singapore heeft meestal vaste prijzen per dag, niet per vlucht. Dus he kan het wel beperken.quote:Op zondag 25 december 2011 14:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat kun je niet altijd zomaar beperken natuurlijk. Vaak zijn de tickets met lange overstap het langst goedkoop.
over een paar dagen (dan is het < 90 dagen) kan ik kijken hoeveel het precies kost, thanks! Had ook zitten googlen, maar kwam alleen maar minimum- en maximumbedragen tegen voor economy comfortquote:Op zondag 25 december 2011 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zal de eerste niet zijn
Ik heb wel korting omdat ik ff gold card heb, maar ik weet niet hoeveel die korting is.
90 dagen voor de vlucht kan je via manage my booking de stoel reserveren en dan zie je ook meteen wat het kost.
Todat een vlucht vol raakt, dan gaan de prijzen echt oplopen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
singapore heeft meestal vaste prijzen per dag, niet per vlucht. Dus he kan het wel beperken.
De beste keuze hangt ervan af of je echt op een bepaalde tijd in Japan moet zijn. Een overstaptijd op Heathrow met BA, waar je in terminal 5 aankomt kan gemakkelijk binnen 1,5 uur.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:21 schreef zeedrager het volgende:
Even een vraagje. Vlieg voor de eerste keer met BA naar Japan, met overstap op Heathrow(ook 1ste x). Ik kan kiezen tussen 4,5 uur tussen de twee vluchten of 1,5 uur. Wat is hier de beste keuze?
als het goed gaat is 1,5 uur te doen, als er wat mis gaat, dan ben je de klosquote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Bajskorv het volgende:
Op T5 is 1.5 uur echt meer dan voldoende. Die 4.5 uur overstap lijkt me echt hel, zou ik niet snel aan beginnen.
¤15 per tas per oneway, maximum 20 kilo. (voorwaarden en tarieven verschillen enigszins per route, dit is voor AMS-DUB)quote:Op maandag 26 december 2011 13:46 schreef Isis20 het volgende:
Oh foute topic net, ik zie dat die vraag beter hier past:
Weet iemand hoeveel bagage je mee mag nemen als je Aer Lingus vliegt met de optie 'low' ?
Ik bedoelde eigenlijk handbagage...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
¤15 per tas per oneway, maximum 20 kilo. (voorwaarden en tarieven verschillen enigszins per route, dit is voor AMS-DUB)
Ja, wat dat betreft wijken ze ook niet van de standaarden afquote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk handbagage...
Gaat dat hetzelfde als bij Ryan Air (10 kilo, en bepaalde afmetingen van de tas/koffer?)
Ah dank dankquote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft wijken ze ook niet van de standaarden af
[ afbeelding ]
http://www.aerlingus.com/(...)formation/#d.en.1215
Ik geloof niet dat ik je snap 62 inch is toch 158 cm? Dan klopt dat toch gewoon?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:01 schreef KillerBee4ever het volgende:
Nog een vraagje over koffer formaten , op de site van KLM staat (letterlijk) dat de omvang van de koffer max. 158cm mag zijn, tussen haakjes staat er 62 inch achter. Klopt dit laatste wel? Als ze 62 centimeter bedoelen, lijkt het me ook niet te kloppen, want dan kom je niet eens boven een omvang van 150cm uit.
Ik heb een American Tourister 74 spinner gekocht, met een totale omvang van 157cm, valt dus net(jes) binnen de max. Ook de online winkel heeft me vooraf geinformeerd dat deze koffer is toegestaan volgens KLM regels. Een klein stemmetje blijft echter maar knagen, hoe ik nu die 62 inch moet intepreteren?
Dat schoot me dus net te binnen, ik wilde mijn post al editten , heel erg stom van mij!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:12 schreef Miless het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je snap 62 inch is toch 158 cm? Dan klopt dat toch gewoon?
Het moet wel enorm mis gaan om op zo'n kort stukje de aansluiting te missen. Ik vlieg Amsterdam-Heathrow ongeveer 30 keer per jaar met BA en heb misschien 1 keer echt vertraging van een uur. Dan nog zal de BA zijn best doen om je op tijd bij je volgende vlucht te krijgen. En desnoods neem je een vlucht later.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als het goed gaat is 1,5 uur te doen, als er wat mis gaat, dan ben je de klos
Voor een vlucht binnen europa zou ik zonder twijfel op de 1,5 uur inzetten. TS moet echter naar Japan en geeft aan dat een vertraging van 1 nacht in Londen geen optie is.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Het moet wel enorm mis gaan om op zo'n kort stukje de aansluiting te missen. Ik vlieg Amsterdam-Heathrow ongeveer 30 keer per jaar met BA en heb misschien 1 keer echt vertraging van een uur. Dan nog zal de BA zijn best doen om je op tijd bij je volgende vlucht te krijgen. En desnoods neem je een vlucht later.
Back-up of niet, dat betekent niet dat jij degene zal zijn die op dat andere vliegtuig mee zal gaan, BA heeft een vervoersplicht, maar niet de verplichting jouw op de eerstvolgende vlucht te zetten. De vaste klanten en klanten met duurdere tickets zullen voor gaan. Een dergelijke toezegging is een wassen neus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 04:05 schreef jaco het volgende:
[..]
Voor een vlucht binnen europa zou ik zonder twijfel op de 1,5 uur inzetten. TS moet echter naar Japan en geeft aan dat een vertraging van 1 nacht in Londen geen optie is.
Ik zou BA vragen of er na mijn vlucht die dag nog een of meer vluchten naar Japan gaan waarmee BA een interlining overeenkomst heeft en die dus backup optie zijn bij vertraging.
4,5 uur op Heathrow lijkt me inderdaad een hel.
Meestal 11. Hou er wel rekening mee dat de tijden waarschijnlijk nog veranderen en dat (vooral bij de wat verdere bestemmingen) je vlucht ook een dag verplaatst kan worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef bierjoost het volgende:
Hoeveel maanden van tevoren kan ik een ticket boeken?
Ik kan er één ticket van laten maken, zowel op de heenreis als terugreis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Fogel het volgende:
Vragen kan altijd, maar waarschijnlijk gewoon dikke pecht omdat je losse tickets hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |