Zeker, jammer dat Wozniacki zoveel terug heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:33 schreef TheArt het volgende:
Aanvalsspel van Aran is tot nu toe indrukwekkend.
Op twee banen tegelijk zelfs, zodat extra veel toeschouwers kunnen genieten van Wassens geniale servicebeweging.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:37 schreef Salamando het volgende:
Tevens staat Wassen tegen Monfils te dubbelen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:43 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Op twee banen tegelijk zelfs, zodat extra veel toeschouwers kunnen genieten van Wassens geniale servicebeweging.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij komt ook maar net kijken. Leerproces enzo.
Of hij staat weer keihard te fixen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij komt ook maar net kijken. Leerproces enzo.
Geen beelden te zien, een Oekraïner en een Italiaan, lijkt me duidelijk toch...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of hij staat weer keihard te fixen.
Heeft hij niet nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over fixen gesproken, heeft Donkey gewonnen vandaag?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Donkey stond tegen een nog mindere fixer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Over fixen gesproken, heeft Donkey gewonnen vandaag?
Passing van Gasquet loopt ook niet goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:02 schreef Salamando het volgende:
Die volleys van Karlovic zijn wel goed vandaag hoor
Klopt, maar hij heeft het al zo vaak gedaan nu..gaat nergens over.quote:
DIe backhand passing net was echt niet slecht, Karlovic legt hem achteloos rechtdoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Passing van Gasquet loopt ook niet goed.
Echt hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:19 schreef Bramaldo11 het volgende:
Veel punten met geluk voor Karlovic deze tiebreak
Bedankt maatquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dolgo gaat eraf zo, momentum bij Cipolla.
Thanks voor de jinxquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dolgo gaat eraf zo, momentum bij Cipolla.
Gaaf punt!quote:
Ja, ik heb hem niet gezien maar ik vind het wel waanzinnig dat er weer eens iemand zo geniaal staat te spelen als Djokovic op dit moment.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:51 schreef Norrage het volgende:
haha geniaal, die wedstrijd moet top zijn geweest
geniaal, leuke vent die berlocqquote:
Het lijkt er op. Bijna 6-0, 3-0 achter staan tegen fucking Niculescu met haar dubbele handige forehandquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Szura het volgende:
Wil Safarova een double bagel om haar oren ofzo
Ze moet die Niculescu met 6-3 6-4 ofzo verslaan, maar Safarova heeft nog geen game gewonnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Szura het volgende:
Wil Safarova een double bagel om haar oren ofzo
Ja, maar we hebben er weinig aan, want de partij erna (die voor Haase-Murray is) begint niet voor 19.00 uur NL tijd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[...]
Ach, is baan van Murray-Haase toch?
Hopelijk schieten die Amerikanen een beetje op maar dat zal wel weer nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben er weinig aan, want de partij erna (die voor Haase-Murray is) begint niet voor 19.00 uur NL tijd.
Het enige voordeel als het wat langer duurt, is dat we dan eerst Mahut-Nadal kunnen zien en vervolgens Haase-Murray.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk schieten die Amerikanen een beetje op maar dat zal wel weer niet
Ruim 3 ue's per game..quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Niculescu wint met 6-0 6-1. Die stats ook bij Niculescu - Safarova![]()
Winners Niculescu: 5
UE Niculescu: 4
Winners Safarova: 19
UE Safarova: 43
Iddquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wat duurt die wedstrijd van Sharapova lang zeg.
Liever niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, en er komt vast nog een set..
Derde op Louisquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:01 schreef truedestiny het volgende:
Benneteau is lekker bezig deze 2 weken. geen schande dus dat Haase er van verloor.
Nu een vraag die jullie al heel veel gehad hebben, hoeveelste partijd staat Haase geplanned?
thanksquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Derde op Louis
http://www.usopen.org/en_(...)ex.html?promo=subnav
Oh dat was zeker wel een schande dat hij daar verloor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:01 schreef truedestiny het volgende:
Benneteau is lekker bezig deze 2 weken. geen schande dus dat Haase er van verloor.
Nu een vraag die jullie al heel veel gehad hebben, hoeveelste partijd staat Haase geplanned?
De manier waarop wel ja. Alleen als je puur kijkt naar verliezen van Benneteau niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Oh dat was zeker wel een schande dat hij daar verloor.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De manier waarop wel ja. Alleen als je puur kijkt naar verliezen van Benneteau niet.
Misschien wel gewoon op de BBC?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik neem aan dat ze op Eurosport 2 zo naar Haase-Murray gaan?
Serieus bedoeld? Wist niet dat ze de US Open uitzenden. Waar kijken jullie nu?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien wel gewoon op de BBC?
Ik zie het op geen van alle.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef JonkersR het volgende:
Kan iemand zeggen of het op ES (1 of 2) of op BBC wordt uitgezonden?
Niet zo raar, Murray is wel vaker nog niet wakker. Kijk er ook niet raar van op als hij de eerste set verliest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:31 schreef Zoonlief het volgende:
BP Robin. Zit er direct lekker in, Murray is altijd wat traag van start.
Wat verwacht jij als finale en wie denk je dat er wint?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo raar, Murray is wel vaker nog niet wakker. Kijk er ook niet raar van op als hij de eerste set verliest.
Djokovic-Nadal, Djokovic.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht jij als finale en wie denk je dat er wint?
Ben benieuwd hoe het Nadal dan de rest van 2011 vergaat. Dan is hij al zijn zelfvertrouwen misschien wel kwijt. Toch vind ik het gek; dat hij bang is voor Djokovic snap ik, maar niet dat hij ook twijfelt aan zijn spel als hij tegen anderen moest. Federer had alleen last van Nadal; hij werd niet onzeker tegen anderen dan Nadal.quote:
Die derde game heeft geloof ik 13 minuten geduurd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Forza Flavia! Break voor in de derde *2-0.
Over een call net op BP op Murrays service.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Bramaldo11 het volgende:
What happened with Haase? Hij is boos op de umpire, maar ik weet niet waarom.
Je hebt geen digitale tv?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat vertyft zeg. Speelt er een Nederlander op een goeie baan, is er geen fatsoenlijke stream te vidnen
Dat is zo'n beetje zijn neutrale emotie de laatste tijd ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Bramaldo11 het volgende:
What happened with Haase? Hij is boos op de umpire, maar ik weet niet waarom.
Nope ...quote:
http://www.sportlemon.tv/v-2/8/180/v-298106.htmlquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat vertyft zeg. Speelt er een Nederlander op een goeie baan, is er geen fatsoenlijke stream te vidnen
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.htmlquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Elke keer als ik daarop lette of ze zag lopen waren het kale mannenquote:
In dit geval niet, maar het haalt het niet bij die ballenmeisjes uit Madrid destijds.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Elke keer als ik daarop lette of ze zag lopen waren het kale mannen
Dat zijn ook modellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In dit geval niet, maar het haalt het niet bij die ballenmeisjes uit Madrid destijds.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/v-2/8/180/v-298106.html
Deze hapert niet (bij mij althans), loopt wel een stukje achter t.o.v. de haperende streams, maar je kan wel fatsoenlijk kijken.
Ja, maar wel lekker, niet zo lang en dun.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat zijn ook modellen.
[...].
shiitquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wel lekker, niet zo lang en dun.
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou nog een:quote:
Daar ga je dan toch niet tennissen man, je wordt wel heel erg afgeleid zo..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een:
[ afbeelding ]
Haase breekt.
Da's waar. Even een laatste om het af te leren. Met deze groep op vakantie gaan, lijkt me heel gezellig:quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daar ga je dan toch niet tennissen man, je wordt wel heel erg afgeleid zo..
Ik zie de persconferentie al voor me, Roddick of zo:quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daar ga je dan toch niet tennissen man, je wordt wel heel erg afgeleid zo..
quote:I'm not playing Madrid this year. I know it is a mandatory event, but man, those girls, in those outfits, I just can't concentrate you know.
ik vind het oprecht tegen vallenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar. Even een laatste om het af te leren. Met deze groep op vakantie gaan, lijkt me heel gezellig:
[ afbeelding ]
Wat, geen leuke meisjes?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik vind het oprecht tegen vallen
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nu geen tiet ziet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik vind het oprecht tegen vallen
Nee, precies.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Safin was niet voor niks altijd zo goed in Madrid
Ja, op Eurosport 2.quote:
Maria maakt er eigenhandig een einde aan door op 5-4* 2DF op rij te slaan, daarna vrij snel GSM Pennettaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Die partij van Sharapova is geloof ik al drie uur bezig.
Alledaags potje tussen een vrouw die goed kan tennissen en een vrouw die niet kan tennissen. Meestal zie je het alleen niet meer in de derde ronde, dan wordt het nog 6-2 6-2.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:18 schreef Morthill het volgende:
Lisicki6-0 2-0, wat is dat voor wedstrijd
bij mij op de lokale club ook hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
6-6 1e set en op de US Open betekent dat dus dat er een tiebreak wordt gespeeld.
Hap.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
bij mij op de lokale club ook hoor
omdat hij dan voor de hele wereld op zijn snufferd gaat zekerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb zin in een vreugde uitbarsting van Haase
Ik ook, en in een woedeuitbarsting van Murray.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb zin in een vreugde uitbarsting van Haase
so, dat geeft stof tot nadenkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het idee dat Haase Murray goed kan bijhouden. Ik snap dat hij een set vor staat maa rik kan me ook voorstellen dat hij ook in andere wedstrijden tegen Murray niet wordt weggeslagen.
Kiest u maar: http://www.usopen.org/en_US/scores/cmatch/index.html?promo=subnavquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef APK het volgende:
Is er een site waar je makkelijk kunt zien wat de uitslagen van de eerder (vandaag) gespeelde wedstrijden zijn?
Whehe, wist niet dat het zó eenvoudig wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Kiest u maar: http://www.usopen.org/en_US/scores/cmatch/index.html?promo=subnav
Ben je aan het trollen en doe je een GS-noob na of ben je extreem lui APK'tje? (L)quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef APK het volgende:
Is er een site waar je makkelijk kunt zien wat de uitslagen van de eerder (vandaag) gespeelde wedstrijden zijn?
wtaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef TheArt het volgende:
Ja Robin, geef de break maar direct weg
Lui (Limburg).quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen en doe je een GS-noob na of ben je extreem lui APK'tje? (L)
Geen US Open App op je telefoon?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Meh, ben niet thuis dus heb enkelt fok!
En nu klik je op de scorebordpagina op completed matches..net zovaak klikkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lui (Limburg).
Normaal kun je op het scoreboard op een linkje klikken
Echt? Ik zie Murray nog als favoriet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Haase inmiddels al ruim favoriet bij Betfair.
Ja, ik ook, duidelijk zelfs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Echt? Ik zie Murray nog als favoriet, eigenlijk.
Hij staat wel vaker voor. Als hij nog voor staat als de wedstrijd afgelopen is telt het pas.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu klik je op de scorebordpagina op completed matches..net zovaak klikken
[ afbeelding ]
Dat is altijd, maar t.o.v. Eurosport scheelt het wel heel veel, wel een seconde of 4 soms.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef YUR het volgende:
lol, het scorebord op usopen.org is sneller dan mijn ES2
hij is titelkandidaatquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Salamando het volgende:
Nou, kijken of Murray zijn niveau omhoog kan halen, want dit is toch wel een aanfluiting hoe hij staat te spelen.
Hmm, dat was ik alweer vergeten. Zit wat in.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Zoonlief het volgende:
Heb nog steeds niet het volle vertrouwen dat-ie gaat winnen met Benneteau zo vers in het geheugen.
Dat denk ik al een zo'n 15 Grand Slams op rij (op Roland Garros na).quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
McEnroe zei een paar dagen geleden dat dit Murrays tot nu toe beste kans was om een GS te winnen.
Dat is het mongolen-scoreboardquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.usopen.org/en_(...)ofPlayRightRailPromo
Ik denk het steeds minder. Vooral het feit dat hij in die drie GS-finales niet 1 set heeft gewonnen lijkt me niet fijn voor hem.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat denk ik al een zo'n 15 Grand Slams op rij (op Roland Garros na).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |