Altijd he? Dit is the interwebzzquote:
erger?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Nou nou, zo erg is het ook weer niet hoor.
Nou ja, die van mij sliep door met 3 weken, dus ik vond het wel meevallen.quote:
Dude, hahahaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja, op dat plaatje zie je zijn uitgescheurde vrouw nog niet eens
Ik wil nu iets heel fouts zeggen. Must. Resist. It.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij sliep door met 3 weken, dus ik vond het wel meevallen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil nu iets heel fouts zeggen. Must. Resist. It.![]()
Die van mij met 8 weken. Maar sinds 5 weken geleden niet meer. Zo erg vind ik het allemaal nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij sliep door met 3 weken, dus ik vond het wel meevallen.
Nou ik vond het een verademing!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij met 8 weken. Maar sinds 5 weken geleden niet meer. Zo erg vind ik het allemaal niet
Ik hou me toch ook in? Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief jij. HW is al erg genoeg vandaag.
kan je nagaan, ECHT lastig is ie pas vanaf 15quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Echt lastig werd die van mij pas vanaf een jaar of 5
Het echt lastig gaat nog komen, als hij op zijn 16e niks meer aan school doet, aan de drugs raakt en een meisje bezwangerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Echt lastig werd die van mij pas vanaf een jaar of 5
O ja als ik door kan slapen vind ik het ook heerlijk hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vond het een verademing!
Optimist tot in de kist jij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het echt lastig gaat nog komen, als hij op zijn 16e niks meer aan school doet, aan de drugs raakt en een meisje bezwangerd
of gewoon goed opvoeden, kan je je minder druk makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt maar beter van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen
Rustig weekendje eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
Hebben jullie leuke weekendplannen?
en Nederland he vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Rustig weekendje eigenlijkWat visite. BBQ en MotoGP. Meer niet op de planning.
Ook die jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
en Nederland he vanavond
zelf bbq houden?
Ach bring it on.. Ik kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan, ECHT lastig is ie pas vanaf 15
2? niet 3?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die jaDie was ik vergeten maar vertelde manlief me net.
Ja. Niets bijzonders. Met zn 2 maar
Gelukkig ben ik niet de moeder van het meisje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het echt lastig gaat nog komen, als hij op zijn 16e niks meer aan school doet, aan de drugs raakt en een meisje bezwangerd
Nee helaas.. Heb mijn hele vakantie nog geen weekend voor mezelf gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
Dat veranderd niks aan het feit dat je dan oma wordquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de moeder van het meisje.
ook deze niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee helaas.. Heb mijn hele vakantie nog geen weekend voor mezelf gehad.
Schuilen Royquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan het feit dat je dan oma word
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
Vanavond bezoek van vrienden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
nog een half uurtje...
wel tof als je hem ff bezoekt natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanavond bezoek van vrienden.
Een maatje moet morgen draaien op een obcsuur en lokaal feestje, alleen is het hardcore enzo en ik twijfel nog of ik even ga kijken, hou dat geen 5 minuten meer vol nml.
Verder niets, lekker chillen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan het feit dat je dan oma word
En hakken totdat het bloed uit je oren komt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
wel tof als je hem ff bezoekt natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |