SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatA vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Pardon??? Nou was ik niet eens bewust op zoek maar ik mag hopen dat ik je opmerking verkeerd interpreteerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, dat vind ik iets voor oude mensen (30/40) en dan doel ik meer op van die datingsites. Maar forum, als je iemand leert kennen vind ik eigenlijk wel hetzelfde. Daarom denk ik dan ook dat alleen de mensen (en dan doel ik weer op de jongeren) die een relatie krijgen d'r wel iets mis mee is in real life, anders zou je namelijk nooit via internet een relatie proberen te krijgen.
Okee dat klinkt niet zo heel vreemd.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok nog even zo doorgaan..
Overigens hebben Detroit en ik met elkaar gechat op msn en dat klikte goed. Ik was niet op zoek naar een nieuwe relatie maar heb hem wel gevraagd wat leuks te gaan doen, just for fun. En we zijn nog steeds samen dus t was gezellig
Jaloers?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon heel jaloers he![]()
Moet bekennen, vind het ook wel erg "kansloos".
Ach ja bij mijn vrienden zijn mensen het ook al gewend dus dit kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoals: "Ik heb mijn vriendin op het internet leren kennen" ? Het zal menig mens echt niet interesseren of het in de kroeg of via internet was.
Ik ben bang dat je het juist interpreteert.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pardon??? Nou was ik niet eens bewust op zoek maar ik mag hopen dat ik je opmerking verkeerd interpreteer
Protip: Als je in dit topic erachter komt dat bepaalde mensen vermeden worden of snel kritiek krijgen, dan heeft dat vaak een goede reden. Zo ook bij Mpj.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben jong, ik heb mijn vent toevallig via internet gevonden, er is iets mis met mij? Ach jA weten wij dat ook weer.
Daarom zei ik al voorbaat sorry.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben jong, ik heb mijn vent toevallig via internet gevonden, er is iets mis met mij? Ach jA weten wij dat ook weer.
Je wachtte ook op een opmerking van mij of nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zei ik al voorbaat sorry.![]()
Maar goed je hebt het over Mpj.
Dat zou ook wel heel debiel zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Jaloers?Want?
Als ik echt een meisje zou tegenkomen op een meet zou ik het trouwens niet afhouden omdat ze van een forum is.
Ach ja.. Gelukkig was het direct duidelijk tussen Detroit en mij. Er zou pas écht iets mis met mij moeten zijn als ik hem had moeten stalken omdat ik geen nee accepteerquote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Protip: Als je in dit topic erachter komt dat bepaalde mensen vermeden worden of snel kritiek krijgen, dan heeft dat vaak een goede reden. Zo ook bij Mpj.
Wut?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je wachtte ook op een opmerking van mij of niet
Maar goed ik dacht daar twee jaar geleden heel anders over.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heel debiel zijn.
Ik zie het hem zo doenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heel debiel zijn.
En bedankt.quote:
Ja want meisjes van een forum kunnen natuurlijk niet leuk zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Maar goed ik dacht daar twee jaar geleden heel anders over.
Zijn wij toch ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja want meisjes van een forum kunnen natuurlijk niet leuk zijn.
Nee maar internet moest je vooral op het internet laten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja.quote:
Nee, da's waar. We zijn niet echt goed voor de statistische cijfers.quote:
Ghehe.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar internet moest je vooral op het internet laten.
Kijk eens hoe goed dat gelukt is.
Mensen die je via het forum ontmoet, zou je waarschijnlijk nooit in het dagelijks leven tegenkomen. In mijn ogen is het juist een leuk iets, dat internet zo onze grenzen verlegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouja, jij wou toch ook seks met iemand die je echt leuk vond en je vond 25 te oud en dat soort onzin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Niet om onaardig maar voor iemand die er zo over denkt zit je hier behoorlijk vaak en ook nog laat.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar internet moest je vooral op het internet laten.
Kijk eens hoe goed dat gelukt is.
Niet door mij hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Er zitten best leuke meisjes van mijn leeftijd of FOK!
Alleen die zijn weggekaapt door andere fokkers.
Nouja zolang er geen meet is weet je het niet natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar erger ik me altijd zo aanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef debeterebob het volgende:
neeh , hier zijn toch alleen vrouwen die komen melden dat ze een heel tof vriendje hebben
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, jij wou toch ook seks met iemand die je echt leuk vond en je vond 25 te oud en dat soort onzin?25 is ook te oud voor een 17 jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb voldoende meets meegemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja zolang er geen meet is weet je het niet natuurlijk
Ik bedoel dat je internet niet met echte leven moet mengen. Zo dacht ik vroeger.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet om onaardig maar voor iemand die er zo over denkt zit je hier behoorlijk vaak en ook nog laat.
Waarom? Laat ze lekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar erger ik me altijd zo aan
Dat bedoel ik niet zo overdreven. Het is inderdaad als als, maar moeilijk lijkt het mij wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Situaties kunnen dan wel moeilijk zijn, maar jij doet echter net alsof je hemel en aarde moet bewegen voor zulke "patiënten". Als je al begint met: "Bedenkt daar maar wat voor zeg", dan had je beter het vak niet kunnen kiezen. En ik weet dat dit allemaal: "Als als als" is.
Ja maar ik nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voldoende meets meegemaakt.
Ja tis ook niet dat ik ervoor kies om te ergeren, het gebeurt gewoonquote:
Nee Straw niet, maar die gaat ook niet naar de andere meets.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik niet
Heb jij bijv. straw weleens in t echt gezien?
Tsja dan wordt het moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Straw niet, maar die gaat ook niet naar de andere meets.
Ik ga naar algemene meets en naar die van de radio daar komen deze mensen niet.
Want jij wil Straw hosselen?quote:
Volgens mij wacht hij nog op de levering.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef milliondollarbill het volgende:
Aan: Mylifeisgrey
Ik zag laatst in volgens mij deze topics reeks dat je online medicijnen had bestel tegen je angst. Ik wil het niet aanmoedigen maar ik vraag me nog steeds af of je dat echt gedaan hebt.
Niemand nog, een paar keer bijna. Ach voorlopig blijf ik lekker posten in r&p dus misschien lijkt een meet me in de toekomst dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik niet
Heb jij bijv. straw weleens in t echt gezien?
Nee maar in een ver verleden was dacht ik het punt dat ik probeerde te maken dat mensen meiden op een forum niet snel als leuk zullen beschouwen voordat ze ze in het echt hebben gezienquote:
Nee, misschien als ik haar zou ontmoeten.quote:
Ik lijk niet heel erg op Gerrie hoor, sorry.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, misschien als ik haar zou ontmoeten.
Ligt echt maar net aan de persoon zelf. Zou jij iemand alleen maar leuk kunnen vinden via internet?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee maar in een ver verleden was dacht ik het punt dat ik probeerde te maken dat mensen meiden op een forum niet snel als leuk zullen beschouwen voordat ze ze in het echt hebben gezien
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
huh bericht van Kedge op fotoboek of ik oost europees was ??? Die vraag krijg ik heel vaak , of ik pools ben ofzo , terwijl ik hartstikke nederlands ben. Ik snap het even niet meer
Vond ik ook al, je hebt wel wat 'oosters' op een van je foto's. Niet dat die erg duidelijk zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
huh bericht van Kedge op fotoboek of ik oost europees was ??? Die vraag krijg ik heel vaak , of ik pools ben ofzo , terwijl ik hartstikke nederlands ben. Ik snap het even niet meer
Humor heb je niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lijk niet heel erg op Gerrie hoor, sorry.
Dan schat ik dat je er toch een beetje pools uitzietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb het ook in het echt hoor niet alleen op internet , ze denken heel vaak dat ik pools ben ???
Ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ligt echt maar net aan de persoon zelf. Zou jij iemand alleen maar leuk kunnen vinden via internet?
Nee , maar hoe ziet een poolse er dan specifiek uit want ik zie het verband niet zoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan schat ik dat je er toch een beetje pools uitziet
Of drink je veel wodka of zeg je in bijna elke zin een of meerdere keren 'kurva'?
Zou je ook Pools/Russisch schatten puur op die laatste foto. Mja in het Oostblok denken ze soms dat ik een Japanner benquote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb het ook in het echt hoor niet alleen op internet , ze denken heel vaak dat ik pools ben ???
Ik zie het verband ook niet, maar zal wel aan je iets donkere haar (ik vind 't niet donker maar denk de meeste wel) en je ogen liggen. Zo op de foto dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar hoe ziet een poolse er dan specifiek uit want ik zie het verband niet zo
Daarnaast wil ik even uit de wereld helpen dat mijn vriendin op Gerrie moet lijkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lijk niet heel erg op Gerrie hoor, sorry.
Het raakt je wel he, dat je twee keer chagrijnig op die post reageertquote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast wil ik even uit de wereld helpen dat mijn vriendin op Gerrie moet lijkt.
Val je ook op getint of zwart?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast wil ik even uit de wereld helpen dat mijn vriendin op Gerrie moet lijkt.
Rustig maar heloef, rustig.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat het vroeger serieus zo over kwam.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het raakt je wel he, dat je twee keer chagrijnig op die post reageert
Over het algemeen niet. De meesten waren blank.quote:
ik ken het. ik moet echt eens een assertiviteitscursus gaan volgen. Of misschien iets van een denk-verdomme-eens-na-voor-je-ja-zegt-cursus, dan hoef ik niet steeds van dat onderbetaald kutwerk te doen waarvoor ik ook nog eens om 5u opmoetquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef debeterebob het volgende:
hmmm maar weer eens gebleken dat ik geen nee kan zeggen. Had eigenlijk geen zin meer om naar de stad te gaan, dan opgebelt worden en gelijk ja zeggen...
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik ken het. ik moet echt eens een assertiviteitscursus gaan volgen. Of misschien iets van een denk-verdomme-eens-na-voor-je-ja-zegt-cursus, dan hoef ik niet steeds van dat onderbetaald kutwerk te doen waarvoor ik ook nog eens om 5u opmoet.
Genoeg zelfmedelijden nu, ik ga slapen
WAT BEN JE NOU AAN HET DOEN MAN? IDIOOT!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben nu op het onvermijdelijke punt van het bdende l-verhaal vertellen aan een meisje. Geen goed idee denk ik.
Ik probeer het te ontlopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
WAT BEN JE NOU AAN HET DOEN MAN? IDIOOT!
Lurk postquote:Op donderdag 1 september 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rustig maar heloef, rustig.
NEWBIE-PIMP STRIKES AGAINquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef Newbie114 het volgende:
Pfieuw toch kunnen ontwijken.
Daarna gezegd: droom maar lekker over mij en ze zei: 'Ja is goed'
Ze vroeg, hoewel je het wel verwachtte, niet uit het niets of je wel eens een bloedende eikel had gehad toen je werd afgetrokken? Of ging het al over bloedende eikels?quote:
Het ging over of we ooit verder waren gegaan dan alleen zoenen (ieder voor zich beantwoorden ofc) en meestal moet ik dat verhaal erachteraan vertellen. Omdat ik mijn bek niet kan houdenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ze vroeg, hoewel je het wel verwachtte, niet uit het niets of je wel eens een bloedende eikel had gehad toen je werd afgetrokken? Of ging het al over bloedende eikels?
o jeequote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef Crutch het volgende:
heloef, wil je je fotocommentaar in dit topic of wil je het via DM?
Ik adviseer DM.
Ok that makes sensequote:Op vrijdag 2 september 2011 01:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het ging over of we ooit verder waren gegaan dan alleen zoenen (ieder voor zich beantwoorden ofc) en meestal moet ik dat verhaal erachteraan vertellen. Omdat ik mijn bek niet kan houden
Dat klinkt spannend!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef Crutch het volgende:
Ik adviseer DM.
Dat laatste klinkt behoorlijk negatief.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef Crutch het volgende:
Ik adviseer DM.
Het commentaar op de foto kan toch gewoon hier?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef Crutch het volgende:
Ik adviseer DM.
Ik zal zijn advies maar aannemen... Maar ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het commentaar op de foto kan toch gewoon hier?
Tsja het maakt mij op zich niet uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal zijn advies maar aannemen... Maar ik ben ook wel benieuwd
Oké, ik heb beide foto's laten zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja het maakt mij op zich niet uit.
Hij mag alles posten behalve die foto.
Nou ik had wel wat meer input van ze verwacht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:
Nou allemaal netjes toch! Ik zal zeggen doe er je voor deel mee heloef
Ga je nog meer foto's laten keuren?
Vind het wel geinig te lezen
Laat dan iemand anders foto keurenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ik had wel wat meer input van ze verwacht.
Nee hoor dit commentaar past wel bij iemand die er normaal uit ziet. Dus ik had niks anders verwacht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Had je anders verwacht dan?
Maar heb je echt zo weinig foto's van je zelf dan?
Als ik op me facebook kijk staan er alleen al 60+ foto's via taggen. Heb ikner niet eens zelf op gezet.
Krijg je mooi zelfbeeld vanquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor dit commentaar past wel bij iemand die er normaal uit ziet. Dus ik had niks anders verwacht.
Ik heb genoeg foto's van mezelf van vakantie's, uitgaan weet ik het allemaal.
Alleen die foto's vergeet ik meestal.![]()
Maar ik ben nu bezig om leuke foto's van mezelf en mijn vrienden te sparen want ik wil een fotomuur.![]()
Nou voor het eerst in mijn leven heb ik leuke foto's. Vind ik zelf.quote:
Als jij behoefte heby je pics te showen, go your gang. Ik ga dat toch maar even niet doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb echt stapels met de gekste foto's!!
Heel veel op me hyves en aardig wat op me facebook.
Als je die ziet weet je meteen wat voor persoon ik ben
Maar komen er nog meer foto keuringen
Ik heb jou niet gezien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als jij behoefte heby je pics te showen, go your gang. Ik ga dat toch maar even niet doen
Nou nee niet op Fokquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als jij behoefte heby je pics te showen, go your gang. Ik ga dat toch maar even niet doen
En dan hebben we niks meer te zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Crutch het volgende:
Ok, maar nu weer terug naar het versieren he?
Hoe bedoel je? Zoek je echt naar oogcontact?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nog wel iets.
Ik vind oogcontact maken zo gruwelijk kut. Niet omdat ik niet wil, maar omdat er lang niet altijd iemand terugkijktWat doe ik verkeerd, wijze heren?
haha, misschien is dat zo. Maar ik heb niet het gevoel te staren, probeer het toch iets subtieler hoor. Maar het is inderdaad zoeken, dat wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoek je echt naar oogcontact?
Ik heb soms het idee dat iemand me de hele tijd zit aan te staren en dan kijk ik met opzet niet.
Zoiets denk ik dan te merken vanuit mijn ooghoeken.
Ik ben eigenlijk wel van plan een bijbaantje te nemen waar je met mensen moet werken. Gewoon omdat het eigenlijk wel leuk is, niet omdat ik socialer wil worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga werk doen met veel klantcontact! Ik werk al 9 jaar bij de gemeente, waarvan 8 jaar bij de balie. Als ik ooit al schuchter zou zijn geweest was ik dat al snel afgeleerd!
Nee correctie, ik was rond mijn 16e/17e al een stuk zelfverzekerder, gelijk rond de tijd dat ik voor het eerst opviel bij het andere geslacht
Misschien is zo'n kroeg met een draaibar wel iets voor je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha, misschien is dat zo. Maar ik heb niet het gevoel te staren, probeer het toch iets subtieler hoor. Maar het is inderdaad zoeken, dat wel.
hehe, ik probeer altijd te voorkomen dat ik zo zat word dat ik ook op de bar ga dansenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien is zo'n kroeg met een draaibar wel iets voor je.
Lekker tussen je vrienden in met je rug naar de bar hangen en contact zoeken met de mensen die je voorbijdraait.
Ja hoeveel je drinkt heb je zelf in de hand he? Da's een stukje zelfbeheersing, maar kijken is leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe, ik probeer altijd te voorkomen dat ik zo zat word dat ik ook op de bar ga dansenWel lang geleden dat ik er ben geweest. Ik vond het nooit zo heel geweldig, behalve dat kijken best aangenaam is. Misschien een keer gaan proberen, maar echt thuis voel ik me er niet
EDIT: Grootste angst is dansen op de bar tussen veel te knappe meisjes. Ik weer nu al niet wat ik moet doen
Mwa dan overschat je mij hoor. Ik wil veel meer dan ik uiteindelijk doe, want ik ben ontzettend lui. Maar soms doe ik inderdaad wel dingen waar ik achteraf wel trots op ben dat ik dat heb gedaan. En ik heb het idee dat het de goede kant met mij opgaat, zo zie ik heel erg uit naar school. Ook wil ik van het versieren geen doel op zich maken, het moet leuk blijven en daarnaast kom ik er steeds meer achter dat voor bijvoorbeeld een vriendin een goede mentale basis veel belangrijker is. Dus daar ga ik eerst aan werken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind jou wel tof dbb je lijkt me wel iemand die ondanks angst alles probeert
Dat is helemaal waar, dat is ook de charme van die hele tent. Wat drinken betreft ik heb tijdens uitgaan toch graag wat op om wat losser te zijn. Als ik niks drink, vind ik het saai of zo. Maar ik ben eigenlijk nooit dronken. Heb dan ook nog nooit op die bar gestaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja hoeveel je drinkt heb je zelf in de hand he? Da's een stukje zelfbeheersing, maar kijken is leuk inderdaad.
Het voordeel is dat je langs iedereen komt en meisjes die bijvoorbeeld (even) alleen staan zijn makkelijker te benaderen.
Daarbij krijg ik vaak reacties van mensen die gewoon in de zaal staan, niet op het draaigedeelte.
Zo heb ik meer gesprekken dan wanneer ik ergens op een vaste plek sta.
Mij nog nooit gebeurd, maar misschien let ik ook niet op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef ook_gek het volgende:
Is juist leuk oog contact als ze je opeens aankijkt even weg kijken.
Als je baar betrapt op kijken naar je moet je gewoon glim lachen! Gebeurd dat vaker dan langs lopen en hoi zeggen de rest gaat van zelf.
Of je zegt van ja denk zeg maar hoi, met dat lief lachen naar elkaar komen we ook niet echt verder
Wil jij niet zo op mij lijken a.u.b.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa dan overschat je mij hoor. Ik wil veel meer dan ik uiteindelijk doe, want ik ben ontzettend lui. Maar soms doe ik inderdaad wel dingen waar ik achteraf wel trots op ben dat ik dat heb gedaan. En ik heb het idee dat het de goede kant met mij opgaat, zo zie ik heel erg uit naar school. Ook wil ik van het versieren geen doel op zich maken, het moet leuk blijven en daarnaast kom ik er steeds meer achter dat voor bijvoorbeeld een vriendin een goede mentale basis veel belangrijker is. Dus daar ga ik eerst aan werken.
Ik ben trouwens nog steeds vaak een hork bij vrouwen, de awkward moments zijn deze week niet meer op 1 hand te tellen.
Bedankt voor het compliment
Neem een sixpack breezers mee en je bent geen maagd meer na vanavond/vannachtquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
Mooi tijn!
Er is gewoon een keiharde party bezig aan het meer.
Minpunt is er zijn alleen maar kinderen van 14 en ik heb niemand om mee te gaan.
Ehum ik ga het niet doen met een 14 jarige dank u vriendelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem een sixpack breezers mee en je bent geen maagd meer na vanavond/vannacht
Hoe oud/jong dan wel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehum ik ga het niet doen met een 14 jarige dank u vriendelijk.
Waarom niet... je bent 17quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehum ik ga het niet doen met een 14 jarige dank u vriendelijk.
Zou jij meisjes van 14 wel doen dan? Ik moet er niet aan denken; mijn kleine zusje is 14. Kijk ik naar die vriendinnen, zijn allemaal kleine giechel meisjes.quote:
Dat vind ik eigenlijk triest. Op je zeventiende met veertienjarige meisjes gaan. Al gebeurt het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom niet... je bent 17Wel 15 jarigen ?
Ik heb overigens mijn portemonnee in de tas van mn date laten liggen, merk ik nu![]()
Ik kan kinderen heb van die leeftijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zou jij meisjes van 14 wel doen dan? Ik moet er niet aan denken; mijn kleine zusje is 14. Kijk ik naar die vriendinnen, zijn allemaal kleine giechel meisjes.
Ow, wist ik niet. Je bent best wel oud ja, bijna 30 eigenlijk. Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan kinderen heb van die leeftijdman dat is de helft van mij 14
Toch is het zo. 30 klinkt nog zo oud dat duurt gelukkig nog evenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ow, wist ik niet. Je bent best wel oud ja, bijna 30 eigenlijk. Had ik niet verwacht.
Je woont te ver wegquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Axel1988 het volgende:
Damn; mensen waar ik soms mee op stap ga kunnen niet vanaaf; iemand hier zin om mee te gaan heel toevallig?
Nee ik ga mijn biertje opdrinken en slapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Axel1988 het volgende:
Damn; mensen waar ik soms mee op stap ga kunnen niet vanaaf; iemand hier zin om mee te gaan heel toevallig?
Had me leuk geleken, maar veels te ver weg helaasquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Axel1988 het volgende:
Wel in de buurt maar ik ben te oudquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Axel1988 het volgende:
Haha; te oud om te stappen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wel in de buurt maar ik ben te oud
Je bent nooit te oud om te stappen maar zoals je zelf al opmerkt gaat het wel even iets anders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; te oud om te stappen?
Edit; bij nader inzien kan ik me wel voorstellen dat stappen vanaf een bepaalde leeftijd niet meer op de "jongeren" manier hoeft.
15/16 en dan tot de 20.quote:
Dat niet eens maar ik vind het van die oninteressante huppelkutjes die giechelen om het woord kut.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk triest. Op je zeventiende met veertienjarige meisjes gaan. Al gebeurt het wel.
Ik vind het persoonlijk klinken als een typische Marokkanen actie waar veel vrouwen een hekel aan hebben (op het werk hoor ik ze er wel eens over praten wanneer er eentje weer wat probeert). Ik weet niet; ik zou het nooit doen. Is me veel te direct.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:31 schreef Mpj het volgende:
Zag ik drie jongens de hele tijd naar haar kijken en praten en vervolgens botst er één ''zogenaamd'' lichtjes tegen haar aan en lacht naar haar en zegt wat flirterigs over haar uiterlijk (hoorde ik achteraf, maar was ook wel te zien aan zijn lichaamstaal en hoofd).
Dat denk jij. Sommige hebben al meer piemels gezien dan jij in je hele leven zal zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
15/16 en dan tot de 20.
[..]
Dat niet eens maar ik vind het van die oninteressante huppelkutjes die giechelen om het woord kut.
Ik wou het aantal piemels ook beperken tot 1, namelijk die van mezelf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk jij. Sommige hebben al meer piemels gezien dan jij in je hele leven zal zien
Iedere vraag die een jongen aan je stelt betekend dat hij geïnteresseerd is. Waar de vraag precies over gaat maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
he als een jongen aan je vraagt hoe het in de liefde is , is dat dan een teken of die geintresseerd is ???
Oh ik wel eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
zo bedoel ik het niet helemaal , stel je een vrouwelijke vriendin waar je geen interesse in hebt vragen over haar liefdesleven ???
Ik heb geen vrouwelijke vrienden. En als ik ze had... vast wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
zo bedoel ik het niet helemaal , stel je een vrouwelijke vriendin waar je geen interesse in hebt vragen over haar liefdesleven ???
al mijn vriendinnen zijn vrouwelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vroeg ik me dus af want soms is het een algemene vraag die nogal gauw als een versierpoging word gezien terwijl die het niet altijd is.quote:
Op dit moment zijn er geen adviseurs aanwezig hier; alleen mensen die dit soort hints enzo toch niet doorzien en die daarom ook advies nodig hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af want soms is het een algemene vraag die nogal gauw als een versierpoging word gezien terwijl die het niet altijd is.
Ik denk dat het vaak als gewone vraag gesteld kan worden, zonder bijbedoeling; maar het hangt verder van de context af. Ik denk als je zo'n vraag stelt MET bijbedoeling, en de man handelt er vervolgens niet naar... dat die bijbedoeling er niet was... of hij is een kneus die ook dit topic volgt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef formerjellybean het volgende:
He het was een gewone vraag hoor
Ja, dat heet interesse tonen. Meestal komt het ook gewoon ter sprake.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik geïnteresseerd in je ben, dan vraag ik gewoon of je een vriend hebt of aan het daten bentquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
he als een jongen aan je vraagt hoe het in de liefde is , is dat dan een teken of die geintresseerd is ???
Daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja, dat heet interesse tonen. Meestal komt het ook gewoon ter sprake.
[..]
Als ik geïnteresseerd in je ben, dan vraag ik gewoon of je een vriend hebt of aan het daten bentDan vraag ik niet hoe het in de liefde is. Het klinkt ook een beetje als een algemene vraag.
FF wat gelezen....:quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
he zag een site www.aantrekkingskracht.com misschien ook wel handig om even te kijken
"Door zelfstandig te wonen krijgt de man het duwtje in de rug dat hij vaak nodig heeft om onafhankelijk te leven; goed voor zijn mentaliteit. Zo kan hij de zogenaamde echte man worden.quote:
Dit klinkt weer als een of andere boekjeswijsheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
FF wat gelezen....:
"Ongeacht de schoonheid van vrouwen, sta open voor het idee dat vrijwel iedere vrouw naar sex verlangt! Daarmee help je vrouwen om zich meer geaccepteerd en gerespecteerd te voelen als mens.
Resultaat: vrouwen geven zich gemakkelijker en eerder bloot aan jou."
Huh?
Mwa niet eens; klinkt meer als iets geschreven door en voor mannen die al geen probleem hadden om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als een of andere boekjeswijsheid.
Echt zo'n zinnetje waar van ik denk "dat had ik echt niet zelf kunnen verzinnen hoor"quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
"Door zelfstandig te wonen krijgt de man het duwtje in de rug dat hij vaak nodig heeft om onafhankelijk te leven
Geneuzel wat nergens op slaat; omdat het "vanzelf" gaat en ze het dus niet uit kunnen leggen wanneer het "niet vanzelf gaat".quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt zo'n zinnetje waar van ik denk "dat had ik echt niet zelf kunnen verzinnen hoor"
Bullshit; ik hoef echt geen meid die nog niet zelfstandig is hoor. Ze moet juist op zichzelf wonen en haar eigen shit kunnen regelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef formerjellybean het volgende:
En als het een zelfstandige vrouw is dan vinden ze het maar niets
Mannen blijven mannenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef formerjellybean het volgende:
En als het een zelfstandige vrouw is dan vinden ze het maar niets
Dan moet je gewoon op oudere vrouwen gaan vallenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Ja ik ben nog te jong om zelfstandigheid bij vrouwen te verwachten.
Dat doe ik toch al?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon op oudere vrouwen gaan vallen
Nee vertelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al?![]()
Heb ik niet verteld over die ene van 28 en 24?
Heb je dat serieus gemist?quote:
Dat heb gemistquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat serieus gemist?![]()
Nou er was een meisje (nou ja vrouw) op mijn vakantie die leek rond de twintig maar die was dus 28.
Hetzelfde bij een nieuwslerares op mijn werk die bleek 24 te zijn.
Die van mijn leeftijden zijn teveel van die trainingpak en bontkraag types.
Er moest lezeres staan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb gemist![]()
Dus niets mee gedaan. Zonde die vrouw op vakantie. Die lerares moet je laten lopendie neem ik wel
lezeres haha ook goed. Als het niets met die matches op Paiq wordtquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er moest lezeres staan.![]()
Je mag ze allebei hebben veuls te oud voor mij.
Of je geen vriend hebt natuurlijk......quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Jij doet vmbo? Dat is wel kut dan. Voordeel van vwo is dat er bijna geen types als dat opzitten, nadeel is dat er in mijn hele jaar (+- 80 mensen) 5 knappe meisjes zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat serieus gemist?![]()
Nou er was een meisje (nou ja vrouw) op mijn vakantie die leek rond de twintig maar die was dus 28.
Hetzelfde bij een nieuwslerares op mijn werk die bleek 24 te zijn.
Die van mijn leeftijden zijn teveel van die trainingpak en bontkraag types.
Mij wordt dat ook altijd gevraagd: 'Hoe is het in de liefde?' ben er nu wel achter dat dames daar niet altijd iets mee bedoelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Of je geen vriend hebt natuurlijk......
(en ja dan heeft ie interesse)
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mij wordt dat ook altijd gevraagd: 'Hoe is het in de liefde?' ben er nu wel achter dat dames daar niet altijd iets mee bedoelen.
Nou ik denk van wel, want waarom zou ze zoiets anders vragen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Of je geen vriend hebt natuurlijk......
Ervaring wijst anders uit... Of ik heb gewoon pechquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nou ik denk van wel, want waarom zou ze zoiets anders vragen?
Ze proberen dan toch te kijken of je "vrij" ben, denk ik.
Tja ik weet het niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ervaring wijst anders uit... Of ik heb gewoon pech
Kut, en daar hoopte ik nou net zo opquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
"Door zelfstandig te wonen krijgt de man het duwtje in de rug dat hij vaak nodig heeft om onafhankelijk te leven; goed voor zijn mentaliteit. Zo kan hij de zogenaamde echte man worden.
Zelfstandig leven geeft je liefdes- en sexleven een stimulans"
Woon al 5 jaar op mezelf; nooit wat van dat "echte man worden" of "stimulans in liefdes- en sexleven gemerkt helaas.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben vrouw en soms wil je toch ook wel eens vrouwelijke inzicht in de liefde , dus dan praat je gewoon met vrienden over de liefde.
Ik heb ook mannelijke vrienden waar ik wel over mijn liefdesleven kan praten.
Toch lijkt alleen wonen mij chillerquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Kut, en daar hoopte ik nou net zo op. Dan maar thuis blijven wonen.
Ok maar er is dus een vent die vraagt hoe het zit met de liefde, wat heb je daarop geantwoord?quote:
Nee ik doe geen VMBO.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij doet vmbo? Dat is wel kut dan. Voordeel van vwo is dat er bijna geen types als dat opzitten, nadeel is dat er in mijn hele jaar (+- 80 mensen) 5 knappe meisjes zijn.
Beetje te oud haha.quote:
Havo dus. Al bijna klaar?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik doe geen VMBO.
Ze schijnen ook op het VWO te zitten hoor ik van vrienden.
Ik of gewoon in t algemeen? Lijkt me wel leuk, maar ik weet nog niet zeker. Ik ga eerst even kijken of iets anders doorgaat met een vriend die ik een tijd niet gezien heb (laatste dagen van de vakantie enzo). Ga je trouwens aan de drugs dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch lijkt alleen wonen mij chiller
Geen zeurende ouders...
Zin om morgen te gaan chillen in Eindhoven? (avond)
Nee ik doe MBO.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Havo dus. Al bijna klaar?
En nee, vwo zitten er lang niet zoveel. Ik heb op de hele school +- 5 (van de 430 ofzo) van dat soort mensen zitten.
Aah MBO heb ik ook gedaan, wat voor richting?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik doe MBO.
Op mijn school lopen er ook niet zoveel rond.
Eerder gewoon op straat.
Jij + Axel en nee, sowieso heb ik ze nog niet en kan ik niet pitten bij Axel (wat ik wel snap want nog nooit gezien) dus taai ik rond 2300 ook weer af.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik of gewoon in t algemeen? Lijkt me wel leuk, maar ik weet nog niet zeker. Ik ga eerst even kijken of iets anders doorgaat met een vriend die ik een tijd niet gezien heb (laatste dagen van de vakantie enzo). Ga je trouwens aan de drugs dan?
Ja heb ik inderdaad maar gelukkig de milde matequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beetje te oud haha.
Je hebt borderline toch? Het wil namelijk dat ik later psychiater wil worden dus ik vind dat soort dingen wel interessant, mocht je er ooit met mij (ik ben een kneusje maar vind dit wel echt interessant) over willen praten of willen zeggen hoe het is om borderline te hebben, graag PMgeheel vrijblijvend ofc
Welke richting? En Tsja grote stad hè.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik doe MBO.
Op mijn school lopen er ook niet zoveel rond.
Eerder gewoon op straat.
Beterquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja heb ik inderdaad maar gelukkig de milde mate
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Aah MBO heb ik ook gedaan, wat voor richting?
http://www.studentum.nl/Interactief_vormgever_152785.htmquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Welke richting? En Tsja grote stad hè.
Niet meer zo erg als vroeger, voor de therapie. Ik heb er een beetje mee om leren gaan , wat wel een beetje blijft is de stemmingswisselen en dat ik soms moeite heb grens aan te geven en ik soms iets te hooi op mijn vork neemquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beter![]()
Als ik vragen mag, staat dat je dagelijks leven in de weg (merk je dat) of niet?
Welcome to my lifequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:25 schreef hasjman het volgende:
Shit, net de vriendin ontmoet van een van mijn vrienden. En ik moet toegeven, een hele leuke vrouw.
Ik ben godverdomme gewoon een beetje jaloers
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:25 schreef hasjman het volgende:
Shit, net de vriendin ontmoet van een van mijn vrienden. En ik moet toegeven, een hele leuke vrouw.
Ik ben godverdomme gewoon een beetje jaloers
Dat heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Zeker toen we vrienden werden en ze wel liet doorschemeren dat er wat had kunnen gebeuren als ze geen vriend had.
Dat is een egoboost en zwaar kut tegelijk.quote:
Lol. Kun jij morgen naar eindhoven komen om te chillen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een egoboost en zwaar kut tegelijk.
Nee ik moet even rustig aan doen met mijn geld ga volgende week naar een festival. Daarnaast heb ik nog geen kortingskaart.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol. Kun jij morgen naar eindhoven komen om te chillen?
Je bedoelt toch niet appelpop toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik moet even rustig aan doen met mijn geld ga volgende week naar een festival. Daarnaast heb ik nog geen kortingskaart.
Kom anders volgende week ook naar dat festival is toch gratis.
Ik vrees dat ik dat wel bedoel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet appelpop toch?
Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Komt er nog iets anders dan complete meuk?
Is mij ook een keer gebeurd alleen was het mijn toenmalige vriendin die het tegen een stapmaat vertelde. Ik dacht gelijk aan een grap maar hij nam het heel serieus (en mijn vriendin achteraf blijkbaar dus ook)quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker toen we vrienden werden en ze wel liet doorschemeren dat er wat had kunnen gebeuren als ze geen vriend had.
Bah, dat is dan het verkeerde soort vrouwenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Valse hoop gevenquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Bah, dat is dan het verkeerde soort vrouwen
Hahaha jij bekijkt het van de andere kant.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Valse hoop geven
----
Mijn collega zag gisteren een leuke vrouw voor ons bedrijf lopen, loopt ernaar toe; spreekt haar aan en ze komt binnen om een kopje koffie te drinken. Ze vond het ook nog leuk en ze komt binnenkort nog een keertje een bakje doen. Hij ziet er alles behalve een casanova uit, maar heeft wel de praatjes.
Was wel ff verbaasd weer
Maar ík ben al zó oud, 26..ik haat het.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:12 schreef Mpj het volgende:
Ik ben vannacht bij mijn scharrel geweest. Tot net. Nu ga ik slapen.Maar jongens, benut je tijd eens goed, i.p.v. zo midden in de nacht op de pc te zitten kan je beter naar vrienden iets drinken en uitgaan.. Is er waarschijnlijk ook nog vooruitgang qua versieren of hebben jullie tenminste iets geprobeerd.
Waar blijven deelnemer en halcon eigenlijk?
Heb je dat niet aan je vriend gezegd, waar ie aan toe is? Had ik wel gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een egoboost en zwaar kut tegelijk.
Dat laatste is dan ook het probleem.. de ervaringen die je hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef Axel1988 het volgende:
Eigenlijk stom hoeveel overeenkomsten er zitten tussen vrouwen versieren en een sollicitatieproces (waar ik toevallig ook mee bezig ben). Alleen heb ik met solliciteren geen enkel probleem. Wanneer ik iets lees op een site snap ik het meteen en weet ik het goed in de praktijk te brengen (eerste keren niet perfect uiteraard, maar voel wel goed aan waar het beter kan). Ook met solliciteren voor een serieuze WO-baan is het lastig een balans te vinden; alles komt heel nauwkeurig en je mag nergens doorslaan. Voor het bellen van de recruiter zijn er altijd wat zenuwen, net als voor het aanspreken met vrouwen. En toch... toch heb ik daar geen enkel probleem mee om het gewoon te doen. Als het om vrouwen gaat komt er een hele bulk emotie van allerlei falen in het verleden bij en voel je je complete zelfvertrouwen door de grond wegzakken; leidend tot eeuwige inactiviteit en passiviteit.
Lijkt me dat hij beter een scharrel kan nemen dan een relatie, als hij toch niet trouw wil zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heb je dat niet aan je vriend gezegd, waar ie aan toe is? Had ik wel gedaan.
Ik heb een vriend en die heeft nu voor één jaar een relatie met een heel mooi en lief meisje, alleen het probleem is dat hij áltijd vreemdgaat. Laatst gingen wij twee een weekendje naar Londen en heeft hij met meerdere meisjes gezoend tijdens uitgaan en met twee meisjes seks gehad. Gebeurt heel vaak, hij is laatst op haar verjaardag ook vreemdgegaan en daarom kwam hij later bij haar want hij ging eerst ''even een film kijken'' bij zo'n slet. Dan weet je wel hoelaat het is.
Ik vind het sneu voor haar maar ik ga hem zeker niet verraden. En als zij weer eens iets vermoed of wat dan ook, verdedig ik hem altijd van nee zou hij nooit doen, hij was bij mij, etc. Doen al mijn vrienden trouwens, we dekken elkaar altijd.Ik spreek hem er trouwens wel op aan maar veranderen doet hij denk ik nooit..
Dit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou niet kunnen liegen voor mijn vrienden/vriendinnen in zo'n geval. Daar vind ik het te achterbaks voor.
Ik vind het juist weer achterbaks om iemand te verraden waar je al jaren bevriend mee bent. Stel ik verraad hem; heb ik erge ruzie met hem en dat meisje heb ik toch niks aan. Hij moet het zelf weten, ik ga geen relaties kapot maken of wat dan ook en zoiets komt vaak toch wel naar boven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou niet kunnen liegen voor mijn vrienden/vriendinnen in zo'n geval. Daar vind ik het te achterbaks voor.
Ik heb het niet over verraden, maar ik ga ook niet voor hem/haar liegen als het daarop aankomt. Dat zou ik niet eens kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind het juist weer achterbaks om iemand te verraden waar je al jaren bevriend mee bent. Stel ik verraad hem; heb ik erge ruzie met hem en dat meisje heb ik toch niks aan. Hij moet het zelf weten, ik ga geen relaties kapot maken of wat dan ook en zoiets komt vaak toch wel naar boven.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
Het gaat niet om verraden, maar om niet mee te doen met het valsspelen.
Dat wordt wel moeilijk als hij je telkens betrekt in het valsspelenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
Dan doet hij het niet tactisch als hij een waterdicht alibi wil hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat wordt wel moeilijk als hij je telkens betrekt in het valsspelen
Dus stel jouw goede vriend gaat vreemd, zijn vriendin vermoed iets en ze vraagt aan jou: wat heeft hij allemaal gedaan op vakantie? Dan zeg ik: niks, hij was de hele tijd met mij, we waren bij mijn familie etc. Terwijl hij dus met twee andere meisjes seks heeft gehad. Zo gaat het.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
Dan zou ik zeggen: dat kan je beter aan hem vragen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dus stel jouw goede vriend gaat vreemd, zijn vriendin vermoed iets en ze vraagt aan jou: wat heeft hij allemaal gedaan op vakantie? Dan zeg ik: niks, hij was de hele tijd met mij, we waren bij mijn familie etc. Terwijl hij dus met twee andere meisjes seks heeft gehad. Zo gaat het.
Dan verraad je iemand al indirectquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: dat kan je beter aan hem vragen.
Dan is dat maar zo. Zoals ik al zei kan ik in zo'n geval niet eens liegen. Dat lukt me gewoon niet.quote:
Ik zou het ronduit onbeschoft vinden als ze mij daarvoor zou bellen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dus stel jouw goede vriend gaat vreemd, zijn vriendin vermoed iets en ze vraagt aan jou: wat heeft hij allemaal gedaan op vakantie? Dan zeg ik: niks, hij was de hele tijd met mij, we waren bij mijn familie etc. Terwijl hij dus met twee andere meisjes seks heeft gehad. Zo gaat het.
Nou tussen ons gaat niks gebeuren hoor ik zit bij haar enorm in friendzone en ze houdt zielsveel van der vriend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is mij ook een keer gebeurd alleen was het mijn toenmalige vriendin die het tegen een stapmaat vertelde. Ik dacht gelijk aan een grap maar hij nam het heel serieus (en mijn vriendin achteraf blijkbaar dus ook)
Het is hoe je het zelf bekijkt je kan het opvatten als een compliment of het zien als valse hoop ik doe gewoon het eerste.quote:
Waar hij aan toe is? Is iedereen het zinnetje "als ik geen vriend had" vergeten ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heb je dat niet aan je vriend gezegd, waar ie aan toe is? Had ik wel gedaan.
Ieder z'n eigen ding, maar ik neem aan dat jij een goede vriend ook niet zomaar gaat verraden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou tussen ons gaat niks gebeuren hoor ik zit bij haar enorm in friendzone en ze houdt zielsveel van der vriend.
[..]
Het is hoe je het zelf bekijkt je kan het opvatten als een compliment of het zien als valse hoop ik doe gewoon het eerste.
[..]
Waar hij aan toe is? Is iedereen het zinnetje "als ik geen vriend had" vergeten ofzo.
Trouwens vind ik wat jij doet erger. Iemand die continu buiten de deur neukt verdedigen.
Ik vind Paiq wel leuk. Gewoon slap ouwehoeren en dan wie weet een datequote:Op zaterdag 3 september 2011 16:14 schreef Crutch het volgende:
Ik zit net uit nieuwsgierigheid op paiq te kijken (jaja een account aangemaakt), maar wat grappig zeg.
Bro's before hoesquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
Trouwens vind ik wat jij doet erger. Iemand die continu buiten de deur neukt verdedigen.
Ik kom iig niet meer, migraine-aanval van hier tot Tokio en ben helemaal stuk van werken in een keuken met allemaal herrie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit het precies met de mini-meet in eindhoven vanavond? (gaat ie door, wie komen er, hoe laat, waar precies?)
sorry ik ben een beetje neurotisch met die dingen
Doordeweeks zit ik op school dus mag ik niet van mijn ouders.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:50 schreef kedge het volgende:
Ik zie stappen in Eindhoven wel zitten, maar er is aardig wat leeftijdsverschil en moet dan een hotel regelen of nuchter terugrijden. Op een doordeweekse dag kan ik het nog een keer declareren en is het geen probleem
Hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doordeweeks zit ik op school dus mag ik niet van mijn ouders.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kom iig niet meer, migraine-aanval van hier tot Tokio en ben helemaal stuk van werken in een keuken met allemaal herrie.
O jammer newbie. Ik zou wel even kunnen komen, maar ik moet maandag weer om 8u bij de uni zijn (voor de introductie nog wel, gekken) dus ik wil ook een beetje op tijd naar bed (ik weet het, ik klink als een oud wijfquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:50 schreef kedge het volgende:
Ik zie stappen in Eindhoven wel zitten, maar er is aardig wat leeftijdsverschil en moet dan een hotel regelen of nuchter terugrijden. Op een doordeweekse dag kan ik het nog een keer declareren en is het geen probleem
Aha, misschien dat ik daarom dus ook via Paiq nog geen date heb weten te regelen: ik ben heel erg slecht in slap ouwehoeren. Zou dat 't zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind Paiq wel leuk. Gewoon slap ouwehoeren en dan wie weet een date
Volgende week @ appelpop anders?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
[..]
O jammer newbie. Ik zou wel even kunnen komen, maar ik moet maandag weer om 8u bij de uni zijn (voor de introductie nog wel, gekken) dus ik wil ook een beetje op tijd naar bed (ik weet het, ik klink als een oud wijf) dus ik ga sowieso niet uit.
Gaan er überhaupt nog mensen? (kedge?) Want dan overweeg ik nog wel om te gaan, eventjes.
(we zouden ook vast volgende week iets kunnen afspreken)
Helaas wel ja. Gewoon blijven oefenenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, misschien dat ik daarom dus ook via Paiq nog geen date heb weten te regelen: ik ben heel erg slecht in slap ouwehoeren. Zou dat 't zijn?
Woon je in Utrecht of Eindhoven ? Vanavond ga ik uit in mijn thuisstad Enschede, dus Eindhoven zit er niet in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
[..]
O jammer newbie. Ik zou wel even kunnen komen, maar ik moet maandag weer om 8u bij de uni zijn (voor de introductie nog wel, gekken) dus ik wil ook een beetje op tijd naar bed (ik weet het, ik klink als een oud wijf) dus ik ga sowieso niet uit.
Gaan er überhaupt nog mensen? (kedge?) Want dan overweeg ik nog wel om te gaan, eventjes.
(we zouden ook vast volgende week iets kunnen afspreken)
Het is idd oefenen om een gesprek interessant en gaande te houden. IRL kost het me heel wat minder moeite, dan op zo'n chatquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Gewoon blijven oefenen
Voor mij juist andersom. Alhoewel ik wel merk dat als je het vaker doet het makkelijker gaat. En als je denkt dat het slecht gaat dan gaat het ook slecht. Dus gewoon niet te veel bij nadenken en gewoon doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:56 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is idd oefenen om een gesprek interessant en gaande te houden. IRL kost het me heel wat minder moeite, dan op zo'n chat
Ik moet nog 2 weken wachten ofzo tot mijn volgende match of ik moet betalen. Het is wel grappig om zo te oefenen, maar ik heb het gevoel dat ik moeite in niks steek. Ik voel me toch zekerder bij: Uiterlijk > innerlijk, dan Innerlijk > Uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij juist andersom. Alhoewel ik wel merk dat als je het vaker doet het makkelijker gaat. En als je denkt dat het slecht gaat dan gaat het ook slecht. Dus gewoon niet te veel bij nadenken en gewoon doen
Utrecht, maar ok dan ga ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht of Eindhoven ? Vanavond ga ik uit in mijn thuisstad Enschede, dus Eindhoven zit er niet in.
Mijn laatste match blokkeerde mij omdat ik haar type niet was. Ze had het lef omdat te zeggen en dat verdient respect. Vaak genoeg word ik gewoon geblokkeerd. Dat je mij blokkeert vind ik niet zo erg maar wees dan eerlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken wachten ofzo tot mijn volgende match of ik moet betalen. Het is wel grappig om zo te oefenen, maar ik heb het gevoel dat ik moeite in niks steek. Ik voel me toch zekerder bij: Uiterlijk > innerlijk, dan Innerlijk > Uiterlijk.
zaterdag kan ik welquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgende week @ appelpop anders?
Bij mij gaat het op de chat meestal ook wel makkelijker. Behalve dronken dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij juist andersom. Alhoewel ik wel merk dat als je het vaker doet het makkelijker gaat. En als je denkt dat het slecht gaat dan gaat het ook slecht. Dus gewoon niet te veel bij nadenken en gewoon doen
Mijn ex gaat ook naar appelpop. Ik zou alleen om haar blik te zien al gaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
zaterdag kan ik wel
maar ik ken verder niemand die gaat, jullie wel?
Dronken chatten is niet zo goed idee inderdaad hahaquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het op de chat meestal ook wel makkelijker. Behalve dronken dan.
Ja een paar meiden van de groep gaan ook, dus ik kan dan gewoon mee met hun en dan jullie meeten (evt. + een beetje aanhang)quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
zaterdag kan ik wel
maar ik ken verder niemand die gaat, jullie wel?
Ok, ik weet niet of ik ga, dan ben ik een beetje lonely daar enzoquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja een paar meiden van de groep gaan ook, dus ik kan dan gewoon mee met hun en dan jullie meeten (evt. + een beetje aanhang)
Waar is appelpop eigenlijk?
Heb net een maat van me ge-sms't of hij meegaat, anders ga je met ons meequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet of ik ga, dan ben ik een beetje lonely daar enzo
Zonder dit in het datingsite-topic te willen veranderen: die matches op Paiq zijn bij mij nog nooit iets geweest. Die site lijkt wel expres dames uit te zoeken die totaal niet overeenkomen met wat ik heb ingevuld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn laatste match blokkeerde mij omdat ik haar type niet was. Ze had het lef omdat te zeggen en dat verdient respect. Vaak genoeg word ik gewoon geblokkeerd. Dat je mij blokkeert vind ik niet zo erg maar wees dan eerlijk.
Ik vind het wel meevallen. En juist de verschillen maakt het leukquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zonder dit in het datingsite-topic te willen veranderen: die matches op Paiq zijn bij mij nog nooit iets geweest. Die site lijkt wel expres dames uit te zoeken die totaal niet overeenkomen met wat ik heb ingevuld.
Helaas schiet het met Oneliners ook niet op
Helaas vind ik de verschillen dan vaak weer net te groot. En als ik het dan eens niet vind, dan vindt de ander het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. En juist de verschillen maakt het leuk
Ok cool, ik drink wel bier hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb net een maat van me ge-sms't of hij meegaat, anders ga je met ons meeAls je bier drinkt, dan mogen we elkaar bij voorbaat al.
Je moet het gewoon als leuk tijdverdrijf zijn met mogelijk een leuke date.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas vind ik de verschillen dan vaak weer net te groot. En als ik het dan eens niet vind, dan vindt de ander het wel.
Misschien ga ik ook wel te hard op mijn doel af, juist omdat ik helemaal niets heb met "een beetje slap kletsen".
Die insteek kan ik wel begrijpen, maar van de andere kant: voor leuk tijdverdrijf doe ik andere dingen; daarvoor zit ik niet op Paiq. Ik tref helaas dus nooit vrouwen die dat ook vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet het gewoon als leuk tijdverdrijf zijn met mogelijk een leuke date.
Gewoon een andere site proberen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die insteek kan ik wel begrijpen, maar van de andere kant: voor leuk tijdverdrijf doe ik andere dingen; daarvoor zit ik niet op Paiq. Ik tref helaas dus nooit vrouwen die dat ook vinden.
Ik zit juist op Paiq omdat ik te gierig ben voor een andere datingsite. En op de meeste andere sites moet je interessante profieltjes maken en dat kan ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een andere site proberen.En er niet te druk over maken en te veel van verwachten
Wat is er zo grappig aan dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:14 schreef Crutch het volgende:
Ik zit net uit nieuwsgierigheid op paiq te kijken (jaja een account aangemaakt), maar wat grappig zeg.
Datingsites zijn dan ook geen ultieme oplossing. En betalen ervoor dat vind ik achterlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zit juist op Paiq omdat ik te gierig ben voor een andere datingsite. En op de meeste andere sites moet je interessante profieltjes maken en dat kan ik ook niet![]()
Ach, het is ook gewoon lichtelijk irritant als je na twee weken dan weer een match hebt, maar dan dus blijkt dat die site jou als man van tegen de dertig die een serieuze relatie wil heeft gekoppeld aan een meid van 22 die in het eerste gesprek vertelt dat ze gisteren een feestje heeft gehad dat voor haar bij haar huisgenoot eindigde... daar heb ik dus helemaal niks aan.
Ging niet door die meet toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan. Hoe zit dat met dat andere meet topic?
Dat wil ik dan eerst wel weten eigenlijk.
Dat was voor 20 augustus maar is nooit meer wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan. Hoe zit dat met dat andere meet topic?
Dat wil ik dan eerst wel weten eigenlijk.
Ik deel je mening over ervoor betalen. Ik heb ontegenzeggelijk mijn wanhopige momenten, maar dat gaat me toch echt te ver.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Datingsites zijn dan ook geen ultieme oplossing. En betalen ervoor dat vind ik achterlijk.
Ik heb trouwens wel een tip. Ik zocht iemand dus ik heb een fake account aangemaakt op relatie planet. Maar dus verder nooit iets mee gedaan. Het viel mij op dat ik na een tijdje steeds vaker mailtjes van relatie planet kreeg met de mededeling dat ze mij miste en dat ik 3 dagen gratis full abbo had na de volgende keer inloggen.
Misschien moet het idee dat je op paiq iets serieus vindt laten varen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zit juist op Paiq omdat ik te gierig ben voor een andere datingsite. En op de meeste andere sites moet je interessante profieltjes maken en dat kan ik ook niet![]()
Ach, het is ook gewoon lichtelijk irritant als je na twee weken dan weer een match hebt, maar dan dus blijkt dat die site jou als man van tegen de dertig die een serieuze relatie wil heeft gekoppeld aan een meid van 22 die in het eerste gesprek vertelt dat ze gisteren een feestje heeft gehad dat voor haar bij haar huisgenoot eindigde... daar heb ik dus helemaal niks aan.
Er zullen daar toch zeker wel vrouwen zijn die ook iets dergelijks zoeken? Ik ben het ermee eens dat zo'n site geen ultiem redmiddel is, maar het kunnen toch niet alleen maar vrouwen zijn die er slechts een beetje "voor de leuk" zitten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet het idee dat je op paiq iets serieus vindt laten varen.
Is dat topic al dicht dat je weet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was voor 20 augustus maar is nooit meer wat mee gedaan.
Tuurlijk wel. Maar dat een meisje de avond daarvoor nog heeft liggen palen hoeft nog niet te betekenen dat niet serieus opzoek isquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zullen daar toch zeker wel vrouwen zijn die ook iets dergelijks zoeken? Ik ben het ermee eens dat zo'n site geen ultiem redmiddel is, maar het kunnen toch niet alleen maar vrouwen zijn die er slechts een beetje "voor de leuk" zitten?
Nee nog niet:quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is dat topic al dicht dat je weet?
Maar dan maak maar een nieuw topic aan.
Ik kon me bij haar echt niet voorstellen dat zij iets serieus aan het zoeken was. En al was ze dat wel, met iemand die er zo makkelijk mee om gaat hoef ik helemaal niets. En zulke mensen ook niet met mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar dat een meisje de avond daarvoor nog heeft liggen palen hoeft nog niet te betekenen dat niet serieus opzoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |