SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatA vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Pardon??? Nou was ik niet eens bewust op zoek maar ik mag hopen dat ik je opmerking verkeerd interpreteerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, dat vind ik iets voor oude mensen (30/40) en dan doel ik meer op van die datingsites. Maar forum, als je iemand leert kennen vind ik eigenlijk wel hetzelfde. Daarom denk ik dan ook dat alleen de mensen (en dan doel ik weer op de jongeren) die een relatie krijgen d'r wel iets mis mee is in real life, anders zou je namelijk nooit via internet een relatie proberen te krijgen.
Okee dat klinkt niet zo heel vreemd.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok nog even zo doorgaan..
Overigens hebben Detroit en ik met elkaar gechat op msn en dat klikte goed. Ik was niet op zoek naar een nieuwe relatie maar heb hem wel gevraagd wat leuks te gaan doen, just for fun. En we zijn nog steeds samen dus t was gezellig
Jaloers?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon heel jaloers he![]()
Moet bekennen, vind het ook wel erg "kansloos".
Ach ja bij mijn vrienden zijn mensen het ook al gewend dus dit kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoals: "Ik heb mijn vriendin op het internet leren kennen" ? Het zal menig mens echt niet interesseren of het in de kroeg of via internet was.
Ik ben bang dat je het juist interpreteert.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pardon??? Nou was ik niet eens bewust op zoek maar ik mag hopen dat ik je opmerking verkeerd interpreteer
Protip: Als je in dit topic erachter komt dat bepaalde mensen vermeden worden of snel kritiek krijgen, dan heeft dat vaak een goede reden. Zo ook bij Mpj.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben jong, ik heb mijn vent toevallig via internet gevonden, er is iets mis met mij? Ach jA weten wij dat ook weer.
Daarom zei ik al voorbaat sorry.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben jong, ik heb mijn vent toevallig via internet gevonden, er is iets mis met mij? Ach jA weten wij dat ook weer.
Je wachtte ook op een opmerking van mij of nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zei ik al voorbaat sorry.![]()
Maar goed je hebt het over Mpj.
Dat zou ook wel heel debiel zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Jaloers?Want?
Als ik echt een meisje zou tegenkomen op een meet zou ik het trouwens niet afhouden omdat ze van een forum is.
Ach ja.. Gelukkig was het direct duidelijk tussen Detroit en mij. Er zou pas écht iets mis met mij moeten zijn als ik hem had moeten stalken omdat ik geen nee accepteerquote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Protip: Als je in dit topic erachter komt dat bepaalde mensen vermeden worden of snel kritiek krijgen, dan heeft dat vaak een goede reden. Zo ook bij Mpj.
Wut?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je wachtte ook op een opmerking van mij of niet
Maar goed ik dacht daar twee jaar geleden heel anders over.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heel debiel zijn.
Ik zie het hem zo doenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heel debiel zijn.
En bedankt.quote:
Ja want meisjes van een forum kunnen natuurlijk niet leuk zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Maar goed ik dacht daar twee jaar geleden heel anders over.
Zijn wij toch ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja want meisjes van een forum kunnen natuurlijk niet leuk zijn.
Nee maar internet moest je vooral op het internet laten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja.quote:
Nee, da's waar. We zijn niet echt goed voor de statistische cijfers.quote:
Ghehe.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar internet moest je vooral op het internet laten.
Kijk eens hoe goed dat gelukt is.
Mensen die je via het forum ontmoet, zou je waarschijnlijk nooit in het dagelijks leven tegenkomen. In mijn ogen is het juist een leuk iets, dat internet zo onze grenzen verlegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouja, jij wou toch ook seks met iemand die je echt leuk vond en je vond 25 te oud en dat soort onzin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Niet om onaardig maar voor iemand die er zo over denkt zit je hier behoorlijk vaak en ook nog laat.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar internet moest je vooral op het internet laten.
Kijk eens hoe goed dat gelukt is.
Niet door mij hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Er zitten best leuke meisjes van mijn leeftijd of FOK!
Alleen die zijn weggekaapt door andere fokkers.
Nouja zolang er geen meet is weet je het niet natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar erger ik me altijd zo aanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef debeterebob het volgende:
neeh , hier zijn toch alleen vrouwen die komen melden dat ze een heel tof vriendje hebben
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, jij wou toch ook seks met iemand die je echt leuk vond en je vond 25 te oud en dat soort onzin?25 is ook te oud voor een 17 jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb voldoende meets meegemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja zolang er geen meet is weet je het niet natuurlijk
Ik bedoel dat je internet niet met echte leven moet mengen. Zo dacht ik vroeger.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet om onaardig maar voor iemand die er zo over denkt zit je hier behoorlijk vaak en ook nog laat.
Waarom? Laat ze lekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar erger ik me altijd zo aan
Dat bedoel ik niet zo overdreven. Het is inderdaad als als, maar moeilijk lijkt het mij wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Situaties kunnen dan wel moeilijk zijn, maar jij doet echter net alsof je hemel en aarde moet bewegen voor zulke "patiënten". Als je al begint met: "Bedenkt daar maar wat voor zeg", dan had je beter het vak niet kunnen kiezen. En ik weet dat dit allemaal: "Als als als" is.
Ja maar ik nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voldoende meets meegemaakt.
Ja tis ook niet dat ik ervoor kies om te ergeren, het gebeurt gewoonquote:
Nee Straw niet, maar die gaat ook niet naar de andere meets.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik niet
Heb jij bijv. straw weleens in t echt gezien?
Tsja dan wordt het moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Straw niet, maar die gaat ook niet naar de andere meets.
Ik ga naar algemene meets en naar die van de radio daar komen deze mensen niet.
Want jij wil Straw hosselen?quote:
Volgens mij wacht hij nog op de levering.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef milliondollarbill het volgende:
Aan: Mylifeisgrey
Ik zag laatst in volgens mij deze topics reeks dat je online medicijnen had bestel tegen je angst. Ik wil het niet aanmoedigen maar ik vraag me nog steeds af of je dat echt gedaan hebt.
Niemand nog, een paar keer bijna. Ach voorlopig blijf ik lekker posten in r&p dus misschien lijkt een meet me in de toekomst dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik niet
Heb jij bijv. straw weleens in t echt gezien?
Nee maar in een ver verleden was dacht ik het punt dat ik probeerde te maken dat mensen meiden op een forum niet snel als leuk zullen beschouwen voordat ze ze in het echt hebben gezienquote:
Nee, misschien als ik haar zou ontmoeten.quote:
Ik lijk niet heel erg op Gerrie hoor, sorry.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, misschien als ik haar zou ontmoeten.
Ligt echt maar net aan de persoon zelf. Zou jij iemand alleen maar leuk kunnen vinden via internet?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee maar in een ver verleden was dacht ik het punt dat ik probeerde te maken dat mensen meiden op een forum niet snel als leuk zullen beschouwen voordat ze ze in het echt hebben gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |