Je bent er als de kippen bij.quote:
Nou okay, ik kan wel wat stukjes redelijk zuiver zingen. Maar hele liedjes is vrijwel niet haalbaar op het moment.quote:
Een zielsverwant gevonden!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Soempie het volgende:
Ik zing ook echt nooit. Ook niet als iedereen 'lang zal ze leven' inzet. Dan playback ik een beetje, wat natuurlijk nog sneuer is.
Ja toch gek..je zou denken dat 'ie thuis ook gewoon gratis seks zou kunnen krijgenquote:
Heel zachtjes meemompelen doe ik ook wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een zielsverwant gevonden!![]()
Of ik mompel een beetje, neurie een beetje. Klappen op de maat kan ik ook niet.
Meezingen met liedjes op YoTube vind ik wel heel leuk. In mijn eentje.
Nouja, dat dus. Ik zeg net: alleen thuis, maar ik bedoel: de directe buren waren ook net vertrokken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zing hoop ik altijd dat de buren niets horen
puik bankjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
bank kopen? oh nee, dat heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
En de visite keek niet over je schouder mee?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk even op mijn laptop (heb visite) en zie dat topic in MyAT opspringen...
Ik heb nog wel eens dat er opeens iemand thuis komt en dat hoor ik dan nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zing hoop ik altijd dat de buren niets horen
Is dat ook een foto van bij jou thuis?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
bank kopen? oh nee, dat heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Die zeiden: "klik daar eens op!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de visite keek niet over je schouder mee?
Dat had ik dus net uitgezocht voor ik zou reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat ook een foto van bij jou thuis?
Nee, maar dat had soempie je nu ook kunnen vertellen dusquote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat ook een foto van bij jou thuis?
Mja, dat vond ik dan weer onbeleefd ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar dat had soempie je nu ook kunnen vertellen dus
Wie is die tweede wel?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel zingen: II en I
niet zingen: IIII I
Maar dat deed ze niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, maar dat had soempie je nu ook kunnen vertellen dus
z'n referentiekader is nog niet zo groot?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan ook niet zuiver zingen. Maar zing wel altijd mee. Zing ook kinderliedjes. Die worden door Lennon wel gewaardeerd.
Ik dichtte die halve al toe aan MM. Maar wie kan er dan behalve MaJo nog meer wel zingen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM claimt redelijk te kunnen zingen of moet ik bij redelijk ook een I neerzetten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dichtte die halve al toe aan MM. Maar wie kan er dan behalve MaJo nog meer wel zingen?
mijn interpretatie:quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Soempie het volgende:
Wie is die derde bij redelijk zingen?
Ik vatte dit op als niet kunnen zingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan ook niet zo goed zingen hoor
Oh nou redelijk maar niet dat ik volle zalen trekquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vatte dit op als niet kunnen zingen.
Nee, dat is juist weer foutquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn fout.
wel zingen: I
redelijk zingen II
niet zingen: IIII II
Dat lijkt me ook wel leuk met een stel vrienden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan niet zingen maar heb wel een paar keer voorgesteld om naar een avondje karaoke te gaan. En dan doe ik ook vrolijk mee!
Het is een misconceptie dat je moet kunnen zingen voor karaokequote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Je kunt LB natuurlijk ook alvast bij wel zetten.
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk met een stel vrienden.
Het vervelende is dat ik dus ook niet op instrumentaal kan zingen.
Zo las ik het weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze schat zich hoger in dan niet kunnen zingen, dus redelijk
Daarom heb ik een hekel aan karaoke. En eigenlijk meer omdat er dan mensen zijn die gaan roepen dat die persoon het zo goed gedaan heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Karaoke heeft toch ook als doel je zelf voor lul te zetten? (ik vind het meestal vrij sneu als mensen daar echt hun best staan te doen en daar uren en uren op hebben staan oefenen)
Inter-wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef Soempie het volgende:
En Nem zou ik wel bij redelijk zetten.
Pffffff, interoordelaarsbetrouwbaarheid is zwaar onder de maat hier.
Jou hebben we horen zingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een misconceptie dat je moet kunnen zingen voor karaoke. Als er iemand tussen zit die heel goed en mooi een of andere ballad zingt vind ik dat juist tegen het idee van zo'n avond ingaan
Binnenkort 9 jaar geleden dat die auditie was... tijd gaat snel. Er is ook een reden dat ik destijds voor dat nummer heb gekozenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou hebben we horen zingen.Was het al bijna vergeten.
sorry
Van origine natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Karaoke heeft toch ook als doel je zelf voor lul te zetten?
Zet mij maar bij niet zingen hoor! De twee andere heren hier in huis stellen het niet op prijs dat ik ga (mee) zingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo las ik het weer niet.![]()
Diaan?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik stel een AKQSC Idols competitie voor, voor de mensen die niet kunnen zingen.
Als er iemand uit Limburg meedoet, dan kijk ik wel. Dat zijn de allerleukste voorrondes.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik stel een AKQSC Idols competitie voor, voor de mensen die niet kunnen zingen.
studentenproduct stopgezet bedoel je?quote:
Mja, ik probeerde de intro van Ovide en z'n vriendjes. En daar zitten ook wat gekke uithalen tussen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef Etcetera het volgende:
Jezelf terughoren is altijd verschrikkelijk
Ja dat dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
studentenproduct stopgezet bedoel je?
zou je wel iets willen checken? Via 'Transactieoverzicht' kun je naar 'Bekijk kaartinformatie' en dan kun je zien wat erop staat. Staat het studentenproduct er bij jou nog op, met of zonder datum erbij?quote:
Eh, dat kan ik dan pas maandag nakijken voor je. Eerder ben ik niet op het station.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou je wel iets willen checken? Via 'Transactieoverzicht' kun je naar 'Bekijk kaartinformatie' en dan kun je zien wat erop staat. Staat het studentenproduct er bij jou nog op, met of zonder datum erbij?
Dat is toch ergquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb iemand van de balie er nog naar laten kijken, omdat ik het maar een vreemde manier vond om het stop te zetten. Was er zelf dus ook al niet zeker van dat het gelukt was. Nu heeft die mevrouw me nog niet echt overtuigd, aangezien ze zoiets zei als: 'ja, volgens mij..als ik het goed zie..even kijken hoor..ja, ik denk dat hij inderdaad per die en die datum stop is gezet'![]()
En dat was dan iemand die het na kan kijken voor je.
quote:Hoe zet ik mijn studentenreisproduct stop?
Log in op Mijn DUO (www.duo.nl) en geef bij Mijn Gegevens/Reizen je einddatum door. Doe dit bij voorkeur minimaal één week voordat je stopt met studeren.
Je krijgt géén apart bericht van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) dat je je studentenreisproduct moet stopzetten. Zet je je studentenreisproduct niet (of te laat) stop, dan kost je dat ¤ 68,- per halve maand.
Als je per direct stop wilt zetten, dan kun je ook bellen met de Stopzetlijn 088-4247699 (lokaal tarief).
quote:Wordt mijn studentenreisproduct automatisch stopgezet als mijn studiefinanciering stopt?
Nee, daar moet je zelf voor zorgen.
Kijk bij ' Hoe zet ik mijn studentenreisproduct stop?' voor een instructie.
Volgens die laatste zit ik dus wel goed. Maar er staat nog steedsn een product op. Dus....quote:Je kunt je studentenreisproduct niet letterlijk van je kaart verwijderen. Het product verloopt op de einddatum die is weergegeven op www.duo.nl (Mijn DUO - Mijn Gegevens/Reizen). Vanaf die datum werkt het studentenreisproduct niet meer.
Wijzig je in Mijn DUO de einddatum van je studentenreisproduct? Dan moet je dit waarschijnlijk bevestigen bij een ophaalautomaat. In dat geval ontvang je automatisch een brief met instructies hiervoor.
Doen we ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Storen jullie je verder niet aan mij, ga gerust verder...
ik kreeg dus wel een brief van DUO met uitleg hoe het stop te zetten.quote:Je krijgt géén apart bericht van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) dat je je studentenreisproduct moet stopzetten.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel zingen: II
redelijk zingen II
niet zingen: IIII III
dan maar
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had beter "Jostiband heeft bijpassend koor gevonden" van de TT kunnen maken
Je bent er maar druk mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel zingen: II
redelijk zingen II
niet zingen: IIII III
dan maar
Je moet je toch ergens over druk maken in het levenquote:
Ach gossie possie wossiequote:Silvio Berlusconi wil ''over enkele maanden weggaan uit dit strontland, ik word er misselijk van''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |