all of the above heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef Anne het volgende:
"Leg stukjes ui, knoflook of eucalyptus in de gangen."
of
"Steek om de paar meter een fles in een mollengang waarbij de flessenhals boven de grond blijft uitsteken. Mollen hebben een hekel aan het fluitende geluid van de wind in de fles." (wel de bodem uit de fles snijden btw)
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
Was niet de buurvrouw, dan hadden er diepe voetafdrukken omheen moeten staan, en was mijn tuinpad verzakt geweest![]()
Trust me, mollenvallenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef Anne het volgende:
"Leg stukjes ui, knoflook of eucalyptus in de gangen."
of
"Steek om de paar meter een fles in een mollengang waarbij de flessenhals boven de grond blijft uitsteken. Mollen hebben een hekel aan het fluitende geluid van de wind in de fles." (wel de bodem uit de fles snijden btw)
ow het steekt niet op een dag. die beesten heb je toch niet binnen een week weg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Die heeft ie uiteraard wel in huis..
be my guestquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
[peumode]Ik ben ook een koning wat betreft mollenvangen[/peumode]![]()
Als hier zo'n kutbeest zit is het meestal 2 klemmen zetten en klaar
QFTquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
Hahaha ook echt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
Ik ben er trots op dat een aantal van de kwaliteitstopics in PTA van mij afkomen, en ik dus een mooi stukje heb bijgedragen aan deze prestatie van PTA. Gefeliciteerd Anne en SD!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef Anne het volgende:
We zitten bijna aan de 30.000 topics in PTA(29.952).
there it is, schoolbord verfquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Matzwart.
Of schoolbordverf. Is ook matzwart, maar dan anders.
nu nog een mooie tekeningquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:53 schreef blup het volgende:
[..]
there it is, schoolbord verf
[ afbeelding ]
nu nog 10cm zakken met dat ding
Taart staat bijna klaar. Een fles champagne mag je wat mij betreft opsturenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat een aantal van de kwaliteitstopics in PTA van mij afkomen, en ik dus een mooi stukje heb bijgedragen aan deze prestatie van PTA. Gefeliciteerd Anne en SD!
Staan de taart en champagne al klaar?
ben je aan het bakken gegaan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Taart staat bijna klaar. Een fles champagne mag je wat mij betreft opsturen.
Tofheid!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:53 schreef blup het volgende:
[..]
there it is, schoolbord verf
[ afbeelding ]
nu nog 10cm zakken met dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |