Dat is hem? +100 baasquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef MrEarcheese het volgende:
creepers&zombies
Episode 1 Origin of the zombies
In het begin valt soms het geluid weg, ik heb serieus geen idee waarom. Na 2 renderen was hij nog steeds zo.![]()
VET FILMPJE!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef MrEarcheese het volgende:
creepers&zombies
In het begin valt soms het geluid weg, ik heb serieus geen idee waarom. Na 2 renderen was hij nog steeds zo.![]()
Klopt, niet echt tof als je met een client op een video gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef benx het volgende:
Dit kan vrij succesvol worden, ik zou de bloopers/making of er NIET achter doen maar als een aparte video, is beter.
Snap ik, maar we hebben een soort van 'kickstart' nodig om viewers binnen te krijgen en is het denk ik wel slim om wat meer videomateriaal in de eerdere filmpjes te stoppen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef benx het volgende:
Dit kan vrij succesvol worden, ik zou de bloopers/making of er NIET achter doen maar als een aparte video, is beter.
Hahaha, geweldig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef MrEarcheese het volgende:
creepers&zombies
Goed idee! Maar moet ik eerst even kijken hoe ik het geluid kan fixen, of loopt het bij jullie wel in sync? Bij mij loopt het echt 2 seconden ernaast ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ear, je kan hem ook uploaden op Minecraftforum.net
sync hier, dwquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Moet ik eerst even kijken hoe ik het geluid kan fixen, of loopt het bij jullie wel in sync? Bij mij loopt het echt 2 seconden ernaast ofzo.
Ah xDquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:28 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik heb hem lekker verwijderd.
Sorry, ik ga hem vanavond even goed laten renderen.
Het is ook bobbernaut zonder hoofdletter, toch? Anders verander ik het wel even, moet hem toch opnieuw renderen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
nah bobbernaut zonder hoofdletter D:
Je moet dan wel youtube partner zijn, probeer dat maar eerst <3quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:29 schreef benx het volgende:
Ik heb ervaring met geld verdienen met youtube en ik kan je vertellen, als je dit GOED uitwerkt, dus ook met making off enzo dan gok ik dat wel een richting de 10.000 euro kan binnenhalen ^^
Edit: als hij viral gaat
Prima. Geluid is hier ook out of sync. Mischien andere audio codec proberen ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:28 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik heb hem lekker verwijderd.
Sorry, ik ga hem vanavond even goed laten renderen.
Dat komt vanzelf als je views hebt...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je moet dan wel youtube partner zijn, probeer dat maar eerst <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |