Patjen sowiesoquote:
Ik zag ook geen topic dus voelde me geroepen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was vergeten dat nachtbagger bestaat
Met zn zachte haartjesquote:
Drenthequote:
En mooien auto en cassisquote:
quote:
Boh julliequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou ik kruip lekker bij mijn liefje in bed. Fijne nacht(bagger) nog mensen!![]()
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou ik kruip lekker bij mijn liefje in bed. Fijne nacht(bagger) nog mensen!![]()
Dan ook nog weekend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:06 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
ik ook morgen laatste dag...
ja maar dat reken ik nooit mee , omdat je normaal dan ook vrij bent ( althans ik wel )quote:
quote:
nja weenie vakantie weer voorbij enzo. het was wel een tijdje heel druk weer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje, wat rustig hier. Is dat altijd zo tegenwoordig? Of alleen nu?
Hum, stom wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
nja weenie vakantie weer voorbij enzo. het was wel een tijdje heel druk weer.
Jaquote:
Ik vind je langere haar wel leuker trouwens dan wat je eerst had ik zag een foto in userfoto's dus ik dacht ik zeg het even enzo.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind je langere haar wel leuker trouwens dan wat je eerst had ik zag een foto in userfoto's dus ik dacht ik zeg het even enzo.
Brabant nachtbagger!quote:
Kijk registratiedatumquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
Ik, Spaghettivreter en Ragboer zitten alledrie rond of richting de 20k posts en dan kom jij aan met 12k...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |