AVRO (opsporing verzocht) al ging ie daar wel wegquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat Sipke-Jan EO was, die zijn geen homo toch in het algemeen?
Nou S-J is er degelijk eenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Oh ik kan je vertellen hoeveel centimeter homo Sipke Jan is.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Sipke-Jan is AVRO.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
hij heeft al heel lang een vaste relatiequote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
jij wist ook niet dat de 3.000 meter voor mannen niet werd geschaatst op de olympische spelenquote:
Ik ga me nu al aan 'm irriterenquote:
de ":') " geeft aan dat ik het wel wistquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, als je het weet valt het steeds meer op
Begin mij echt al te ergerenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
"Ik ben niet zoals zij"
Ja het komt binnen nu je er op let
Klopt, zodra je het weet, vallen de puzzelstukjes op zijn plekquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
"Ik ben niet zoals zij"
Ja het komt binnen nu je er op let
hij ziet er ook uit als een smurfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Adelante het volgende:
Die Sascha praat als een smurf man
rozesmurfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Adelante het volgende:
Die Sascha praat als een smurf man
potige smurfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij ziet er ook uit als een smurf
Spoiler alert!!!1111einzquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
Die bokser gaat sowieso niet weg, zag je al in de voorstukjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |