minecraft is slecht geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef Parvus het volgende:
Op m'n laptop zit een NVIDIA GeForce GT 540M, maar als ik MineCraft erop wil spelen gaat het echt heel houterig en laggy.. Waar kan dit aan liggen?
Nee je moet rechter muisknop doen op je bureaublad en daarna nvidia config scherm daarna 3d instellingen en daar is een uitklapbaar scherm waar nu wss iets van Intel Graphics card en die moet je op krachtige nvidia kaart zetten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef Parvus het volgende:
Op m'n laptop zit een NVIDIA GeForce GT 540M, maar als ik MineCraft erop wil spelen gaat het echt heel houterig en laggy.. Waar kan dit aan liggen?
Ok thanks, zal dat straks ff proberen. Hoewel hij het op de gewone pc (volgens mij dezelfde Nvidia) het wel gewoon soepeltjes doet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minecraft is slecht geprogrammeerd.
je moet de mod optifine installeren om hem goed te laten werken.
Ah ok top! Thanks Drumpz!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee je moet rechter muisknop doen op je bureaublad en daarna nvidia config scherm daarna 3d instellingen en daar is een uitklapbaar scherm waar nu wss iets van Intel Graphics card en die moet je op krachtige nvidia kaart zetten.
Want ik heb dezelfde kaart en had dit ook.
Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Je moet even naar je viewdistance kijken
mooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Bloopers zijn af! Ze zijn maar 1 minuutje lang geworden omdat het meeste niet grappig is als je de context niet weet.
Beetje cheesy muziek eronder gezet en opzich is het wel glimlach-waardig. Het einde is wel grappig als bobbernaut ontploft wordt door die zombie, maar ik ga niks verklappen.
Ik maak ze wel als apart filmpje, en niet achteraan geplakt bij dat zombie filmpje aangezien dat een goed idee was Drumpie, zo kunnen we inderdaad meer views binnenharken per filmpje.
Het enigste wat er nu nog gedaan moet worden is een klein logotje aan het begin en en dan kan ik renderen.
Nee. Dat ga ik nu 'ff proberen te maken, gewoon iets simpels met daarop 'creepers and zombies' (youtube account) en dan is het klaar. Gok ik zo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooooooooooooooooooi
is dat logootje al af?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee. Dat ga ik nu 'ff proberen te maken, gewoon iets simpels met daarop 'creepers and zombies' (youtube account) en dan is het klaar. Gok ik zo.
Dus ja, je kan het vanavond kijken.
kiek 'm goan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee. Dat ga ik nu 'ff proberen te maken, gewoon iets simpels met daarop 'creepers and zombies' (youtube account) en dan is het klaar. Gok ik zo.
/facepalmquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
drumpert ik kan niks plaatsen op de film server?
Ik heb er zoiezo een warp voor aangemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef MrEarcheese het volgende:
Even een serieus vraagje trouwens, heeft iemand enig idee wat de coordinaten zijn van dnb's farm?
Ik moest nog even snel iets filmen bij die kloosterruine daar vlakbij, alleen ik heb geen idee meer waar het is omdat het landschap zo vertieft is.
Nevermind, gevonden.
heb je nog wat TNT nodig, ik heb nog wel wat liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben ff verder gegaan met Ear's poging tot herstelling.
heel erg veel, van de eerste beginselen tot aan dat hij werd verwijderdquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Flodder, mooi klooster, heb je nog meer pics ervan?
Ik ben weer thuis!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
drumpie is down. volgens mij zijn alle servers uit de OP down.quote:
oeoeoe tarzanquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Oeh.
[ afbeelding ]
Lianen dus. In 1.9 of 1.8. Ik hoop dat ze klimbaar zijn, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |