Je bent er als de kippen bij.quote:
Nou okay, ik kan wel wat stukjes redelijk zuiver zingen. Maar hele liedjes is vrijwel niet haalbaar op het moment.quote:
Een zielsverwant gevonden!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Soempie het volgende:
Ik zing ook echt nooit. Ook niet als iedereen 'lang zal ze leven' inzet. Dan playback ik een beetje, wat natuurlijk nog sneuer is.
Ja toch gek..je zou denken dat 'ie thuis ook gewoon gratis seks zou kunnen krijgenquote:
Heel zachtjes meemompelen doe ik ook wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een zielsverwant gevonden!![]()
Of ik mompel een beetje, neurie een beetje. Klappen op de maat kan ik ook niet.
Meezingen met liedjes op YoTube vind ik wel heel leuk. In mijn eentje.
Nouja, dat dus. Ik zeg net: alleen thuis, maar ik bedoel: de directe buren waren ook net vertrokken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zing hoop ik altijd dat de buren niets horen
puik bankjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
bank kopen? oh nee, dat heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
En de visite keek niet over je schouder mee?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk even op mijn laptop (heb visite) en zie dat topic in MyAT opspringen...
Ik heb nog wel eens dat er opeens iemand thuis komt en dat hoor ik dan nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zing hoop ik altijd dat de buren niets horen
Is dat ook een foto van bij jou thuis?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
bank kopen? oh nee, dat heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Die zeiden: "klik daar eens op!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de visite keek niet over je schouder mee?
Dat had ik dus net uitgezocht voor ik zou reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat ook een foto van bij jou thuis?
Nee, maar dat had soempie je nu ook kunnen vertellen dusquote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat ook een foto van bij jou thuis?
Mja, dat vond ik dan weer onbeleefd ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar dat had soempie je nu ook kunnen vertellen dus
Wie is die tweede wel?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel zingen: II en I
niet zingen: IIII I
Maar dat deed ze niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, maar dat had soempie je nu ook kunnen vertellen dus
z'n referentiekader is nog niet zo groot?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan ook niet zuiver zingen. Maar zing wel altijd mee. Zing ook kinderliedjes. Die worden door Lennon wel gewaardeerd.
Ik dichtte die halve al toe aan MM. Maar wie kan er dan behalve MaJo nog meer wel zingen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM claimt redelijk te kunnen zingen of moet ik bij redelijk ook een I neerzetten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dichtte die halve al toe aan MM. Maar wie kan er dan behalve MaJo nog meer wel zingen?
mijn interpretatie:quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Soempie het volgende:
Wie is die derde bij redelijk zingen?
Ik vatte dit op als niet kunnen zingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan ook niet zo goed zingen hoor
Oh nou redelijk maar niet dat ik volle zalen trekquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vatte dit op als niet kunnen zingen.
Nee, dat is juist weer foutquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn fout.
wel zingen: I
redelijk zingen II
niet zingen: IIII II
Dat lijkt me ook wel leuk met een stel vrienden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan niet zingen maar heb wel een paar keer voorgesteld om naar een avondje karaoke te gaan. En dan doe ik ook vrolijk mee!
Het is een misconceptie dat je moet kunnen zingen voor karaokequote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Je kunt LB natuurlijk ook alvast bij wel zetten.
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk met een stel vrienden.
Het vervelende is dat ik dus ook niet op instrumentaal kan zingen.
Zo las ik het weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze schat zich hoger in dan niet kunnen zingen, dus redelijk
Daarom heb ik een hekel aan karaoke. En eigenlijk meer omdat er dan mensen zijn die gaan roepen dat die persoon het zo goed gedaan heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Karaoke heeft toch ook als doel je zelf voor lul te zetten? (ik vind het meestal vrij sneu als mensen daar echt hun best staan te doen en daar uren en uren op hebben staan oefenen)
Inter-wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef Soempie het volgende:
En Nem zou ik wel bij redelijk zetten.
Pffffff, interoordelaarsbetrouwbaarheid is zwaar onder de maat hier.
Jou hebben we horen zingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een misconceptie dat je moet kunnen zingen voor karaoke. Als er iemand tussen zit die heel goed en mooi een of andere ballad zingt vind ik dat juist tegen het idee van zo'n avond ingaan
Binnenkort 9 jaar geleden dat die auditie was... tijd gaat snel. Er is ook een reden dat ik destijds voor dat nummer heb gekozenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou hebben we horen zingen.Was het al bijna vergeten.
sorry
Van origine natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Karaoke heeft toch ook als doel je zelf voor lul te zetten?
Zet mij maar bij niet zingen hoor! De twee andere heren hier in huis stellen het niet op prijs dat ik ga (mee) zingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo las ik het weer niet.![]()
Diaan?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik stel een AKQSC Idols competitie voor, voor de mensen die niet kunnen zingen.
Als er iemand uit Limburg meedoet, dan kijk ik wel. Dat zijn de allerleukste voorrondes.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik stel een AKQSC Idols competitie voor, voor de mensen die niet kunnen zingen.
studentenproduct stopgezet bedoel je?quote:
Mja, ik probeerde de intro van Ovide en z'n vriendjes. En daar zitten ook wat gekke uithalen tussen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef Etcetera het volgende:
Jezelf terughoren is altijd verschrikkelijk
Ja dat dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
studentenproduct stopgezet bedoel je?
zou je wel iets willen checken? Via 'Transactieoverzicht' kun je naar 'Bekijk kaartinformatie' en dan kun je zien wat erop staat. Staat het studentenproduct er bij jou nog op, met of zonder datum erbij?quote:
Eh, dat kan ik dan pas maandag nakijken voor je. Eerder ben ik niet op het station.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou je wel iets willen checken? Via 'Transactieoverzicht' kun je naar 'Bekijk kaartinformatie' en dan kun je zien wat erop staat. Staat het studentenproduct er bij jou nog op, met of zonder datum erbij?
Dat is toch ergquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb iemand van de balie er nog naar laten kijken, omdat ik het maar een vreemde manier vond om het stop te zetten. Was er zelf dus ook al niet zeker van dat het gelukt was. Nu heeft die mevrouw me nog niet echt overtuigd, aangezien ze zoiets zei als: 'ja, volgens mij..als ik het goed zie..even kijken hoor..ja, ik denk dat hij inderdaad per die en die datum stop is gezet'![]()
En dat was dan iemand die het na kan kijken voor je.
quote:Hoe zet ik mijn studentenreisproduct stop?
Log in op Mijn DUO (www.duo.nl) en geef bij Mijn Gegevens/Reizen je einddatum door. Doe dit bij voorkeur minimaal één week voordat je stopt met studeren.
Je krijgt géén apart bericht van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) dat je je studentenreisproduct moet stopzetten. Zet je je studentenreisproduct niet (of te laat) stop, dan kost je dat ¤ 68,- per halve maand.
Als je per direct stop wilt zetten, dan kun je ook bellen met de Stopzetlijn 088-4247699 (lokaal tarief).
quote:Wordt mijn studentenreisproduct automatisch stopgezet als mijn studiefinanciering stopt?
Nee, daar moet je zelf voor zorgen.
Kijk bij ' Hoe zet ik mijn studentenreisproduct stop?' voor een instructie.
Volgens die laatste zit ik dus wel goed. Maar er staat nog steedsn een product op. Dus....quote:Je kunt je studentenreisproduct niet letterlijk van je kaart verwijderen. Het product verloopt op de einddatum die is weergegeven op www.duo.nl (Mijn DUO - Mijn Gegevens/Reizen). Vanaf die datum werkt het studentenreisproduct niet meer.
Wijzig je in Mijn DUO de einddatum van je studentenreisproduct? Dan moet je dit waarschijnlijk bevestigen bij een ophaalautomaat. In dat geval ontvang je automatisch een brief met instructies hiervoor.
Doen we ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Storen jullie je verder niet aan mij, ga gerust verder...
ik kreeg dus wel een brief van DUO met uitleg hoe het stop te zetten.quote:Je krijgt géén apart bericht van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) dat je je studentenreisproduct moet stopzetten.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel zingen: II
redelijk zingen II
niet zingen: IIII III
dan maar
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had beter "Jostiband heeft bijpassend koor gevonden" van de TT kunnen maken
Je bent er maar druk mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel zingen: II
redelijk zingen II
niet zingen: IIII III
dan maar
Je moet je toch ergens over druk maken in het levenquote:
Ach gossie possie wossiequote:Silvio Berlusconi wil ''over enkele maanden weggaan uit dit strontland, ik word er misselijk van''.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ach gossie possie wossie
* Nembrionic knijpt in Silvio's wang
Hypocriete paardenlul.
Ja, leuk voor een bruiloft. En met reggaeliedjes heb je meestal ook niet die uithalen, toch? Maar is hij daarom ook écht goed?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie: ik heb TVOH maar een paar keer gezien, maar het verfrissende aan die Lenny vond ik dat hij niet zo vreselijk over the top ging schreeuwen als de meeste kandidaten uiteindelijk wel allemaal deden. Het kwam wat 'echter' over vond ik
Zou het niet gewoon vluchten voor vervolging zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gossie possie wossie
* Nembrionic knijpt in Silvio's wang
Hypocriete paardenlul.
Nee Lenny is niet echt bijzonder inderdaad. Ik snap ook nog steeds niet dat hij zover kwamquote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, over dat zingen....
Ik vind The Voice of Holland een mooi programma en kijk ook regelmatig audities terug. Er zitten een paar bij die echt ontzettend goed zijn.
En nu luister ik die Lenny terug, want die scheen ook zo goed te zijn. Maar ik vind het gewoon niks. Ja, hij kan wel toon houden en zo, maar is hij echt zo goed, of is het omdat Bob Marley-liedjes het altijd goed doen? Ligt het aan mij, omdat ik niet van reggae houd, of vinden jullie het ook wel meevallen?
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon vluchten voor vervolging zijn?
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Dewi, die was goed en werd er onterecht uitgeflikkerd.
Jim kan wel echt goed zingen, alleen of het nou echt bijzonder is......quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Jim Bakkum was ook helemaal niet goed.
Dus jij wil beweren dat Jim destijds goed kon zingen en dan ook nog eens de beste uit de show was?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jim kan wel echt goed zingen, alleen of het nou echt bijzonder is......
Het was bijzonder dat hij op zn 15e dat allemaal al kon, maar then again, Jamai was toen ook nog maar 16.
Dat eerste wel ja, wat ik me van toen nog kan herinneren, dat tweede heb ik niet gezegd. Ik vond Hind sowieso de beste.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat Jim destijds goed kon zingen en dan ook nog eens de beste uit de show was?
Jim kon zeker wel zingen hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat Jim destijds goed kon zingen en dan ook nog eens de beste uit de show was?
En nog steeds.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dan zijn we het niet eens wat Jim betreft. Ik vond 'm middelmatig als zanger.
Plattegrond voor de killer die bij jullie nog langs moet komen?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn eerste exhte opdracht
[ afbeelding ]
En toen bleek Jamai helemaal niet van de meisjesliefde te zijn...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Jim en Jamai kwamen alleen zo ver omdat al die tienermeisjes, soppend op de bank voor de buis, hun zakgeld aan het opmaken waren met smsen.
En Jamai omdat ie echt wel een show weggaf tijdens die liveshows. Niet gek dus dat ie uiteindelijk in de musicalwereld terecht is gekomenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Jim en Jamai kwamen alleen zo ver omdat al die tienermeisjes, soppend op de bank voor de buis, hun zakgeld aan het opmaken waren met smsen.
Jamai was een showmannetjequote:Op donderdag 1 september 2011 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En Jamai omdat ie echt wel een show weggaf tijdens die liveshows. Niet gek dus dat ie uiteindelijk in de musicalwereld terecht is gekomen
Inkie de Inktvis...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Dean, de broer van Ben Saunders, ook wel erg goed. En hij is leuk, bij zijn auditie zei hij dat zijn droom Popstars winnen en trouwen is.![]()
Hij ook (zij het iets minder dan de rest), de hele familie Saunders is in de inktpot gevallen...quote:
Ik dacht alquote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, ben mobiel, smiley werkte niet
Brinta met Tia Maria als troost?quote:
Eh... nee dank jequote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Brinta met Tia Maria als troost?
Als ik dan ook zo mooi kan zingen, doe mij dan ook maar zo'n arm vol met tattoos.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Hij ook (zij het iets minder dan de rest), de hele familie Saunders is in de inktpot gevallen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Brinta met Tia Maria als troost?
Trage versturing :pquote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Soempie het volgende:
Wat moest er dan goedgemaakt worden?
Gelukkig maar, ik heb helemaal geen Tia Maria in huis namelijkquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik dan ook zo mooi kan zingen, doe mij dan ook maar zo'n arm vol met tattoos.
[..]
![]()
LB, in je eentje Brinta eten is niet erg, maar niet voor het avondeten!
Truste.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
En nu jullie allemaal zo'n enorm goed beeld van mijn slechtste kant hebben ga ik dus maar gauw naar bed
Ik maak me er ook graag makkelijk van af, maar Brinta als avondeten gaat me toch te ver. Genoeg andere dingen die ook in weinig tijd klaar zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, maar het vult welik heb het echt heel vaak als avondeten gehad hoor, ik ben namelijk aartslui en het is zo'n beetje het makkelijkst om te maken
Maar bij Brinta hoef je geen pannen vies te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik maak me er ook graag makkelijk van af, maar Brinta als avondeten gaat me toch te ver. Genoeg andere dingen die ook in weinig tijd klaar zijn
Waar maak je de melk in warm dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar bij Brinta hoef je geen pannen vies te maken.
Genoeg maaltijden die je ook daarin warm kan krijgenquote:
Hij gebruikt gedroogde curryblaadjes. Wat is dat nou:')quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat koken echt niet lang hoeft te duren bewijst Gordon Ramsay weer
Een heerlijke Tikka Massala in 42 seconden!
Verslavend?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ben hier de komende dagen maar weinig te vinden denk ik vanwege het maffiaspel
Nogal jaquote:
We hadden op Lowlands eigenlijk best een rondje Weerwolven kunnen spelen bedenk ik me net...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal jaEn ik ben in de running voor burgemeester
Dat komt het ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet eens dat curry uit blaadjes kwam.
curryblaadjes hebben een hele specifieke eigen smaak. Komt van de curry plant. Heeft er verder niets mee te makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef wyccie het volgende:
curry powder = kerriepoeder = mengsel
Maar curryblaadjes smaken wel naar curry/kerrie?
Of is het zoals met maggiblaadjes dat de naam nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:15 schreef wyccie het volgende:
Extreme Home Make Over op tv. Val ik er net in tijdens het verhaal van de familie. Tranen.
Yuri, terug in NL?
Dan koop ik meteen aandelen Kleenex.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je nagaan wat er zou gebeuren als vrouwen mentaal onstabiel zouden zijn...
Dat betekent dat je die dus al hebt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan koop ik meteen aandelen Kleenex.
Op dit moment alleen van Tempo zakdoekjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat betekent dat je die dus al hebt?
yep weer in het koude nederlandquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:15 schreef wyccie het volgende:
Extreme Home Make Over op tv. Val ik er net in tijdens het verhaal van de familie. Tranen.
Yuri, terug in NL?
noodle soep ook niet, en daar zitten tegenwoordig best een paar aardige smaken bij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar bij Brinta hoef je geen pannen vies te maken.
je kan ze het beste in de olie aan het begin meebakken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet eens dat curry uit blaadjes kwam.
Brinta is zo ontzettend veel lekkerder dan noodle soep.quote:Op vrijdag 2 september 2011 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
noodle soep ook niet, en daar zitten tegenwoordig best een paar aardige smaken bij.
Tijd om naar de tegelhandel te gaan dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
de dag beginnen met het schrijven van een brief op poten is geen goed idee
Deze brief moet ik eerst schrijven, dan laten lezen door m'n leidinggevende en dan na eventuele aanpassingen liefst voor de middag versturenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tijd om naar de tegelhandel te gaan dan.
vrouw-modusquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wilde gewoon eens even zeuren zonder naar oplossingen te zoeken
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wilde gewoon eens even zeuren zonder naar oplossingen te zoeken
Heeft mijn moeder dat nog steeds niet gedaan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook om een fietskilometerteller te versturen?
Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder dat nog steeds niet gedaan?
Ik zal het zo eens navragenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen...
Nog steeds geen haast, maar moest er ineens aan denken omdat ik morgen op de fiets ga kruipen...quote:
Nee maar dat is gewoon niet netjes dus ik zal er achteraan gaan. Het probleem is dat ik de drukste moeder van Nederland heb dus ik zal hem zelf wel versturenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds geen haast, maar moest er ineens aan denken omdat ik morgen op de fiets ga kruipen...
Leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Straks hier om de hoek eens even kijken bij de tegelhandel, die heeft volgens mij wat ik wil hebben, dan kan ik vanavond en morgen beginnen te tegelen
Je ziet hem van ver aankomen maar hij is (mede wellicht daarom) leuk:quote:
Leg er een paar op de passagiersstoel voor een betere balans...quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n auto is niet zo blij met 20m2 tegels in de achterbak
Ik heb al wat op de achterbank, dan liggen ze iig voor de achteras en ik heb nog wel wat vering over gelukkigquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg er een paar op de passagiersstoel voor een betere balans...
Da's waar ook!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie dat Tinuviel vandaag jarig isRed, mocht je dit lezen; gefeliciteerd met je vrouw!
Weet niet of Tinuviel hier zelf nog meeleest, maar zoja: gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n auto is niet zo blij met 20m2 tegels in de achterbak
quote:
Juist wel, alleen een beetje te snel... maar... ik heb nog een bestandje van 4 juli die ik misschien nog kan omzetten. Gelukkig ligt het "belangrijkste" systeem er hier uit... heb ik tijd voor dit soort dingen.quote:
Dat vragen ze mij nou nooit... Hooguit of ik goed ontbeten heb. Maar sinds ik 's middags of 's avonds doneer ook dat niet meer. Zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nu moet ik zo dus liegen tegen de mevrouw van de bloedbank dat ik goed geslapen heb
Neuh, gat in vloer zagen en vervolgens heel slecht dichtmaken met het risico dat je er doorheen flikkert.quote:
Oeps.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh, gat in vloer zagen en vervolgens heel slecht dichtmaken met het risico dat je er doorheen flikkert.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh, gat in vloer zagen en vervolgens heel slecht dichtmaken met het risico dat je er doorheen flikkert.
Ja het is in het ketelhok. Voor je het weet ligt je in een kruipkelder met gebroken shit.quote:
Levensgevaarlijk inderdaad...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is in het ketelhok. Voor je het weet ligt je in een kruipkelder met gebroken shit.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk inderdaad...
Enne, yes I did it!Mijn bestandje is weer up and working
Nu kan ik ermee verder...
quote:
Sinds het ineenstorten van de zenders Smilde en Lopik kan ik hier 3FM niet meer ontvangen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
En nu heb ik geen zin meer. De vrijdagmiddag heeft z'n intrede gedaan. Gelukkig zo Rob Stenders op de radio.
Waarom kan ik rond mijn huis 3FM dan nog wel ontvangen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds het ineenstorten van de zenders Smilde en Lopik kan ik hier 3FM niet meer ontvangen.
Sindsdien de iPod maar aan, anders heb ik alleen nog de keuze uit 538 en Sky Radio...
Ja, groot gelijk. 538 en Sky Radioquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds het ineenstorten van de zenders Smilde en Lopik kan ik hier 3FM niet meer ontvangen.
Sindsdien de iPod maar aan, anders heb ik alleen nog de keuze uit 538 en Sky Radio...
Omdat daar waarschijnlijk wat minder beton en apparatuur dat stoort aanwezig is dan hier op mijn werk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom kan ik rond mijn huis 3FM dan nog wel ontvangen?
Maar de sterkste zender (voor mijn locatie) staat in A'dam.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat daar waarschijnlijk wat minder beton en apparatuur dat stoort aanwezig is dan hier op mijn werk?
Sinds de crash in Smilde en het terugschroeven van Lopik is bij mij op het werk de ontvangst in ieder geval bijna 0.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de sterkste zender (voor mijn locatie) staat in A'dam.
'middagquote:
Ja, leuk 's ochtends.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef Cobra4 het volgende:
Apart dan. Maar als je 3FM niet meer kunt ontvangen moet het luiteren naar BFBS wel weer mogenlijk zijn. Die zit dicht op de frequentie van 3FM en wordt gauw weggedrukt door die zender.
ik schuif net aan mijn bureauquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn overzicht is helemaal klaar![]()
Nu nog een uurtje wat andere dingen en dan weekend.
Verschil moet er zijn!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik schuif net aan mijn bureau
quote:
Wat denken jullie?quote:Het is niet bekend of er een verband bestaat met soortgelijke pogingen tot aanslagen op vestigingen van Ikea in België, Duitsland, Frankrijk en Nederland.
Ik denk dat het toeval is, dat iemand het per ongeluk in de prullenbak heeft laten vallenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een explosief in de vuilnisbak voor de Ikea.
http://www.nu.nl/buitenland/2605633/explosieven-ikea-praag.html
[..]
Wat denken jullie?
Je vergeet er dus ook al iemand per ongeluk een bom in elkaar heeft geknutseldquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het toeval is, dat iemand het per ongeluk in de prullenbak heeft laten vallen
maar dat komt alleen maar omdat hij toevallig die atributen in huis had.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet er dus ook al iemand per ongeluk een bom in elkaar heeft geknutseld
Niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:24 schreef Soempie het volgende:
Brinta is zo ontzettend veel lekkerder dan noodle soep.
't Is net de oersoep. Even husselen en hey! een bom!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:05 schreef CaLeX het volgende:
maar dat komt alleen maar omdat hij toevallig die atributen in huis had.
En je kunt er gewoon niets aan doe, hè. Stom programma is het!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, ik doe jouw post van gisteravond even na; janken bij Extreme Home Makeover
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je kunt er gewoon niets aan doe, hè. Stom programma is het!
Het ging woensdag en gister een heel stuk beter inderdaad, maar vandaag heb ik gewoon een klotedag. Hopen dat ik morgen wel gewoon de hele dag kan klussen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef wyccie het volgende:
Is nu toch al wel een paar dagen geleden. Dacht dat je er prima mee kon eten en zo.
Of heb je net gevoetbald?![]()
Ik ben zo blij met mijn superkaken. Zelfs geen aspirientje nodig gehad.
Ik zal er op letten. en heb net 600 mg ibuprofen naar binnen gegotenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Probeer je kaak wel te ontspannen, anders heb je morgen pijn. Eventueel een aspirientje als dat niet lukt. Lekker vroeg naar bed. Mocht je je morgen nog steeds niet goed voelen, even temperatuur meten. Let op zwellingen, pus etc. in je mond.
Beterschap.
Oeh, en het kan zo zeer doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het ging woensdag en gister een heel stuk beter inderdaad, maar vandaag heb ik gewoon een klotedag. Hopen dat ik morgen wel gewoon de hele dag kan klussen...
Nice! Het was hier nog heerlijk warm op het terras tot half 8, dus bij jullie zal het ook wel fijn zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net heerlijk naar de zonsondergang op de heide liggen kijken met
Err...meer info?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik heb hulp nodigmorgen een vrijgezellenfeest en ik had iets moeten voorbereiden / maken / kopen...... we moesten een vraag en een opdracht voor de aanstaande bruid verzinnen.
Nou heb ik daar vreselijk de schurft aan en heb het dus steeds uitgesteld, en nou weet ik niks
HELP!
Is er ook een thema? Waar moet die vraag of opdracht over gaan? En voor wie is die vraag bedoeld?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik heb hulp nodigmorgen een vrijgezellenfeest en ik had iets moeten voorbereiden / maken / kopen...... we moesten een vraag en een opdracht voor de aanstaande bruid verzinnen.
Nou heb ik daar vreselijk de schurft aan en heb het dus steeds uitgesteld, en nou weet ik niks
HELP!
Oh damn Diaan, dat is wel even een waslijst bij elkaar zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn avondbesteding was in het ziekenhuis zitten. Op bezoek bij m'n oma. Ze is maandag weer opgenomen. Dit keer ivm te laag zuurstofgehalte in het bloed. En ze heeft ontstekingen in haar lichaam maar ze kunnen niet vindn waar. Dit is nog naast haar buikvlieskanker dat weer volledig terug is. Ze kan alleen geen chemo krijgen ivm een open wond aan haar onderbeen.
Oh, wat naar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn avondbesteding was in het ziekenhuis zitten. Op bezoek bij m'n oma. Ze is maandag weer opgenomen. Dit keer ivm te laag zuurstofgehalte in het bloed. En ze heeft ontstekingen in haar lichaam maar ze kunnen niet vindn waar. Dit is nog naast haar buikvlieskanker dat weer volledig terug is. Ze kan alleen geen chemo krijgen ivm een open wond aan haar onderbeen.
Ik heb ooit met mensen dropveters moeten eten als opdracht en mensen een berichtje/wens in een boekje moeten laten schrijven. Verkleed als Minnie Mouse.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
HELP!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ok sorryik zal iets meer uitweiden ja.
We zouden eigenlijk een dag in oude eendjes gaan rijden, en dan fotoserie van een 'eendenparade' gaan makenhet was de bedoeling dat de bruid steeds bij iemand anders in de auto zou gaan zitten, en dan moest je een vraag en een opdracht voor haar hebben.
Het rijden in de eendjes gaat helaas niet door (), maar we moesten wel het spul voor de eendenparade meenemen, en ook de vraag & opdracht.
Verder zat er geen handleiding oid bij, en ik heb echt geen flauw ideeVerzin maar eens een originele vraag
Ja is het ook. Die benauwdheid is op zich niet vreemd. Ze heeft een zware vorm van COPD.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh damn Diaan, dat is wel even een waslijst bij elkaar zeg![]()
Lastig. Ik denk dat je nu niet meer aan eendjesparade-attributen gaat komen. Tenzij je oranje, stevig papier hebt liggen. Dan kun je zwemvliezen en een snavel maken, perforeren, elastiekjes doorhalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ok sorryik zal iets meer uitweiden ja.
We zouden eigenlijk een dag in oude eendjes gaan rijden, en dan fotoserie van een 'eendenparade' gaan makenhet was de bedoeling dat de bruid steeds bij iemand anders in de auto zou gaan zitten, en dan moest je een vraag en een opdracht voor haar hebben.
Het rijden in de eendjes gaat helaas niet door (), maar we moesten wel het spul voor de eendenparade meenemen, en ook de vraag & opdracht.
Verder zat er geen handleiding oid bij, en ik heb echt geen flauw ideeVerzin maar eens een originele vraag
Beats mequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is trouwens "het spul voor de eendenparade"?
quote:Daarnaast willen we ergens onderweg een eenden-parade-fotoserie maken. Wil je hiervoor iets leuks meenemen dat bij het thema past? Dan kunnen we een zo bont mogelijke stoet maken en heeft(en wijzelf natuurlijk) achteraf een leuk aandenken aan haar dag.
Die snavel vind ik nog wel een tof ideequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lastig. Ik denk dat je nu niet meer aan eendjesparade-attributen gaat komen. Tenzij je oranje, stevig papier hebt liggen. Dan kun je zwemvliezen en een snavel maken, perforeren, elastiekjes doorhalen.
En verder hadden ze waarschijnlijk gewild dat je versieringen mee zou nemen voor de eendjes? Slingers, bloemen, spandoeken etc.
Wycciequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Vragen voor de bruid:
eendgericht-> in welk land was Donald Duck verboden en waarom?
bruidgericht -> heeft de bruid wel eens een SOA-test ondergaan en wat was de uitslag?
Opdracht:
- een driftige Donald Duck-imitatie die op YouTube/Facebook/Hyves/Twitter gezet gaat worden.
- al kwakend een rondje waggelen om een onbekende voorbijganger om vervolgens een gouden ei te leggen.
Ze is zwanger.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke vraag wellicht: gaat er drank in het spel zijn?
Hmmm dan valt mijn Flugelplan afquote:
De bruid is zwanger, dus bij haar in elk geval nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke vraag wellicht: gaat er drank in het spel zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |