Altijd he? Dit is the interwebzzquote:
erger?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Nou nou, zo erg is het ook weer niet hoor.
Nou ja, die van mij sliep door met 3 weken, dus ik vond het wel meevallen.quote:
Dude, hahahaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja, op dat plaatje zie je zijn uitgescheurde vrouw nog niet eens
Ik wil nu iets heel fouts zeggen. Must. Resist. It.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij sliep door met 3 weken, dus ik vond het wel meevallen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil nu iets heel fouts zeggen. Must. Resist. It.![]()
Die van mij met 8 weken. Maar sinds 5 weken geleden niet meer. Zo erg vind ik het allemaal nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij sliep door met 3 weken, dus ik vond het wel meevallen.
Nou ik vond het een verademing!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij met 8 weken. Maar sinds 5 weken geleden niet meer. Zo erg vind ik het allemaal niet
Ik hou me toch ook in? Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief jij. HW is al erg genoeg vandaag.
kan je nagaan, ECHT lastig is ie pas vanaf 15quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Echt lastig werd die van mij pas vanaf een jaar of 5
Het echt lastig gaat nog komen, als hij op zijn 16e niks meer aan school doet, aan de drugs raakt en een meisje bezwangerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Echt lastig werd die van mij pas vanaf een jaar of 5
O ja als ik door kan slapen vind ik het ook heerlijk hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vond het een verademing!
Optimist tot in de kist jij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het echt lastig gaat nog komen, als hij op zijn 16e niks meer aan school doet, aan de drugs raakt en een meisje bezwangerd
of gewoon goed opvoeden, kan je je minder druk makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt maar beter van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen
Rustig weekendje eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
Hebben jullie leuke weekendplannen?
en Nederland he vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Rustig weekendje eigenlijkWat visite. BBQ en MotoGP. Meer niet op de planning.
Ook die jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
en Nederland he vanavond
zelf bbq houden?
Ach bring it on.. Ik kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan, ECHT lastig is ie pas vanaf 15
2? niet 3?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die jaDie was ik vergeten maar vertelde manlief me net.
Ja. Niets bijzonders. Met zn 2 maar
Gelukkig ben ik niet de moeder van het meisje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het echt lastig gaat nog komen, als hij op zijn 16e niks meer aan school doet, aan de drugs raakt en een meisje bezwangerd
Nee helaas.. Heb mijn hele vakantie nog geen weekend voor mezelf gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
Dat veranderd niks aan het feit dat je dan oma wordquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de moeder van het meisje.
ook deze niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee helaas.. Heb mijn hele vakantie nog geen weekend voor mezelf gehad.
Schuilen Royquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan het feit dat je dan oma word
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
Vanavond bezoek van vrienden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
wel tof als je hem ff bezoekt natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanavond bezoek van vrienden.
Een maatje moet morgen draaien op een obcsuur en lokaal feestje, alleen is het hardcore enzo en ik twijfel nog of ik even ga kijken, hou dat geen 5 minuten meer vol nml.
Verder niets, lekker chillen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan het feit dat je dan oma word
En hakken totdat het bloed uit je oren komt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
wel tof als je hem ff bezoekt natuurlijk!
quote:
Ja dat wel, maar het is vrij klote om te bereiken met 't OV en ik kan s'nachts ook niet terug naar huis komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
wel tof als je hem ff bezoekt natuurlijk!
Uiteindelijk wel ja, maar dat is ook de bedoeling he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteindelijk een oude, vol met rimpels
Ja het is wel de bedoeling om oud te worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar dat is ook de bedoeling he.
Mini krijgt niets van de BBQquote:
En uiteindelijk ook wel rimpelig. Maar dan hoop ik dat het rimpels van het lachen zijn, niet van ellende.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is wel de bedoeling om oud te worden.
Veel lachen maar danquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En uiteindelijk ook wel rimpelig. Maar dan hoop ik dat het rimpels van het lachen zijn, niet van ellende.
Ik doe mijn best.quote:
quote:
sinds wanneer is een callcenter een winkel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef maahlah het volgende:
[..]
Hey meisje die werkt in een grote winkel
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zit er aan te denken straks maar met de auto richting London te rijden.... wat een heerlijk weer
Nee London, die stad in Engeland enzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Richting London, dus gewoon Alkmaar ofzo?
en daar wil je dan nu ff heenrijden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee London, die stad in Engeland enzo
Ik zou niet weten waarom niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daar wil je dan nu ff heenrijden?
moet je de boot dinges niet boeken? en dan moet je maandag weer op tijd terug zijn want werk neem ik aanquote:
Boot is vaak niet vol, dus je kan gewoon heen rijden... die dingen vertrekken om het kwartier bijna.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet je de boot dinges niet boeken? en dan moet je maandag weer op tijd terug zijn want werk neem ik aan
wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boot is vaak niet vol, dus je kan gewoon heen rijden... die dingen vertrekken om het kwartier bijna.
En zondag weer terug rijden... prima te doenVaker gedaan hoor
Ah tofquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boot is vaak niet vol, dus je kan gewoon heen rijden... die dingen vertrekken om het kwartier bijna.
En zondag weer terug rijden... prima te doenVaker gedaan hoor
Helaas andere verplichtingen hebbenquote:
quote:
Nee, maar dan plannen we het natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig! Helaas kan ik eigenlijk nooit onvoorbereid weg.
Ah joh neem je zoon mee, vindt spezza hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig! Helaas kan ik eigenlijk nooit onvoorbereid weg.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah joh neem je zoon mee, vindt spezza hartstikke gezellig
Geen van allen vermoed ik zo.quote:
dat zal toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen van allen vermoed ik zo.
Nou.. kleine man kan flink dwars liggen, spezz ookquote:
Ga ik wel mee ter compensatiequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. kleine man kan flink dwars liggen, spezz ookZit ik daar gezellig tussen..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga ik wel mee ter compensatie
quote:
gezelligquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga ik wel mee ter compensatie
creditcard will doquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
heb je london shopping geld dan?
nou, wanneer gaan we?quote:
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
heb je london shopping geld dan?
oeh lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga zo maar eens een tequila sunrise voor mezelf maken
Pics van jou in bikini!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh lekker
mn nieuwe geweldige bikini is binnen
Alweer 1?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh lekker
mn nieuwe geweldige bikini is binnen
Over twee jaar heeft zij een inloopkast voor al haar lingerie en badkleding.quote:
Ah ik dacht dat je van de week ook riep dat je een md bikini binnen had?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hij is nu binnen, ik heb maar 2 bikini's
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hij is nu binnen, ik heb maar 2 bikini's
Pics!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er wel 5 ofzo.. Maar vaak hele goedkope h&m dingen hoor. Mijn nieuwste was ¤ 8 bij de hema, staat geweldig!
nee BESTELD en nu is ie dus BINNENquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je van de week ook riep dat je een md bikini binnen had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn FBquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee BESTELD en nu is ie dus BINNENMooie kleur MM, maar dat broekje had wel iets kleiner gemogen wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Stel es beschikbaar voor niet-vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel es beschikbaar voor niet-vrienden.
ik vind t precies goed, hoeft van mij niet zo bloot en heb ik t figuur niet voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooie kleur MM, maar dat broekje had wel iets kleiner gemogen wat mij betreft.
quote:
Ah eigenlijk is dan net er tussenin het mooistquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind t precies goed, hoeft van mij niet zo bloot en heb ik t figuur niet voorandere model was met van die rolladebandjes op de heupen
en tis n heel mooi stofje
Hoi vanuit de Peelquote:
quote:
Ja, nou en?quote:
Dat wil ik toch niet!quote:
Ja, nou en?quote:
Kijk je uit voor de wolven?quote:
Vooral als je het vuur hebt gedoofd.quote:
ik dacht ook aan Acda en de Munnikquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral als je het vuur hebt gedoofd.
Dat is echt dichtbij!quote:
quote:
quote:
Hefner?quote:
quote:
Ik zie jouw blote billen dan ook niet.quote:
Je bent wel een Jackman?quote:
Last van penisnijd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze moet nog een keer
[ afbeelding ]
Daarom moet je altijd een Zippo bij je hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral als je het vuur hebt gedoofd.
nee want dat had je nu er met je handen aangezetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie jouw blote billen dan ook niet.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee want dat had je nu er met je handen aangezeten
voor wie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je doet net of dat een straf is.
Voor jou zeker nietquote:
ik krijg die koude handen van jou op mijn reetquote:
Oh boehoe...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg die koude handen van jou op mijn reet
quote:
Niet weer die 'flits in mijn doos lui' hequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
ik ben lame vanavond echt
Iemand die professionele foto's kan maken voor ons?
wel aparte roomsquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel aparte rooms
laat me slapen missb
ik ben 31, hoe oud ben jij?quote:
Je gedraagt je als een ouwe lul. En Ghostbuster vanmiddag ook al, al heb ik geen idee hoe oud die is.quote:
edit dat weg...arme knulquote:
i was alive when the first man landed on tha moonquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een ouwe lul. En Ghostbuster vanmiddag ook al, al heb ik geen idee hoe oud die is.
Wat? Hij had koude voeten. En als ie te lui is om naar boven te lopen.. eigen schuld.quote:
ik ben moe en lam van de whisky...morgen ben ik weer fit en gedraag ik me weer als een pubertjequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een ouwe lul. En Ghostbuster vanmiddag ook al, al heb ik geen idee hoe oud die is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben moe en lam van de whisky...morgen ben ik weer fit en gedraag ik me weer als een pubertje
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
i was alive when the first man landed on tha moon
Oj, dan ben ik al een tijdje dood.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je hier geen sex hebt om de 4 uur, ben je een oude lul
ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dan ben ik al een tijdje dood.
Dat betwijfel ik, foboloze man.quote:
Mn neefjes zitten op Fokquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, foboloze man.
Zo afgetakeld ja?quote:
Sure babe.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik geef mn cover niet weg he?
waarom post je dan steeds die foto van je broer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik geef mn cover niet weg he?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom post je dan steeds die foto van je broer?
Ik ga morgen eerst langs mijn vader voor de verrenkijker en dan duik ik in de Eper bosjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
Het wordt morgen mooi weer in Epe. Ik doe iets leuks aan Miss, kom je me spotten?
dat misbruik?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga niet het bos in
Ben ik nou de enige die Epe nog steeds eng vind? na al dat gedoe.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Miss heeft wel een fobo weg argument
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
prachtige muziek hoor van Acda en de Munnik maar in combinatie met drank wordt je er niet vrolijk van.
Welk gedoe?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga niet het bos in
Ben ik nou de enige die Epe nog steeds eng vind? na al dat gedoe.
Je zei al genoeg hoor schat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga niet zeggen hoe jij eruit ziet nu he', na je afbraakpoging
Krassen gaat
Epe?quote:
ik zie eruit als de blote billen van Hugh Jackmanquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga niet zeggen hoe jij eruit ziet nu he', na je afbraakpoging
Krassen gaat
Maar dan op de verkeerde plek zekerquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie eruit als de blote billen van Hugh Jackman
Bijbelbelt dat hoort zo niets te zien gewoon door lopenquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens L-E, FB nu al eens bezocht?
van ziek blijven ook...'sup engel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Wat word je moe van beter worden zegBAGGER...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Wat word je moe van beter worden zegBAGGER...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Tijn waarom word jij een player genoemd hier, geef is even een history
ik dacht ff dat er iets in mijn drank zatquote:
duh, die is aan het pm'en met de chicksquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Tijn waarom word jij een player genoemd hier, geef is even een history
Je moet niet geloven wat ze zeggen hier.quote:
Dus je hebt nog nooit iets gehad met iemand die in dit topic post?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet niet geloven wat ze zeggen hier.
dus missb is helemaal geen lekker wijf?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet niet geloven wat ze zeggen hier.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus missb is helemaal geen lekker wijf?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Vink wel als die foto's niet uit de wehkamp komen
waarom zijn wij op aarde?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit iets gehad met iemand die in dit topic post?
hij had ook de pabo kunnen noemenquote:
Godver, weer mieke telkamp in mijn hoofd.quote:
quote:
Niemand weet het.quote:
Nee, je bent een mooie vrouwquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, je bent een mooie vrouw
ik val op meisjes
En zij is geen meisje? so confusing herequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, je bent een mooie vrouw
ik val op meisjes
je bent een vrouw, dat is een compliment.quote:
quote:
Neequote:
Ik zou dat niet te hard zeggen tegen tijntje...quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard zeggen tegen tijntje...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ziehier het voordeel van de oude man!
Dat je niet meer batst is weer een nadeel, dus juich niet te snelquote:
Mag ik jouw gagbal lenen? Meesteres Bquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard zeggen tegen tijntje...
Ja hallo om de 4 uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je niet meer batst is weer een nadeel, dus juich niet te snel
Jij altijd lieverd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik jouw gagbal lenen? Meesteres B
Q, held!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hallo om de 4 uur,er zijn wel grenzen 1 keer per week meer dan zat
Ghostquote:
homoquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hallo om de 4 uur,er zijn wel grenzen 1 keer per week meer dan zat
De tering zeg oude lul opa homoquote:
Hierdoor hoor je er juist bij.. wel op blijven letten hequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De tering zeg oude lul opa homo
Zo fijn dat jullie geen kliek zijn he, voel me zo fucking welcome here
neem me niet serieusquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De tering zeg oude lul opa homo
Zo fijn dat jullie geen kliek zijn he, voel me zo fucking welcome here
Doe ik ook niet iddquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neem me niet serieus
in iedere betekenis
groot gelijkquote:
Deze heb ik op het moment op repeat in de auto.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
groot gelijk
Kom eens met een muziek alternatief...geen zin meer in acda en de munnik
en nee, geen dance meuk, je hebt ook een betere smaak
je had net je caravan gesloopt op de snelweg?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze heb ik op het moment op repeat in de auto.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had net je caravan gesloopt op de snelweg?
Van jou ja.quote:
ik las het jaquote:
Vind je het wat?quote:
Ben de hele tijd grieperig... maar in bed blijven vind ik zo saai... dus ik ben wel naar mijn masterclass geweest... leerzaam maar je wordt er ook moe van...quote:
griep verdwijnt niet zomaar he, je zal toch een keer uit moeten zieken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben de hele tijd grieperig... maar in bed blijven vind ik zo saai... dus ik ben wel naar mijn masterclass geweest... leerzaam maar je wordt er ook moe van...nog to much to do and such... maar zinloos fiulm kijken is lekker
Welke film?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben de hele tijd grieperig... maar in bed blijven vind ik zo saai... dus ik ben wel naar mijn masterclass geweest... leerzaam maar je wordt er ook moe van...nog to much to do and such... maar zinloos fiulm kijken is lekker
ja, ik dacht dat a balladeer heul rustig was eigenlijkquote:
I know...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
griep verdwijnt niet zomaar he, je zal toch een keer uit moeten zieken.
zeker als je er spierpijn bij hebtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know...
ff voor de zekerheid.... spierpijn, loopneus en je heet voelen zijn toch symptomen van griep???.
Dat is griep inderdaad. Je heet voelen MIquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know...
ff voor de zekerheid.... spierpijn, loopneus en je heet voelen zijn toch symptomen van griep???.
Die kijk ik ook. Ik vind het een leuke film.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is griep inderdaad. Je heet voelen MI
Lieve Engel dit is singles daar krijg je gewild of ongewild MI's gratisquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kijk ik ook. Ik vind het een leuke film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij krijgt die MI's toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieve Engel dit is singles daar krijg je gewild of ongewild MI's gratis
MI... van mij die jou mept....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieve Engel dit is singles daar krijg je gewild of ongewild MI's gratis
Ze hebben ook hele rustige nummers idd, maar niet altijd. Vind Panama sowieso een erg mooi album.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat a balladeer heul rustig was eigenlijk
heb er ook geen album van zie ik. Dit doet me een beetje denken aan Green Lizard
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele rustige nummers idd, maar niet altijd. Vind Panama sowieso een erg mooi album.
quote:
ik kon me alleen dat superman liedje herinnerenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele rustige nummers idd, maar niet altijd. Vind Panama sowieso een erg mooi album.
Zou ik ook vinden...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:27 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een keer de X-men trilogy gekocht als blu-ray box...toen kwam er een 4e film...ik voel me nog steeds genaaid
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil graag ook mutant zijn....
auti is toch ook een soort mutatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
MI... van mij die jou mept....
a.j.b
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Door kid?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Godver wtf, ik zie dat mijn telefoonrekening ineens ruim ¤ 80 is.
Blank is ook een mooi nummer. En Plan B.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kon me alleen dat superman liedje herinneren
hehehequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
auti is toch ook een soort mutatie?![]()
Nee denk door Egypte, hoewel ik daar dus niet gebeld heb én er extra goed op heb gelet internet uit te zetten enzo. Snap het niet. Maar heb de specificatie nog niet... irritant.quote:
Als je mijn nummer had was het nog veel hogerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Godver wtf, ik zie dat mijn telefoonrekening ineens ruim ¤ 80 is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je mijn nummer had was het nog veel hoger![]()
okay, de puber is terug![]()
NIN, altijd goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |