Patjen sowiesoquote:
Ik zag ook geen topic dus voelde me geroepen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was vergeten dat nachtbagger bestaat
Met zn zachte haartjesquote:
Drenthequote:
En mooien auto en cassisquote:
quote:
Boh julliequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou ik kruip lekker bij mijn liefje in bed. Fijne nacht(bagger) nog mensen!![]()
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou ik kruip lekker bij mijn liefje in bed. Fijne nacht(bagger) nog mensen!![]()
Dan ook nog weekend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:06 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
ik ook morgen laatste dag...
ja maar dat reken ik nooit mee , omdat je normaal dan ook vrij bent ( althans ik wel )quote:
quote:
nja weenie vakantie weer voorbij enzo. het was wel een tijdje heel druk weer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje, wat rustig hier. Is dat altijd zo tegenwoordig? Of alleen nu?
Hum, stom wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
nja weenie vakantie weer voorbij enzo. het was wel een tijdje heel druk weer.
Jaquote:
Ik vind je langere haar wel leuker trouwens dan wat je eerst had ik zag een foto in userfoto's dus ik dacht ik zeg het even enzo.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind je langere haar wel leuker trouwens dan wat je eerst had ik zag een foto in userfoto's dus ik dacht ik zeg het even enzo.
Brabant nachtbagger!quote:
Kijk registratiedatumquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
Ik, Spaghettivreter en Ragboer zitten alledrie rond of richting de 20k posts en dan kom jij aan met 12k...
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Brabant nachtbagger SC topic
Brabant Nachtbagger Topic
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger Topic
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Nachtbagger #3 BRABANT JWZ
Nachtbagger #4 BRABANT ALWIEDER
Nachtbagger #5 BRABANT TRITO
[NACHTBAGGER] Brabant Nachtbagger jwz
[NACHTBAGGER] Brabant Nachtbagger jwz
Nachtbagger voor mensen uit Brabant.
Nachtbagger #3 BRABANT PORSCHE1 JARIG OOK
Marokip doet het toch beter. Waar is ze eigenlijk?quote:
omg telepathiequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Marokip doet het toch beter. Waar is ze eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
wow gwn ineensquote:
wat betekend ditquote:
Die heeft gewoon geen leven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is geen Die het is een zij, en ze heeft wel een leven.quote:
Weet je niet wat omg betekend?quote:
Kippen zijn die's.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is geen Die het is een zij, en ze heeft wel een leven.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Weet je niet wat omg betekend?
Grapje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
WEL
VANDAAG HAD IK SCHOOL TOT 4
Kippen zijn vrouwlijk.quote:
Truste bloemsquote:
Oh ok.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik heb al zo vaak dingen gemeen met Marokip dat ik me afvraag wie er nou toch telkens dinges dangest.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Het plan was om al naar bed te gaan maar ik MOET gewoon wachten tot de verhaaltjes in het oorlogtopic staan
Ja kijk ik kon er ookquote:
Mallerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja kijk ik kon er ookbij zetten maar dat past niet bij deze tijd van het jaar
Monopoly was een soort FOK! risk begonnen. Ik doe mee. Geweldige verhaaltjes af en toequote:
yes lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
De pepernoten liggen alweer in de winkel_______________
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
tss ik was de enige die je begroette sukkel
Doehoeg!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar ik ga eigenlijk ook wel naar bed nu want ik moet morgen vroeg opdoei iedereeen
ik weet, maar dat je daar voor op moest blijven vind ik een beetje raar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Monopoly was een soort FOK! risk begonnen. Ik doe mee. Geweldige verhaaltjes af en toe![]()
Die komen zo in het topic als het goed is
brofist en slaapzequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar ik ga eigenlijk ook wel naar bed nu want ik moet morgen vroeg opdoei iedereeen
Nieuwsgierigheid is een bitchquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik weet, maar dat je daar voor op moest blijven vind ik een beetje raar.
Dan beter dit plaatje:quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
nee nooit maar jij legt mij het zwijgen op.
Nou dan ga ik wel naar dat andere topic :S:Squote:Op vrijdag 2 september 2011 00:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan beter dit plaatje:
[ afbeelding ]
Nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
Nou, aangezien er bij mij geen nieuwschierigheid aanwezig is maar wel een gebrek aan slaap als ik niet heul snel mijn bed in duik, ga ik nu toch echt doei zeggen.
Kusjes op de kutjes, brofists voor me matties, later.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
Nou, aangezien er bij mij geen nieuwschierigheid aanwezig is maar wel een gebrek aan slaap als ik niet heul snel mijn bed in duik, ga ik nu toch echt doei zeggen.
Slaap lekker, droom fijn zacht en geilquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vast iets van Anonymous 4 chan. [ afbeelding ]
ZOU ANDERS ZIJN ALS HET DRENTHEBAGGER ZOU ZIJN OF MISSCHIEN OOK WEL NIET OMDAT DRENTHE WEL DODER IS DAN BRABANT MAAR WIJ HEBBEN HUNNEBEDDEN.quote:
JA TOCH ALLES BETER DAN BRABANT TOCH BEHALVE FRIESLAND EN LIMBURG DAN EN FLEVOLAND EIGENLIJK OOK NIET WANT DAT IS NEPLANDquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
ZOU ANDERS ZIJN ALS HET DRENTHEBAGGER ZOU ZIJN OF MISSCHIEN OOK WEL NIET OMDAT DRENTHE WEL DODER IS DAN BRABANT MAAR WIJ HEBBEN HUNNEBEDDEN.
VANDAAG NOG IN FLEVOLAND GEWEEST IN PRETPARK WALIBI WORLD IK KEEK ZO IK DACHT: WIE ZIE IK DAAR IS DAT DJWESLEY020 WANT HIJ PRAATTE ZO MAAR WAS NIET ZO DIKKE DECEPTIE IK HELEMAAL TELEURGESTELD.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA TOCH ALLES BETER DAN BRABANT TOCH BEHALVE FRIESLAND EN LIMBURG DAN EN FLEVOLAND EIGENLIJK OOK NIET WANT DAT IS NEPLAND
OJA EN HIJ LEEK ER OOK NOG OP.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
VANDAAG NOG IN FLEVOLAND GEWEEST IN PRETPARK WALIBI WORLD IK KEEK ZO IK DACHT: WIE ZIE IK DAAR IS DAT DJWESLEY020 WANT HIJ PRAATTE ZO MAAR WAS NIET ZO DIKKE DECEPTIE IK HELEMAAL TELEURGESTELD.
HAHA DIKKE DECEPTIE HAHA JA WOORDGRAP SNAP JE?!?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
VANDAAG NOG IN FLEVOLAND GEWEEST IN PRETPARK WALIBI WORLD IK KEEK ZO IK DACHT: WIE ZIE IK DAAR IS DAT DJWESLEY020 WANT HIJ PRAATTE ZO MAAR WAS NIET ZO DIKKE DECEPTIE IK HELEMAAL TELEURGESTELD.
LEG HEM ALSJEBLIEFT UIT OKE.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHA DIKKE DECEPTIE HAHA JA WOORDGRAP SNAP JE?!?!
DIKKE WESLEY DIT DATquote:
WANT?!quote:
OO HAHAH JA HIJ HAD OOK ZON VIES SNORRETJE ENZO GRAPPIG IK WOU BIJNA VRAGEN MAAR NIET GEDAAN OMDAT IK AL WIST DAT HET HEM NIET WAS VANWEGE SUBTIELE VERSCHILLEN. HIJ HAD BEST EEN MOOI MEISJE BIJ HEM TROUWENS MAAR DAT WAS WAARSCHIJNLIJK ZIJN ZUSJE.quote:
Monoquote:
JA DENK T WELquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
OO HAHAH JA HIJ HAD OOK ZON VIES SNORRETJE ENZO GRAPPIG IK WOU BIJNA VRAGEN MAAR NIET GEDAAN OMDAT IK AL WIST DAT HET HEM NIET WAS VANWEGE SUBTIELE VERSCHILLEN. HIJ HAD BEST EEN MOOI MEISJE BIJ HEM TROUWENS MAAR DAT WAS WAARSCHIJNLIJK ZIJN ZUSJE.
Mijn verhaal ging weer helemaal nergens overquote:
Ik zat bijna te bulderen van het lachen in de trein. Was wel tofquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn verhaal ging weer helemaal nergens over
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat bijna te bulderen van het lachen in de trein. Was wel tof
10 euroquote:
Moet je baggeren op FOK! in de Nachtbagger.quote:
Eens met deze post.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:21 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is deze Nachtbagger eigenlijk pro-Brabant?Hij hoort pro-Randstad te zijn!
Inderdaad. Patje is een hater van de textielnijverheid industrie.quote:
Facebook voor pics~~~quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi Klinkerbotsing
Pics, dit dat zus zo liefde alles![]()
Wy NTB
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed ook met mij KB hoe was je dag?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn dag was goed, goed gesprek gehad met decaan en toen leuke dingen gedaan
Jij bent een beetje vreemd.quote:
Niet het boeren gedeelte van brabant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verklaart het niveau van je topics.![]()
Is er een ander gedeelte dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:46 schreef Zolder het volgende:
[..]
Niet het boeren gedeelte van brabant.
Gelukkig, jij bent dus geen onderontwikkelde boer.quote:
Anti-Brabant?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Patje ik RAM je helemaal kapot wacht maar.
In mijn omgeving zitten ook niet echt boeren. Maar ze vieren wel allemaal carnaval. Verkleedpartijtjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig, jij bent dus geen onderontwikkelde boer.
Oké, nou probeer jij er dan eens een goude NB van te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee omdat matige NB en hij kreeg deze nog omdat gewoon.
Ik dacht dat je MK was.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, nou probeer jij er dan eens een goude NB van te maken.
Nee, niet voor aandachtshoeren en sletjes.quote:
quote:The 3 fastest means of communication: telephone, television, tell-a-woman.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |