Bron? Je lult maar wat heb ik het idee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:34 schreef benx het volgende:
Eerst rond de 25k views krijgen en veel subscribers dan komt youtube vanzelf om partnership vragen.
Wat je dan moet doen is toestemming van de copyright houder krijgen (Majong), als je deze hebt kan je geld verdienen wat varieert van $2,5 - $5 per 1000 views. Als de video viral gaat zoals filmpjes als :
Die halen makkelijker 10k $ op...
Ik spreek uit ervaring berend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:35 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bron? Je lult maar wat heb ik het idee.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:35 schreef benx het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring berend.
Edit:
Deze heeft makkelijk $25k opgehaald:
Misschien, maar je moet er niet van uit gaan dat Earchees 10.000$ maakt met deze videoquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:35 schreef benx het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring berend.
Edit:
Deze heeft makkelijk $25k opgehaald:
Ja is erg nice gedaanquote:
Font is erg tof. Ik heb die zelf ook, weet alleen de naam niet meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
Ok even wat anders, wat vinden jullie van dit als standaard lettertyp (De zombie en de creeper heb ik gerenderd met 3DSmax, Is een optie om erbij te doen) Let trouwens niet op de text filter het gaat dus alleen maar om de font dus. : [ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
Ok even wat anders, wat vinden jullie van dit als standaard lettertyp (De zombie en de creeper heb ik gerenderd met 3DSmax, Is een optie om erbij te doen) Let trouwens niet op de text filter het gaat dus alleen maar om de font dus. : [ afbeelding ]
Als de video viral gaat ben je binnen, dus promoten op grote websites.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Misschien, maar je moet er niet van uit gaan dat Earchees 10.000$ maakt met deze video
Mooi! dan gaan we deze gebruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Font is erg tof. Ik heb die zelf ook, weet alleen de naam niet meer.
Dat is aan jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi! dan gaan we deze gebruiken.
Nee, Maar wil je dat de creeper en zombie erin worden verwerkt?
Zo ja hoe dan?
Nee joh. Als de video viral gaat beloof ik dat ik de Efteling voor een dagje afhuur.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
maar maar? dan zijn wij de acteurs en krijgt alleen oorkaas geld
Dat zal voor dit youtube kanaal niet echt van toepassing zijn. Als je partner wil worden mag je niet zomaar muziekjes onder je filmpjes zetten. Die moeten van jezelf zijn, of je moet toestemming hebben van de auteur.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef benx het volgende:
[..]
Ja is erg nice gedaan
(minimaal $15.000 opgehaald)
Dit dus. Daarom valt het enorme grote deel al af die proberen partner te worden, die hebben in-game footage van spellen die natuurlijk die mensen geen rechten gaat geven - kortom: geen geld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Dat zal voor dit youtube kanaal niet echt van toepassing zijn. Als je partner wil worden mag je niet zomaar muziekjes onder je filmpjes zetten. Die moeten van jezelf zijn, of je moet toestemming hebben van de auteur.
Zoals ik al eerder zei, mensen met video's van Starcraft / Wow / Cod / BF die parner zijn hebben toestemming, deze kan je krijgen door te vragen aan de ontwikkelaars, bij toning aan youtube ben je partnerquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom valt het enorme grote deel al af die proberen partner te worden, die hebben in-game footage van spellen die natuurlijk die mensen geen rechten gaat geven - kortom: geen geld.
Snap ik. maar heel veel developers laten dat links liggen, wat natuurlijk zonde is. Maar zonder goedkeuring heb je inderdaad weinig kans op partnership.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:53 schreef benx het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, mensen met video's van Starcraft / Wow / Cod / BF die parner zijn hebben toestemming, deze kan je krijgen door te vragen aan de ontwikkelaars, bij toning aan youtube ben je partner
Sad but true.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Snap ik. maar heel veel developers laten dat links liggen, wat natuurlijk zonde is. Maar zonder goedkeuring heb je inderdaad weinig GEEN kans op partnership.
Ik wou je eigenlijk 70 euro geven, maar alright. We maken er 10 van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
sws als we dan partner worden, iedereen een tientje krijgt!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wou je eigenlijk 70 euro geven, maar alright. We maken er 10 van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |