Merciquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Staat rhubarb eindelijk in de OP
vind het best, veel hebben er aardig wat punten te verdedigen hier, elk rondje dat ik verder kom loop ik inquote:
Ja maar wat boeit de XL-ranking nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
vind het best, veel hebben er aardig wat punten te verdedigen hier, elk rondje dat ik verder kom loop ik in
De beste van jullie allemaal zijn alltime is ook wel wat waard voor een printje boven het bed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar wat boeit de XL-ranking nou eigenlijk?
Het gaat toch om de jaarranking of je naar de Masters mag.
Jaarranking en XL ranking zullen aan het eind van het jaar elkaar steeds verder naderen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar wat boeit de XL-ranking nou eigenlijk?
Het gaat toch om de jaarranking of je naar de Masters mag.
Als ik alles goed doe wel jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jaarranking en XL ranking zullen aan het eind van het jaar elkaar steeds verder naderen.
Link staat in de OP. Je had 360 punten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:41 schreef kevin_ het volgende:
Kun je ergens zien hoe goed of slecht je het vorig jaar op de US Open deed?
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Link staat in de OP. Je had 360 punten.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was natuurlijk een dwaze pick
Hij doet raar deze weekquote:Op donderdag 1 september 2011 23:58 schreef APK het volgende:
volgens mij ben jij lekker origineel aan het picken
volgens betrouwbare bronnen had hij er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een dwaze pick
Je hebt een goede opleiding gehadquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik alles goed doe wel ja
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
Berdych is er al uit en Karlovic op de rand van de afgrond..
quote:
Berdych vond ik toch niet echt een groot risicoquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Terwijl er vandaag niks raars gebeurt is, alleen veel risico's genomen vandaag.
De H2H was 0-3, met wedstrijden in laat 2010 en in Canada 3 weken geleden. Ook gaf Berdych op in Cincinatti.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Berdych vond ik toch niet echt een groot risico
Was vooraf in ieder geval wel vrij ruim favoriet bij de bookmakers, maar niet zo ruim om een zekerheidje te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Berdych vond ik toch niet echt een groot risico
Gezeik ook altijd...quote:
Zal je zien dat Isner verliestquote:Op zondag 4 september 2011 14:40 schreef Szura het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel man dit uit gaan spelen.
Met nog zoveel deelnemers is er wel wat variatie mogelijk de komende rondes.
Met mijn gs geluk wel ja, al gaat het nu wel redelijkquote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zal je zien dat Isner verliest![]()
wat szura zegt moet wel kloppen anders kom je niet uitquote:Op maandag 5 september 2011 00:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dan al? Ik dacht pas vanaf de kwartfinale?
Intel?
Vanaf nu per ronde, dus kiezen uit de volgende wedstrijden:quote:Op maandag 5 september 2011 00:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dan al? Ik dacht pas vanaf de kwartfinale?
Intel?
In de praktijk blijkt dat toch altijd mee te vallenquote:Op maandag 5 september 2011 08:24 schreef franklop het volgende:
maakt het eigenlijk wel een stuk makkelijker lijkt me
Primaquote:Op maandag 5 september 2011 09:46 schreef FedExpress het volgende:
intel, ik had ferrer ipv isner afgelopen ronde!
[..]
Dat is altijd mooier tochquote:Op maandag 5 september 2011 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Prima
Wel mooier ook, nu heb je nog geen enkele dag een PotD gekozen
Preciesquote:Op maandag 5 september 2011 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Prima
Wel mooier ook, nu heb je nog geen enkele dag een PotD gekozen
Ik wel, en anders is er nog genoeg keus...quote:Op maandag 5 september 2011 10:59 schreef KentdeBruin het volgende:
8: Ferrer.
Denk iedereen dat Tsonga of Fish van Federer gaat winnen?
Toch nog even uitstellen;quote:Op maandag 5 september 2011 07:02 schreef franklop het volgende:
Pick 8 Federer
Nooit gedacht dat ik hem nog eens kon spelen op GS
Geen idee. Durf hem niet tegen Tsonga/Fish of Djokovic te spelen, dus dan nu maar.quote:Op maandag 5 september 2011 10:59 schreef KentdeBruin het volgende:
8: Ferrer.
Denk iedereen dat Tsonga of Fish van Federer gaat winnen?
quote:Op maandag 5 september 2011 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Als ik jou had laten picken was het ook goed gegaan dus.
Ze spelen vandaag ook, maar je hoeft pas te kiezen voor woensdag. Murray is dus nog wat voorbarig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze spelen nu toch woensdag weer?
je mocht al vanaf deze ronde 1 pick per ronde doen, dus;quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar hoe zit het dan met vandaag + morgen enzo?dit is mijn eerste grand slam namelijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze spelen vandaag ook, maar je hoeft pas te kiezen voor woensdag. Murray is dus nog wat voorbarig.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zijn er twee
Vanaf de kwartfinale doen we het per ronde.
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef XL het volgende:
OOP
Nadal - Ljubicic
Simon - Soderling
Murray - Troicki
Falla - Chela
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij Wimbledon wordt vanaf de vierde ronde inderdaad per ronde, i.p.v. per dag, een pick doorgegeven.
Oh, doe ik het weer fout? Zal straks thuis even kijken... Na tien jaar kan ik het nog steeds niet, volgend jaar schrappen we alle Grand Slams.quote:
prima ideequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
volgend jaar schrappen we alle Grand Slams.
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, doe ik het weer fout? Zal straks thuis even kijken... Na tien jaar kan ik het nog steeds niet, volgend jaar schrappen we alle Grand Slams.
Moeten XL en ik je weer helpenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, doe ik het weer fout? Zal straks thuis even kijken... Na tien jaar kan ik het nog steeds niet, volgend jaar schrappen we alle Grand Slams.
een paar posts later;quote:Op maandag 6 september 2010 00:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien nodeloos ter verduidelijking: er mag nu uit alle vierde-rondepartijen gekozen worden.
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is nu wel erg laat, dus dat doen we maar niet. Ik ga het vanavond thuis allemaal maar wéér eens uitzoeken.
[ afbeelding ]
Euh nee, die is van 10 picks?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef wimderon het volgende:
Dat is de grijze puntentelling, die voor Wimbledon gebruikt wordt
maar goed die pick 0 staat ook bij elk ander toernooi en daar gebruiken we hem ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef wimderon het volgende:
Omdat er bij een GS, op Wimbledon na, altijd 2x gepicked wordt bij een vierde ronde, die pick 0 in het schema bestaat niet voor niks.
Dat is nota bene tijdens de AO en Wimbledon nog eens benadrukt.
Jawel, want hij staat toch bij elk toernooi op nul?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef wimderon het volgende:
Omdat er bij een GS, op Wimbledon na, altijd 2x gepicked wordt bij een vierde ronde, die pick 0 in het schema bestaat niet voor niks.
Dat is nota bene tijdens de AO en Wimbledon nog eens benadrukt.
Goed plan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:38 schreef franklop het volgende:
Stel sowieso voor om dit soort discussies al VOOR het toernooi in te starten en niet voor de tiende keer op rij TIJDENS het toernooi..
Dan hebben we zeg maar op tijd duidelijkheid
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef XL het volgende:
Jongens! Allemaal naar Intel luisteren! Bovendien is deze us open nog waardelozer dan Troicki dus waar maken jullie je druk om!
Het per ronde picken is geen privileges voor sukkels die zover in een toernooi kunnen komen, het is noodzaak vanaf de kwartfinales omdat je het anders niet kan uitspelen en Wimbledon is een stomme uitzondering die alles verpest omdat britten altijd alles verkloten (zie bijv de gs finales van Murray)
Hij zegt toch 'vanaf de kwartfinales'?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zoals ik gewend ben, had ik gelijk (). Het verschil zit 'm in de zondag. Bij de Australian Open wordt daar de eerste vierderondepartij gespeeld, terwijl het bij de US Open dan nog om derderondepartijen gaat.
En ook al had ik geen gelijk, dan treedt regel 8 in werking.
Ik lees die posts van XL nooit helemaal eigenlijk. Ik heb gewoon gelijk hier.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'vanaf de kwartfinales'?
Hoewel ik mij niet een pick 12 kan herinneren, wel ooit iets met 1a en 1b oid
Omdat de US Open de enige Grand Slam is waar pick 0 uberhaupt van toepassing is en dat vorig jaar ook al fout ging, met destijds de conclusie dat er wel een extra pick had moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'vanaf de kwartfinales'?
Hoewel ik mij niet een pick 12 kan herinneren, wel ooit iets met 1a en 1b oid
Een kritische blik is altijd goed! Maar de vergelijking met vorig jaar gaat niet op, vanwege de gewijzigde puntentelling.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat de US Open de enige Grand Slam is waar pick 0 uberhaupt van toepassing is en dat vorig jaar ook al fout ging, met destijds de conclusie dat er wel een extra pick had moeten zijn.
Maar goed, ik hou het verder wel bij het plaatsen van picks voortaan.
ik wacht de eerste partijen af voor ik daar een beslissing over neemquote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Szura het volgende:
Scheelt dat het niet de helft van het schema is waaruit ik wil kiezen
Daar teken ik voor, heb hem nog en gebruikt hem het liefst voor de finale!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Federer, maar die heb ik al gekozen, stomkop ben ik ook
Nee, ik heb Fed al gepickedquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen gaat er maar blind vanuit dat Djoko van Fed wint
Eerst wel, maar nu twijfel ik, ik geef Fed zelfs goede kansen voor de toernooizege, maar helaas, ik had hem al gekozenquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen gaat er maar blind vanuit dat Djoko van Fed wint
dit geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Eerst wel, maar nu twijfel ik, ik geef Fed zelfs goede kansen voor de toernooizege, maar helaas, ik had hem al gekozen
Volgens mij gaat haast iedereen ten onder als Murray / Federer winnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn er al zoveel mogelijkheden gepickt dat er sowieso 1 iemand hem uitspeelt?
Nee. Er zijn nog 8 verschillende mogelijkhedenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn er al zoveel mogelijkheden gepickt dat er sowieso 1 iemand hem uitspeelt?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nog 8 verschillende mogelijkheden
Mocht Nadal winnen of bij winst van Murray op Federer komt er geen winnaar.
Bij een overwinning van Djokovic op Nadal zijn er maar liefst 16 uitspelers.
Szura is de enige die het nog voor elkaar kan krijgen om alleen te winnen...
Djokovic - Nadal (16)
Afhaalchinees, Alovenac, APK, borisz, Bruce117, FedExpress, franklop, intel, KentdeBruin, norrich, rhubarb, Sporttv, tennisboy, TheGeneral, VegaKip, Verdwaasdevogel
Nadal - Djokovic (0)
--
Djokovic - Murray (6)
Bobw, dekouwe, kevin_, luckass, Mykonos, Tim86
Murray - Djokovic (1)
Szura
Federer - Nadal (2)
FedExpress, tennisboy
Nadal - Federer (0)
--
Federer - Murray (3)
kevin_, Mykonos, Tim86
Murray - Federer (0)
--
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef Salamando het volgende:
Als Djoko vanavond wint wordt de OP een stuk kleurrijker met al die plaatjes
wordt idd teveel werk voor Intelquote:
En ook voor Djokoquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
wordt idd teveel werk voor Intel
euh nu je het zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |