abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106437396
Nu de link tussen TVOH en songfestival zo duidelijk geworden is, heeft het songfestival bij mij afgedaan.

Programma's als TVOH en alle andere van Idols afgestamde programma's zoals x-factor hebben mij nooit kunnen boeien, en het songfestival valt daar nu ook onder.

Het zou leuk zijn als ze eens een goede zanger of zangeres met een goed liedje zouden sturen. Of gewoon heel dat songfestival vergeten en nooit meer met dat oostblokfestival meedoen.

Ik lach me kapot als 'we' wéér onderaan eindigen :P
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:52:48 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106441590
quote:
13s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
Cornald Maas had de afgelopen jaren (terecht) forse kritiek op de manier waarop de TROS het Songfestival gijzelde. Nu blijkt hij lid van de selectiecommissie die deze streek flikt: allemaal TVOH-gerelateerde acts, op één na. Allemaal vriendjespolitiek, allemaal commerciële belangen van John de Mol.

Verbijsterend dat Maas zich voor deze gijzeling van het NSF wél leent. De man heeft wat mij betreft flink aan geloofwaardigheid ingeboet.
Daarom volgde Cornald elke week TVOH :{ Aha dat is het..Hij zei elke vrijdag op twitter wat ie van TVOH vond.
pi_106453336
Ik mag toch hopen dat het kritiekloos meewerken aan het NSF-circus het einde van de bemoeienis van Cornald Maas met het Songfestival betekent. Sowieso heeft hij nooit laten blijken enig gevoel te hebben voor wat scoort in Europa.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_106474096
Cornald's opmerking: "Maar het is echt, echt eerlijk gegaan" is uit dezelfde faal-categorie als: "Dit kan niet meer misgaan!"
pi_106474336
Ik ben het toch wel eens met Cornald

cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:33:09 Wantrouwen groot goed in NL. Als eea eerlijk is verlopen, en je zegt dat desgevraagd, wil toch niemand 't geloven #Songfestival reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 10:41:50 #56
163650 Greys
pi_106474501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ben het toch wel eens met Cornald

cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:33:09 Wantrouwen groot goed in NL. Als eea eerlijk is verlopen, en je zegt dat desgevraagd, wil toch niemand 't geloven #Songfestival reageer retweet
Mjah, maar hij kan NIET begrijpen dat Nederland vraagtekens zet bij 5 de Mol kandidaten plus een TROS kandidaat? Waarom kan hij daar geen begrip voor opbrengen, het is toch doodnormaal dat als zoiets er uit rolt na 500 inzendingen, dat men dan wenkbrauwen op gaat trekken? :D

Stel ik verloot 5 supertoffe prijzen. Onder 500 man. En de prijzen gaan uiteindelijk ALLEEN MAAR naar mijn eigen beste vrienden.... Dan roept toch ook iedereen 'lekker eerlijk!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106474593
Het probleem is dat er niet verteld wordt wat er precies verstaan wordt onder "eerlijk". Ik heb Cornald via Twitter gevraagd wat er van de geselecteerde liedjes precies uit de koffer is gehaald, en wat ze er zelf hebben bijgezocht, maar daar heeft ie (nog) niet op gereageerd. Ik hoorde Daniel Dekker gister op 3FM ook om de hete brij heen draaien. Zeg gewoon dat je niet tevreden was over de kwaliteit van wat er in de koffer zat en dat je daarom zelf mensen hebt gevraagd om wat aan te leveren. Dat is geen schande en is van het begin af aan ook al gezegd, dus ik begrijp niet waarom men daar niet gewoon wat opener over is.

Het is net als die sketch met die piloot die door de intercom roept dat er niets aan de hand is met de linkermotor. Dan ga je toch als passagier vermoeden dat er juist wel iets aan de hand is. Als je roept dat de selectie eerlijk verlopen is, maar je geeft geen inzicht in hoe die selectie is gedaan, dan gaat men toch denken dat er iets niet in de haak is. Terwijl de taak van de selectiecommissie toch gewoon was om de beste liedjes te vinden voor het ESF, linksom of rechtsom, open inzending of niet. ZEG dat dan ook gewoon!
pi_106474636
SietseBakker twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:44:50 De politiek moet zich helemaal niet met de redactionele keuze van publieke omroep bemoeien #songfestival http://t.co/zq4Rpgmr reageer retweet
pi_106474653
Wegens grote successen... oh, wacht. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_106475929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah, maar hij kan NIET begrijpen dat Nederland vraagtekens zet bij 5 de Mol kandidaten plus een TROS kandidaat? Waarom kan hij daar geen begrip voor opbrengen, het is toch doodnormaal dat als zoiets er uit rolt na 500 inzendingen, dat men dan wenkbrauwen op gaat trekken? :D

Stel ik verloot 5 supertoffe prijzen. Onder 500 man. En de prijzen gaan uiteindelijk ALLEEN MAAR naar mijn eigen beste vrienden.... Dan roept toch ook iedereen 'lekker eerlijk!'.
Dat dus, en daarbij zijn die 6 gekwalificeerde liedjes, op basis van de fragmenten, vrij oppervlakkige en onopvallende deuntjes. Dat maakt de vraag nog sterker of er tussen die bijna 500 inzendingen echt niets beters zat.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:53:00 #61
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_106481040
Allemaal op Tim Douwsma stemmen dus >:)
pi_107975443
Goed bezig John de Mol :Y
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_108661433
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Omdat je de TROS kan vergelijken met Noord-Korea.
De TROS weet wat het beste is voor iedereen. :')
:D _O-
pi_113315501
quote:
Cornald Maas: ‘Niemand wil mij interviewen’
Geplaatst op zondag 24 juni 2012 om 13:16

Cornald Maas vindt het ontzettend gek dat hij zo weinig aanvragen voor grote interviews krijgt. Dat bekent de AVRO-presentator in VARAgids. Maas vindt zichzelf er interessant genoeg voor. “Ik presenteer nu vijf jaar met groeiend succes Opium en dat is zelden aanleiding geweest voor een portretterend interview. Ik vind het raar. Zelfs bij het uitkomen van mijn boeken over de dood en over echtscheiding vroeg niemand echt door naar mijn drijfveren en pijnpunten.“

Het zou journalisten juist moeten prikkelen, vindt Maas. “Je zou zeggen dat deze onderwerpen genoeg munitie geven om mij eens door te zagen.”

Het gebrek aan interesse komt er volgens Maas door dat hij zo veel diverse dingen doet. “Het boeit me allemaal bovenmatig. Mensen vragen soms: wat is nou eigenlijk het merk Maas? Nou, dat is iemand die in allerlei vormen van kunst en cultuur is geïnteresseerd. Of dat altijd in mijn voordeel werkt, is de vraag. Die diversiteit vertroebelt mijn imago. Het maakt me minder spannend.”

Steekt het hem? “Valt mee. In een boek met interviews zijn vooral de geïnterviewden interessant. Dat is niet iets om moeilijk over te doen. Het waren bundelingen van verhalen die ik al had geschreven. Maar goed, ik heb wel eindeloos gewikt en gewogen over de selectie en de volgorde. Daar kan natuurlijk ook van alles achterzitten.”
Bron
  Trouwste user 2022 zondag 24 juni 2012 @ 18:30:23 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_113323375
Moet ie maar een boek over zijn homo-zijn uitgeven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 17:42:16 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_113373905
Niemand wil hem interviewen, maar gelukkig vinden oudere, nette dames hem leuk :D
quote:
Cornald Maas: ‘Mijn kijkers vinden me echt leuk’
AVRO-gezicht Cornald Maas heeft het idee dat zijn kijkers hem een heel leuke man vinden. Dat vertelt de presentator, die door zijn werkgever van het Gouden Televizier-Ring Gala is gehaald, in een interview met VARAgids. Maas is wekelijks te zien met het matig bekeken programma Opium. “Als mensen me aanspreken over Opium merk ik dat ze me echt leuk vinden“, vertelt hij. “Ook uit kijkersonderzoek blijkt dat het publiek van Opium me ziet als empathisch, aardig en rustig.“

Recentelijk ontmoette Maas veel van zijn fans. “Laatst bijvoorbeeld bij een concert van Liesbeth List in Carré. Daar zat ik midden tussen de doelgroep: wat oudere, nette dames. Glimlachend kwamen ze op me af.”
Volgens Maas wordt zijn programma ook veel bekeken. “Opium heeft veel kijkers tegenwoordig. Rond de 370.000. En dat op zaterdagavond even voor elven.”

In hetzelfde interview stelt Maas dat hij het zo vreemd vindt dat hij zo weinig wordt geïnterviewd, terwijl hij al heel lang Opium presenteert. Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')