen. Het zat zaterdag al beetje los dus toen weer wat rechter gekregen enzo ... maar toen ik thuis kwam heeft hij toch het pootje er meer uitgewurmd en zat het niet goed meer, ik kreeg het niet terug dus heb het eraf geknipt.quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En je hoeft hopelijk niet 150 euro per spalk te betalen, of wel?
Hopen op een goede diagnose dat de poezel weer zonder kan lopen hinkelen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had eigenlijk woensdga controle of alles nog okay ging en dan zou alles er vrijdag af mogen. Het zat zaterdag al beetje los dus toen weer wat rechter gekregen enzo ... maar toen ik thuis kwam heeft hij toch het pootje er meer uitgewurmd en zat het niet goed meer, ik kreeg het niet terug dus heb het eraf geknipt.
Kan wel voorstellen waarom het niet fijn voor hem is, zijn hele pootje was rood op de huid dus het zal wel geschuurd hebbem gezeten en niet fijn gevoeld hebben. Ik ga nu richting DA en dan gaan ze kijken of alles goed gaat, of voor die laatste paar dagen de spalk er weer terug om moet of dat we het zo laten. Hij loopt al rond op zijn pootje en zet er ook licht gewicht op, hij hinkt een klein beetje maar het feit dat hij er wel mee loopt en niet zijn poot nooit op de grond zet zegt wel iets. Hij jankt ook niet meer
Ze hebben besloten dat ik gezond genoeg ben voor een operatie... Verbazingwekkend :pquote:Op maandag 5 september 2011 09:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe was het bij de ogendokter?
en ben je een beetje bij geslapen? Je bent wel schattig trouwens als je helemaal uitgeput bent![]()
Dat moet je aan Lot vragen gek. NIet aan ons!quote:Op maandag 5 september 2011 10:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Goeiemorgen stelletje ongeregeld hebben jullie me gemist
Mooi zoquote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze hebben besloten dat ik gezond genoeg ben voor een operatie... Verbazingwekkend :p
Ik ben nog steeds kapot, stomme mug die in mijn vinger prikte vannacht en dat juikte als een malle en een wekker die veel te vroeg ging...
Ik ben heel geen schattig meisje
Lot is op stagequote:Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet je aan Lot vragen gek. NIet aan ons!
quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
kat moet achterblijven bij dierenarts
er zijn fotos gemaakt en die waren niet goed, hij gaat nu onder narcose weer en krijgt een nieuwe spalkquote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor nieuwe spalk of iets anders?
Och'erm! Why?quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
kat moet achterblijven bij dierenarts
quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn fotos gemaakt en die waren niet goed, hij gaat nu onder narcose weer en krijgt een nieuwe spalk
serieus die kosten zijn niet leuk meer
hij moet nog 2 weken na vandaag, dus hopen dat hij in die twee weken dat ding er niet weer af trekt ..quote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan er ook nog wel bij
Nog langer de poezel in een spalk
Ik vrees het ergste, je bent onderhand al zo vaak terug geweest.quote:Op maandag 5 september 2011 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij moet nog 2 weken na vandaag, dus hopen dat hij in die twee weken dat ding er niet weer af trekt ..
same herequote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, je bent onderhand al zo vaak terug geweest.
quote:
Waarom kruipt die ene smiley bovenop de andere?quote:
quote:
oral pleasurequote:Op maandag 5 september 2011 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom kruipt die ene smiley bovenop de andere?
Eet smakelijkquote:
yeaaa ik hoop het ook!quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Solique het volgende:
[..]knuf
Toch hopen dat het mee gaat vallen en dat de spalk nog even blijft zitten.
Stom, veel sterkte!quote:Op maandag 5 september 2011 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij moet nog 2 weken na vandaag, dus hopen dat hij in die twee weken dat ding er niet weer af trekt ..
Tweede worden valt niet tegen als je ongeveer slapend op je kaarten ligt tochquote:Op maandag 5 september 2011 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi zoGefeliciteerd! Ben benieuwd hoe je er uit ziet met kapotgeslagen oogkassen
En je bent heel wel schattig als je als een natgerende zombie m'n levenspunten wegsnoept..
Zekerquote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stom, veel sterkte!
[..]
Tweede worden valt niet tegen als je ongeveer slapend op je kaarten ligt toch
Ik heb hem na 30 minuten afgezet..quote:Op maandag 5 september 2011 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fast Five net gezien, wel weer tof. Nu maar weer wachten op Fast Five 2
Mwa, was wel tof. Het heeft wel weinig met racen te makenquote:
Ik eet mijn broodjes verdeeld over een aantal uur als ik op mijn werkplek blijf, tenzij wij buiten of in het restaurant gaan lunchen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Spankletronic!!!
De nieuwe van Gunther is uit!!!!!!!
En een nieuwe rekeningquote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
kat is thuisweer met en nieuwe kleur verband
Had ik nog niet gedaan nee maar heel erg vet inderdaad!quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand logo op google al geclicked ? best vet
quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Welkom thuis kitty!quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Dude!! True Blood!! AWESOME!quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welkom thuis kitty!
En nu wel heel blijven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 5 september 2011 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw tof filmpje @ google vanwege Freddie Mercury
quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Op je werk? Heb je werk eigenlijk? Je was toch aan het kutten met detacheren? Werkte dat een beetje of niet?quote:
Iemand hier heeft Space Marine binnen!quote:
Leuk! Of een beetje te?quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff morgen weer een lekker moeilijk onderzoek uitvoeren, ben benieuwd!
Jaaa ik hoop echt dat die twee weken snel voorbij vliegen ben het zatquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeetje Shar je blijft bezig met het kattenbeest! Hoop dat zijn pootje snel heelt want dit schiet niet op!
Ik moet een patient met parkinson onderzoeken, en toevallig ken ik zijn casus een klein beetje en het is nogal een ingewikkelde casus.quote:
oe succes meisquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet een patient met parkinson onderzoeken, en toevallig ken ik zijn casus een klein beetje en het is nogal een ingewikkelde casus.
Maar ik zie wel hoe ver ik kom, slechter als vorige week dinsdag bij mijn amputatiepatient kan het niet zijn dus dat scheelt
Ja kan ik goed begrijpen!quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik hoop echt dat die twee weken snel voorbij vliegen ben het zat
Succes alvast Lotquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet een patient met parkinson onderzoeken, en toevallig ken ik zijn casus een klein beetje en het is nogal een ingewikkelde casus.
Maar ik zie wel hoe ver ik kom, slechter als vorige week dinsdag bij mijn amputatiepatient kan het niet zijn dus dat scheelt
Trusten Sharquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe succes meis
ik ga slapen, truste all![]()
nee heur.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand hier heeft Space Marine binnen!
Hee Mday, leg jij eens uit: is Roy nu HR? En koei weer ER? Zo ja, dan tof! Maar watskeburt met Ritse dan?
Nice, mooi team! En ook mooi dat Ritse wel in de buurt blijft!quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Mday het volgende:
[..]
nee heur.
Roy is HR, koei heeft zich inderdaad opgeneukt tot ER, pheno is mede-organisator en PR-guru en Ritse is zwart geworden.
overigens voor de testosteron:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! True Blood!! AWESOME!Net gekeken ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
jep en ik ben trouwens manager of awesome gewordenquote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nice, mooi team! En ook mooi dat Ritse wel in de buurt blijft!
En verdiend!quote:Op maandag 5 september 2011 21:42 schreef Mday het volgende:
[..]
jep en ik ben trouwens manager of awesome geworden
Hehe nicequote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Mday het volgende:
heb ik niet...Phe heeft 'm sowieso niet voor PC gefikst. Ik geloof dat het enige wat ik wel op peecee kan verwachten via F!g is BF3, maar of die eerder arriveert dan dat ik 'm haal...
ik ga nu even mijn ME2 renegade playthrough completen, voor maart 2012
Toch houd ik u onder controle. Ik ben er namlich ook nog altijdquote:Op maandag 5 september 2011 21:42 schreef Mday het volgende:
[..]
jep en ik ben trouwens manager of awesome geworden
Uitgevers geven haast nooit wat voor pc, alleen als het pc only isquote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Mday het volgende:
heb ik niet...Phe heeft 'm sowieso niet voor PC gefikst. Ik geloof dat het enige wat ik wel op peecee kan verwachten via F!g is BF3, maar of die eerder arriveert dan dat ik 'm haal...
Je mag De Sims: Middeleeuwen wel van me lenen, dan kun je de uitbreiding daarvoor doenquote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Mday het volgende:
ik ga nu even mijn ME2 renegade playthrough completen, voor maart 2012
Winning!quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef koei het volgende:
[..]
Je mag De Sims: Middeleeuwen wel van me lenen, dan kun je de uitbreiding daarvoor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |