en witter dan wit! god wat een melkflessen!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:41 schreef Caland het volgende:
Uytdehaage heeft moeilijk grote bovenbenen.
Sipke en Nicolas?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Jochem er altijd van verdacht op mannen te vallen... toch wel interessant om te zien met twee homo's op het eiland
Ging er net voor zitten, languit, wordt ik ineens met de neus op de commerciële feiten gedrukt!quote:
Nicolas is een twijfelgeval... Patrick daarentegenquote:
Nicolas heeft een vrouwquote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nicolas is een twijfelgeval... Patrick daarentegen
Sipke Jan kan Jochem zo doormidden splijten...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Jochem er altijd van verdacht op mannen te vallen... toch wel interessant om te zien met twee homo's op het eiland
Voor de aantrekkelijkheid een sensueel wijfquote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nober het volgende:
Beste dance hits van dit moment, ja en?? Hoef ik nie!!
Ook niet als ze dikke tetten heeft?quote:
Ik zou denk ik alleen gaan voor zo'n gereedschap en een munt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Joosterd het volgende:
Sowieso bij die opdracht alles meenemen en op je dooie gemak al die munten pakken. Kans dat je weggestemd wordt is redelijk klein als je gewoon 2 munten inzet.
ik keek regelmatig de Pfaffs en hij fapte alleen maar op haar vrouw voor het huwelijksaanzoek wasquote:
die zijn nepquote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook niet als ze dikke tetten heeft?
sommige mannen weten het goed te verbergenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik keek regelmatig de Pfaffs en hij fapte alleen maar op haar vrouw voor het huwelijksaanzoek was
nee hij won nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:47 schreef RedFever007 het volgende:
Marceluit de vorige ER
BAAS
Hij won toch (ben dat alweer vergeten
)
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Deed vorig jaar Maxim Hartman niet mee?
Ja, maar dat was dus echt een mongol. Echt een tegenvaller was dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Deed vorig jaar Maxim Hartman niet mee?
mee eensquote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus echt een mongol. Echt een tegenvaller was dat.
Kim werd veel te vroeg weggestemd vorig jaar. En ik ben niet eens zo'n fan van Kim.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus echt een mongol. Echt een tegenvaller was dat.
Inderdaad, die Iwan speelde het echt walgelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Kim werd veel te vroeg weggestemd vorig jaar. En ik ben niet eens zo'n fan van Kim.
Zo'n mes is wel handig inderdaad. Of als je weet dat je gewoon snel bent gewoon Wat eten + gereedschap.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zou denk ik alleen gaan voor zo'n gereedschap en een munt.
Gelukkig gelijktijdig met Ford Boyard, dus hoef ik geen HNTM te zienquote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef PhalanX het volgende:
oh mijn god, Hollands Next Top Model!
quote:
NEEEEE.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig gelijktijdig met Ford Boyard, dus hoef ik geen HNTM te zien
die met die hand achter het doek niet danquote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Echt, wat een makkelijke truc die met die kaart.
Een eindelijk een Bekende Belg te worden ?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Die goochelaar is blijkbaar niet goed in sport ... maar waarom doet hij dan mee aan dit programma?
waarom zou je goed in sport moeten zijn om hier aan mee te doen?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Die goochelaar is blijkbaar niet goed in sport ... maar waarom doet hij dan mee aan dit programma?
Vanwege de opdrachten?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom zou je goed in sport moeten zijn om hier aan mee te doen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
Zo, die Esther heeft ook niet vooraan gestaan bij het tetten uitdelen.
Oja juist, zoals Sergio vorig seizoen, of die andere dikzakquote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse sportief te zijn om ver te komen, het is ook een psychologisch spel
Ik loop niet zoquote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef dakpan90 het volgende:
Hahah, dat loopje van SipkeJan, typisch
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja juist, zoals Sergio vorig seizoen, of die andere dikzak
Dat psychologische aspect vind ik behoorlijke onzin, juist de mensen die dat soort spelletjes proberen te spelen, gaan er het eerste uit. Als je het goed doet bij de opdrachten ben je altijd wel redelijk safequote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jaal heb ik me daar vreselijk aan geïrriteerd
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Adelante het volgende:
Glas in het water op een onbewoond eiland
Die Iwan heeft het anders behoorlijk lang volgehoudenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat psychologische aspect vind ik behoorlijke onzin, juist de mensen die dat soort spelletjes proberen te spelen, gaan er het eerste uit. Als je het goed doet bij de opdrachten ben je altijd wel redelijk safe
hij is aan het mollen!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Patrick denkt dat het WIDM is ofzo...
Patrick moet het lekker bij Snikkelodiejen houdenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Patrick denkt dat het WIDM is ofzo...
Oja, wat was dat faal zegquote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef franklop het volgende:
zullen er nog john van lottums en dennis weenings rondlopen dit seizoen?
Die schaatser lijkt me er eentjequote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef franklop het volgende:
zullen er nog john van lottums en dennis weenings rondlopen dit seizoen?
Patrick is fantastisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patrick moet het lekker bij Snikkelodiejen houden
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef Ties02 het volgende:
Patrick is toch ook homo? Dat zei die gister in dat voorprogramma ding toch
Die hot bitch moet haar best gaan doen!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Patrick is fantastisch.
Hij heeft alleen wel de neiging om vals te spelen.
u zegtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
waarom neemt niemand een bijltje mee?
Hoezo ook? Zitten er nog meer in?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef Ties02 het volgende:
Nee oke, omdat iemand postte dat er 1 homo meedeed, maar dat zijn er dus 2 met misschien Jochem als geheime 3equote:
Sipke - Jan sowieso..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo ook? Zitten er nog meer in?
Sipke Jan toch ook?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sipke Jan.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een Nederlandse presentator die homoseksufiel is! SCHANDE! Dat dit kan in Nederland! WTFOMFGBBQ!1!einzquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef Ties02 het volgende:
Een machete is iets veelzijdiger... Het kan alles wat een bijl kan en meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
waarom neemt niemand een bijltje mee?
AVRO (opsporing verzocht) al ging ie daar wel wegquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat Sipke-Jan EO was, die zijn geen homo toch in het algemeen?
Nou S-J is er degelijk eenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Oh ik kan je vertellen hoeveel centimeter homo Sipke Jan is.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Sipke-Jan is AVRO.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
hij heeft al heel lang een vaste relatiequote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
jij wist ook niet dat de 3.000 meter voor mannen niet werd geschaatst op de olympische spelenquote:
Ik ga me nu al aan 'm irriterenquote:
de ":') " geeft aan dat ik het wel wistquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, als je het weet valt het steeds meer op
Begin mij echt al te ergerenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
"Ik ben niet zoals zij"
Ja het komt binnen nu je er op let
Klopt, zodra je het weet, vallen de puzzelstukjes op zijn plekquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
"Ik ben niet zoals zij"
Ja het komt binnen nu je er op let
hij ziet er ook uit als een smurfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Adelante het volgende:
Die Sascha praat als een smurf man
rozesmurfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Adelante het volgende:
Die Sascha praat als een smurf man
potige smurfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij ziet er ook uit als een smurf
Spoiler alert!!!1111einzquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
Die bokser gaat sowieso niet weg, zag je al in de voorstukjes.
waarom zoiets in een spoiler, die voorstukjes komen gewoon op tv hoorquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond Evi lekkerder toen ze zwanger was
+1 (baby)quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Ties02 het volgende:
Ze lijkt wel enorm veel op Kim Feenstra... alleen kan ik naar haar luisteren zonder dat mijn glazen springenquote:
LOLquote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef PhalanX het volgende:
Patrick voelt de bui al hangen, donker hol!
Milf!1!!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Ties02 het volgende:
ik ook, ik vind haar ech zo tofquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Adelante het volgende:
Als Do gaat zingen, zijn die vleermuizen zo weg uit de grot
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Adelante het volgende:
Als Do gaat zingen, zijn die vleermuizen zo weg uit de grot
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef TheVulture het volgende:
"Zit iemand daar nou echt alleen?" Nee Do, ze laten daar 50 Fillipino's de polonaise met je lopen
Eerste donderdag van 2012.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
Beau, wanneer start WIDM ook al weer?
Daar doet William Spaaij toch aan mee?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
Beau, wanneer start WIDM ook al weer?
Er is nog niks bevestigd. Ik hoop op een set-up van de AVRO.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar doet William Spaaij toch aan mee?
mooi, dacht eigenlijk in oktober dan had ik t moeten missenquote:
Nou ik neem aan dat er wel iig een cameraploeg bij isquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef TheVulture het volgende:
"Zit iemand daar nou echt alleen?" Nee Do, ze laten daar 50 Fillipino's de polonaise met je lopen
De tweede was al 'dat grot'quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef PhalanX het volgende:
Het is nu al wachten op epische versprekingen, we begonnen met
imuniteit... wat zal de volgende zijn... mas-jet-ieh?
Ik zie het ook liever live dan via uitzending gemist.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
mooi, dacht eigenlijk in oktober dan had ik t moeten missen
art rooijakkers gaat het presenteren< zijn de geruchten>quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Er is nog niks bevestigd. Ik hoop op een set-up van de AVRO.
Want het schijnt dat Pieter-Jan het niet meer gaat doen.
even helemaal herstarten helpt misschienquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
art rooijakkers gaat het presenteren< zijn de geruchten>
ik kan ook al niet meer scrollen
moet dan 5 afleveringen terugkijken, dat is niet te doenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zie het ook liever live dan via uitzending gemist.
Het zit je wel hoog hequote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef franklop het volgende:
Do zal daar wel een peukie gaan roken
Heb ik gedaan en het heeft nog geholpen ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
even helemaal herstarten helpt misschien
Gelukkig kan je weer normaal mee postenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en het heeft nog geholpen ook.
Yepquote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Wat is dat accent nou van Sylvia? Plat Rotterdams ofzo?
Klopt ik wil bitchfights en romances zien!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef franklop het volgende:
hopelijk dit jaar wel meer actie dan vorig jaar, toen je half uur gepraat had, een korte opdracht en een eilandraad.. meer opdrachten!!
doe maar bitchfights... romances zijn dit jaar erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt ik wil bitchfights en romances zien!
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef PhalanX het volgende:
[..]
doe maar bitchfights... romances zijn dit jaar erg gevaarlijk.
hoezo niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Ties02 het volgende:
Oh dat soort mensen als Jochem kan ik echt niet uitstaan
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
en de verliezers hebben meteen drie hutten ook nog
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Marokkaan gezocht opeens
Oh, tussenstukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zijn mannelijkheidquote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, voor dit programma erop gegaan
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat er homo's mee doen dit jaar.
Het zag er heel raar uit hahah. Ik moest gewoon lachen. Gemeen hè...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, voor dit programma erop gegaan
stel je eigen niet zo aanquote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |