en witter dan wit! god wat een melkflessen!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:41 schreef Caland het volgende:
Uytdehaage heeft moeilijk grote bovenbenen.
Sipke en Nicolas?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Jochem er altijd van verdacht op mannen te vallen... toch wel interessant om te zien met twee homo's op het eiland
Ging er net voor zitten, languit, wordt ik ineens met de neus op de commerciële feiten gedrukt!quote:
Nicolas is een twijfelgeval... Patrick daarentegenquote:
Nicolas heeft een vrouwquote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nicolas is een twijfelgeval... Patrick daarentegen
Sipke Jan kan Jochem zo doormidden splijten...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Jochem er altijd van verdacht op mannen te vallen... toch wel interessant om te zien met twee homo's op het eiland
Voor de aantrekkelijkheid een sensueel wijfquote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nober het volgende:
Beste dance hits van dit moment, ja en?? Hoef ik nie!!
Ook niet als ze dikke tetten heeft?quote:
Ik zou denk ik alleen gaan voor zo'n gereedschap en een munt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Joosterd het volgende:
Sowieso bij die opdracht alles meenemen en op je dooie gemak al die munten pakken. Kans dat je weggestemd wordt is redelijk klein als je gewoon 2 munten inzet.
ik keek regelmatig de Pfaffs en hij fapte alleen maar op haar vrouw voor het huwelijksaanzoek wasquote:
die zijn nepquote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook niet als ze dikke tetten heeft?
sommige mannen weten het goed te verbergenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik keek regelmatig de Pfaffs en hij fapte alleen maar op haar vrouw voor het huwelijksaanzoek was
nee hij won nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:47 schreef RedFever007 het volgende:
Marceluit de vorige ER
BAAS
Hij won toch (ben dat alweer vergeten
)
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Deed vorig jaar Maxim Hartman niet mee?
Ja, maar dat was dus echt een mongol. Echt een tegenvaller was dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Deed vorig jaar Maxim Hartman niet mee?
mee eensquote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus echt een mongol. Echt een tegenvaller was dat.
Kim werd veel te vroeg weggestemd vorig jaar. En ik ben niet eens zo'n fan van Kim.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus echt een mongol. Echt een tegenvaller was dat.
Inderdaad, die Iwan speelde het echt walgelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Kim werd veel te vroeg weggestemd vorig jaar. En ik ben niet eens zo'n fan van Kim.
Zo'n mes is wel handig inderdaad. Of als je weet dat je gewoon snel bent gewoon Wat eten + gereedschap.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zou denk ik alleen gaan voor zo'n gereedschap en een munt.
Gelukkig gelijktijdig met Ford Boyard, dus hoef ik geen HNTM te zienquote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef PhalanX het volgende:
oh mijn god, Hollands Next Top Model!
quote:
NEEEEE.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig gelijktijdig met Ford Boyard, dus hoef ik geen HNTM te zien
die met die hand achter het doek niet danquote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Echt, wat een makkelijke truc die met die kaart.
Een eindelijk een Bekende Belg te worden ?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Die goochelaar is blijkbaar niet goed in sport ... maar waarom doet hij dan mee aan dit programma?
waarom zou je goed in sport moeten zijn om hier aan mee te doen?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Die goochelaar is blijkbaar niet goed in sport ... maar waarom doet hij dan mee aan dit programma?
Vanwege de opdrachten?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom zou je goed in sport moeten zijn om hier aan mee te doen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
Zo, die Esther heeft ook niet vooraan gestaan bij het tetten uitdelen.
Oja juist, zoals Sergio vorig seizoen, of die andere dikzakquote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse sportief te zijn om ver te komen, het is ook een psychologisch spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |