quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Het plan was om al naar bed te gaan maar ik MOET gewoon wachten tot de verhaaltjes in het oorlogtopic staan
Ja kijk ik kon er ookquote:
Mallerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja kijk ik kon er ookbij zetten maar dat past niet bij deze tijd van het jaar
Monopoly was een soort FOK! risk begonnen. Ik doe mee. Geweldige verhaaltjes af en toequote:
yes lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
De pepernoten liggen alweer in de winkel_______________
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
tss ik was de enige die je begroette sukkel
Doehoeg!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar ik ga eigenlijk ook wel naar bed nu want ik moet morgen vroeg opdoei iedereeen
ik weet, maar dat je daar voor op moest blijven vind ik een beetje raar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Monopoly was een soort FOK! risk begonnen. Ik doe mee. Geweldige verhaaltjes af en toe![]()
Die komen zo in het topic als het goed is
brofist en slaapzequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar ik ga eigenlijk ook wel naar bed nu want ik moet morgen vroeg opdoei iedereeen
Nieuwsgierigheid is een bitchquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik weet, maar dat je daar voor op moest blijven vind ik een beetje raar.
Dan beter dit plaatje:quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
nee nooit maar jij legt mij het zwijgen op.
Nou dan ga ik wel naar dat andere topic :S:Squote:Op vrijdag 2 september 2011 00:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan beter dit plaatje:
[ afbeelding ]
Nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
Nou, aangezien er bij mij geen nieuwschierigheid aanwezig is maar wel een gebrek aan slaap als ik niet heul snel mijn bed in duik, ga ik nu toch echt doei zeggen.
Kusjes op de kutjes, brofists voor me matties, later.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
Nou, aangezien er bij mij geen nieuwschierigheid aanwezig is maar wel een gebrek aan slaap als ik niet heul snel mijn bed in duik, ga ik nu toch echt doei zeggen.
Kusjes op de kutjes, brofists voor me matties, later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |