De Andy Murray van de XL-tennisgame, ben er maar trots opquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef franklop het volgende:
Ik moet wel de best scorende speler buiten de GS's zijn
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Andy Murray van de XL-tennisgame, ben er maar trots op
Helaas, die titel is voor Szura. Ironische genoeg sta je daarin wel vierde, dus je bent de Andy Murray van de Andy Murray van XL's Tennisgame.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef franklop het volgende:
Ik moet wel de best scorende speler buiten de GS's zijn
Ik heb niet veel van de finale gezien. Is in het topic van Cincinnati wel uitgebreid besproken trouwensquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef XL het volgende:
Maar hoe zit het nou Wim, want ik heb Cincin niet zo goed gevolgd. Ging Djokovic weer in zijn eigen blessure geloven en knakte hij mentaal toen Murray voor kwam, een Djokofietjes zeg maar.... of heeft hij echt wat?
maar daar zitten de non liefhebbers die van Djokovic houden.... en die steken elkaar veren in de reet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb niet veel van de finale gezien. Is in het topic van Cincinnati wel uitgebreid besproken trouwens
djokovic liep de hele week al te klagen over zijn schouderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:39 schreef XL het volgende:
[..]
maar daar zitten de non liefhebbers die van Djokovic houden.... en die steken elkaar veren in de reet.
dat betekent bij Djoko toch gewoon dat hij geen zin heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
djokovic liep de hele week al te klagen over zijn schouder
I smell complete ignoration...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:39 schreef rhubarb het volgende:
Vanaf wanneer komt mijn avatar in de openingspost voor het uitspelen van Wimbledon dit jaar eigenlijk?
volgens mij gebeurd dat pas in de OP voor 2012!quote:
Dat heb ik toch uitgelegd?quote:
zeker weten? mijn GS-streak is nou niet echt denderend te noemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Bij deze, jouw picks zijn mijn picks!
Als ik internet kan vinden laat ik het wel weten.
Je staat altijd nog 10 plaatsen boven mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
zeker weten? mijn GS-streak is nou niet echt denderend te noemen
dat komt door mijn Andy Murray scores buiten de GS'squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Je staat altijd nog 10 plaatsen boven mij.
niet haten!quote:
Dat kan uiteraard alleen met nadrukkelijke goedkeuring van norichquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:11 schreef APK het volgende:
Als ik door mijn drukke schema geen pick kan posten wil ik graag meeliften met de picks van norich
prima!quote:
Dat geloof je toch zelf nietquote:
is er al een OOP dan? ja dus, zal zo even plaatsenquote:
wist je dat Blaz Kavcic dit jaar al vier keer verloor van de op dat moment nummer 83 van de wereld?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Jack Sock niet speelt morgen (baas).
Wtf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef franklop het volgende:
[..]
wist je dat Blaz Kavcic dit jaar al vier keer verloor van de op dat moment nummer 83 van de wereld?
Tis maar dat je het weet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:09 schreef XL het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet![]()
![]()
Pick 1: Troicki
Ik switch;quote:
Tegen een nederlander picken. Ik jinx je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 2: James Blake
Don't regret this please!
Toch ben ik voor Jesse Huta Galung!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tegen een nederlander picken. Ik jinx je.
Je moet ook niet voor een snoepje gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
The_Boezelaar: Ferrero, Rochus
ow stond nog niet in overzicht dan! Es tut mir leidt groenen!quote:
Maar het stond zo leuk. En hij moest tegen Jean-Rene fucking Lisnard ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet ook niet voor een snoepje gaan.
Netjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Laat ik even sociaal zijn: Soderling heeft zich teruggetrokken..
Dat kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan ik Del Potro nog kiezen ipv Soderling?
Denk dat ie wilde weten of Delpo al speelde ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Ja, dat lijkt me wel. Soderling heeft nooit gespeeld.
kan me voorstellen dat hij twijfelde over de regels mbt een afzegging hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Denk dat ie wilde weten of Delpo al speelde ofzo
Jah, ben blij dat ik net op tijd thuis ben... Ben minder blij dat ik Roddick moet kiezen :/quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, je keuze voor Roddick is op het nippertje!
Automatisch de vervanging doen we niet aan.
bovenste helft schema komt compleet in actie!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is het schema voor dag 4?
Kan nogquote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef FedExpress het volgende:
Pick 4: Verdasco
nog mogelijk? kan zelf niet kijken...
Zij (?) heeft dit niet in de gaten en dus ook waarschijnlijk ook niet op tijd. Moet je die niet gewoon de hoogst geplaatste als pick 4 "geven" ofzo. Ook al is het eigen schuld.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die had je al als eerste pick...
Het is toch geen liefdadigheidsinstelling hier?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zij (?) heeft dit niet in de gaten en dus ook waarschijnlijk ook niet op tijd. Moet je die niet gewoon de hoogst geplaatste als pick 4 "geven" ofzo. Ook al is het eigen schuld.
Nee mij boeit het ook geen reet verder, maar ik dacht misschien is ze lekker ofsow.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch geen liefdadigheidsinstelling hier?
het is je kleine zusje man gedverdemmequote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee mij boeit het ook geen reet verder, maar ik dacht misschien is ze lekker ofsow.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee mij boeit het ook geen reet verder, maar ik dacht misschien is ze lekker ofsow.
Dit wordt intern opgelost.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd voor research deze week, maar volgens mij ben jij lekker origineel aan het pickenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Huh die pick 5 klopt nie jonguh.
Nicolas Mahut(FRA) vs. Rafael Nadal(ESP)[2]quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef rhubarb het volgende:
Pick 5: Bogomolov jr.
p.s. is de OOP wel compleet? Ik zie iemand Mayer kiezen, maar die staat nog niet in de OOP.
Ik heb niks te verdedigenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verdomme, ik heb hier 1200 punten te verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |