hoezo drama queen? ik zeg alleen dat ik wel vaker in filmpjes wil spelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waar is mijn dramaqueen gifje gebleven?
[..]
Ik was het eerlijk helemaal vergeten, blij dat je het zegt. Heb even een subscribe knop aan het einde van het filmpje geplaatst.
Beter een josti koning dan geen koningquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:08 schreef TJV het volgende:
In het land der josti's is Berend koning.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:02 schreef Berend. het volgende:
(Opbrengst meer dan 50.000$)Dat Engels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Gozer, je weet er blijkbaar dus niks vanaf want je krijgt echt geen $ 2,5 - $ 5 per filmpje. Anders woonde RayWilliamJohnson al in een dikke villa..quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef benx het volgende:
[..]
Als je partner wordt ben je een bedrijf, je hebt dan gezamelijk een adsense nodig, deze kan je zo op splitzen zetten op meerdere rekeningen
Edit: laat deze kan igg niet vliegen jongens, splits om te beginnen die video in 2 delen, de making of en normaal, eindig op to be continued en subscribe
Klinkt veel beterquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gozer, je weet er blijkbaar dus niks vanaf want je krijgt echt geen $ 2,5 - $ 5 per filmpje. Anders woonde RayWilliamJohnson al in een dikke villa..![]()
Je krijgt eerder 0,25 per 1k views.
Het heeft inclusief te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gozer, je weet er blijkbaar dus niks vanaf want je krijgt echt geen $ 2,5 - $ 5 per filmpje. Anders woonde RayWilliamJohnson al in een dikke villa..![]()
Jebquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
Als Notch nou doodgaat aan een hartaanval, wie gaat Minecraft dan verder ontwikkelen.
Die is er al meer mee bezig dan Notch.quote:
Notch lekker rentenierenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Die is er al meer mee bezig dan Notch.
Agja, Jeb verdient dan neem ik aan ook veel. Mojang heeft nu al een paar miljoen euro..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Die is er al meer mee bezig dan Notch.
Komt iemand aan die in het adsense topic moet vragen hoe het werkt, vriend ga is googelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
RWJ is wel saai.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef benx het volgende:
[..]
Komt iemand aan die in het adsense topic moet vragen hoe het werkt, vriend ga is googelen
http://willvideoforfood.c(...)ator/comment-page-1/
There ya goquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef bobbernaut het volgende:
http://willvideoforfood.c(...)outube-partner-make/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |